Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12601) lsc válasza rétisün (#12600) üzenetére


lsc
nagyúr

Azért nem találtam itt, köszi.

Az élet kegyetlen .

(#12602) xFreex válasza rétisün (#12600) üzenetére


xFreex
aktív tag

#12589

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#12603) Alienhun79 válasza lsc (#12599) üzenetére


Alienhun79
tag

Így van OGSE0693.

Nem lövöm le a poént, hogy mi volt a feladat ezzel a xar ismeretlen artefactal, ilyen még egy modban sem volt. Aki ide eljut, 3 "fő" mellékküldetésen kell átvergődnie, Darkscapre, amúgy folyton vissza visznek a küldik erre a mapra, itt a kövi, valamilyen sebesülteknek kell doki, vagy ilyesmi:


Majd holnap...

[ Szerkesztve ]

tesztoszteronstalkerista

(#12604) rétisün válasza xFreex (#12602) üzenetére


rétisün
veterán

:B

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#12605) Dhampir válasza Alienhun79 (#12603) üzenetére


Dhampir
félisten

Izgalmas mod, ha ilyen klassz, akkor ezt kellene magyarítani. :)

(#12606) Alienhun79 válasza Dhampir (#12605) üzenetére


Alienhun79
tag

Hát én már angolnak is nagyon örülök, már így is sokkal könnyebb mint oroszul.

tesztoszteronstalkerista

(#12607) Alienhun79


Alienhun79
tag

Érdekes dolog páncél téren, még nem találkoztam ilyennel:

Amit lehet látni az egy exoskeleton páncél, de

nem páncél hanem egy külön álló váz, egy teherviselő keret, ami 20 kg-s és 60 kg tud pluszban cipelni.

Az exo váz részét hozzá lehet illeszteni másféle páncélokhoz is ;]

A Bárban lévő zenegéphez, elvétve lehet találni lemezeket, ha bele rakom a lemezt, bővül a hallgatható paletta.

A mod nem kispályás, ahogy egyre mélyülök bele, kezdem azt érezni, hogy egy kevés Stalkersoup, egy kicsi LA, egy pici Autumn Aurora. Olyan kellemesen ötvözve és saját ötletekkel bővítve ami nagyon élvezetessé s nehézzé teszi a munkát.

[ Szerkesztve ]

tesztoszteronstalkerista

(#12608) CJ4567


CJ4567
veterán

Tegnap belenéztem az OGSE-be, első tapasztalatok:
Ha AO be van kapcsolva, a növényzeten érdekes árnyék jelenik meg. SSDO és HBAO között nem találtam különbséget. A játék szép, még nem láttam milyen egy szép nappalon, csak napfelkeltekor, de a Crysis típusú godrayekkel nagyon szép ez is. Ha valakinek atomerőműve van, nagyon fel lehet húzni a grafikát, de gyengébb gépeken is szépen elmegy. Ha maximumra húztam a fűmennyiséget, volt 15FPS-em, cserébe olyan volt mint egy rét :DDD
A fordítás félig gépi, félig rendes, tehát nem a legtökéletesebb, de teljesen érthető.

No Sana No Life

(#12609) SaGa59 válasza Alienhun79 (#12607) üzenetére


SaGa59
őstag

Ha belegondolsz abba, hogy tulajdonképpen mi az exoskeleton, akkor világos, hogy a sztalker exo páncélja jelentős egyszerűsítés, gyanítom azért, mert a motor nem tudja elkülöníteni a védőpáncél slotját és az exo-ét, ami tényleg csak egy támasztó keret. Ezt a tényleges védőpáncél fölé lehet "felvenni", pontosabban a teljes felszerelésű katona ebbe tud "beszállni", hogy nehezebb tárgyakat is hordozhasson.

Ehhez elég mélyen bele kellett nyúlni a rendszerbe is.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#12610) CJ4567 válasza SaGa59 (#12609) üzenetére


CJ4567
veterán

Már a grafikai opcióknál látszódik hogy eléggé belenyúltak a játékba.

Off: Lost Alphának jött új patche vagy még mindig 1.0003? Telefonon nem tudok keresni normálisan.

[ Szerkesztve ]

No Sana No Life

(#12611) shield válasza Alienhun79 (#12607) üzenetére


shield
Topikgazda

Tényleg érdekes dolgok vannak benne. Nem árt egy kis fejlesztés, hogy feldobják a modot. Ezek szerint egy komoly modra akadtál.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#12612) Alienhun79 válasza shield (#12611) üzenetére


Alienhun79
tag

Nagyon vártam már, mert az előző 9.2 verzió is elég gondosan balanszolt s összerakott, stabil mod volt, ez pedig egy állati jóra sikerült valami. Akkor dobtam el az agyam amikor, belementem egy erősen psy fertőzött helyre és zombivá változott a karakterem, s el kellett menni Yantarba, hogy meggyógyítson a professzor, ja és már több helyen voltam ahol, ha nem vigyázok hamar bezombulhatok. Akkor ha zombimodra vált a történet, lesárgul a kép és folyamatosan zombin motyog a bajsza alatt :U

tesztoszteronstalkerista

(#12613) Alienhun79 válasza SaGa59 (#12609) üzenetére


Alienhun79
tag

Nekem pont ezek a realisztikus dolgok tetszenek, hogy átgondolták, időt fordítottak a dolgokra, grafikára, pályák egyszerű vagy nehezítésére, és rövid időn belül a hatodik javítást csináltak hozzá. Egyszóval, Respect.

Olyan érzésem van, pontosan nem emlékszem a mod nevére, de tudom te fordítottad, amikor váltság díjat kellett fizetni a társunkért, akit elfogtak az elején a katonák, COP mod, na ez "szerintem" hasonló teljesítmény!

tesztoszteronstalkerista

(#12614) rétisün válasza Alienhun79 (#12613) üzenetére


rétisün
veterán

ha jól emlékszem, a priboy story kezdődött ezzel a kiszabaditósdival.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#12615) Alienhun79 válasza rétisün (#12614) üzenetére


Alienhun79
tag

Nem, mert az Shoc mod, Saga meg Cop modot fordította le, ha jól emlékszem a Spectrum Project volt az.

tesztoszteronstalkerista

(#12616) xFreex


xFreex
aktív tag

SaGa59 fordított egy módot amire illik a leírás. Spectrum Project. Kedvencem. :))

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#12617) Sensut


Sensut
őstag

Valaki rájött hogy lehet kivenni ezt az artit onnan az OGSE-ben :F

(#12618) Antonius1978 válasza CJ4567 (#12608) üzenetére


Antonius1978
addikt

SSDO és HBAO : ha tudod elmagyarazod, hogy mi ez a dolog ?
A Dx10-nel lattam, de amikor mindent bekapcsoltam, tobbek kozott ezt is a modunkban, akkor az fps -1 es 1 kozott valtakozott :D

SaGa59 : veled mi van, reg nem jartal a COP forumon ? Forditasz ?

xFreex : neked meg irtam par napja privit, nem valaszoltal, elfoglalt vagy ?

(#12619) borovi


borovi
aktív tag

Sziasztok!

Az itt folyó beszélgetések hatására elkezdtem az OGSE modot, de mindjárt az elején gondom támadt: Szidorovicsnak kéne egy artit begyűjtenem, de sehol se találom. :O
Néztem videós végigjátszásokat, azokon szépen megjelennek ezek az artik, de nálam semmi se. Így jól el is akadtam. Segítséget kérek, hogy hol van, vagy mi lehet a baj! :F

(#12620) CJ4567 válasza Antonius1978 (#12618) üzenetére


CJ4567
veterán

Hátőő nem tudom, elvileg az HBAO szebb, realisztikusabb, de az SSDO kisebb teljesítményigényű. Elvileg, gyakorlatilag nem is hallottam még az SSDO-ról, csak SSAO, HDAO(AMD megoldása), HBAO, HBAO+(NV), VXAO(Rise of The Tomb Raider használja, NV megoldás), meg Ubisoftnak van az SSBO.

Nem teljesen a legújabb, de az SSAO, HDAO, HBAO benne van.

OGSE-ben nem láttam semmi változást FPS-ben se, se látványban. De Stalker COP-ban se nagyon vettem észre hogy változtat, pedig a semmi és SSAO között nagy különbség szokott lenni. Vagy csak nem figyeltem :DDD

Gyors Googlezás után megtaláltam a választ, teljesítményügyileg Stalkernél: SSAO > HBAO > HDAO.

[ Szerkesztve ]

No Sana No Life

(#12621) shield válasza Antonius1978 (#12618) üzenetére


shield
Topikgazda

Ezeket én sem tudtam micsodák, nem is igen használtam őket. Nem láttam komoly változást

CJ4567 köszi, ez érdekes cikk. Nem tudom ez mennyire befolyásolja a Stalkert. :F

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#12622) Sensut válasza borovi (#12619) üzenetére


Sensut
őstag

Amikor odaérsz az anomáliához, akkor kapsz egy üzenetet, hogy valami sztalkerek a hídnál rálőttek a helikopterre, ami épp ott köröz, és az visszalőtt rájuk. Oda kell menned, hogy segítse rajtuk, majd utána folytatod a arti keresését. Az pedig ott lesz az anomália közepén az ágak alatt jól elrejtve.

Hanem szerintetek normális az, hogy Szürke a zöldfülűek falujában ül a tábortűz mellett, amikor neki a Szeméttelep hangárában kellene lennie. Ez akkor van miután beszéltem Fox-szal Strelokról, és ő tovább küld Szürkéhez a hangárba. A hangárt mondja, ez áll a feladat leírásában is, de Szürke jól el van a faluban és ha kérdezem, szóba se kerül Strelok (nincs párbeszéd róla), csak valami képződményekről mesél :F

(#12623) shield válasza Sensut (#12622) üzenetére


shield
Topikgazda

Lehet, hogy mire átérsz a hangárhoz már ő is ott lesz. :D

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#12624) CJ4567 válasza shield (#12621) üzenetére


CJ4567
veterán

Nem vettem észre idáig változást Stalker COP-ban az AO-tól. Majd talán megnézem mi a különbség.

No Sana No Life

(#12625) Sensut válasza shield (#12623) üzenetére


Sensut
őstag

Nincsen ott. Odamentem megszokásból és akkor vettem észre, hogy a faluban van :) Visszatöltöttem Foxnál, de ugyancsak a faluba spawnolja Seriyt. Nem tudom miért van ez, de nem OK.

(#12626) xFreex válasza Antonius1978 (#12618) üzenetére


xFreex
aktív tag

Még emésztek..... :U

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#12627) borovi válasza Sensut (#12622) üzenetére


borovi
aktív tag

OK, köszi, megpróbálom így. Bár voltam már az anomáliánál, és akkor nem volt ott az arti. Lehet, hogy először a sztalkereket kell megnézni a hídnál, és csak utána lesz ott. Kiderül.

(#12628) rétisün válasza Sensut (#12617) üzenetére


rétisün
veterán

nem tudod pisztollyal odébblövöldözni, ahol már elérhető?

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#12629) Alienhun79 válasza Sensut (#12617) üzenetére


Alienhun79
tag

Hm, és még azt hittem, hogy én pásztázom végig a pályákat, nem találkoztam ilyen artival, de én szépen útközben patcholgattam a játékot, lehet volt valami bug probléma, ahogy irta Süni próbáld pisztollyal.

tesztoszteronstalkerista

(#12630) borovi válasza borovi (#12627) üzenetére


borovi
aktív tag

Megvan! Hála és köszönet! :R

(#12631) Alienhun79


Alienhun79
tag

Eldobtam az agyam, [link] és nem árulom el, hogy mi jött ki az ajtón :C

Egy pár amatőr észrevétel a modhoz, az eleje nagyon nehéz, sokat kell taktikázni és centinként menteni. Azt értem ez alatt rövid csövű sörétessel ne támadj banditára, mert Hk-l leszed. Nagyon messze el lőnek az ellenfelek, viszont nem nagyon pontosak,de azért ne álljunk mereven egy helyben, ha lehet. A pseudokutyát nagyon fogod utálni az elején, de táras sörétessel majd később bosszút lehet állni. Spórolni az elején a lőszerrel, mert keveset ad és drága, a gránát hatékony ha többen vannak egymás mellett használni kell, amúgy szép kis távolságra el lehet dobni. A rejtekhelyeken sok jó hasznos cucc van, onnét szereztem az elején minőségi páncélt és távcsövet MP-40 -re és Hk -a, amivel már lehet aprítani távolról is az ellent. Érdemes fegyverekből az elején egy-kettőt félre tenni, mert javító készlettel olcsón lehet javítani, de ha tradernél javítunk az drága. A mod indításánál lehet állítani a súly határt, érdemes száz kilóra tenni hatvanról, mert több pénz kevesebb caflatás. Ha besárgul a képernyő zombi vagy, lehet menni Yantarra profhoz és az ellenszert egy artival lehet kiváltani. Mindig mindenből legyen tartalék, arti, mutáns végtagok, vodka stb., nem kell halmozni csak 2-3db. Vissza teszi a pályákra a mutánsokat, tehát mindig lesz mire lőni és lehet alkatrészeket gyűjtögetni, kivétel ha mester controller jön, na akkor lehet késelni, vagy futni :B

[ Szerkesztve ]

tesztoszteronstalkerista

(#12632) Sensut válasza Alienhun79 (#12629) üzenetére


Sensut
őstag

Nem lehet rálőni, mert akkor széttörik. Ezt direkt kiköti az ürge, aki megbízott, hogy vegyem ki onnan. Nem lehet megközelíteni, mert valami lök vissza. Körben vannak szintén olyan taszigáló anomáliák, valami csel van velük, de nem jöttem még rá, hogy mi.
Hanem valami nincs rendben Szürkével, mert nem akarja még mindig a hangárba telepíteni. Ott alszik most a faluban egy házban. Ő kellene tovább küldjön Agropromba Vakondhoz :F

[ Szerkesztve ]

(#12633) Alienhun79 válasza Sensut (#12632) üzenetére


Alienhun79
tag

Az alap történet kicsit át van rendezve, nem lesz a hangárban senki fontos és nem ott mész majd le a Strelok flashdrivejáért ahol az eredeti történetben volt. Jeleztem, hogy egy picit variáltak, mindenre van megoldás csak picit szusszanj, ha elakadtál. Nálam eddig 3 failed küldetés van, de nem túl fontosak.

tesztoszteronstalkerista

(#12634) Sensut válasza Alienhun79 (#12633) üzenetére


Sensut
őstag

Sötét Völgyben, miután másodszor is beszélni akarok Bes-szel, mindig kidob ezzel:

FATAL ERROR

[error]Expression : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()
[error]Function : CPhraseDialog::SayPhrase
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\PhraseDialog.cpp
[error]Line : 140
[error]Description : No available phrase to say, dialog[gar_hellcar_start]


stack trace:

Fogalmam sincs mit akarhat, valami segítséget kért a banditákkal kapcsolatban.

(#12635) Alienhun79 válasza Sensut (#12634) üzenetére


Alienhun79
tag

Ott nekem is volt egy kis problémám, mert Sötét völgyből küld vissza a Szeméttelepre likvidálni a banditákat, feltettem a 6-s javítás nekem segített. Ja és megnéztem amit kérdeztél artis küldetést, nekem nem volt ilyen, valamit kihagytam és szerintem ezért nem tudok át menni a Mocsárra. A mellékküldetések nyitják a pályákra a kapukat, ott hibáztam valamit.

[ Szerkesztve ]

tesztoszteronstalkerista

(#12636) Sensut válasza Alienhun79 (#12635) üzenetére


Sensut
őstag

Az az artis küldetés egy sorozat része, ami aztán visz több pályára. A Healerrel kezdődik a faluban, lent a pincében, amikor meg kell gyógyítani egy sztalkert (kell szerezni neki egy artit).

(#12637) shield válasza Sensut (#12634) üzenetére


shield
Topikgazda

A modderek kifelejtették a párbeszédet!? :)

Alienhun79 honnét szeded a javításokat?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#12638) Alienhun79 válasza shield (#12637) üzenetére


Alienhun79
tag

[link] Moddb, szerintem nemsokára lesz újabb is.

[ Szerkesztve ]

tesztoszteronstalkerista

(#12639) Alienhun79 válasza Sensut (#12636) üzenetére


Alienhun79
tag

Ups, nálam meghalt a sebesült, igen basszus ezért nehéz, mert ha rossz válaszra kattintasz és nem figyelsz, ez lesz a vége és buktam a Mocsarat. Újra kezdem majd, ha végig vittem.

Itt a csapat oldal: [link]

[ Szerkesztve ]

tesztoszteronstalkerista

(#12640) SaGa59 válasza Antonius1978 (#12618) üzenetére


SaGa59
őstag

Igen. Az Agyar (Jezsi Tumanovszkij: S.T.A.L.K.E.R. Agyar, a Csernobil árnyai kötetben szereplő regény, ez volt az első kötete a szériának) már kész, ha igaz, egy-két héten belül a könyvesboltokban lesz, már előrendelhető. Most egy Sztrugackij köteten dolgozom, ahogy elnézem nyár közepe vége lesz, mire végzek vele.

Az Agyar jó könyv, jobb mint a két Vasziljev volt, bár a Zóna kicsit más, mint amit mi ismerünk. Nem jobb, nem rosszabb, más. Talán veszélyesebb.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#12641) Antonius1978 válasza SaGa59 (#12640) üzenetére


Antonius1978
addikt

Na akkor orvendek hogy jo a tortenet.
Mintha lenne olyan mod is, amelyben Agyart jatszunk, nem ?

A Halalos Zona-t kb olyannak latom, mint a 79-es ? Stalker filmben, azaz nagyvonalakban.

(#12642) SaGa59 válasza Antonius1978 (#12641) üzenetére


SaGa59
őstag

Azért azt meg sem közelíti. Ez (mármint a Vasziljev féle Szivercev saga két része) egy nem túl érdekfeszítő krimiszerűség a Zónába helyezve. A film, illetve az eredeti Sztrugackij könyv a Piknik az árokparton egy inkább lélektani történet, abban a zónában nincsenek fegyveresek, sem mutánsok, csak az anomáliák és maga a sztalker a saját problémáival.

Sajna Vasziljev - főleg a duplikátorban eleresztett orosz birodalmi öndícséretei alapján -- afféle orosz kurzuskiszolgáló, középszerű író. Szerintem. Akik az Őrség könyveit olvasták, azok se dicsérik agyon.

Ez az Agyar nem az az Agyar. Igen, van a játékokban egy (több) Agyar nevű karakter, de ez az ipse nem is abban a Zónában kulcsfigura. Ez a könyv még a ShoC megjelenése előtt íródott, még a netre került eredeti Oblivion Lost információk alapján. Ha nem vacakolnak annyit a készítők, valami ilyen Zónát kaptunk volna a játékokban is. Ebben a Zónában viszont tényleg rajta áll vagy bukik, még a Zóna vagy akár a Föld léte is. Nem kispályás a fickó.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#12643) Sensut válasza Alienhun79 (#12639) üzenetére


Sensut
őstag

Én meg... nem tudom mi van, de nálam minden másképp van. Kaptam videót a YTon, 0693 az is, de amikor átér a Szeméttelepre, ott van Tolik a banditákal, akit meg kell menteni, aztán ott van Bes a roncsoknál, stb., ahogy kell. Nálam meg nincsen Tolik hanem 3 Loner áll a kocsi mellett, jön az üzenet, hogy menjek át Sötét Völgybe (!) és beszéljek Bes-szel. Csakhogy hiába beszélek vele, nem kapok feladatfrissítést, se semmi. Ha újra beszélni akarok vele, akkor kidob a játék. Kipucoltam a banditákat Agropromnál, ami a feladat lenne, de semmi reakció. Patch fenn van, idáig jó volt, de nem tudok tovább haladni a banditákkal. Valami nem tízes...

(#12644) rétisün válasza SaGa59 (#12642) üzenetére


rétisün
veterán

"Sajna Vasziljev - főleg a duplikátorban eleresztett orosz birodalmi öndícséretei alapján -- afféle orosz kurzuskiszolgáló, középszerű író. Szerintem. Akik az Őrség könyveit olvasták, azok se dicsérik agyon."

ez sztem is így van, írtam is valahol korábban.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#12645) Alienhun79 válasza Sensut (#12643) üzenetére


Alienhun79
tag

Próbáltad úgy, hogy megcsinálod a Dutys feladatot Sötét Völgy elején s utána mész Beshez?

tesztoszteronstalkerista

(#12646) Sensut válasza Alienhun79 (#12645) üzenetére


Sensut
őstag

Próbáltam úgy is.
Amúgy az a Bullet vs bandita jelenet a Sötét Völgy átjárónál nekem sose tiszta, nem csak ebben a modban. Ott ugye lehet választani, hogy mi is legyen lényegében Sötét Völgyben. A banditáknak nyalsz-e vagy segítesz Bulletnek kiszabadítani a Dutys haverét, de ezzel a banditákat - személy szerint Borov bandita vezért - magadra haragítod. Eddig egyedül a StalkerSoupban találtam ezt a választási lehetőséget a legtisztábbnak. Ott, ha megmented a banditát, ő elszalad, jelenti Borovnak és béke van. A Dutys Bullet ugyanúgy rohan a társa segítségére és kapod a feladatot, hogy kövesd, de ha nem teszed sincs semmi, csak lesz egy failed feladatod, mert ott Bulletéket előbb-utóbb kinyírják a banditák. Viszont ekkor Sötét Völgy területén jóban leszel a banditákkal, és még sokat üzletelhetsz velük, illetve több megbízást is kapsz Borov-tól. Mellesleg a Duty se orrol meg rád, mivel te nem bántottad Bulletet semmivel.
Itt viszont ha megmentem a banditát, az kijelenti, hogy nyírjam ki Bulletet. Ezt is kipróbáltam, de a Duty nagyon begurult Szeméttelepen és a barátságnak annyi lett. Viszont e nélkül a banditákkal nem lehet békét kötni, úgyhogy marad az ellenségeskedés velük, amitől aztán ugye ki kell nyírni mind egy szálig őket, hogy lemehess majd a laborba stb.
Próbáltam azt is, hogy megmentem a banditát és hagyom, hogy Bulletet kinyírják majd ők valahol menet közben. Csakhogy Bullet úgy elbujdosott a pálya szélén, hogy nem lehetett rátalálni. A társa, akit megment, halhatatlan lesz. Ott áll az út közepén és még a banditák se foglalkoznak vele. Ez nem így van más modokban, és az alapjátékban sem. Tehát látszik, hogy ezzel a feladattal itt nem ez a variáns volt a készítők szándéka, hanem az, hogy a banditáknak pusztulni kell.
Ami pedig Best illeti, próbáltam a Duty előtt is, utána is, de miután felvázolja a szitut, én csak annyit tudok válaszolni, hogy MÁR kinyírtam őket (I've killed them all), holott ez nem igaz, mert direkt nem mentem arrafelé a Szeméttelepen.
Még adok egy esélyt Besnek azzal, hogy teljesen új játékot kezdek, mert lehet, hogy későn tettem fel a patchet. Ahogy olvasom az oldalon, a 2.01-es verzió után nem kell új játékot kezdeni a patch miatt, viszont nekem a tök alap volt fenn, ami szerintem 2.0. Ez még bekavarhatott és ettől mehet összevissza minden nálam. Ha nem jön össze, akkor kihagyom Bes feladatát. Elvégre csak valami jutalomért van az egész.
Az angol fordítás bűnös, mert az eredeti SOC párbeszédeket benne hagyták, de a feladatok sokszor nem is arról szólnak (pld. Szürke a hangárnál). Kíváncsi lennék az eredeti orosz szövegkönyvre, mert tuti, hogy szokás szerint az angolok valamit elfuseráltak a fordításban.

(#12647) Sensut válasza Sensut (#12646) üzenetére


Sensut
őstag

A patch miatt volt a kavarodás, vagyis a miatt, hogy későn tettem fel a 6-os patchet és nem kezdtem új játékot :K Furcsa, hogy e miatt a mulasztás miatt egy teljesen új felállítást kaptam, és ha Besnél ne haljon be a játék, észre se veszem, hogy nem is a rendes OGSE-el játszom :D Az a Sötét Völgyes Bes nekem nagyon ismerős. Valamelyik modban már találkoztam ezzel a felállással, és ha jól emlékszem, ugyanez a párbeszéd probléma volt ott is.

Figyelted milyen furcsa hangjuk van a Husiknak. Mintha emberi hangon szólalnának meg. És megfigyeltem még valami érdekeset - amikor vérzem és hagyom azt a látványos nyomot magam után, arra a kutyák nagyon érzékenyek. Már messziről odavonzza őket és egész falkák követnek a nyomon.

(#12648) Alienhun79 válasza Sensut (#12647) üzenetére


Alienhun79
tag

Igen azt jeleztem, hogy a hatos patch nagyon sok dolgot javított, szerintem a Healeres küldetést nem biztos, hogy én rontottam el, lehet akkor alapon bugos volt, csak egy későbbi patch javította amit én utána tettem fel és nem kezdtem új játékot. Viszont így nekem nagyon megéri majd újra kezdeni :) Fogsz még sok jó dologgal és bosszantóval találkozni, a moddbn nagyon ágyúzzák a zombi részt, lehet, hogy egy újabb javítás már kiveszi, nekem eddig minden süti, igazi csokiskókuszosmegasüti :N

tesztoszteronstalkerista

(#12649) Alienhun79 válasza Alienhun79 (#12648) üzenetére


Alienhun79
tag

Ja igen, van egy kisebb hibája, ha controller van a pályán alapból ha közelítesz hozzá egyre erősebb hang effektet fogsz hallani, majd likvidálod a drágát, de a hang viszont megmarad, és baromi bosszantó, a játékból kilépéssel az asztalra, lehet orvosolni.

tesztoszteronstalkerista

(#12650) Sensut válasza Alienhun79 (#12648) üzenetére


Sensut
őstag

Én az elején Cordonon eddig 7 új feladatot fedeztem fel, amiket kár lenne kihagyni. Sőt!

- Healer + sebesült sztalker, ami aztán egy hosszú feladatsorozatba torkollik.
- Az öreg az egyik házban, akinek a lányát kell megtalálni Pripjátyban.
- A zenész az udvaron, akinek a házát szellem lakja.
- Wolf és Sido fegyverüzlete a katonákkal a hídnál (kocsis feladat).
- A két testvér, akik találnak egy robbanó hűtőszekrényt (itt kerül elő a segítőkész maci).
- Fox csomagjának megtalálása a katonai bázison.
- Wolfnak dinamitok.

Még biztosan vannak feladatok elrejtve. Sidonál van még 3 jelentősebb pénzkeresési lehetőség (gitár, katonai arti, zsoldosok). Viszont nem jöttem rá, hogy mit akar az a veterán Sidorovich bunkerének a bejáratánál. Ha beszélek vele, akkor Sido ajtaja bezárul és csak 300-ért nyitja ki ez a manusz. Viszont semmi hasznossal nem állt elő jó ideig a múltkor, úgyhogy most szóba se álltam vele egyelőre. De valamiért ott van és később biztos lesz valami szerepe :F

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.