Bevezető, pedálok
Adott egy tudásban, fejleszthetőségben, ár/érték arányban szerintem kiváló kormány, aminek vannak gyengeségei is. Utóbbiak közül előfordul, hogy az új kormány meg se nyekken, vagy gyorsan, ~1 hónapon belül valami nyűgje előjön. Ezután már jellemzően nyugisabb időszak jöhet, de ez sem garantált persze.
Ezek ismeretében kerestem magamnak lehetőleg használt, de garis T300-ast. Ebből végül is csak az első teljesült. Használt felhozatal ebből a kormányból nem túl erős, a 3 pedálos GT vagy Alcantara változatok pedig az ingerküszöböm felett mozognak újonnan (120-140k).
Gyors mellékszál a pedálokról: a 2 pedálos verziók nem különösebben ajánlottak a belső felépítésük miatt (olcsóbb, nem annyira jó megoldások vannak benne). A 3 pedálos T3PA lenne az ajánlott beugró pedálszett a kormányhoz, akkor is, ha nem fogod használni a kuplung pedált. Én is ezzel vettem, bár alapból ezzel sem voltam teljesen megelégedve: rugóerők nem voltak túlságosan erősek benne. A féken a gyárilag hozza adott gumibakkal, a "conical mod"-dal lehet segíteni, a gázpedálon pedig rugócserével. Legegyszerűbben a kuplungpedáléval lehet felcserélni, ami már kellő erősségű volt nekem. És mivel szinte csak F1 szimmel vezetek, így nekem ez tökéletes és egyszerű megoldás volt. Jelzésként a rugócsere garivesztéssel jár a pedálra vonatkozóan, a gyári conical mod beépítése természetesen nem jár ezzel (utóbbihoz nem kell megbontani a pedált).