Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#20301) pjen válasza roberto211 (#20299) üzenetére


pjen
félisten

Be kell annak indulni,ha elviszed lemosatni a motort akkor is kap mindenhol vizet.

(#20302) roberto211 válasza pjen (#20301) üzenetére


roberto211
őstag

Persze,hogy be.. Suzka.. :) Csak azért durva volt egész motort meg mindent vizesen látni. :D

Egyszer láttam egy bmw e46ot magasnyomású önkiszolgáló mosóba ahova szoktam járni itt Érden..

Lemosta csili vilire a 320d touringot, csak úgy ragyogott , tolta neki rendesen a vizet,egész programos mosás volt tehát áztatástól waxig minden.. Na 5-10percbe telt mire lemosta..

Ült be, indítja aztán nem indult. :DDD :DD

Valahol annyira beázhatott ,hogy olyan furcsa hangokat adott ki,hogy kb fél óráig ott voltak mire nagy nehezen sikerült beindítani. :D Mosóból kitolták autót mert közbe jöttek folyamatosan autók... Mondom ez igen. :D

Pedig elvileg eléggé szigeteltnek kéne lenni az e46 nak. :)

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#20303) pjen válasza roberto211 (#20302) üzenetére


pjen
félisten

Nekem az 1500 lada ázott be mindíg.Már tudtam gépi mosás után osztófej le törölgetés.A trabiról meg ne is beszéljünk,kerék mellett a gyujtás elosztó.

(#20304) Kornel válasza roberto211 (#20300) üzenetére


Kornel
veterán

ha lesz belőle 5 ajtós, és árban sem szállnak el nagyon, akkor lehet még utódja a mostaninak :D

(#20305) roberto211 válasza Kornel (#20304) üzenetére


roberto211
őstag

Az új sss az 5 ajtós.. Az nem felel meg utódnak? :D

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#20306) Kornel válasza roberto211 (#20305) üzenetére


Kornel
veterán

minek cseréljem le?
az 2 hátsó ajtó miatt?
motorban ugyanez.
az új a leírás alapján 200 paci körül lesz legalább, és biztos lesz 5 ajtós is.
4,5M körül még jó vétel lehet.

(#20307) roberto211 válasza Kornel (#20306) üzenetére


roberto211
őstag

Ja, nem azért írtam,hogy lecseréld hanem az 5 ajtó miatt mert ugye az új sportban is van 5 ajtós..

Állítólag pár fokkal jobb a futóműve, meg az áttételek az új swift sportban.. Azt hiszem sx4 dízelváltó van benne..

De most még drága és használt sincs belőle.

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#20308) Kornel válasza roberto211 (#20307) üzenetére


Kornel
veterán

6 fokozatú a váltója, de ezen már segítettem, az 5. hosszabb lett ugye nálam is, így már teljesen használható, szerintem kb. egyforma lett a vége.
futóműről nem tudok nyilatkozni, ez is parádés.
:K

(#20309) roberto211


roberto211
őstag

Na beindult a suzi minden gond, minden furcsa hang nélkül. :D Lökhárító alján van kis víz ami nem tudott lefolyni/megszáradni ugye de majd autópályán elpárolog. :D :D

kornelka: Állítólag csak annyi a változás futóműben,hogy az új sss ben feszesebb,keményebb lett kicsivel.. Ezért is mondták,hogy ehhez a futóműhöz gyenge az a motor mert annyira megerősítették.. Nyilván nem gyenge csak arra akartak célozni,hogy erősebbet is elbírna bőven..

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#20310) Kornel válasza roberto211 (#20309) üzenetére


Kornel
veterán

hát próbáld ki ezt, ezt nem tudom hova kell még keményíteni, feszesíteni.
amikor megvettem, furcsa volt, hogy rossz úton mintha valami kopogna, de semmi se lógott.
most mondta Köpci magától, hogy ettől ne féljek, nem kopog, csak olyan feszes, meg peres a gumi, hogy ilyen a hangja... pedig nem is kérdeztem, már megszoktam :)

[ Szerkesztve ]

(#20311) roberto211 válasza Kornel (#20310) üzenetére


roberto211
őstag

Ja. :D Általában nagy felni, peres gumi, kemény futóműnél ez szokott lenni. :D

Amúgy ismerem köpcit,hogy milyen :)

Suzuki gyárlátogatáson mikor voltam Ő is ott volt, egyből kiszúrtam :)

Magyarázott a suzukis fazon aki mondta,hogy ezen a szakaszon mi történik. "Hát itt programozzák fel az ecut, itt írják rá a programot,stb,stb,stb".. Köpci odament az emberhez, aztán elkezdte neki magyarázni részletesen,hogy nem itt programozzák és nem itt írják rá a programot hanem tulajdonképpen csak itt töltik fel..

A suzukis egyből mondta "Persze,természetesen uram, igaza van" :DDD :DDD

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#20312) Kornel válasza roberto211 (#20311) üzenetére


Kornel
veterán

egyszer kétszer megküldöm majd, friss olajjal, így már nem sajnálom majd :D
azt mondta egyébként, hogy gyári motorral, írható comppal 150 paci benne van simán, 300-400k körül megvan.

(#20313) roberto211 válasza Kornel (#20312) üzenetére


roberto211
őstag

Nem kell azt sajnálni, bírja rendesen. :D Mint minden suzi. :D . De a sport még jobban.

300-400k az nem kevés. :Y De mondjuk ha 150lóra szükséged van akkor ahhoz képest nem sok. :D

Mondjuk ezt nem értem a suzukinál, ezt az egyet,hogy miért nem tesznek bele gyárilag írható ecut,hogy ha valaki tuningolni akarja akkor ne kelljen százezrekért venni írhatót bele..

Még régi swiftekbe is 50 alatt nem nagyon találsz írható ecut..

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#20314) Kornel válasza roberto211 (#20313) üzenetére


Kornel
veterán

ja.
mondjuk gondolom ebbe benne van a szaki tudása is, hogy mire írja meg a compot :)
amúgy elég ez is bőven, szerintem.

(#20315) roberto211 válasza Kornel (#20314) üzenetére


roberto211
őstag

Hat nem tudom. Szerintem az h most írhatót vagy nem írhatót választ ,nem befolyásolná semmibe.

Nézd meg a vagot, ott alapból írható még a tizenéves modellek is. ;] :DDD :))

Ha sportba is azt tettek volna akkor máris csak a fele lenne összegbe szerintem :)

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#20316) pjen válasza roberto211 (#20315) üzenetére


pjen
félisten

Szia.Nemleht,hogy azért nem tesznek bele írhatót mert a gyár szerint már így is a határait feszegeti a motor.Ha 30-40 lóerôvel megnô a teljesítmény,és használnád is lehet idô elô károsodna a motor.Azonkívûl a fogyi adatok is jelentôsen megváltoznának.A gyáak álltalában igyekeznek optimálisra hangolni az autót:teljesítmény, fogyasztás,élettartam stb.De lehet nincs igazam.

(#20317) roberto211 válasza pjen (#20316) üzenetére


roberto211
őstag

Elvileg a motorba mindig van 30-40% tartalék amit a gyár "lekorlatoz". Amit pont az miatt nem oldanak fel gyárilag h minél kevesebb fogyasztást érjen el.

Ha 125le lenne a vége m16a nak akkor nem lenne új sport sem hisz ugyanaz a motor csak más "hangolással" es +12 le vel.

Nyilván nem egy a két modell de pld passat dízelek bol ami gyárilag 150lovas tdi elvileg kilehet hozni belőle komolyabb chiptuningal 180 körüli lóerőt motor károsodása nélkül. Legalábbis ilyesmire emlékszem.

Tehát nem,nem hiszem h ez lenne a motor "határa".

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#20318) Kornel válasza pjen (#20316) üzenetére


Kornel
veterán

Nincs.
Az uj sport 136 paci, csavarra megegyezik a ket motor, az ecu mas.
150 pacit gyari belsovel is tud, semmi baja nem lesz, sot azonos terhelesen a fogyasztas is csokken, amit nem fog tudni, az az euro norma, ami semmire se jo (egr, stb.)
Egy jol megirt programmal fogyasztast is csokkentesz, tehat az ossz co kibocsatasod is csokkeni fog, megse jo az eu-nak, mert ugye bizonyos motor allapotoknal (padlogaz, motorfek) magasabb lesz a pillanatnyi kibocsatas, mint amit a norma elorir.
:W

(#20319) pjen válasza Kornel (#20318) üzenetére


pjen
félisten

"megse jo az eu-nak, mert ugye bizonyos motor allapotoknal (padlogaz, motorfek) magasabb lesz a pillanatnyi kibocsatas, mint amit a norma elorir."Az hogy 150 lovat is tud egy lehetőség,a gyár bizonyos okokból nem garantálja.Viszont mégis igazam van,mert a gyári beállítás megfelel az EU normáknak.Lehet hogy hülyeség de ez az előírás.Csak gondolkodtam rajta mért nem hegyezi ki jobban a Suzi a motort

(#20320) t1 válasza roberto211 (#20317) üzenetére


t1
addikt

1.5 se rossz turbóval :D [link]
[link]

[ Szerkesztve ]

(#20321) Kornel válasza pjen (#20319) üzenetére


Kornel
veterán

Az uj sport 136 pacis beallitasa is megfelel az eu normanak, raadasul szogre ugyanaz a moci :)

(#20322) Studi válasza roberto211 (#20317) üzenetére


Studi
addikt

Passatot károsodás nélkül, persze... Akkor miért nyomnak akkora fekete pamacsokat a jürgendízelek, mint a legrégebbi Ikarusok?

Sosem hittem abba, hogy hardware módosítás nélkül, csupán chippeléssel lehetne tartósan ekkora erőtöbbletet kihozni a motorokból. Amikor beállítanak egy motort egy bizonyos teljesítményszintre, akkor nem "korlátoznak", hanem optimalizálnak. Kopást, fogyasztást, teljesítményt... Ha ebbe valaki belepiszkál, akkor valamelyik másik paraméter erősen sérülni fog. Az meg, hogy a chippelés után 20-30e km-el még nem kellett generálozni nem azt jelenti, hogy a következő tulajnál nem fogja elfosni magát csúnyán. :)

(#20323) roberto211 válasza t1 (#20320) üzenetére


roberto211
őstag

Az se rossz persze :)

Turboval meg pláne nem. Turbó nélkül van 9,5s alatt 100on turbóval szerintem olyan 8,3-8,4 :)

Ezért gondolkozok én is az 1.5 ős stiften. Legesszerubb választás ez lenne.

Ha most kene döntenem akkor ezt vennem :)

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#20324) pjen válasza Kornel (#20321) üzenetére


pjen
félisten

Mondom csak úgy filóztam a témán,nem vita indítónak szántam,viszont sok tekintetben egyetértek Studi fórumtárs 20322 hozzászólásával.

(#20325) Kornel válasza Studi (#20322) üzenetére


Kornel
veterán

A tdi-k pont az elo pelda ra, hogy birjak a magasabb teljesitmenyszintet a gyari blokkok.
Ugye ag 1.9 tdi-nel indult, a 90 pacis megegyezett a,110 pacissal, csak mas volt rajta a sw meg a turbo.
Utana ugyanezt a vonalat vittek tovabb, a kulonbozo teljesitmenyszintek sokszor csak sw-ben, esetleg turboban tertek el egymastol.
Szoval az esszel es szakertelemmel vegzett tuning nem minden esetben ordogtol valo, ezt nem kell osszekeverni a proli gyerek versenyautojanak avanzsalt lepukkant 200 pacira felhuzott kormolo tdi-jevel, mert a ketto kozott sok kulonbseg van.

(#20326) roberto211 válasza Kornel (#20325) üzenetére


roberto211
őstag

Chippelesnel a tdi-k 10ből8 x elkezdenek kormolni ha addig nem is kormoltak. Nem kell ahhoz proli gyerek versenyautójának lenni.

Ez a smoke&charm. :))

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#20327) Kornel válasza roberto211 (#20326) üzenetére


Kornel
veterán

Pont nem .
Ehhez proli gyerek tuning autoja kell.
Az, hogy a gyari 90 pacisbol csinalsz egy 110 pacist, attol meg nem fog kormolni.
Kormolni akkor fog, amikor tobb lesz az uzemanyag, mint amennyi levego van.
Meg persze akkor, ha mar szar a turbo, szar az adagolo/magasnyomasu/csucsok, stb.
De ez nem a tuning hibaja, hanem a karbantartas hianyae, meg a hamis illuzioe, hogy ezek orok elet+2 nap elettartamuak, amj igaz is lenne, megfelelo karbantartas mellett, de ez ugy altalaban 99%-ban hianyzik.

(#20328) dnelb válasza roberto211 (#20323) üzenetére


dnelb
veterán

Mondjuk ez a vidibe kb ~6 sec. :D

(#20329) roberto211 válasza dnelb (#20328) üzenetére


roberto211
őstag

Ja.... :D

Akkor tévedtem :D

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#20330) Mercutio_ válasza Kornel (#20327) üzenetére


Mercutio_
félisten

Az a baj, hogy a hazai felhozatal 90%-a már a csip előtt is kormol :DDD

Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP

(#20331) Kornel válasza Mercutio_ (#20330) üzenetére


Kornel
veterán

Mondom normalis allapotban, normalisan szervizelve.
Itthon ez altalaban luxus :(

(#20332) roberto211 válasza Mercutio_ (#20330) üzenetére


roberto211
őstag

Jó az eladó sedaneod :)

Most néztem. Ha most vennék kocsit,tuti megvenném. Árba is jó.

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#20333) Mercutio_ válasza roberto211 (#20332) üzenetére


Mercutio_
félisten

:R (és még pici alku is belefér :B )

kornelka: Sőt, az már lexus :DDD

Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP

(#20334) Kornel válasza Mercutio_ (#20333) üzenetére


Kornel
veterán

egy tanács.
vegyél egy bontott szín azonos motorháztetőt, polírozd ki az egészet, és rakd fel 400k-ért.
szerintem hamarabb elviszik, mint így, és még több pénzt is kihozol belőle ;)

(#20335) roberto211 válasza Kornel (#20334) üzenetére


roberto211
őstag

Amúgy ja.

Emberek megvannak rémülve ha látnak rajta 3 karcot amit egy 10perces polírral ellehet tüntetni.

A sedaneok ilyen felszereltséggel h villanyablak elől hátul stb valóban 400 ért mennek.

Többet ér mint 300

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#20336) Mercutio_ válasza Kornel (#20334) üzenetére


Mercutio_
félisten

Rengeteg a melóm, nincs ilyesmire időm sajnos :(

Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP

(#20337) roberto211


roberto211
őstag

[link]

Jó lesz ez :)

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#20338) g4besz


g4besz
tag

Sziasztok!

Segítségül leírom a mostani meghibásodást és a javítást, hátha valaki ugyanígy jár.

Az autó: 98'-as, 1.3-as, 3 ajtós Suzuki Swift

A hiba:
először csak hidegen néha rángatott, és nem volt ereje (nyomod a gázt és nem történik semmi, a motor jár, de nem pörög fel). Ezzel el voltunk fél évig, majd melegen néha nem indult (meleg motorral leállítod 2 percre, mert beszaladsz a boltba, és mire kijössz a motor még meleg, de nem indul). Ezt egyre sűrűbben csinálta, majd 2 hétre rá már menet közben, teljesen véletlenszerűen leállt a motor (kettesben gyorsítasz és hirtelen minden előjel nélkül leáll a motor, a fordulatszám 0, ráindítasz, beindul, gyorsítasz, leáll). Ekkor tudtam elvinni egy ismerős szerelőhöz.

A javítás:
gyújtáselosztó csere (1200 Ft)+befecskendező fej csere (27000 Ft)+munkadíj (10000 Ft)

Az autó azóta kifogástalan, pöcc-röff indul.

[ Szerkesztve ]

(#20339) negroo válasza g4besz (#20338) üzenetére


negroo
aktív tag

Nekem is csinálta és injektor fejet kellet cserélnem.:( Kivétel, hogy sose rángatott és mindig pöc röfre indult, de ha be melegedet sose indult be csak hideg motorban beindult és menet közben is leállt. 1 hétig szenvedtem vele.:)

[ Szerkesztve ]

(#20340) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

A defektem után mindent kiszedtem a pótkerék alól. Akinek érintetlen a történet rakna fel egy képet arról hogy mi hogy van? Majd felrobbantam hogy nem tudtam visszapakolni :DDD

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#20341) Tigi válasza Motion_Blur (#20340) üzenetére


Tigi
őstag

Nekem a pótkerék alatt a padlólemez van.
Te kiszedted a padlólemezt? :D

Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!

(#20342) Motion_Blur válasza Tigi (#20341) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Pedig a pótkerék alá megy az emelő, kulcs, vonószem stb :K

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#20343) Studi válasza Motion_Blur (#20342) üzenetére


Studi
addikt

Az emelő tartója bal oldalon van, a kulcsot mögé tudod beszorítani. A kerék nekem lefelé van betéve, és benne van a eü doboz, izzókészlet. Mellette pedig jobb oldalon a kerékkel beszorítva a háromszög, valamint jobb elöl, szintén a kerékkel leszorítva (de nem alatta, hanem mellette) a vonószem.

(#20344) Kornel válasza Motion_Blur (#20342) üzenetére


Kornel
veterán

Sajnos én nem tudok segíteni, nincs pótkerekem :DD

mod:
a hosszabb 5. fokozattal az alábbiak szerint alakulnak a fordulatok:

[link]

90-nél 2600
100-nál 2850
110-nél 3050
120--nál 3400
130-nál 3700

eddig 100-nál 3300 volt, 130-nál 4200

mod2: 3. vagyok fogyasztásba, a 2. meg elérhető távolban van, főleg így hosszabb 5. fokozattal :)
[link]

[ Szerkesztve ]

(#20345) Tigi válasza Motion_Blur (#20342) üzenetére


Tigi
őstag

Ja, neked az újabb Swift van ugye?

Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!

(#20346) roberto211 válasza Kornel (#20344) üzenetére


roberto211
őstag

Bazze, inkább élvezd az autót elvileg erre van, ne mindig a sz@ros fogyasztást meg fordulatot nezzed.
Elhiszem fontos dolog de 1.6sportnal szerintem nem ez a első. ;)

Tigi: Igen de a réginél is a pótkerék alatt vannak a cuccok.

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#20347) Kornel válasza roberto211 (#20346) üzenetére


Kornel
veterán

hidd el, néha odalépek neki :DD
amikor kell, és amikor lehet.
de nem fogok se mást, se magamat indokolatlanul veszélyeztetni, illetve sok 30-60k-s csekket összeszedni :N
kerültem már ki blfszt, gyorsulgattam már, amikor lehetett, és volt rá hely, de mindent csak ésszel.
ha 26 évesen lett volna egy ilyen autóm, már biztos nem lenne meg, mert 100%, hogy TK lett volna, meg lehet én is vele :)

egyébként nem értem, hogy mi van az emberekkel, szombat este dolgom volt a városban, mentem szabályosan, de dinamikusan, erre betalál valami fos seat leon, kályhacsővel a végén, valami trédi lehetett, mert utána nem lehetett látni semmit, de annyira nem ment, hogy ne tudtam volna utánamenni, de városba nem kezdek el 100-al emberkedni az 50-es táblánál.
utána jött valami még szakadtabb huszonéves volvo, vagy valami, lehet több autóból volt összerakva, mert nem tudtam megállapítani a típusát :D
szvsz kb ez illik ide a legjobban :D :DD :DDD

[ Szerkesztve ]

(#20348) roberto211 válasza Kornel (#20347) üzenetére


roberto211
őstag

Félreértettél. En nem azt mondom h ész nélkül nyomd mint az állat mert egyrészt nem mindig lehet másrészt hülyeség mindig tolni mar en is rájöttem.

Hanem h egy sss nel ne a fogyasztás legyen az első szempont meg a fordulat :D

Ezt hagyd meg a dizeleseknek meg a kiskobcentiseknek pld nekem :D

Amúgy ja vannak ilyen gyökerek. Gondolom meglátják hátulján a sport feliratot es azt hiszik a kibelezett kipuffukkal lazán elmennek majd melletted :D. Mikor hagyod akkor meg gondolom hogy örülnek magukban " uhh g*cc ott hagytuk a Swift sportot majd jól elmondom havernak" :)

Kb ilyenek.

Amúgy szerezz be egy detektort es ha tiszta a terep de tábla van akkor is tudsz menni mert jelez ha traffi van. En tuti vennék abba egyet.

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#20349) Kornel válasza roberto211 (#20348) üzenetére


Kornel
veterán

aztán rájön, hogy nem vagyok vevő rá.
persze, ha van rá hely, és alkalom, meg legalább 70-es tábla, ahol belefér a 90 is, és nincs előttünk senki, akkor miért ne?
de úgy, hogy mást veszélyeztessek, biztos nem fogok leállni egy majommal se :D
egyébként mindig nézem a fogyasztást, most is fogom, de attól még el fogom tolni neki, amikor el kell, és el lehet, ez úgy ennyi most, hogy azért szokott lenni benne azért ökörködés is.
most is toltak végig a nulláson, én meg toltam az előttem lévőt, 130...
mire hazaértem, visszament a fogyi 6,2-re :D
ha most elcammogok kényelmesen 100-al, bőven 6 alá bemegy így hosszabb 5-el.

mod: sajnos a detektorok semmire se valók, kb. pénzkidobás mind.
ide egy jó blokkoló kellene, mint a srácnak az opc-be van asszem.
viszont az meg 200k...
annyit biztos nem adok érte.

amugy is ki akarom menni palyara, szerintem valamikor meg osszel lemegyek a kakucs ringre, es elhasznalom a nyari gumikat, ennek mar ugyis mindegy,
jovore meg nezem, hogy mikor lesz suzukis palyanap a ringen, meg a kakucson is szokott, aztan addig tanulom a gepet meg :)

mas: most lett kesz balaton es borsodnadasd kozott a szerpentin, teljes sik aszfalt, kurva jo hegyi ut, meg nem probaltam, de szerintem hetvegen megyek egyet autokazni, remelem a gumi birni fogja meg (2007-es eagle f1)

[ Szerkesztve ]

(#20350) Tigi válasza roberto211 (#20346) üzenetére


Tigi
őstag

Akkor jó mert nekem fordítva a pótkerék és abba pakoltam bele a cuccokat. :)

Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.