Kiadó: Valve
Fejlesztő: Valve
Megjelenés: 2007. október 10.
Motor: Source Engine
Platformok: PC, Mac OS X, Linux, Xbox 360, PlayStation 3
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2013-06-22 15:29:11
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Tényleg láma mecsnek tűnik. De... azon a pályán sniperrel az egyik legjobb hely pont ott lent van. Részben azért, mert nehezen vehető észre (többnyire a sötét sarok miatt), részben azért, mert a pálya nagy részét belátja a sniper. Tegnap este én pl. így írtottam az ellent, kb 4:1 arányban. Persze ehhez az is kell, hogy a csapat kiegyensúlyozott legyen, mert abban az esetben ritkán jut be az ellenfél abba az alagútba. A spyok ellen meg ott van a pajzs (persze észnél kell lenni, és rögtön futni az első hátbabökés után).
A statokról meg annyit, hogy ha pl. pyroval vagyok, nem sokat törődök azzal, hogy mennyiszer halok meg. A csapatomnak pont az kedvez, ha berontok az ellenség közé (garantált halál, de úgy részben feltartom, részben megfutamítom őket). Persze kis odafigyeléssel lehet minimalizálni a veszteségeket.
***