Hirdetés

Érdekességek, mielőtt üzletelnénk :)

Tisztelt nagyérdemű közönség!

Amennyiben ezt a bejegyzésemet olvasod, valószínűleg felkeltette egy termékem az érdeklődésedet. Ha nem így van, akkor is olvasd el bátran a következő pár sort, hiszen sose tudhatod, hogy mikor lesz alkalmunk üzletelni. Ahogy a címből is kiderült most egy üzletszabályzatot fogsz olvasni, ami az eddigi szokásaim és tapasztalataim alapján került összeállításra. Szóval térjünk is a lényegre:

Hibás - Nem hibás:
Gyakran felmerül a vásárlóban az a kérdés, hogy a kinézett termék hibátlanul működik-e? Az általam hirdetett termékek csak olyan termékek, amelyeket a hirdetés feladása előtt minimum egy alkalommal beteszteltem és a tesztelés során teljesen hibátlannak minősült. Vagy. Ha észreveszem az alkatrészen, hogy valami nem stimmel vele, több időt fordítok a tesztelésre, illetve a hibajelenségtől függően akár több alkalmat is kerítek arra, hogy átvizsgáljam, illetve "stresszeljem" az adott alkatrészt. Amennyiben a hiba nem fordul többet elő, a terméket meghirdetem, de a hirdetésbe bele írom a tapasztalt hibát!