Hirdetés

2024. május 26., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#8851) akooos válasza Szellem. (#8843) üzenetére


akooos
veterán

Ehhez pont menne a kamera"védő" matricám amit vettem :DDD

(#8852) Szellem. válasza akooos (#8851) üzenetére


Szellem.
nagyúr

Ez igaz, pont menne. :)

(#8853) Arvist válasza Arvist (#8836) üzenetére


Arvist
tag

Egy wipe cache-el megoldódott szerencsére a problémám.

(#8854) Dodeszh válasza kutga (#8831) üzenetére


Dodeszh
tag

Köszi szépen, de nem, mert pont az lenne a lényeg, hogy szabadon ütemezhető legyen.
Az Outlook-ban eléggé szűkek a lehetőségek (munkaidőben, csendes időszakban, események idejére, ...) Nekem pont az lenne a lényeg, h be tudjam konfigolni a hétköznap estéket ÉS a hétvégéket, hogy NE lássam a céges email értesítéseket.

(#8855) PedroPascal válasza Szellem. (#8845) üzenetére


PedroPascal
senior tag

Nekem ma jött meg a Pitaka S23-hoz.
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép]
A Pitaka javaslata alapján fentről kell elkezdeni eltávolítani, talán egy fokkal könnyebben levehető, mint az S22-nél. A Pitaka azt állítja, hogy az S23 MagEZ Case 3 32%-kal vékonyabb és 20%-kal könnyebb mint az S22 MagEZ Case 2. Válóban úgy érzem kicsit vékonyabb. És e miatt lehet az, hogy a mágnes valamivel gyengébb, mint az S22 tokban. MagEZ Car Mount Lite Pro-val használom és az S22-nél baromi erősen oda ragad, csak alulról megfogva lehetett elemelni, levenni. S23-nál ez közel sincsen ilyen erős, mármint a mágneses tapadás, de bőven erősebb, mint más mágneses tokkal vagy akár az iPhone magesafe.

ASUS ROG Scar 17 G733PZ (AMD Ryzen 9 7945HX, NVIDIA GeForce RTX 4080) / SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless, Aerox 5 Wireless / Synology DS923+ / Samsung Galaxy S23 256GB, Galaxy Watch6 Classic 47mm LTE, Galaxy Buds2 Pro /

(#8856) ClioRS válasza Szellem. (#8849) üzenetére


ClioRS
őstag

Én Aliról szoktam rendelni magamnak vékony tokokat, azok is jók azért, és csak 1000-1500 Ft körül vannak, bár ez tuti tartósabb azért mint azok.

(#8857) z.z válasza Arvist (#8847) üzenetére


z.z
csendes tag

Köszi szépen, de időközben megoldottam másképp. :)

(#8858) z.z válasza z.z (#8857) üzenetére


z.z
csendes tag

Szóval akinek hiányzik a "Csak 2G" opció: Tegyen be egy nem T-s (pl. kölcsön) SIM kártyát. Azzal ismét elérhető. Azzal csináltam egy rutint, ami azután is működik, hogy visszaraktam a T-s kártyámat. :DD

(#8859) Szellem. válasza PedroPascal (#8855) üzenetére


Szellem.
nagyúr

Szép, de nekem pont ez volt a gondom, hogy nem véd mindenhol.
És ha pont oda esik a telefon, akkor az szarügy. De mint írtam, szép.
Ha megfognád a Benks tokomat, tényleg olyan könnyű, hogy azt mondanád ilyen nincs. :R

(#8860) latis666


latis666
aktív tag

Két hete van nálam egy Samsung s22. Ma megint nem voltam elérhető délután. Csak akkor vettem észre mikor én próbáltam telefonálni és nem csöngött ki. Van erre megoldás? Próbáltam keresni itt a fórumban olyat nem olvastam ami megoldaná.

(#8861) PedroPascal válasza Szellem. (#8859) üzenetére


PedroPascal
senior tag

Köszönöm. Már a 4. telefonhoz használok Pitaka tokot. Régi telefonomon 5. éve rajta van és nem esett szét mint sok más. Nagyon jó anyag ez az aramid és tartós. A mágneses tok miatt lettem fun.
Amit vettél abban van mágnes, magesafe? Jó hogy mindenhol fedi a telefont. Jól néz ki és annyiért valóban ajándék volt.

ASUS ROG Scar 17 G733PZ (AMD Ryzen 9 7945HX, NVIDIA GeForce RTX 4080) / SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless, Aerox 5 Wireless / Synology DS923+ / Samsung Galaxy S23 256GB, Galaxy Watch6 Classic 47mm LTE, Galaxy Buds2 Pro /

(#8862) viewdetails


viewdetails
addikt

Akinek kell a VoLTE kapcsoló, illetve játszani szeretne az egyéb hálózati beállításokkal, annak - szigorúan saját felelősségre - ajánlom a figyelmébe a Samsung Band Selection alkalmazást a Play-en.

Great Dane rulz : http://goo.gl/TiJ6O

(#8863) Szellem. válasza PedroPascal (#8861) üzenetére


Szellem.
nagyúr

Nekem nem tudja a mágneses témát ez a tok, de nekem nem is volt opció, mert nem használom. Annyi volt a lényeg, hogy hozzájussak egy nagyon vékony, de erős tokhoz, ami körbe véd. És baromi könnyű is legyen.
És honnan rendelted a Pitakát?
Fél napja van a telefonon a tok, de imádom. Nem zsírosodik, baromi jó a fogása. És tényleg olyan, mintha nincs rajta tok.

(#8864) Szellem. válasza viewdetails (#8862) üzenetére


Szellem.
nagyúr

Köszi. :R
Én a magam részéről ezekkel nem élek. Inkább megvárom, hogy kiderüljön miért történt ami történt és ha javítás lesz e akkor mikor?

(#8865) PedroPascal válasza Szellem. (#8863) üzenetére


PedroPascal
senior tag

A gyártó oldaláról, ipitaka.com-ról.
3x rendeltem már innen, mindig rendben ment, Kínából jön a cucc. Kuponnal le lehet vinni az árát, 10% kupon mindig működik valami, welcome10 volt legutóbb. Néha vannak nagyobb akciók is. Hazai shop-ból felejtős ilyet rendelni, eleve borsos árat megfejelik saját haszonnal meg alig van pár helyen ott is mindig csak "hiány cikk" :D

ASUS ROG Scar 17 G733PZ (AMD Ryzen 9 7945HX, NVIDIA GeForce RTX 4080) / SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless, Aerox 5 Wireless / Synology DS923+ / Samsung Galaxy S23 256GB, Galaxy Watch6 Classic 47mm LTE, Galaxy Buds2 Pro /

(#8866) Szellem. válasza PedroPascal (#8865) üzenetére


Szellem.
nagyúr

Az enyém is kínából jött.
Na, majd legközelebb megnézem a Pitaka témát is, ha így alakul, de az már a következő telefonomnál lesz csak.
Nem bohóckodom többet a többi tokkal. Csak áll bennük a pénzem. :D

(#8867) Luissimo válasza latis666 (#8860) üzenetére


Luissimo
veterán

Tiltsd le a VoWiFit, lehet.hogy olyan helyen voltal ahol.volt.wifi, àtvàltott rà,.de.mégse volt NET.

Tesztelgesd

(#8868) viewdetails válasza Szellem. (#8864) üzenetére


viewdetails
addikt

A neten már 2022 elején is írnak hasonlókat külföldi szolgáltatók esetén. Feature lesz ez a fix VoLTE nem bug, azért is linkeltem az appot.

Great Dane rulz : http://goo.gl/TiJ6O

(#8869) Essejó válasza Szellem. (#8850) üzenetére


Essejó
veterán

Nos jött frissítés és eltünt a Volte kapcsoló. link

[ Szerkesztve ]

Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?

(#8870) kaciokos válasza latis666 (#8860) üzenetére


kaciokos
őstag

Tudtommal sajnos nincs. Samsungéknál ez egy régóta visszatérő / öröklődő probléma, nekem már az S10e-n is megvolt: eldobja a hálózatot, de a térerő ikon azt mutatja, hogy fent van a hálózaton. Ilyenkor csak a repülőgép mód be-kikapcsolása segít, és a legbosszantóbb persze, hogy rá sem jössz, hogy nem vagy elérhető, amíg te magad nem próbálsz hívást indítani. :( Nem mindenkinél jön elő, de itt a fórumban is találsz ilyet.

(#8871) Petyyyyy


Petyyyyy
addikt

Egyelőre popcorn és várok a legutóbbi frissítéssel. Egyébként pedig remekül szuperál a masina. :)
22 Plus

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#8872) kaciokos válasza Szellem. (#8866) üzenetére


kaciokos
őstag

Engem az érdekelne, hogy egy ilyen nagyon vékony tok mennyire véd eséskor egy kicsit vastagabb és rugalmasabb tokkal (pl. Spigen Rugged Armor) összehasonlítva.

(#8873) polonic válasza Szellem. (#8825) üzenetére


polonic
félisten

Megpróbálom röviden leírni.

A CS hálózatban a CS a circuit switched rövidítése. Áramkörkapcsolt hálózat. Úgy kell ezt elképzelni nagyon leegyszerűsítve, mint a régi telefonközpontokat, ahol az operátorok ültek és manuálisa dugdosták át a kábelt miután megmondtad, kit akarsz hívni. Nyilván itt már digitalizáltan. Ezt a funkciót látja el az MSS, a Mobile Switching Server. A 2G/3G hálózatok CS hálózatok. Egyébként a release 4 hálózatokik MSC volt, mobile switching centre és ő kezelte a hangot is. Az R4 hálózatok óta külön van kezelve a signalling, ez szükséges gyakorlatilag a hívások lebonyolításához, hogy egyáltalán létrejöjjenek, és a user plane, ami gyakorlatilag a hang, ezt pedig a MGW, media gateway kezeli. Igazából ezt most nem is kellett volna behozni ide, ez más téma, de ha már leírtam, marad. :)

Aztán jött a 4G, ami PS hálózat, packet switched, csomagkapcsolt hálózat, ami mondjuk azt, hogy full IP alapú. Ezért kellett totálisan új architektúra a hívások lebonyolításához. És mivel full IP alapú hálózat, itt jön képbe a VoIP hívás, ami itt a VoLTE. Ugyanúgy SIP signallingal és RTP alapú user plane-nel, mint bármelyik más VoIP esetében. Nyilván mobilhálózati körökben azért ez nem ilyen egyszerű, hogy akkor legyen VoIP és kész. Kellettek új eszközök. A VoIP hívásokat az IMS kezeli, IP Multimediay Subsystem, aminek van rengeteg részegysége, csak párat említve, TAS, Telephony Application Serve, SBC, Session Border Controller és tovább. És mivel az IMS kezeli a hívásokat, ezért teljesen független attól, hogy mondjuk milyen core hálózaton keresztül megy a hívás, az ugyanúgy VoLTE lesz. Itt most mondjuk a 4G, 5G core-ra gondolok. A 4G, 5G core hálózat itt azt szolgálja, hogy úgymond a telefon tudjon csatlakozni valahova úgymond. A hívásokhoz szükséges IMS meg hozzá van kapcsolva ezekhez a core hálózatokhoz, úgy mint egyébként az internet is.

Visszakanyarodva a PS hálózathoz, ez 2G/3G hálózatokhoz is létezett, mint packet switched core network. Mivel ott is voltak már full IP alapú igyének, 3G-n is lehetett netezni, sőt 2G-n is, csak tetű lassan, gprs-en. Ott még SGSN meg GGSN volt, serving gprs support node és gateway gprs support node. Na és itt látszik, hogy teljesen két külön core network volt. És nem úgy, mint a full IP hálózatok esetében.

Mégis hosszú lett és lehet csapongtam is kicsit, de igyekeztem érthető maradni. :)

(#8874) Szellem. válasza kaciokos (#8872) üzenetére


Szellem.
nagyúr

Más a két tok rendeltetése. Ez és az ehhez hasonló kevlár tokoknak minimális esést kell elnyelniük, szemben például egy olyan tokkal mint amit linkeltél.
Nem egy osztály a kettő. A feleségem leejtette az S22-t 50 centiről és megsérült a fém keret. Na ezt a kevlár elnyelte volna és karcolás nélkül megúszta volna. Az általad linkelt tok sokkal nagyobb dolgokat bír ki. Aki fél a leejtéstől annak vastagabb, ütésállóbb tok kell. Aki pedig nem telefonelejtős, de nem akarja védelem nélkül hagyni a telefonját és védeni akarja a kisebb esésektől és a karcoktól, annak egy ilyen kevlár tökéletes megoldás. :R

[ Szerkesztve ]

(#8875) Szellem. válasza polonic (#8873) üzenetére


Szellem.
nagyúr

Köszönöm a válaszod. Számomra ez tökéletesen érthető volt. :R

(#8876) Hrdi2


Hrdi2
tag

Sziasztok s22+ az alany nálam az utolsó frissítés óta valahogy nem működik megfelelően a telefon nagyon be van lassulva. Más is tapasztalja ?

(#8877) Pompi


Pompi
MODERÁTOR

Én feltettem a legfrissebb szoftvert, S901BXXU4CWCH, biztonsági szint 2023.04.01.

Kb, 1.5 GB-os volt a csomag, megkaptunk pár kamerafunkciót az S23-ból.

Én Yetteles vagyok, nálam ott maradt a VoLTE kapcsoló.

Feel Good Inc.

(#8878) Arvist válasza Hrdi2 (#8876) üzenetére


Arvist
tag

Nálam is. Akadozik, pedig soha nem volt ilyen problémám.

(#8879) Hrdi2 válasza Arvist (#8878) üzenetére


Hrdi2
tag

Köszi akkor megy szervizbe

(#8880) kaciokos válasza Szellem. (#8874) üzenetére


kaciokos
őstag

Köszi a választ. :) Igazából én tok nélkül használom, a linkelt tokot csak akkor teszem rá, ha a telefon számára veszélyes környezetbe megyek, pl. túrázás vagy kocsmázás. :D Ez esetben megmaradok a Spigenemnél.

(#8881) dionaea


dionaea
őstag

Sziasztok

Hétvégén formáztam a telefont és megadtam egy jelszót amit már nem tudom mi és most rendszer frissítésnél kéri 4 karakter minimum egy betü. Van esetleg ötletetek hogy lehetne más azonosítást kérni vagy hogy ilyenkor mit lehet tenni?

(#8882) Arvist válasza viewdetails (#8868) üzenetére


Arvist
tag

És milyen készülékek voltak ott érintettek ?
Mert nálunk csak az S22 és csak Telekom. Ismerősök S23, A53, A52 készülékeivel semmi probléma Telekom hálózaton sem.

(#8883) azka79 válasza Pompi (#8877) üzenetére


azka79
aktív tag

Hát nem is tudom mit mondjak erre a RAW-ba való fotózásról, szerintem használhatatlan. Amikor 2x exponálok egymás után a képet menti vagy 20-30mp ig addig nem tudok fotózni. Szóval max csendéletet fényképezni jó ez az opció. A tükrösöm expo gombjára rá is feküdhetek akkor sem lassul a folyamat. Egy gyerekről is egymás után kell készíteni 5-6 képet, hogy jó legyen. Ezzel meg várni kell minden második kép után....

(#8884) dionaea válasza dionaea (#8881) üzenetére


dionaea
őstag

Sziasztok közben tárgytalan lett a munka profil kódja kellett neki ami később eszembe jutott.

(#8885) viewdetails válasza Arvist (#8882) üzenetére


viewdetails
addikt

S21 és S22‐t olvastam

Great Dane rulz : http://goo.gl/TiJ6O

(#8886) Arvist válasza viewdetails (#8885) üzenetére


Arvist
tag

Köszi az infót.
Próbálok logikát találni benne, hogy itt miért pont az S22, és csak a Telekom, de nem megy.
Viszont én megyek S23-at venni.

[ Szerkesztve ]

(#8887) Arvist


Arvist
tag

Most beszéltem Samsung terméktámogatással, hát, ők nem is hallottak ilyen hibáról (volte, hálózatmód)...
Jó kis támogatás.

(#8888) Szellem. válasza Arvist (#8887) üzenetére


Szellem.
nagyúr

Az ügyfèlszolgàlatuk egy katasztrófa! Amúgy jó lenne ha jelentenèk ès nem csodàlkoznànak!

(#8889) viewdetails válasza Arvist (#8887) üzenetére


viewdetails
addikt

Igen, erre panaszkodtak a külföldi oldalakon is, hogy küldték őket a szolgáltatóhoz. És csak bizonyos SIM kártyák esetén történt, pont mint itt a Telekommal.

Great Dane rulz : http://goo.gl/TiJ6O

(#8890) Szellem. válasza viewdetails (#8889) üzenetére


Szellem.
nagyúr

Például melyik oldalon? Tudsz linket adni?
Amúgy az a fura, hogy csak az S22-t és a Telekomos kártyákat érinti ez a hiba.
Szerintem ez hiba, csak nem tudjuk kinek a részéről. De az fura, hogy tömegesen panaszkodnak és egyenlőre megy a mutogatás, meg a küldözgetés.

(#8891) Arvist válasza Szellem. (#8888) üzenetére


Arvist
tag

Igazából nem is érdekelte a probléma. Szokásos hülyeségeket eldarálta (nézzem meg, van-e szoftverfrissítés, hálózati beállítások visszaállítása, reset), aztán megkérdezte, hogy segíthet-e még valamiben.

És ezt nevezik támogatásnak.

Pár napja Adobe szoftverekkel volt problémám, indiai srác 1 órán keresztül ment a hiba után, és meg is oldotta. Ő is megkérdezte a végén, segíthet-e még valamiben.

A két ügyintézést nem érzem ugyanolyan szintnek, pedig itt az anyanyelv is azonos volt...

[ Szerkesztve ]

(#8892) viewdetails válasza Szellem. (#8890) üzenetére


viewdetails
addikt

Például.

Great Dane rulz : http://goo.gl/TiJ6O

(#8893) Szellem. válasza viewdetails (#8892) üzenetére


Szellem.
nagyúr

Köszönöm. :R
Olvasva, Samsung közösségi oldalon is írták, de mint látom, a sok okos nem érti a gondot és küldi a szolgáltatóhoz az embert.

(#8894) Hadert


Hadert
újonc

Az új frissítés után, festmény szerű képek készülnek. Nagyon hazavágták a kamerát :W

(#8895) Arvist válasza viewdetails (#8889) üzenetére


Arvist
tag

Csak 1-2 kommentet volt időm elolvasni, de az szintén S22 szériáról szólt.
Jól belenyúltam megint...

(#8896) Arvist


Arvist
tag

Ismét beszéltem a Samsung ügyfélszolgálattal, az egyetlen dolog amit mondtak, hogy vigyem be a szervizbe.
Kérdeztem, hogy minek, mit fognak csinálni vele, amikor egy teljes reset sem oldotta meg a dolgot, írnak hozzá gyorsan egy szoftverfrissítést ???
Annyira tele a hócipőm ezzel a hozzáállással.

(#8897) Szellem. válasza Arvist (#8895) üzenetére


Szellem.
nagyúr

Nem csak te nyúltàl bele, hanem mi is akik mind Telekomosak vagyunk!

(#8898) Arvist válasza Szellem. (#8897) üzenetére


Arvist
tag

Úgy értettem. Bocsi.

Most beszéltem egy Telekomos kollégával, aki hálózattal foglalkozik, azt mondta, hogy kizárt, hogy a Telekom kérésére módosították így a szoftvert, csak Samsung szoftver hiba lehet.

Viszont azt nem érti, hogy miért nem kommunikál a Samsung a Telekommal a hibáról.

[ Szerkesztve ]

(#8899) Arvist válasza Szellem. (#8897) üzenetére


Arvist
tag

Ki van mentve a "Csak 2G" rutinom, ha kell valakinek, el tudom küldeni.

(#8900) kp78 válasza Hadert (#8894) üzenetére


kp78
addikt

Az itt említett minőségromlást a fotóknál más is tapasztalta? :U

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.