Hirdetés

2024. május 17., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#16433) DigitXT válasza TESCO-Zsömle (#16430) üzenetére


DigitXT
félisten

A grafikon a pontrendszereket mutatja illusztrálandó azt is, amit korábban írtam, hogy dulifiO összes javaslata gyakorlatilag a 2 pontos különbségekre épít, ezért tök egyenes a görbe, egyetlen törés a győztesnél van, aki +3 pontot kap a másodikhoz képest: ezeket a görbéket tehát gyakorlatilag egymáshoz képest párhuzamos eltologatással elő lehet állítani.:DDD Az F1 pontrendszer hasonlít a tiédre, csak te a dobogósokat jobban értékeled (és több ember kap pontot összességében is).:R A piros görbével még nem néztem a bajnokság állását, csak egy olyat próbáltam ki, aminek "íve" van, tehát a különbségek az egyes versenyzők között a helyezés függvényében változnak, több szakaszban (4,3,3,2,2,2,1,1,1). Lehet, hogy ez rosszabb lenne bármelyik másiknál.:DDD

Természetes, hogy pályafüggők az időkülönbségek, de azért egy tendencia látszik: Davetim ellentmondást nem tűrően áll az élen, legrosszabb helyezése eddig a második hely volt, de a futamok több, mint felét megnyerte.:D (Természetesen ez most csak a "Rally"-re vonatkozik, tehát ahol azokat az időket figyelmen kívül hagytam, amelynek elérői nem indultak az összes versenyen.:B) Viszont az, hogy az abszolút időkülönbségben nagyobb eltérések vannak még nem jelenti azt, hogy a relatív különbség is nagyon más lenne, példának okáért nap lemaradása a mindenkori győzteshez képest általában 10% körül mozog, pályától függetlenül.:K (107-115% között) Ugyanez pl. blazsey2 és Fel esetében 5% (103-107% között). Szóval az összidő azért nagyon nagy hülyeséget nem mutat.:)) (Az én időimen amúgy az nagyon látszik, amikor csak nagyon kevésszer indultam a versenyen, akkor nekem is befigyel az 5% lemaradás, amúgy 1-2% körül van. Egyetlen kivétel a #04, ahol viszonylag sokszor mentem - 3 különböző alkalommal ültem le hozzá -, mégsem sikerült túl jó idő.:R)

A pályák "bemagolhatósága" ember és idő függő: ha valaki leül 1-2 órát karikázni egy adott pályán, nagy valséggel "bemagolja", akár akarja, akár nem. De nem egészen értek egyet a bemagolás elnevezéssel (nem véletlen tettem idézőjelbe), mivel az, hogy megtanulod, hogy hol érdemes fékezni, stb. alapkövetelmény a versenyzésben.:K Van akinek ez könnyeben megy, hamarabb ráérez a pályára/autóra, van akinek nehezebben, ezért többet kell gyakorolnia (és még akkor sem biztos, hogy ugyanolyat tud menni, mint a rutinosabb versenyzőtársa). De ha az adott futam során bárki elkezdi érezni az autót, érezni a pályát és a kanyarokat, úgy vélem, hogy összességében javul a kontrollja, és jobb esélye lesz más versenyeken is, meg úgy általában jobban fog szórakozni.:K Szóval ezt lehet hosszú pályán is csinálni, meg röviden is.:R

Személy szerint én nem igazán komálom ezeket
Felhívom figyelmed, hogy a verseny szervezője te vagy, és a pályákat mind te állítottad össze.:)) Ergo, ha a következő futamra hosszabb pályát raksz össze, akkor az hosszabb lesz: nem hiszem, hogy túl sok beleszólásunk lenne.:D Egyébként az a hosszabb pálya előnye (hátránya), hogy sok helyen lehet sok időt "találni" (de ugyanúgy sok helyen lehet bukni, ha hibázol:DDD). Tehát egy átlagos karikához képest extrém gyors is lehet valaki, de extrém lassú is.:) Gondolom azért is komálnád ezeket, mert sikerült az egyik ilyen hegyi futamon extrém gyorsnak lenned: hajrá, tegyél még fel olyan versenyt, aztán hadd szóljon!:R Az élmezőny akkor is élmezőny marad, max. a verseny lesz még izgalmasabb (és nem két századért kell küzdeni, hanem tizedért, vagy neadjisten másodpercért).:D

A 3+perces pályánál mindenkink az volt a baja
Azért a 3+ perces és az 1 perc alatti pályák közt még van arany középút.:))

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.