A múltkori bejegyzés nyomán született ez a képem.
3D-zek: szélfarm
-
JoeYi
őstag
kell az a fű, ne vizezz
-
Lenry
félisten
pedig tényleg nem bonyolult, egy nálam szakértőbb ezt szerintem negyed óra alatt összehozza
ja egyébként még akartam statisztikát írni: a teljes jelenet 993.408 polygonból áll, egy szélkerék két turbosmooth után (egy eljárás, ami megnöveli a polygonszámot, hogy részletesebb legyen a modell) 41.376 polygon, smooth nélkül 1.304
-
Lenry
félisten
ezen nincs semmilyen utómunka. csak a max + a vray renderplugin
a homályt a kamerával csináltam, beállítottam a fókuszpontját az egyik szélkerékre, a többit megcsinálta a max
a víz egy darab sima plane (2D-s téglalap) amire áttetszőséget és fénytörést állítottam, plusz kapott egy noise módosítót, hogy hullámozzon
-
Dany007
veterán
Ez cool. Ha jól tudom külön rederelő pluginek vannak különböző felületek eléréséhez?
Nem sok halvány fogalmam van a témáról... Csak 1x próbálkoztam, de 2 nap után feladtam -
szablya
aktív tag
Ügyes vagy!
A víz, felhők, elmosódás gondolom Photoshop, vagy ezt mind tudja a 3Ds Max is?