Tavaly nyáron vásároltam egy DELL XPS 13 2 in 1 9365 laptopot Angliában. Kb. ~700e Ft körüli összeget fizettem ki, és ebben benne volt 1 év Next Business Day + 3 év Prémium Garancia. Ezt később áthelyeztem Magyarországra, hogy ha esetleg lenne valami, itt is működjön a dolog. Ez szépen mutatkozik a DELL oldalán is, ha beírom a service tag-et a keresőbe.
Egészen 2018 Január 14-ig nagyon szépen is működött, aztán egyszer csak behalt. Abszolút kipusztult, bekapcsolás után annyit csinált, hogy világított a billentyűzet és kész. Semmi több. És akkor innen indul a kaland:
Január 15. - felhívom a DELL ügyfélszolgálatot, nagyon készségesen segít az ügyfélszolgálatos hölgy, rendeli is a cserealaplapot.
Január 16. - kijön a szervizes és kicseréli az alaplapot. Én ekkor sajnos nem voltam itthon, este viszont arra jöttem haza, hogy az új alaplap sem az igazi, nem működik semmi rendesen a BIOS-ban.
Január 17. - újra hívom a DELL-t, aznap ki is jön a szervizes, elviszi a laptopot. Délután hívnak hogy hát a Bitlocker miatt nem működik a BIOS (wtf?), de ő "agyon tudja ütni" a Bitlockert, viszont ez hosszú folyamat, csak Péntekre lesz kész (wtf again?). Mindegy, hagyom hogy dolgozzanak.