Hirdetés

2024. május 22., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2015-09-16 17:31:29

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11004) cidalain válasza joelke HU (#10992) üzenetére


cidalain
veterán

régesrégi Androidos telómnál volt hasonló.
Sounds mappán belül kellett Ringtones mappát létrehoznom, és akkor amit oda tette megjelent, és be tudtam állítani aztán.
Enélkül szabadon tallózni nem engedett akárhonnan hangfájlokat.
Viszont pontosan nem tudom már megnézni, mert az a telóm már nincs meg, és mivel régen volt, az emlékek is halványak már.

>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<

(#11005) joelke HU válasza cidalain (#11004) üzenetére


joelke HU
senior tag

Végülis megoldódott. Leszedtem egy ringtone appot és azzal állítottam be egy alapértelmezett hangot. Ez aztán megcsinálta azt ami kellett nekem. Létrehozott egy media mappát azon belül egy audio mappát és ezen belül pedig egy notification mappát. Na ha ebbe pakolok akkor már listázza a rendszer. Köszi amúgy a segítséget

Motorola G51

(#11006) Daler


Daler
csendes tag

Hello!

Adott egy tablet, 2015 januári, de csak Flag-es garancia papírja van, melyen 1 év jótállás szerepel.
Lehet érvényesíteni így a Tescos 2 év jótállást, ha visszaviszem? (Egy másik készüléknek Tescos papírja van, 2 év garanciával.)

Köszönöm a segítséget! :R

(#11007) Casoli válasza Daler (#11006) üzenetére


Casoli
őstag

Tescoba kell leadni.

http://hasznaltpcalkatresz.hu/

(#11008) Aryes válasza Daler (#11006) üzenetére


Aryes
nagyúr

Mindkettőn két év van, papírtól függetlenül.

(#11009) Freddycom válasza Aryes (#11008) üzenetére


Freddycom
őstag

Egy utópisztikus világban, persze.

(#11010) Aryes válasza Freddycom (#11009) üzenetére


Aryes
nagyúr

Vagy olvasd el az első 8000 hozzászólást és döntsd el magad...

(#11011) Mr.Andrew


Mr.Andrew
csendes tag

Sziasztok!

Van egy majdnem két éves (szerintem még garis) hibátlan megkímélt példányom fekete tesco-s tokkal, dobozával, papírjaival együtt. Egy root van rajta, de nem vettem a fáradságot, hogy bármi mást mókoljak vele, netezni használtam csak.
Ha esetleg érdekel valakit még, írjon rám.

(#11012) n@p@lm válasza drukker9 (#10958) üzenetére


n@p@lm
őstag

Szia!
Mennyiért vállalsz cserét?
Fiam frankón leejtette a tabot, működik de ha nem egy vagyon lehet kicseréltetném az elejét.
Székesfehérvár előnyben!

(#11013) atthany


atthany
aktív tag

srácok, már két hibás tabletem is van, korrekt-megbízható-jó áron dolgozó SZERVIZet tudtok ajánlani?

(#11014) Casoli válasza atthany (#11013) üzenetére


Casoli
őstag

Ezek a tabok nem nagyon javíthatóak.

http://hasznaltpcalkatresz.hu/

(#11015) Süvi válasza atthany (#11013) üzenetére


Süvi
őstag

Vinni kell vissza a Tescoba, nekem már több esetben is visszaadták a pénzt.

(#11016) rasky válasza atthany (#11013) üzenetére


rasky
senior tag

Mi a baja?

Én most cseréltem kijelzőt kollégámnak, persze volt donor is hozzá.

(#11017) Süvi válasza Süvi (#11015) üzenetére


Süvi
őstag

Most véletlenül úgy jártam, hogy nem a pénzt adták vissza, hanem megjavították a kijelzőt.
Ma hoztam el.

(#11018) AndrewBlase válasza Süvi (#11017) üzenetére


AndrewBlase
senior tag

Vannak még csodák! :Y

Miért mindig én???

(#11020) matthews


matthews
aktív tag

Kedves Topiklakók! :-)

A tegnapi napon bedöglött a masina. Kíváncsi vagyok járt-e valaki más úgy, hogy töltést vesz fel, bekapcsolódik, de nem tölt be az android csak az embléma körül forog "idétlen időkig" a köröcske.

Esetleg ha tapasztalt valaki ilyet megosztaná, hogyan oldotta meg?

Köszönöm előre is.

"No brain, no problem"

(#11021) vargalex válasza matthews (#11020) üzenetére


vargalex
félisten

Szia!

Factory reset.

Alex

(#11022) matthews válasza vargalex (#11021) üzenetére


matthews
aktív tag

Köszi.
Közben már leadtam javításra a Tuskóban. Annyira nincs nagy szükségem rá bajlódjanak ők vele. Amúgy nem tudom ti mennyire használtátok, de én egy év alatt ha 50-szer vettem elő. Amikor legutoljára letettem, szabályosan kikapcsoltam, mire újra bekapcsoltam volna már ezt csinálta. Hogy mi késztette rá nem tudom... Lelke van a kicsikének... :-)

"No brain, no problem"

(#11023) RVR400 válasza matthews (#11022) üzenetére


RVR400
veterán

Mondjuk rosszabb helyeken az ilyen javításokat elég vastagon kiszámlázzák, mivel bőven nem garis történet, hogy a felrakott szoftverek miatt mondjuk nem indul, és egy sima visszaállítás megoldja a dolgot. Persze nyilván rá lehet fogni, hogy nyomnak rajta egy frissítést, bár az meg nincs hozzá, szóval bízni lehet benne, hogy gari keretein belül megoldják.

Én 2 év alatt vettem elő 50-szer kb. :)

(#11024) matthews válasza RVR400 (#11023) üzenetére


matthews
aktív tag

Én egy éve és egy hónapja vettem két év garanciával, úgyhogy egy fillért sem fizetek még ha kérik akkor sem... :D

Szoftvert egyet raktam fel egy e-book olvasó progit. Az csinált volna vele valamit? Inkább szerintem a sok google (chrome, youtube, meg ilyen fosok) frissítés a ludas.... :)

[ Szerkesztve ]

"No brain, no problem"

(#11025) AndrewBlase válasza matthews (#11022) üzenetére


AndrewBlase
senior tag

"Amúgy nem tudom ti mennyire használtátok, de én egy év alatt ha 50-szer vettem elő."

(Minden)napi használatban van a gépecske. Egy kicsit lelassult mostanra, de egyéb problémám nincs vele. Bár ezt is megoldaná egy gyári visszaállítás, szvsz. :))

[ Szerkesztve ]

Miért mindig én???

(#11026) Aryes válasza AndrewBlase (#11025) üzenetére


Aryes
nagyúr

Ha nagyon tele van a belső flash (értsd: kevesebb, mint ~5% üres hely van rajta), minden androidos készülék belassul. Szerintem a NAND chip wear leveling-je miatt, de ez csak tipp.

(#11027) AndrewBlase válasza Aryes (#11026) üzenetére


AndrewBlase
senior tag

Tökre kínai nekem az, amit mondtál. :DD

Egyébként 1,15 GB a szabad helyem van.

Miért mindig én???

(#11028) Aryes válasza AndrewBlase (#11027) üzenetére


Aryes
nagyúr

Pedig angolul írtam. :DDD
Akkor törölj le pár háttérben futó appot, és meggyorsul. Nekem nincs gond a sebességével, igaz a könyvolvasás nemigen terheli. :)

(#11029) Gabócza


Gabócza
senior tag

Sziasztok, a 2 év garancia lejárta után pár héttel úgy tűnik hogy meghalt a tablet. Párszor a csak pörgő logóig jut hibát már előadta korábban is, akkor factory reset mindig visszahozta, de most se kép, se hang. Töltést (a mérő szerint) felveszi, de bekapcsolni se lehet, a töltés ikon se jelenik meg. Lehet valami módon gépre kötve még megpróbálni valamit? Vagy kuka? Köszi...

Nothing Phone (1) | Xiaomi Watch S1

(#11030) konzi


konzi
aktív tag

enyém is behalt, megfagyott..kikapcsoltam azóta nem lehet bekapcsolni,toltest nem veszi,pc látja de a szoftver frissítés csak 10%-ig megy fel utánna leáll..gondolom kuka..

,egy valaszt megerdemlek ??,

(#11031) Süvi válasza konzi (#11030) üzenetére


Süvi
őstag

Ha még garis vissza kell vinni a Tescoba, megjavítják, vagy visszaadják a pénzt.

(#11032) konzi válasza Süvi (#11031) üzenetére


konzi
aktív tag

Sajna már a garancia nem él.

,egy valaszt megerdemlek ??,

(#11033) Süvi válasza konzi (#11032) üzenetére


Süvi
őstag

sajnálom :(

(#11034) Rodzser Mór


Rodzser Mór
senior tag

Nekem kb 1,5 hónapja csinálta azt a tablet, hogy lefagyott használat közben, nem reagált, egyedül csak kikapcsolásra reagált. Aztán bekapcsolni nem tudtam már. Töltőre dugva nem mutatta, hogy tölt. Nem tudom, hogy ettől még vette e a töltést.
Még garis a tablet, leadtam teszkóba. A javítási lapján az van, hogy alaplap javításés szoftverfrissítés. 4,9 GB tárhely lett, ez jó. Szóval meg tudták javítani szerencsére.

Akinek ilyen gondja van, talán megérné a szervizzt megkérdezni, vállalják-e és mennyibe kerülhet.

(#11035) balintka


balintka
addikt

Ha valakit érdekel lehet eladó lesz a fehér, keveset használt Open Dott tabletem zöld gyári tokkal. Még 1 hónap gari van rá. Fóliás kijelző, tartalék +fóliák is vannak. Érdeklődni PÜ-ben.

(#11036) #63207424


#63207424
törölt tag

Sziasztok, találkozott valaki olyannal hogy a tablet 14%-ról fogta és kikapcsolt, pedig teljesen rendben szokott működni és azóta bekapcsoláskor csak egy intel inside logó van és nem megy tovább a boot. Tudna valaki segíteni?

(#11037) ronda válasza #63207424 (#11036) üzenetére


ronda
aktív tag

Ugyan ezzel küzdök én is. Tegnapelőtt a lányom még játszott vele, ma meg nem kapcsolt be. Töltést veszi, néha mutatja az akksit, de az opendott logónál nem megy tovább. Néha gondol egyet és beadja a recovery-t, úgy hogy asszem factory reset lesz...

"Lehet-e jónak lenni egy rossz világban?" Galaxy S21

(#11038) ronda válasza ronda (#11037) üzenetére


ronda
aktív tag

Factory reset megvolt, megy szépen. Kezdhetem újból belakni.

"Lehet-e jónak lenni egy rossz világban?" Galaxy S21

(#11039) matthews válasza ronda (#11037) üzenetére


matthews
aktív tag

Nekem ugyanez volt. Leadtam javításra, ma kaptam vissza az árát. :-)

"No brain, no problem"

(#11040) imicip


imicip
csendes tag

Sziasztok,
a tab usb csatija megadta magát, már nem tudtam tölteni. Nagyon lötyögött már a kábel vége a csatiban, ezért elvittem a teszkóba és át is vették javításra.
Két nappal ezelőtt felhívtak, hogy a szerviz 6000 kemény magyar valutáért hajlandó megjavítani, mert szerintük nem garanciális a hiba. Igaz a gyerek használta, de mindig odafigyelt a kábel csatlakoztatására. A gyári kábel rettentő gagyi, csak Samsung telefontöltővel használtuk, igaz lassabban töltötte, de éjjel ráért eszegetni.
Szerintetek gariban kötelesek lennének javítani? Emiatt érdemes a fogyasztóvédelemhez fordulnom?
Itt Kecskeméten 3-4000 pénzért javítanák meg, költeni nincs rá kedvem, pedig (kopp-kopp-kopp) eddig hiba nélkül üzemel.
Köszi a segítséget.

Az élet lenyűgőző grafikájú 3D játék, csak sz@r a vége....

(#11041) Aryes válasza imicip (#11040) üzenetére


Aryes
nagyúr

A topik tele van 6000ért javított törött usb csatival. Igaza van a szerviznek, a törésre nem vonatkozik a garancia. Viszont tény, hogy sorban törnek az usb csatik. Nem az örökkévalóságnak építették ezt a tabletet...

(#11042) imicip válasza Aryes (#11041) üzenetére


imicip
csendes tag

Akkor sem értem, osztom a szerviz véleményét, mert itthon tele vagyunk mindenféle kütyükkel, amit usb-n keresztül töltünk, és egyiknek sincs baja a csatival.
Szerintem ez olyan, mintha egy garis autó kormánykapcsolója menne tönkre, és a szerviz azzal hárítaná el a javítást, hogy a kedvetlen tulaj túl sokat használta az autót...
Lehet, hogy a fogyasztóvédelemnél bepróbálkozom, pusztán kíváncsiságból...

Az élet lenyűgőző grafikájú 3D játék, csak sz@r a vége....

(#11043) atthany válasza imicip (#11042) üzenetére


atthany
aktív tag

ne hagyd magad, az USB csati meghibásodása is a garancia része, én ezért egyáltalán nem fizetnék!

(#11044) Aryes válasza imicip (#11042) üzenetére


Aryes
nagyúr

"osztom a szerviz véleményét"
???
Nem úgy tűnik, mintha osztanád.

A törés minden univerzumban garancián kívüli dolog, akár kijelző, akár ház, akár csatlakozó törik. Magától ugyanis semmi nem törik, ahhoz erő kell. Neked kell bebizonyítani, hogy szoftverhiba okozta a törést. :)

[ Szerkesztve ]

(#11045) atthany válasza Aryes (#11044) üzenetére


atthany
aktív tag

nekem is már tök szar az USB csatim, de ez nem TÖRÉS, hanem egyszerűen anyaghiba, szóval ilyenkor a szerviznek kell bizonyítani!

(#11046) Aryes válasza atthany (#11045) üzenetére


Aryes
nagyúr

Értem. És azt mivel magyarázod, hogy az enyém nincs eltörve? Ugyanabból az anyagból van pedig, mint a tied. Amikor olvastam, hogy ilyen gyenge, elkezdtem rá nagyon vigyázni. Nem használom például töltés közben, így nem mozog a csatlakozó és nincs esélye eltörni. Leteszem az asztalra, bedugom, ha feltöltött kihúzom. Fele olyan vékony a ház, mint a telefonom, a kábel viszont vastag és merev. A vak is látja, hogy erre vigyázni kell, mert nincs benne anyag. A kijelző felének az elfeketedése dettó, egymásra vannak zsúfolva bent az alkatrészek, ha megnyomódik vagy meghajlik, rögtön elpattan a kijelző. Kb olyan, mint a ráülve meghajló iPhone-ok esete. Nem kell ráülni...

(#11047) atthany válasza Aryes (#11046) üzenetére


atthany
aktív tag

mert te HÍMES TOJÁSként nézel rá pardon bánsz a tabletedre/del! :Y
figyu, arról nem a felhasználó/vásárló tehet, h gyenge az anyaghasználat, szóval ez bizony minőségi hiba!

[ Szerkesztve ]

(#11048) Aryes válasza atthany (#11047) üzenetére


Aryes
nagyúr

De, a vásárló eldöntheti, hogy a csökkentett árért cserébe vállalja-e, hogy hímes tojásként bánik a híresen sz.rul összerakott cuccal, vagy befektet egy olyan készülékbe, amelyik bírja a nem rendelkezésszerű használatot, viszont kétszer annyiba kerül és fele annyit sem tud. Piacgazdaság van.

(#11049) RVR400 válasza atthany (#11047) üzenetére


RVR400
veterán

Jah, láttam én már ilyen 1hetes "anyaghibás" telót. Elég volt csak egyszer játszani döntögetős játékot töltés közben. Aki tudja, hogy használni akarja a tabot töltés közben is, akkor az vegye számításba, hogy kell hozzá venni egy mágneses töltőkábelt, és nem lesz csipogás.

(#11050) AndrewBlase válasza Aryes (#11048) üzenetére


AndrewBlase
senior tag

Már bocsánat, de...

Csökkentet ár? Mihez mérten? Ahhoz, amit hasraütésszerűen kiraktak, hogy 30000, majd 24, 21, 15e Huf az "ára"? Vagy talán értékcsökkent termékként hirdették, mert sz@r anyagokból csinálták? Én nem találkoztam ilyen kiírással.
De tény, hogy ennyi pénzért (még 30e-ért is) ajándék ez a tab ilyen tulajdonságokkal, pláne, hogy sikerült a tárhelymizériát megoldani.

Ennek a készüléknek nem volt előélete, tehát az erős túlzás, hogy híresen szarul összerakott cuccot vettünk.

Azt hol olvastad, hogy a készülék töltés közbeni használata nem rendeltetésszerű? Miért ne lehetne használni? Persze, értem én, hogy bumszli és nehéz a hozzá adott kábel, de azért na, nehogy már az a tulaj hibája legyen, hogy emiatt kitörik a csatlakozó a helyéből.
Én például szoktam használni töltés közben is, bár az is igaz, hogy nem a gyárival, hanem egy 3 m-es kábellel, amin nincs az a zajszűrő durung, és (eddig) semmi baja nincs a töltőcsatlakozónak.

Miért mindig én???

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.