Neked hogy sikerült lerajtolni?
#16838 fényében már elég egyszerűen: amikor a felpörgetett motor fordulatszáma
2000-re esik, épp akkor kell elhangzania () a GO!-nak, s szinte (!) azonnal lehet
taposni a padlót (természetesen analóg módon kell elképzelni, tehát ez nem a bill.
lenyomását jelenti azért). Így már fogtam rajta 0.18-at is: meglesz, türelem kell!
Szerk: nagyon sok múlik az időzítésen, a reakcióidőn, hogy milyen sebességgel
nyomod azt padlót, meg minden. Mármint tizedek, és az itt már nagyon sok...
Szerk2: de amúgy mindegy, mert ha elrontod a rajtot, és van 0.2 hátrányod, még
abból is lehet előnyt kovácsolni, csak akkor máshol kell jobbnak lenned. Mivel az
1'09"-et érezzük reális célnak, ezért egy-két ilyen hely valóban van még a pályán.
felfoghatatlan számomra, hogyan lehet ilyen jó!
Van, amikor minden összejön. Na azokat az időket nehéz, sőt, majdnem
lehetetlen megdönteni. Olyannyira, hogy még az azt elérő ember sem biztos,
hogy stabilan tudja futni! Ha viszont valamit stabilan fut, akkor nem kockáztat
eleget, tehát mindig lesz egy kiugrás, amikor egy kicsit kitágítod a határokat.
(Minden autóversenyző a tökéletes körről álmodik. Mi persze csak játszunk,
de amikor századokért megy a harc, néha ilyen gondolatok járnak a fejemben.)
"On a given day, a given circumstance, you think you have a limit.
And you then go for this limit and you touch this limit, and you think,
'Okay, this is the limit.' As soon as you touch this limit, something
happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind
power, your determination, your instinct, and the experience as well,
you can fly very high." - Ayrton Senna
[ Szerkesztve ]