Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2015-06-15 20:24:15

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15001) busman válasza #13110016 (#14999) üzenetére


busman
addikt

Nézem.... :K

I'm not talented, I'm skilled.PS5

(#15002) #13110016 válasza burgatshow (#15000) üzenetére


#13110016
törölt tag

Én még nem próbáltam.
Telót újraindítottad?

(#15003) SzőkeKapitán válasza #13110016 (#14999) üzenetére


SzőkeKapitán
tag

Nálam működik. :DD

Nem kellett újraindítani a telót, egyből jó lett.

(#15004) Palesz191 válasza #13110016 (#14999) üzenetére


Palesz191
aktív tag

prímaaa , működik :D

(#15005) busman


busman
addikt

Működik... :K

I'm not talented, I'm skilled.PS5

(#15006) burgatshow válasza #13110016 (#15002) üzenetére


burgatshow
veterán

Tök jól megjelent a kamera módok között, exponálni is tudok, de amikor renderelné a képet, akkor mondja azt, amit korábban írtam.

Most újraindítottam a telefont, meglátjuk mindjárt, hogy mi a nagy helyzet.

(#15007) #13110016 válasza burgatshow (#15006) üzenetére


#13110016
törölt tag

Hát más ötletem nincs, csak egy reboot.
Sony fórumán valaki meg arra panaszkodott, hogy telepíteni se tudja...

(#15008) burgatshow válasza #13110016 (#15007) üzenetére


burgatshow
veterán

Restart se segített. Na mindegy. Egy próbát megért.

(#15009) WuuWuu válasza #13110016 (#14999) üzenetére


WuuWuu
tag

Nekem feltette elvilegde nem talalom. Se ikon semmi. Wtf

(#15010) #13110016 válasza WuuWuu (#15009) üzenetére


#13110016
törölt tag

Nincs ikonja.
Indítsd el a kamera app-ot, és ott lehet kiválasztani. Ahol van az automatikus stb.

(#15011) SzőkeKapitán válasza WuuWuu (#15009) üzenetére


SzőkeKapitán
tag

Nem is tesz ki ikont.

Ha feltetted, akkor indítsd el a gyári kamera appot, nyomj rá a bal alsó sarokban lévő "M" betűs gombra, és utána válaszd ki az "elmosódott mód"-ot. ;)

Megelőztek. :B

[ Szerkesztve ]

(#15012) #13110016


#13110016
törölt tag

Nagyon ott van ez az app:))

(#15013) Assasin_ válasza #13110016 (#15012) üzenetére


Assasin_
aktív tag

Kell hozza root?

(#15014) #13110016 válasza Assasin_ (#15013) üzenetére


#13110016
törölt tag

Dehogy. Csak simán telepíted.

(#15015) barnabasss


barnabasss
tag

Van valami olyan program ami mutatja az akksi keszenletet es hasznalatot?

(#15016) #13110016 válasza barnabasss (#15015) üzenetére


#13110016
törölt tag

Elvileg ez: [link]

(#15017) barnabasss válasza #13110016 (#15016) üzenetére


barnabasss
tag

Ez nekem is megvan valami mas?

(#15018) kigyi_23


kigyi_23
addikt

Z1-en kamera progi tesztelve és természetesen működik :)

https://www.youtube.com/user/kigyi23/

(#15019) Palesz191 válasza burgatshow (#15000) üzenetére


Palesz191
aktív tag

uhh. annyi az egész hogy láma módon csinálod a képet :D
csináld ugy hogy legyen mit elmosnia háttérbe... de ottvan a kis kérdőjel, megmutatja

(#15020) AeSDé Team


AeSDé Team
őstag

Sziasztok! Egy haveromnak elég komoly problémája van a telefonnal. December közepén vette meg a T-mobilnál kártyásan. Nagyon vigyázott rá, néhány nap múlva mégis tönkrement a kijelzője. A "vissza" gomb szélességében, kb. egy centi szélesen fekete-lila sávok szelik át a képernyő egészét. A hiba nagyon idegesítő, pl. nem lehet elolvasni az alatta lévő szövegeket. Nem szoftveres, hiszen képmentéseken nem látszik.
A bonyodalom ott kezdődik hogy pár hete visszavitte, és beküldték a budapesti szervízbe. Ma jött vissza, azzal a címszóval hogy a sérülés mechanikai, nem rendeltetés szerű használat eredménye. Látszik hogy hozzá sem nyúltak a szervízben a telefonhoz, mert még a szoftver se frissítették, resetet se kapott. (persze a pósta költséget kifizettették)
A telefonon egy karcolás nincs, egyszer sem ejtette le. Mit tehetne annak érdekében hogy ingyen megcsinálják? Tapasztalt már valaki hasonlót?

(#15021) #09819904 válasza AeSDé Team (#15020) üzenetére


#09819904
törölt tag

Készülékbiztosítás... :U

"Nem szoftveres, hiszen képmentéseken nem látszik." - "Látszik hogy hozzá sem nyúltak a szervízben a telefonhoz, mert még a szoftver se frissítették, resetet se kapott." - Mi van? :U HA nem SW-es a probléma, amit nem nehéz megállapítani, akkor miért is nehezményezed azt, hogy nem frissítették meg resetet sem kapott? Ez kicsit értelmetlen felvetés így!
Nyilván a kijelző sérült valamilyen behatástól. Lehet ez ejtés, zsebben lévő nyomás, stb.! Ez valóban nem rendeltetésszerű használat.
A T joggal fogja mondani, hogy uram bocsássa, a készülék állapotának megóvására tett intézkedéseket a vevő elmulasztotta. Innentől Ő - alias T - csak annyit tud, hogy szervizbe küldi a készüléket és a javítást kiszámlázza. De amúgy elméletileg van a Sonynak gyári garanciapapírja. Érdemes még márkaszervizbe elvinni hátha...
Röviden ennyi!

(#15022) pit stop válasza #09819904 (#15021) üzenetére


pit stop
addikt

Annyiból jogos szerintem, hogy bármilyen hibával kerül be készülék szervízbe (hacsak nem ripityára van törve), akkor első reakció hogy szoftverfrissítés - tapasztalat sajnos. Aztán visszaadják reflexből teszteld te, és ha nem javult, akkor meg is nézik - tapasztalatok alapján.

[ Szerkesztve ]

Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.

(#15023) AeSDé Team válasza #09819904 (#15021) üzenetére


AeSDé Team
őstag

Azért beszéltem a SW frissítésről mert hallottam már pár embertől hogy hardveres eredetű problémára szoftvert frissítenek, és visszaküldik ugyan abban az állapotban. De igazad van, ez a felvetés tényleg értelmetlen. (Szerk.: közben pit stop is alátámasztotta)
Én nem tudom megmondani hogy mennyire volt rendeltetés szerű a használat, annyit tudok hogy előtte évekig Arc S-el mászkált és annak nem volt baja, csak a fólia lett karcos, ami természetes.

Valamilyen biztosítása van, de most nem tudom fejből milyen. Holnap megkérdem.

[ Szerkesztve ]

(#15024) vatafakk


vatafakk
aktív tag

Mondjatok egy olyan kamera appot, amiben van makró mód, mert a gyári kamera 10-ből kb 2szer áll makrora automatikus módban, akárhogy közelítek a tárgyhoz amit fényképeznék.
CameraZoomot próbáltam de nem találtam makrot benn.

(#15025) #09819904 válasza pit stop (#15022) üzenetére


#09819904
törölt tag

De nagyon SW alapon értelemszerűen nincs mit tesztelni, ha lövök egy screenshotot és azon nincs hiba! Onnantól már milyen alapon beszélnénk SW hibáról? :)

(#15026) #09819904 válasza AeSDé Team (#15023) üzenetére


#09819904
törölt tag

Az, hogy anno milyen telefonja volt és annak mi volt vagy épp nem volt a baja, az egy dolog! Azért a Z pár collal nagyobb, mint az arc S. :)

Ha van biztosítása, és tegyük fel nem csak arra terjed ki, hogy beázik - ami Z-nél vicces... -, akkor megroppantja, beadja biztosításra és kész is!

(#15027) darvinya válasza AeSDé Team (#15020) üzenetére


darvinya
titán

Ehhez csak annyit mondanék.
Hogy a érintő ép akkor bizony ez a kijelző hibás és ez garanciás.
Egyben van a kettő szorosan, ha nincs kiszerelve ez az egység, azaz érintő sérülése nélkül nem tud meghibásodni a kijelző, csak ha eleve rossz/sérült/gyártási hibás volt.

Ismerősődet lerázták.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#15028) AeSDé Team válasza darvinya (#15027) üzenetére


AeSDé Team
őstag

Teljesen ép és használható, mindent érzékel. Akkor mit mondjak neki, mivel érveljen? Elég annyi hogy a panel sértetlen, az érintés érzékelő működik?

(#15029) Palesz191


Palesz191
aktív tag

Ha ők már jogtalannak találták ezt a bejelentést, max te viheted el egy független bevizsgáló szervezetthez, majd ők megállapítják hogy a hiba gyártásból eredő, avagy nem rendeltetésszerü használat...
amit ha elbuksz, ki kell fizetned a vizsgálat díját .

ui.: valaki írta hogy készülékbiztosítás... szart se ér, csak fizettetik habra..
több embertől hallom, hogy ugyanúgy elutasítják. ...

(#15030) tottilaci válasza Palesz191 (#15029) üzenetére


tottilaci
újonc

Sziasztok!
Olyan gondom lenne, hogy nem rég vettem (hétfőn) egy Xperia Z-t és padtársamnak is olyan van, neki kedden jelezte az Update Center hogy frissitheti 4.3 ra az eredetileg 4.2-t .... na szóval nekem nem jelzi és nagyon várnám már hogy én is frissiteni tudjam...mit tudok tenni az ügy érdekében? osztálytársamnak például tovább bírja vele az akksija

(#15031) pepe091 válasza tottilaci (#15030) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Olvasd el a topik összefoglalót.

(#15034) daniel909 válasza tottilaci (#15030) üzenetére


daniel909
addikt

vársz vagy rootolsz.
utóbbt megtalálod az összefoglalóban. egyébként független a telód? csak mert akkor valószínű cental europe a lokációja, azoknak valamiért húzzák a frissítés kinyomását.

YoTube csatornám (nem csak tech) https://www.youtube.com/channel/UCuHjE5-zXaFdto2QQaNW5HQ

(#15036) tottilaci válasza daniel909 (#15034) üzenetére


tottilaci
újonc

nem független, vodafone-os... elolvastam a topicot megnéztem a másik 2 alkalmazást de nem jövök rá hogy hogyan oldjam meg

(#15038) Deck válasza tottilaci (#15036) üzenetére


Deck
titán

Kiemelt..

PS5

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.