Android app futtatása linux-on ARChon segítségével

Sziasztok!

Az alábbi blog bejegyzésben azt mutatom be, hogy kell linuxon android appot futtatni.
Nekem igazából egy apphoz kellett azzal működik..

1. Telepítsük a google chrome-ot

2. Töltsük le az archon-t.
32bit: https://github.com/vladikoff/chromeos-apk/releases/download/v3.0.0/ARChon-v1.1-x86_32.zip
64bit: https://github.com/vladikoff/chromeos-apk/releases/download/v3.0.0/ARChon-v1.1-x86_64.zip

Hirdetés

3. csomagoljuk ki valahova

4. Menjünk a Bővítmények menübe

5. Kapcsoljuk be a fejlesztői módot

6. tallózzuk be bővítményként azt a mappát amit az előbb kicsomagoltunk

7. Telepítsük az android eszközünkre az ARChon Packager-t a play áruházból

8. Nyissuk meg

9. Nyomjuk a NEXT-re

10. Válasszuk az Installed application majd NEXT

11. Válasszuk ki a PC-n futtatni kívánt alkalmazást majd NEXT

12. Az alábbi opciók legyenek beállítva az app-on

13. Válasszuk a SHARE CHROME APPLICATION majd Töltsük le az appot..

14. Válasszuk a FINISH gombot

15. csomagoljuk ki valahova az így kapott zip-et

16. indítsuk a chrome-ot

17. nézzük meg a chrome://gpu/ oldalt és ellenőrizzük, hogy megy e a webgl gyorsítása hardveresen

18. Ha nem megy, így indítsuk a chrome-ot: google-chrome --enable-webgl --disable-gpu-sandbox

19. Nézzük meg ismét a chrome://gpu/ oldalt. mostmár jónak kell lennie.

20. Menjünk ismét a Bővítmények menübe

21. tallózzuk be a kicsomagolt android appunkat

22. indítsuk el :)

Biztos páran kérdezik, hogy miért van erre szükség?
Nekem azért mert a TIDAL webes kliens nem szól valami szépen. Érdekes, hogy a youtube videók rendben vannak és a gépen lévő zenék is.
Mivel a TIDAL-nak linuxra nincs kliense, más megoldás után kellett néznem... :)

Források:
https://www.linux.com/learn/installing-android-apps-linux-archon
https://wiki.archlinux.org/index.php/chromium#WebGL

Még van hozzászólás! Tovább