Megmondom őszintén, hogy 2-ből 2 ugyanazt a hibát produkálja, ez pedig elég fura. A memóriával most nincs baj, ezt majd képernyőmentésekkel is igazolni fogom a tesztbe: viszont engem az aggaszt, hogy a képernyő szoftveres kalibrálását követően sem tudom használni pl. a vissza állapot gombot vagy a menü gombot. Én, mint tesztelő el vagyok ezzel a problémával, míg rá nem jövök a hibára, de ha egy vásárló kap egy ilyen készüléket, akkor egyszerre mérges lesz, hogy milyen készüléket vásárolt... Hangsúlyozom: ez nem a forgalmazó hibája, hanem a gyártóé, hogy ilyen példányokat bocsájtott a piacra! (Nincs lehetőség az eladás előtt mindegyik készüléket kipróbálni)
Rá fogok jönni a megoldásra, hiszen az első példányt is sikerült frissítés nélkül használható állapotba hozni, csak nem tudom, mit kellett hozá csinálni.
johnahex
Nagyon kiváncsi vagyok a te EXPI készülékedre, ami kulcsfontosságú infó lehet nekem a továbbiakról. Folyamatos kapcsolatban állok a forgalmazóval, hiszen nem csak nekünk érdekünk a helyes működés, hanem a forgalmazónak is, hogy olyan példányokat tudjon eladni, amik hibátlanul működnek! Elképzelhető, hogy a frissítés miatt zárolták a kiszállítást, hogy a vásárlónak ne kelljen már ezzel foglalkozni.
[ Szerkesztve ]