Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12301) Gery D. válasza shield (#12300) üzenetére


Gery D.
senior tag

Van a játékban 3 tároló. 1, 4, és 8, azt hiszem. Sid-nél és Barman-nál is hozzá lehet jutni mindegyikhez kis idő után.

Végre találtam normális XML formázó progit. Még régi formájú a magyarításom, nincsenek benne tabulátorok. Ma kezdem őket átalakítani. Lehet, hogy ez okozza a betű nagyság problémákat, mert 1252-esben vannak javarészt. De majd kiderül.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12302) kekeeci válasza Gery D. (#12299) üzenetére


kekeeci
senior tag

Két apró problémám lenne, mivel írtad, hogy kapcsolatban állsz a fejlesztővel, talán ő tudna rá megoldást:

- A malacok szeme kezdetben jó sugárzáscsökkentő - egészség-helyreállító, csak az a baj, hogy nem marad meg az övben, minden betöltéskor újra be kell rakni. Mással eddig még nem tapasztaltam ezt.

- Már többször találkoztam olyan rejtekhellyel, ami inaktív állapotban megnézhető, mihelyt aktív lesz, nem.
Példaként a Fox által adott halottaskocsinál levő rejtek:

Amúgy szerencsésen kezdtem, mert a barlangban a bányász két társát elkapta egy elekto-anomália, ezért az egyik "ideadta" a kolimátoros - hangtompítós benellijét (plusz ugye az alsó szinten - a falmászás után - a halott mellet AK-74 + lőszer). Ezzel aztán gond nélkül megoldottam a szeméttelepen a banditák és a zsoldosok összes baját :) , és az irányítónak is használt.

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#12303) Gery D. válasza kekeeci (#12302) üzenetére


Gery D.
senior tag

Ezekkel gond van, az új frissítéssel ez elvileg meg fog oldódni. Nem kezeli a sok új db-t, ezért is volt Crash a Felderítetlen Területen. Ezeket a problémákat már felvetették előttem a Steam-en. Várjuk az 1.1.0.0.0.1-es verziót. :)

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2031941
Ezen mindenről tájékozódni tudtok. Itt lehet a problémákat is jelezni, természetesen angolul. :)

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12304) shield válasza Gery D. (#12301) üzenetére


shield
Topikgazda

Notepad++ egy jó kis progi, SaGa59 is ezt használja, de Ő kitudta egészíteni magyar szótárral is, és így megy neki a helyesírás ellenőrzés.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#12305) Gery D. válasza shield (#12304) üzenetére


Gery D.
senior tag

Nekem ez a progi csak arra kell, hogy formázzam. A stringeket 1 tab-ra, a texteket meg 2 tab-ra rakja a sor elejétől, hogy átláthatóbb legyen. Sima Jegyzettömbbel írogatom az xml fájlokat. Mellesleg Win10-ben be lehet állítani, mit ellenőrizzen. IE-t is alapértelmezettként ellenőrzi. Majd ha lesz időm, az egészet le ellenőrzőm. Biztosan becsúszik helyesírási hiba a nagy káromkodás közepette, miközben próbálom fordítani. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12306) shield válasza Gery D. (#12305) üzenetére


shield
Topikgazda

A helyesírási hiba az még hagyján, csak amikor véletlen egy kis nyilacska elvész valahol, akkor lehet szívás.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#12307) Gery D. válasza shield (#12306) üzenetére


Gery D.
senior tag

Igen, volt, amikor elveszett, nem sokszor, de volt rá megoldás. Crash-nél a log kijelezte, melyik fájlal volt gond, úgy hogy nem volt nagy probléma megkeresni.
Most már van ez a kis progi: Firstobject XML Editor. Ebben lehet ellenőrizni mindent.

Ahogy néztem a fájlokat, sok 1252-es kódolású, de találkoztam 1251-esl és 1252-es kódolásúval is is, de volt, amiben ez a sor hiányzott. Most vagy véletlen, vagy direkt, ez mindjárt ki is derül, amikor elindítom a játékot, mert mindegyiket 1250-es közép-európaira átírtam, hozzáadtam.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12308) shield válasza Gery D. (#12307) üzenetére


shield
Topikgazda

Nálam az volt a probléma a Diverzanssal, ha ez a sor hiányzott. Nálam 1252-es van, de közép-európaira mentettem és működik. SaGa-t kellene megkérdezni, Ő vágja ezeket a kódlapokat.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#12309) Sensut


Sensut
őstag

A Stalkersoup magyarított menüjében hiba van, mert Dx8 már nem létezik :)

(#12310) Gery D. válasza shield (#12308) üzenetére


Gery D.
senior tag

Működik minden, szóval jó lett az átkódolás. Szerintem ez csak a Windowsnak kell, vagy a programoknak. Mert ha 1-es volt, a program nem jelölte az ékezetet, csak ha kitöröltem a kódot, vagy átírtam 0-ra, vagy 2-re. Szóval a nyugati kódolás is kezeli az ékezeteket, egyedül az "ő"-vel volt gond. A játékban nem változott semmi. Szerintem ott az a bizonyos localization.xml felel a karakterekért. Az minden fájl kódját felül írja.
Nálam viszont nem jött be az, hogy beírtam a cent mellé még egy west és cent kapcsolót. Úgy látszik UHD-nál mást kell kitalálni. Viszont a 2560x1440-es beállítással még jól látható nálam a felirat.

Elfelejtettem megemlíteni, hogy a gamedata\config mappában a Hud.ltx fájlt átírtam. Zavart a célkereszt, így pontra átírtam. Ha valakinek nem jó, az csak törölje ki ezt a fájlt.

Sensut: Akkor kitörlőm a DX-eket. Ez is az eredeti Shoc fordítás azt hiszem. :) Megnéztem, ez az eredeti magyar fordításból van. Azt, hogy van-e, nem tudom, de eltávolítottam. :)

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12311) Aarpok válasza Sensut (#12309) üzenetére


Aarpok
őstag

Static Lighting: Ez DX8-ban futatja a játékot, nincs bekapcsolva HDR valamint több nagyobb effekt.
[Forrás]

Аарпок

(#12312) Gery D. válasza Aarpok (#12311) üzenetére


Gery D.
senior tag

Akkor írhatom vissza. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12313) Sensut válasza Aarpok (#12311) üzenetére


Sensut
őstag

Csakhogy a SS-ban nincs Dx8. Dx9 és Dx11. Lásd angolul.

(#12314) Gery D. válasza Sensut (#12313) üzenetére


Gery D.
senior tag

De, DX9 és DX11 van. A launcher-ben ki lehet választani, hogy melyiket indítod, plusz még ott van a kibővített DX11 SweetFX is.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12315) Sensut válasza Gery D. (#12314) üzenetére


Sensut
őstag

Hát ezt mondom. Dx8 nincs.

(#12316) Gery D. válasza Sensut (#12315) üzenetére


Gery D.
senior tag

Ja, félreértettem.
Egyébként szerintem a Launcher-ben azért nincs, mert alapjáraton már senki se indítja DX8-on a játékot. Viszont a Launcher a DX11 miatt szükséges, mivel azt meg nem lehet beállítani a menüben.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12317) Sensut válasza Gery D. (#12316) üzenetére


Sensut
őstag

Be lehet, más modoknál ott van a Dx11. Itt csak Dx9 van, a nélkül el se indul a játék statikuson se. Dx8 anno a régi Windosokban volt.

(#12318) Gery D. válasza Sensut (#12317) üzenetére


Gery D.
senior tag

Static Light-on elment a kép a tv-n. Ez azt jelenti, hogy nem támogatja a VGA-m ezt a beállítást. Csak DX8 lehet. :)
Amúgy lehet, azért nem jó a felbontásom, mert egy olyan VGA-m van a gépbe, ami nem kifejezetten egy 2.0-s PCI-Ex-es slot-ba való. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12319) Sensut válasza Gery D. (#12316) üzenetére


Sensut
őstag

Az angol menü így van. Ez megy Dx9-el is, meg Dx11-el is, de csakis ezekkel, amit a launcherben választasz. Dx8-at nem is említ sehol.

(#12320) Aarpok válasza Sensut (#12313) üzenetére


Aarpok
őstag

Értem most már miért írtad a módban nincs DX8 én pedig az alapjátékra értettem abban van. :D

Аарпок

(#12321) Sensut válasza Aarpok (#12320) üzenetére


Sensut
őstag

Igen mert akkor még a WinXp se volt és a Dx9 olyan high end extra volt még, mint ma a Dx12.

(#12322) Gery D. válasza Sensut (#12321) üzenetére


Gery D.
senior tag

Viszont ez a mod alapjaiban ugyan az, mint az eredeti. Mellesleg ennek a modnak az alapja az eredeti orosz, amit Gugli angollal fordítottak, mi van, ha csak lemaradt a beállítás szövegében a DX?

Amikor indítjuk a játékot, ott se az eredeti van feltüntetve, hanem teljesen más szöveg, holott az angol script neve meg az eredeti, Textúrák betöltése, meg ami még felugrik a töltéskor. Na de ez legyen a legkisebb gondunk, hogy támogatja-e vagy sem a DX8-at. :) Mellesleg majd ha megjön az új 64 bites motor, meglátjuk a változást.

Mellesleg az XP-t azt 2001. október 25.-én adták ki, a Stalker meg 2007-es. :)

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12323) Sensut válasza Gery D. (#12322) üzenetére


Sensut
őstag

Úgy értem nekem nem volt xp meg dx9 vas :) Ma kötelező a dx9 az alapjátékhoz is mivel dx8 már nem létezik. A telepítő is a dx9-et hozza.

(#12324) Sensut


Sensut
őstag

Kijött az újabb 110001 SS patch, de az én crash problémámat a Recon-on nem oldotta meg :( .

(#12325) Gery D. válasza Sensut (#12324) üzenetére


Gery D.
senior tag

Sensut, próbáld meg kimásolni a gamedata mappába azt a fájlt, az útvonal legyen ugyan az. Úgy hátha megtalálja.

Steamen közzétett post @ Tecnobacon:
Patch 110001

--------------------------------------------------------------------------------

Onedrive was not updating the page and I had to force it this morning, it is now available.

The new build is much more complex and there are still some issues I am working on or need to be tested and verified by users before I can say they are fixed.

The order of game loading has become a very critical part of the process and I have had to reorganize some of it to insure that the fixer does not interfere with dynamic spawns, think I have it now.

The patch replaces 4 gamedata files, do a new start and then load your saves so the all.spawn gets rebuilt.

Remember that 110000alpha is a new build and is not a patch for 109999 which is now obsolete.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12326) Sensut válasza Gery D. (#12325) üzenetére


Sensut
őstag

Próbáltam már, de nem segít. Ez valami komolyabb hiba, ha ő se tudta még kijavítani. A régi verzió megy ezen a ponton, megpróbálom túlélni ezt a pályát, mert más pályákon nincs gond, csak ha átlépek ide és a kunyhó felé közeledek :F .

(#12327) Gery D. válasza Sensut (#12326) üzenetére


Gery D.
senior tag

Lehet, új játékot kellene kezdeni. :) A Bandita Exot úgy se tudod már felhasználni, így az Árnyék Kocka küldetés ugrott.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12328) Sensut válasza Gery D. (#12327) üzenetére


Sensut
őstag

Na ne. Ezt az egészet még egyszer nem tolom végig úgy, hogy csak "talán", az tuti :) Ha biztosra tudnám, hogy az a baj, akkor le van cseszve, nekifognék, de nem biztosra nem megyek. Amúgy a bandita exot már átadtam rég Akimnak, cserében valami nagyon extra ruha helyét árulta el, amit több részből kell összerakni, de nem foglalkoztam vele egyelőre. Várok még pár napot, s ha nem, akkor folytatom a régi verzióval, amíg lehet. Ez van...

(#12329) Gery D. válasza Sensut (#12328) üzenetére


Gery D.
senior tag

Na, az jó. Viszont kérnék valamit. A Vad Területen a legelső alkatrészt nézd már meg, hogy ott van-e. A legutolsó verzióba nekem nem rakta be. Valamint Yantar-ban a halott Katonánál ott volt a Gyógyító Beril? Lukash adott egy ilyen feladatot, hogy találjam meg neki. Azt megcsináltad?

Mellesleg változtak a lefordított fájljaim is, most frissítem. Ha használod, lehet, emiatt nem jó még a Recon-os pálya.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12330) Sensut válasza Gery D. (#12329) üzenetére


Sensut
őstag

Kicsit később tudom, mert nem vagyok otthon. A berilre már nem emlékszem, viszont tudtommal minden Lukash feladatot kivégeztem idáig. De lehet, hogy ezután adja be.

Apropó: te melyik verzióval mész?

[ Szerkesztve ]

(#12331) Gery D. válasza Sensut (#12330) üzenetére


Gery D.
senior tag

Annyira nem fontos. :) Csak kíváncsi vagyok, ezeket a hibát megoldotta-e. Ez még a 7-esnél volt. Azóta nem is nagyon játszottam.

A tb3d_modders.script fájl is megváltozott, lehet, azt ki kellene törölni, meg a Shaders mappát.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12332) Gery D. válasza Gery D. (#12331) üzenetére


Gery D.
senior tag

SS.HUN-1.1.0.0.0.1

Zippyshare:
http://www36.zippyshare.com/v/prD0wZ0O/file.html

Ondrive:
https://onedrive.live.com/redir?resid=9CB9B9EAD5E577C4!14751&authkey=!AFAu54Z2RI2uBVU&ithint=folder%2ctxt

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12333) kekeeci


kekeeci
senior tag

Lehet, hogy butaságot kérdezek, de honnan lehet ezt a 1.1.0.0.0.1-t letölteni? (csak a 109999-V2-t találom)

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#12334) Gery D. válasza kekeeci (#12333) üzenetére


Gery D.
senior tag

https://onedrive.live.com/?cid=8dc51a0073faf85f&id=8DC51A0073FAF85F%21113&authkey=!AJWaGwb4jMHq_IY

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12335) Sensut válasza Gery D. (#12331) üzenetére


Sensut
őstag

Érdekes basszus, most az előző 9.9 verzió is ezzel kezdi, amikor át akarok lépni Cordonra hogy begyűjtsem a gyógyszereket:

FATAL ERROR

[error]Expression : ini_file.section_exist(section)
[error]Function : CTradeParameters::process
[error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\trade_parameters_inline.h
[error]Line : 111
[error]Description : cannot find section generic_buy


stack trace:

Eddig jól ment, aztán csak supsz és no way. Most már tényleg kell egy működő verzió, itt mese nincs :K

[ Szerkesztve ]

(#12336) Gery D. válasza Sensut (#12335) üzenetére


Gery D.
senior tag

Sajnos még messze vagyok a Felderítetlen Földtől.:) De ha lesz egy kis időm, akkor elkezdek játszani.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12337) kekeeci válasza Gery D. (#12334) üzenetére


kekeeci
senior tag

Kösz! Amúgy ezt honnan lehet előbányászni, mert néztem a Technobacon, a Stalkersoup honlapokon, a (általam nagyon utált) facebook-on, a Steam fórumon, de nem találtam (bár lehet, hogy csak nem vetten észre).

Más:
Nem tudom, hogy kivel beszéltem - Heary vagy Gray:

:)

Megint más:

Lehet, hogy későn szólok, de ha az eredeti - Fi-csoport féle fordítás az alapod, abban néhány rejtekhely el volt írva. Pontos adatot nem tudok, az egyik pl. a Kordon - gépjárműtelepen levőt a pincébe írta, ott nincs pince :),
mindkét rejtek a padláson van. Igaz, hogy így is végig lehet játszani - egy jó és tapasztalt stalkert ilyesmi nem akadályoz - de azért törekedjünk a tökéletességre. :D

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#12338) Gery D. válasza kekeeci (#12337) üzenetére


Gery D.
senior tag

A Kereskedőnek a szövege nagyon nehezen értelmezhető, azt majd újra kell fordítanom. Annál káromkodtam a legtöbbet. :)

A padlás-pince fordítást már rég kijavítottam, szóval elvileg az a hiba már nincs ebben benne.
Köszi, hogy szóltál. :)

Tecnobacon.com-on van egy olyan, hogy Repository, onnan navigálsz el az OneDrive tárhelyére.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12339) kekeeci válasza Gery D. (#12338) üzenetére


kekeeci
senior tag

THX! :R

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#12340) Sensut válasza Gery D. (#12327) üzenetére


Sensut
őstag

Szerintem is új játékot kell kezdeni az 1.1 verzióval és az lehet a baj nálam is. Többen jelezték, hogy butaságok történtek a régi mentésekkel, mivel a két verzió szerkezete között sok az eltérés (anomáliák, kereskedelem stb.). Azt hiszem mégis belevágok egy ultra könnyű újrajátszásba míg egy újabb mod nem kerül valahonnan.

(#12341) shield válasza Gery D. (#12332) üzenetére


shield
Topikgazda

Kicsit még várok és én is újra kezdem. Én még csak Kordonon bóklásztam. Mikorra várható újabb verzió?

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#12342) Sensut válasza shield (#12341) üzenetére


Sensut
őstag

Még a teljes 1.1-est se tették nyilvánosan közzé, valamin még mesterkednek biztosan, mert egyáltalán nem stabil a dolog. Az utolsó frissítés is csak valami sürgősségi volt, azt irja a szerző, hogy bizonyos hibák javításán még mindig dolgozik. Addig is elcsászkálok az elején, hogy aztán ne veszítsek sokat, ha megint újra kell kezdeni.

(#12343) Gery D. válasza Sensut (#12342) üzenetére


Gery D.
senior tag

Én is próbálok mindent lefordítani az elején, amivel kapcsolatba kerülök. Mire tényleg mindennel elkészül, addigra le kellene fordítani. Ez amúgy szép álom. :)
Nyár közepére jön a 64 bites motor remélhetőleg és a Live mód is. Azért az sokat dobna a Stalker-en, ha a feladatokat másik játékosokkal lehetne együtt csinálni.

Ezen már sokat gondolkodtam, ez olyan lehetne, mint a Quake 2 Coop mód, csak itt kicsit nagyobb területen és nem ugyan azon a pályarészen zajlana, hanem mindenki ott, ahol épp tartózkodik és ezt jelölné a PDA térképén. Pl. Sensut épp a Vad Területen ügyködne, Shield a Radar-on, én meg Cordon-ban. :)
Az alvó helyek lennének a Safe House-ok. Ha valaki be akarja fejezni az aktuális játékot, csak felkeres a Zónában egy ilyen helyet és addig biztonságba lenne, amíg újra be nem lép és onnan folytatná, ahonnan abbahagyta. Lenne egy időkorlát, amin ha túl megy az inaktivitás, az addig összeszedett cucca egy ott elhelyezett tárolóba menne át és a többi játékos fel tudná venni és folytathatná a storyt. :)
Bocsi a hosszú hozzászólásért, de ebbe olyan jó belegondolni és szerintem sok embernek megjönne hozzá a kedve.

Shield: Nem tudom, mikorra várható a következő frissítés, többet én se tudok, csak a Steam-et figyelem. :)
De amint lesz új, vagy meg tudom, mikorra várható, kiírom majd ida.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12344) Sensut válasza Gery D. (#12343) üzenetére


Sensut
őstag

Hááát az f@sza volna! :K

(#12345) kekeeci


kekeeci
senior tag

Megint lektorkodom:

:)

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#12346) Gery D. válasza kekeeci (#12345) üzenetére


Gery D.
senior tag

Köszi, javítom. F.i. fordítás ez is. :) Én nem használok ilyen kötőjeles cuccot. :)
Ahogy nézem, már csak ez maradt ki, sehol nem találtam ezt a szót, de emlékszem, hogy találkoztam már vele.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12347) kekeeci válasza Gery D. (#12346) üzenetére


kekeeci
senior tag

Milyen kötőjelre gondolsz? Én a "Kötelezettségiek" helyett Kötelességiek cserét értettem.

[ Szerkesztve ]

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#12348) Gery D. válasza kekeeci (#12347) üzenetére


Gery D.
senior tag

Tudom, azt javítottam, csak abban a szövegben vannak ilyen gondolatjelek is "-" én olyanokat nem szoktam használni, tök felesleges néhol.:)
a Kötelezettségiekre írtam, hogy nem volt máshol már olyan. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#12349) Sensut válasza Sensut (#12342) üzenetére


Sensut
őstag

Elmerészkedtem a Szemétdombig az alap feladatokkal, a legutolsó 110001 verzióval, és közben 3 crash is volt ezzel a hibaüzenettel:

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: f:\stalkersoup11\gamedata\scripts\ph_door.script:75: C stack overflow


stack trace:

Jelzem, az előző 110000 verzióban, ezen a környéken egy sem volt, de máshol sem ezzel a hibaüzenettel. Viszont most már visszakerült az anomáliák nagy része és újra ez lehet a gond. De legalább a játék nem szaggat miattuk.
Másik hiba (még mindig), hogy miután felfedik egy rejtekhely hollétét, az inaktívvá válik és nem lehet kirámolni, tehát nem érdemes még piát áldozni a rejtekhelyek kiszimatolásáért, de ugyanúgy értük futni sem ha valaki elárulja azt. A GPS jelzőket még nem volt alkalmam kipróbálni (korábban a használatukkor a játék kidobott), és következik Kostya, akinek a rejtekhelyei üresek voltak az előző verziókban. Itt már egyet megtaláltam Cordonon és abban ott volt a PDA. Hátha a többiben is ott lesz végre :U .

Csak egy kíváncsi kérdés a magyarítással kapcsolatban. Mivel én még csak nagy ritkán használtam magyarításokat Stalkerben, ezért nekem furcsa ez a "Műtárgy" elnevezése a képződményeknek. Én eddig "Képződményként" tudtam. Ez a "Műtárgy" elnevezés valami konkrét, vagy hivatalos, vagy csak egyszerűen egyéni választásod volt? Nincs baj vele, csak kíváncsi vagyok, hogy mit fed ez az elnevezés.

(#12350) Gery D. válasza Sensut (#12349) üzenetére


Gery D.
senior tag

Ha ilyet látsz, hogy C Stack Overflow, az a memória miatt van, nem kezel ugyanis 4 gigánál többet a 32 bites motor, ezért készül a 64 bites. Elvileg ha kész lesz, C Stack-kal nem találkozunk többet.
Hatalmas a játék memóriakezelése, nem csoda, hisz rengeteg pályát kell betöltenie és rengeteg dolgot. :)

Azért választottam a Műtárgyat, mert rövid, praktikus és személy szerint az a véleményem, hogy a legjobban illik az Artefact-hoz. :)

Egyébként nem tudom, honnan jött, szerintem az F.i. magyarításában ez lehetett, mivel elég sok helyen szerepel az eredeti szövegben és ahhoz nem nagyon nyúltam.
Meg is néztem, "Stalkerhun14_final", ez a telepítő neve, és ebben mindenhol Műtárgy szerepel, kivéve egy fájlt, ahol képződmény van írva.

"<string id="enc_zone_artifact_af-rusty-sea-urchin">
<text>Az "Égett Pihe" anomália hozza létre ritkán a Sün nevű műtárgyat. Megemeli a vérnyomást, és a test nagy mennyiségű vörös vértesttől szabadul meg. Ezzel együtt az elraktározott sugárzás is elhagyja a testet. Saharov az "Ionizáció és polimerizáció a ritka műtárgyak alkotóelemeiben" című alapművében megemlítette, hogy ennek a képződménynek kritikus a stabilitása, és nem elképzelhető, hogy a következő tíz éven belül laboratóriumi körülmények között elő lehessen állítani.</text>"

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.