Hirdetés

Gls futár - Avagy miért NE válaszd!

Tisztelt olvasó!

Tavaly november folyamán rendeltem csomagszállítást Angliába online.
Kis keresgélés után regisztráltam egy netes oldalra,ahol több futárcégtől is tudok rendelni.
A választásom a gls futár lett,kötöttem 100ezer Ft-os biztosítást is a csomag mellé,elvileg a biztosítás kötése már törékenynek is nevezi a csomagot:"A TÖRÉKENY jelzés gondosságra int, de nem jelent kiemelt kezelést és nem védi az árut a csomagszállítás során."
(Azért csak 100,mivel kárigényt csak számlával tudnak elszámolni)
Kb. 3 nap alatt ki is érkezett lerakták az ajtó elé,mondván jól van úgy,a parasztjának még telefonálni se kell,arról nem beszélve,hogy az otthon megszokott email értesítést se kaptam.
Mint később kiderült,itt kinn nem jár gls jármű(valakikkel szerződésük van).

Semmi gond idáig kb 2 órával "csomagérkezést" követően hazaértem,és nem lopták el,de kibontva a monitorom berepedve találtam, a pc ház két oldalán látható behatással egyetemben.(A másik oldalon ugyanebben a vonalban meghajlott az oldallap)


Arról nem beszélve,hogy valami rejtélyes oknál fogva,ahogy kivettem a videókártyát,megnézni nem lett-e baja,és simán leszedhettem a pci-e sínt a helyéről...
De én csak a monitorra tudtam és kértem kárigényt.(számla hiányában)

Elkezdődött a kérdezősködés:
Kárigény,hogy-s,mint megy a dolog.Kicsomagolásnál készítettem videót.
De az nem jó emailben nem tudnak mit kezdeni vele,képek kellenek,leírás,hogy volt csomagolva mindent elküldtem,ahogy kell.
Majd közölték 1 héten belül választ kapok!

2 hét múlva felkerestem őket,akkor azt mondták 1 hónap a kivizsgálási idő.
Kb 1 hét múlva írtak,hogy végignézték kamerán,nem történt semmi,küldjem el a videót(amit azóta töröltem mivel azt mondták az nem az játszik) :C
Akkor ezután futottak még 1 kört azzal,amit már az elején mondtam,hogy a kézbesítés "szakszerűen és korrektül" lezajlott.
Ezt is ignorálták... :K

Karácsony után jött az újabb kör kitöltöttek velem egy értéknyilatkozatot.
Februárra révbe ért a dolog indítottak egy nemzetközi kárvizsgálatot.
Már-már úgy látszott véget ér a huza-vona,újabb papírok kellettek.
Erre megint visszadobták,és közölték,hogy sajnálják az aláírás problémát,beszéljem meg a kézbesítővel,hogy miért hamisított! :Y

Én közvetlen Gls-el nem tudtam tárgyalni mivel leráztak,hogy az ő megbízójuk az online felület,ahol rendeltem.
De telefonáltam(jó pár órám benne van), emaileztem is velük pár kört.
Kérés,pereskedési szándék,semmi nem hatotta meg a céget!

Röviden,ha külföldre kéred nem biztos megkapod,ne köss biztosítást,nem fognak vele mit kezdeni!

Még hezitálok vigyem-e perre a dolgot,mivel azt csak magyarba lehet,és eddigi infók alapján,csak időt és újabb pénzt bukok a perrel is.

De szívesen várok ötleteket,javaslatokat.

Köszönöm,hogy meghallgattál! ;)

Update:
2 hét levelezés,telefonhívás után az alábbi választ kaptam:
MI nem tudunk segíteni,forduljak az európai fogyasztóvédelemhez,vagy jelentsem fel a kézbesítőt ott helyben,vagy per.
Magyar fogyasztóvédelem,már az elején el lett magyarázva,hogy külföldi dologról van szó,de azért szívatták az ember 1-2 hétig... :W

Még van hozzászólás! Tovább