Az írás címe magért beszél, vevőként megpróbálom leírni, hogy számomra mik a zavaró pontok az itthoni konzol üzletekkel kapcsolatban, amin ha változtatnának, akkor sokkal elégedettebben költeném náluk a pénzem (és esetleg újra őket választanám ):
Az alábbi tapasztalatok hosszabb időszak alatt, és nem egy helyet figyelembe véve születtek, és egy üzletet se szeretnék nevesíteni.
Felhasználóbarát, könnyen átlátható weboldal: ez ugyan a legtöbb üzletnél megvan, de sajnos még ma is találni olyat, aminek a weboldalán nem túl egyértelmű a tájékozódás
Pontos készlet a weboldalon: ez az egyik legfontosabb pont. Ha valamelyik terméknél ki van írva, hogy raktáron, akkor tényleg legyen raktáron, illetve ha oda van írva, hogy jár mellé valami extra ajándék (kulcstartó, stb.), akkor ne az üzletben derüljön ki, hogy: "ja, bocs, az már elfogyott." Nem, 2014-ben nem akarok ezért telefonálgatni.