1/Általánosságban
A jó üzlet az én értelmezésemben azt jeleni, hogy vevő és eladó egyaránt elégedett. Ennek érdekében mindent megteszek, de a partnertől is elvárom a korrektséget. Amennyiben ezzel nem értesz egyet, ne keress meg az ajánlatoddal. Az üzletet lehetőleg írásban (privát üzenetben) rögzítsük, egy esetleges későbbi vita esetén ez visszanézhető. Természetesen megadom a telefonszámom is, ha szükség van rá, illetve automatikusan küldöm, ha találkozót beszélünk meg.
2/Ár és alku
Nem arab szőnyegárus vagyok, az ár amit kiírtam fix, ha nem egyezik az elképzelésünk, légy kedves számodra kedvezőbbet keresni!
Amire külön allergiás vagyok: a legalacsonyabb ár felől érdeklődsz, kvázi velem akarod lealkudtatni a saját cumóm árát, hogy még az alá mondhass valamit. A mennyit engedsz a feléből, és mennyi lenne az utolsó ára? is nagy kedvenc.
3/Postázás
Nem szeretek postázni, a személyes átvételt preferálom. Ha lehet : nálam , de a Kökiig vagy az Örsig elviszem, ha ráérek.
Persze, kifejezett kérés esetén akár MPL csomag-automatába is elküldöm azt, ami belefér, de kizárólag a vevő felelősségére és költségére.
Utánvét csak a postaköltség előreutalása után lehetséges. Puszira nem küldöm el, halottam már minden kifogást...
4/Garancia
Amennyiben az árú bolti garanciával rendelkezik, azt minden esetben feltüntetem a hirdetésben.
Alapvetően minden termékre próbagaranciát adok, amely 7 nap (pontosabban 168 óra). Ez az átvétel pillanatától indul.
Még egyszer: postázás során semmilyen garanciát nem vagyok hajlandó vállalni, még a csomag látszólagos sértetlensége esetén sem, erre külön is felhívom mindenki figyelmét! Az atombiztosan becsomagolt árum -igaz régebben- találkozott már vele:
én becsomagolom rendesen, de tiéd a rizikó, ha postázást kérsz...
Korrekt leírás! Korrekt eladónak tűnsz .)