Mivel elég sok garanciális ügyintézésem volt az elmúlt pár évben gondoltam összeszedem a tapasztalatokat a kirívó esetekkel kapcsolatban.
Időrendi sorrendben:
Bluefish
Az első problémás ügy egy ASUS CUSL2-C alaplap volt amelyet a híres? Bluefishben vásároltunk, céges gépekbe volt, 20 db-ot vettünk, melyekből 2 dbnak nem működött az alaplapi hangkártyája. A cég hozzáállása meglepően érdekes volt, szerintük a hangkártya opciónális, ezeken nincs ilyen. Az nem számított, hogy fizikailag rajta volt, a driver hibátlanul települt, csak hangot nem adott ki. Több hónapnyi levelezés után az ASUSt is bevonva még mindíg megtagadták a javítást. Bár a mintegy 30 levélből 4 darabban igérték meg a javítást, illetve már meg is történt, elküldték a gyártónak stb... De sosem értünk a végére. A vége az lett, hogy maradt 2 hibás alaplap.
NOKIA
Egy 3310-es volt a hibás telefon, egyik napról a másikra nem csengett, nem működött a belső hangszóró. 2 hónapos telefon volt, úgyhogy bevittem az első NOKIA szervízbe Tatabányán. Itt jött az első érdekes momentum, másnap hívtak, hogy a telefon beázott és megtagadják a garanciát. Természetesen soha nem került mégcsak víz közelbe sem. Leveleztem egy jót a NOKIA budapesti szervízével, bevittem Budapestre, 2 héten belül kész volt, természetesen nyomát sem találták beázásnak.