Hirdetés

2024. június 19., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2015-09-16 17:31:29

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10401) Garry84 válasza F.B.I. (#10395) üzenetére


Garry84
tag

Szia!

Nem jó rá, túl nagy! Én is beleszaladtam ebbe sajna.

(#10402) F.B.I. válasza Garry84 (#10401) üzenetére


F.B.I.
veterán

Sejthettem volna, hogy ezzel sincs szerencsém. :R

Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!

(#10403) oba


oba
addikt

Fülhallgatón keresztül nálatok is ennyire szarul szól a zene? Spotifyon és YouTubeon is... meg minden hang fülesen keresztül irtó pocsék. Mint ha a víz alatt hallgatnék zenét és még egyes hangsávok sem szólnak... vicces. Mit lehetne ezzel kezdeni?

(#10404) Aryes válasza oba (#10403) üzenetére


Aryes
nagyúr

Bedugod rendesen a fülest, vagy kicsit kijjebb húzod, mert valószínűleg az egyik láb nem érintkezik. Ugye nem mikrofonos fülessel próbálod?

(#10405) oba válasza Aryes (#10404) üzenetére


oba
addikt

de mikrofonos... apple earpods... az androidos telefonomon tökéletesen működik
befelé már nem lehet nyomni, viszont kicsit kijjebb húztam és megjavult :) thx, erre sosem gondoltam volna :)

(#10406) Aryes válasza oba (#10405) üzenetére


Aryes
nagyúr

Szívesen :)

(#10407) PLaci58 válasza oba (#10403) üzenetére


PLaci58
őstag

Állítólag a Nokia füles bekötése jó a készülékhez.
Ha megfigyeled, csak az almások tették a testet máshova :D

[ Szerkesztve ]

"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"

(#10408) oba válasza PLaci58 (#10407) üzenetére


oba
addikt

a fene a különcködő pofájukat :)

(#10409) joci221


joci221
tag

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata az usb javításával kapcsolatban? Mármint hogy megcsinálják vagy egyből visszavágják hogy user error?

Már több mint egy éves a lányom tabja, már egy jó ideje lötyög az usb-be a kábel de eddig töltött legalább.
Most megadta magát végleg. Törés, ilyesmi nem látszik.... Köszi, üdv!

Megbízhatóságom.: https://tinyurl.hu/lX2w/ ---- http://t7.hu/ngl

(#10410) Simba86 válasza oba (#10408) üzenetére


Simba86
senior tag

tudod, az övéké az iJack ;)

Siemens C35-> Siemens MT50-> Motorola E398-> SE K750i-> Nokia 6220 Classic-> ZTE Blade-> SE Xperia Mini Pro-> Samsung Galaxy S Advance -> Sony Xperia SP -> Huawei P8 Lite -> Xiaomi Redmi Note 4 -> Xiaomi Redmi Note 6 Pro ->Xiaomi Redmi Note 9 -> Xiaomi Redmi Note 11

(#10411) harylmu válasza joci221 (#10409) üzenetére


harylmu
őstag

az a gáz, hogyha az egész tab-ot kell cserélni, akkor szerintem nem tudnak újat adni, mert kiszórták őket a kiárusításon.
enyém 2 hete van szervízbe, még nincs hír róla. de szerintem ha nem javítható, max a pénzem kapom vissza vagy egy vásárlási utalványt. én meg tab nélkül maradok...

(#10412) szalaiz válasza joci221 (#10409) üzenetére


szalaiz
csendes tag

Szerviz 4ezerert csinalja meg, ha alaplap nem serult, csak csatlakozo csere kell. 1-2 het alatt megvolt. Nem volt garancialis javitas sajnos pedig nincs kulserelmi nyom.

(#10413) Judee


Judee
csendes tag

Sziasztok!
Hétfőn én is visszavittem a tabletem a Tesco-ba. Másfél hónap használat után, egyszer csak kikapcsolt - akku nem volt lemerülve-, visszakapcsolni nem lehetett, a töltést nem vette, a laptop nem érzékelte.... :(

(#10414) diablo1984 válasza Judee (#10413) üzenetére


diablo1984
veterán

az enyém karácsony óta megy, műxik, igaz az első fél óra alatt megpusztult a frissítéstől, de a cseredarab hibátlan azóta is! :K

(#10415) joci221


joci221
tag

harylmu, szalaiz Köszönöm a válaszokat, beviszem aztán meglátom mi lesz...

Megbízhatóságom.: https://tinyurl.hu/lX2w/ ---- http://t7.hu/ngl

(#10416) philips20 válasza joci221 (#10415) üzenetére


philips20
aktív tag

Valaki hallotta már hogy lesz új verziója a tab nak?9

(#10417) HummeRC válasza philips20 (#10416) üzenetére


HummeRC
senior tag

Azt nem tudom, de nekem lesz egy eladó 1,5 hónapos hibátlan, fehér, tárhelybővített készülékem, mert mióta megvettem, kb 2-szer használtam. Először ide írtam, hátha érdekel valakit, ha senkit, akkor megy apróba.

[ Szerkesztve ]

(#10418) joci221 válasza philips20 (#10416) üzenetére


joci221
tag

Szerintem esélytelen, örülnek hogy megszabadultak a raktárkészlettől... Legalábbis 14900-ért szerintem túl sok haszon nincs rajta.

Megbízhatóságom.: https://tinyurl.hu/lX2w/ ---- http://t7.hu/ngl

(#10419) AndrewBlase válasza philips20 (#10416) üzenetére


AndrewBlase
senior tag

Nekem azt mondták, amikor hó elején leadtam javításra az enyémet, hogy azért volt a kiárusítás, mert jön az új széria.

Oszt' majd meglátjuk...

[ Szerkesztve ]

Miért mindig én???

(#10420) raziel01 válasza AndrewBlase (#10419) üzenetére


raziel01
veterán

Lehet volt annyi hasznuk hogy megérje.
Meg nem csak azt kell nézni hogy ezen van-e haszna. Egy tabletakcióval kicsábít sok embert akik pedig nem csak tabletet vesznek hanem mást is.
Nővéremék is kimentek, vettek 2 tabletet meg 20 ezerért kaját.

(#10421) oba válasza raziel01 (#10420) üzenetére


oba
addikt

hát ha haszna nem is volt, de vesztesége tuti nem... szerintem a 15e -s ár közel lehetett a beszerzési költséghez, szóval nem igazán bukott rajta... ne felejtsük, hogy a Tesco nem egy hardver gyártó cég :) ő is csak vette a készletet... és igen, amit mondasz az is nagyon igaz :) én is csak a tabért mentem, aztán vettem mást is ha már ott voltam, pedig soha nem szoktam Tescoban vásárolni

(#10422) hermit


hermit
tag

Sziasztok,

kaptam egy csereutalvanyt, mert nem tudtak megjavitani a tabletet. Lehet ezt meg valahol kapni?

(#10423) yogee válasza hermit (#10422) üzenetére


yogee
tag

Mi volt a baja, amit nem tudtak megjavítani?

(#10424) hermit válasza yogee (#10423) üzenetére


hermit
tag

A hibajelenseget tudom csak: nem lehetett bekapcsolni, ill. nem mutatta a toltest sem.
Azt hiszem azt irtak a munkalapra hogy alaplap hiba.

[ Szerkesztve ]

(#10425) oba válasza hermit (#10422) üzenetére


oba
addikt

szerintem a legjobb az lenne ha valahogy készpénzzé tudnád tenni azt a csereutalványt (vagy az csak tabletre vásárolhatod le vagy olyan mint a kp?) és néznél egyet apróhirdetési oldalon... mert szerintem már egyik tescoban sincs

(#10426) szalaiz válasza hermit (#10422) üzenetére


szalaiz
csendes tag

Mindjuk szerintem nem korrekt az, ha azt mondják, hogy a javítás túl költséges. A garancia idő alatt én elvárom, hogy javítsák meg, kerül amibe kerül (nekik).

Ráadásul a csereutalvánnyal szerintem nem mész semmire, mert ilyet Tescoban már nem kapni.

(#10427) Casoli válasza szalaiz (#10426) üzenetére


Casoli
őstag

Vissza fogják adni a vételárat.

(#10428) imiadmin válasza szalaiz (#10426) üzenetére


imiadmin
őstag

Azért az nem rossz, ha visszaadják a zsét nem?

Így tulajdonképpen nem vállaltunk túl sok rizikót azzal, hogy megvettük... :U

jobb, mintha megvetted volna ebayról vagy aliról és most lenne egy nem működő tableted...

(#10429) hermit válasza szalaiz (#10426) üzenetére


hermit
tag

Igazad lehet, ezt majd azert megpengetem nekik...

Annyi bajom van csak a vetelarral, hogy a karacsony utani akcioban vettem 15e-ert, most ennyit adnanak vissza. Ennyiert pedig nem lehet hasonlo tabletet venni...

[ Szerkesztve ]

(#10430) RVR400 válasza hermit (#10429) üzenetére


RVR400
veterán

Mennyit kellene visszaadniuk, ha 15-ért vetted? :D

(#10431) Derek V.


Derek V.
tag

Sziasztok!

Sajnos az én tabletem is megmakacsolta magát,és a Flag-os szervizt is megjárta.
A gyári tárhely bővítő frissítés közben 5%- nál beakadt és nem lehetett életre kelteni.Leadtam a Tescoban garanciális javításra,de nem tudták megcsinálni.A szerviz papíron panel hiba van feltüntetve.
A kérdésem az lenne,hogy ha szoftveresen van probléma a tabbal, akkor mit jelent az hogy panelhibás a készülék?A gyári tárhelybővítéses frissítés előtt semmi probléma nem volt vele!
(Mokolva,rootolva nem volt.)
Menthető még a tab vagy másik után kell hogy nézzek?
A segítséget előre is köszönöm! :K

(#10432) VMatteo válasza Derek V. (#10431) üzenetére


VMatteo
őstag

abel féle script nekem rendbe tette, a gyári tescos megakadt 5%-nál.

Tisztelet a Gépésznek!

(#10433) Aryes válasza Derek V. (#10431) üzenetére


Aryes
nagyúr

Ha nem lenne panelhiba, csak szoftveres gond, simán életre lehetne kelteni.

(#10434) Rodzser Mór válasza VMatteo (#10432) üzenetére


Rodzser Mór
senior tag

Jó hogy szóba került. Inkább hagyom így, ahogy vettem.

(#10435) pedro21 válasza Derek V. (#10431) üzenetére


pedro21
tag

Amennyiben a hivatalos tárhelybővítést raktad fel, és valóban szoftveres a hiba akkor járna vissza egy cseretab, vagy legalább utalvány. Ilyen esetben ha jól emlékszem, a kejelzőn bekapcsoláskor volt valami életjel. Én nem hagynám annyiban a dolgot.

(#10436) Derek V.


Derek V.
tag

Köszönöm a tanácsokat,közben nekiültem és sikerült megoldani a problémát!
A mély vizes fórumban találtam meg a megoldást és nekem is segített!
A Flag szerviz munkáját meg had ne részletezem! :(( :U
Másoknak segítségnek,ha ugyan ilyen probléma lenne a tabbal:

" Phone flash + gyárilag kiadott partíció növelő firmware.
Miután órákon át elakadtam 5%-nál a korábban leírt módokon, kicsit szétnéztem a phone flash-ben.
Az eljárás ami a sok próbálkozás után elsőre ment a következő:

1) Tab kikapcs és leválaszt a gépről.
2) Phone Flash-ben bal oldai sávból válasszuk a Custom flash tabot
3) a sok sok opció között találni fogunk jobb oldal környékén egy "Load file" feliratú gombot. Katt és válasszuk ki a flash.xml-t ahogy a leírásban is volt.
4) (a betöltése után az oldalon látható sok szövegmező kitöltésre kerül.)
A lap tetején látható lenyíló mezőben a Type: mellett válasszuk a fastboot opciót.
5) egyszerűen kapcsoljuk be a Tab-ot, úgy, hogy még nem csatlakoztatjuk a géphez - nekem ott a droidboot menüje jött be, feltételezem a korábbi félig sikerült flash miatt.
6) most csatlakoztassuk a PC-hez a Tab-ot, de figyeljünk, hogy ne nyomjunk meg gombot közben se a gépen se a Tab-on
7) ha várunk egy kicsit, nálam 10 másodperc volt kb, akkor a windows közben felismeri az eszközt, és többször is az eszköz hozzáadás és leválasztás hang csipog
8) amennyiben a kék Start to Flash gomb aktívra váltott és a Tab-on is még látható a droidboot menü, akkor indítsuk el a flashelést.
9) várjuk meg amíg a flash successful log megjelenik.
10) a készülék ha jól emlékszem magától indult el és a gyári os töltődött be. (Ez igen sokáig tartott akár az első indításnál) "

Remélem másnak is hasznos lesz az információ! ;)

(#10437) szalaiz válasza imiadmin (#10428) üzenetére


szalaiz
csendes tag

Attól függ. Ha nem gond hogy így ez csak egy kölcsön tab... :)

(#10438) violentSt válasza szalaiz (#10437) üzenetére


violentSt
tag

Miért, más gyártóknál ez, hogy működik? De nem csak taboknál hanem bármilyen tartós műszaki cikknél???
Elárulom, ugyan így...

[ Szerkesztve ]

(#10439) tatararpad válasza szalaiz (#10426) üzenetére


tatararpad
őstag

Szerintem meg még elég korrekt ha egyből visszaadják a pénzed és nem pedig azt mondják hogy vásárold le, te pedig harcoldd végig az összes Manci nénit a vevőszolgálaton s PTK-val a kezedben hogy már pedig neked pénz jár vissza.

(#10440) Aryes válasza tatararpad (#10439) üzenetére


Aryes
nagyúr

A kevés dolog egyike, ami miatt szeretem a Tesco-t, hogy nem sokat vitáznak, ha visszaviszel egy árut. Én számtalanszor vittem már vissza cuccot és kértem vissza a pénzem sikeresen.

(#10441) tatararpad válasza Aryes (#10440) üzenetére


tatararpad
őstag

Igazából ez természetes dolog lenne, de mivel Magyarországról beszélünk, már én is pozitívumként értékelem ezt :DD

(#10442) Magnat válasza Aryes (#10440) üzenetére


Magnat
veterán

Nekem is az a tapasztalatom, h a multik ilyen szempontból jó fejek ... madarasban egyszer egy cipőt vittem vissza 1 nap után mert rájöttem, h nagy (a boltban jónak éreztem), azt gondoltam, le kell vásárolni az árát de szó nélkül a kezembe nyomták a pénzt.
Egy alkalommal meg (ez már nem tudom melyikben volt, madaras vagy sima) vettem egy telefon akksit, de rossz volt és persze visszavittem ... viszont az volt a sux, h valszeg vki (lehet, h bolti ember) kicserélte az akkut a dobozban és a polcon lévő többi láthatóan nem úgy nézett ki (ezt láttam vásárláskor is, de ez nagyobb kapacitást ígért és azt hittem, csak ez az egy maradt ebből). Az eladó nem is akarta visszavenni, de én kötöttem az ebet a karóhoz, h márpedig ez volt a dobozban ... odajött a főnöke, annak is elmondtam, fél perc tanakodás után visszaadták a pénzt, pedig tényleg sehogy sem tudtam bizonyítani, h nem egy másik sz@rt tettem a dobozba és arra kértem vissza a pénzt.

[ Szerkesztve ]

̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(◕_◕)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿

(#10443) gs20


gs20
tag

Sziasztok!

Tavaly karácsonykor vett egyik tabletünk úgy néz ki beadta a kulcsot.
Asztalra lerakva tuneit radio szólt rajt mikor elment a kép-hang (közben nem volt hozzányúlva). Azóta semmi, bekapcsolóra, töltőre nem reagál.
USB-re dugva "cloverview" eszköz látszik amihez nincs driver. Ekkor bekapcsolóval játszva ki-be kapcsolható olyan értelemben, hogy látszik-nem látszik gépen az usb-n az eszköz, de a tablet egyébként semmit nem csinál se kép se hang.
A tab rootolva volt, ez esetben gondolom garira ne nagyon gondoljak. (visszaállítani nem tudom-bootloader sem jön be)
Valaki járt hasonlóképpen?

E=MZ²

(#10444) Magnat válasza gs20 (#10443) üzenetére


Magnat
veterán

Szia,

simán lehet, h ők sem tudják feléleszteni, szóval vidd be és kész. Esetleg még próbáld meg töltőre tenni egy éjszakára, hátha feltámad.

̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(◕_◕)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿

(#10445) vargalex válasza gs20 (#10443) üzenetére


vargalex
félisten

Szia!

Ha colorview eszköz látszik, akkor szerintem a gyári tárhelynövelő rárakható.

Alex

(#10446) mynames


mynames
senior tag

Üdv!

Szerintetek kapok még a fehér eresztésből valahol?

mynames

(#10447) szalaiz válasza violentSt (#10438) üzenetére


szalaiz
csendes tag

Én azért veszek valamit, hogy használjam. Nem nagyon érdekel, hogy javítása a garanciális idő alatt mennyire gazdaságtalan. Ha műszakilag megoldható, a javításra vállalt garanciát a gyártó. Az más kérdés, hogy felajánlhatja a cserét/visszatérítést is. Én meg majd eldöntöm élek-e vele.

(#10448) rukh válasza mynames (#10446) üzenetére


rukh
aktív tag

Pü ment.

Üdv mindenkinek, Rukh

(#10449) mynames válasza rukh (#10448) üzenetére


mynames
senior tag

Re.!

(#10450) tatararpad válasza szalaiz (#10447) üzenetére


tatararpad
őstag

Amit leírtál, az úgy nem igaz, mert nincs olyan hogy javításra vállalt garancia. [link]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.