Hirdetés

2024. június 19., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2015-09-16 17:31:29

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10301) oba válasza Lop!N (#10300) üzenetére


oba
addikt

A facebookos hivatalos tárhely updatelőt nem tudod ráereszteni? Itt lejjebb linkelték nem olyan régen.

(#10302) scream válasza Lop!N (#10300) üzenetére


scream
veterán

Mivel nem megy a kijelző, így a szoftot sem fogják látni. :DDD

(#10303) vargalex válasza scream (#10302) üzenetére


vargalex
félisten

Szia!

Rég rossz, ha egy szervíz a kijelzőn keresztül szeretne megbizonyosodni a software-ról...

[ Szerkesztve ]

Alex

(#10304) Lop!N válasza oba (#10301) üzenetére


Lop!N
tag

Köszönöm a tippet, lesem a megoldást és amint van fejlemény jelentkezem.

Előjáróban esetleg valaki meg tudna erősíteni hogy az említett cikkben taglalt factory reset mennyiben befolyásolja az eredményességet. Ugyanis kijelző nélkül erre nem sok esélyt látok

(#10305) vargalex válasza Lop!N (#10304) üzenetére


vargalex
félisten

Szia!

Én nemrégiben 5 tabletet frissítettem a facebook-os módszerrel. Egyet sem factory reset-eltem előtte. Mindegyikre hiba nélkül felment.
Nem is értem, miért kellene factory reset, hiszen teljesen újraírja a flash-t.

Alex

(#10306) Lop!N


Lop!N
tag

Ezzel a hibával kilép. Próbáltam több portot is hátha az nem tetszik neki. Most feltettem töltőre, mint ahogy azt a program javasolta. Esetleg valakinek valami ötlete van hogyan tovább?

(#10307) vargalex válasza Lop!N (#10306) üzenetére


vargalex
félisten

Szia!

Az Adb drivert is feltetted? Mert ilyenkor már Android device-ként kell, hogy felismerje.

Alex

(#10308) Lop!N válasza vargalex (#10307) üzenetére


Lop!N
tag

ADB alatt mit értesz?

(#10309) vargalex válasza Lop!N (#10308) üzenetére


vargalex
félisten

Szia!

Szerintem a csomagban található IntelAndroidDrvSetup1.1.5.exe elég.

Alex

(#10310) Lop!N válasza vargalex (#10309) üzenetére


Lop!N
tag

Mindent a leírás szerint feltelepítettem.

(#10311) vargalex válasza Lop!N (#10310) üzenetére


vargalex
félisten

Szia!

Pedig ilyenkor szinte biztos, hogy ismeretlen eszközként látszik. Esetleg próbáld meg ekkor felismertetni a Windows-al, vagy próbálj másik USB kábelt.

Alex

(#10312) Lop!N válasza vargalex (#10311) üzenetére


Lop!N
tag

A windows felismeri "Cloverview" néven. A mellékelt programokat újratelepítettem. De ugyan az a hiba. Idáig jut a dolog:

(#10313) Lop!N válasza Lop!N (#10312) üzenetére


Lop!N
tag

Win7 kompatibilitás üzemmódban futtatva a flash programot más hibát ír.

09/30/15 18:39:06.135 INFO : Port 1/1: XFSTK-LOG SN: D7DC2B5BA3715141 usb_bulk_read() fails
09/30/15 18:39:06.135 INFO : Port 1/1: XFSTK-LOG SN: D7DC2B5BA3715141 Windriver Error: 0x20000015, Timeout expired

Ez utalhat valami usb driver hibára?

(#10314) vargalex válasza Lop!N (#10312) üzenetére


vargalex
félisten

Szia!

Másik USB kábellel próbáltad?
Emlékeim szerint az 5%-nál történő újraindulás után már android eszközként kellene felismernie. Persze lehet, hogy tévedek.
Én mondjuk csak win7 (virtualbox-ban) alatt próbáltam.

[ Szerkesztve ]

Alex

(#10315) Lop!N válasza vargalex (#10314) üzenetére


Lop!N
tag

Másik USB-t is próbáltam, azzal sem jutottam előrébb. Addig eljut a telepítő hogy a Status-nál kiírja hogy "SOC" de 3mp után eltűnik és elkezdi ezt a reconnectelősdit

(#10316) imiadmin válasza Lop!N (#10315) üzenetére


imiadmin
őstag

Én ugyanezt játszottam végig... aztán feladtam... rakd fel a 5.58Gb-s változatot.... az összefoglalóban megtalálod a leírást... pofon egyszerű és pikk-pakk kész...

(#10317) ToniSoprano válasza imiadmin (#10316) üzenetére


ToniSoprano
addikt

Én nekem is elsőre megállt 5%-ál. aztná újratelepítgettem a szoftvereket és kerestem más USB portot. Nem tudom mitől, de utána 4 db tableten csont nélkül elsőre felment a frissítés, ugyanott. Szóval jól működik.

Egyébként ha kivonulna, vagy csődbe menne a TESCO nem lenne jó nekünk, mert a garanciánaknak annyi lenne, úgyogy maradjon csak még két évig. A Wallmart ügyvédek biztos kitalálnának valamit, hogy ne kelljen állniuk a Tescos időszak vállalásait pl. extra garancia.

(#10318) Lop!N válasza imiadmin (#10316) üzenetére


Lop!N
tag

Tökéletesen bizonyítja hogy mostanában valamilyen negatív elektromágneses tér vesz körbe. Nem tudom lenyitni az összefoglalót a laptopomon. Sőt a tablet mellett tegnap előszeretettel fagyott le a telefonom is amit eddig nem nagyon csinált, és este még a laptopom is generált furcsa dolgokat...
De
Köszönöm a tippet, megnézem amint tudom

[ Szerkesztve ]

(#10319) spammer válasza ToniSoprano (#10317) üzenetére


spammer
veterán

Elméletileg a szervizbe kellene küldeni ilyenkor (ami szerintem a Tescotól független), csak hát ugye tudjuk, hogy ez hivatalos szerviz mekkora pofátlan banda.

„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."

(#10320) ToniSoprano válasza spammer (#10319) üzenetére


ToniSoprano
addikt

Csak lehet a szerviz is akkor inkább csődbe megy ha a Tesco megszűnik.

(#10321) vargalex válasza imiadmin (#10316) üzenetére


vargalex
félisten

Szia!

Ha jól emlékszem, a kollégának éppen a nem hivatalos van rajta és vinné vissza garanciába. Ezért kell a gyári.

Alex

(#10322) Lop!N válasza vargalex (#10321) üzenetére


Lop!N
tag

Egészen pontosan ez a probléma.

(#10323) vargalex válasza Lop!N (#10322) üzenetére


vargalex
félisten

Szia!

Ha Budapesten lennél, akkor szívesen segítenék. Így viszont csak azt tudom mondani, amit eddig. Próbálkozz másik USB kábellel, másik aljzaton, másik driverrel (akár a nem hivatalosból, ha van benne).

Alex

(#10324) imiadmin válasza Lop!N (#10322) üzenetére


imiadmin
őstag

attól még megpróbálhatod... mert ha mégis szoftveres a probléma, akkor az azonnal kidrülhet... :U

(#10325) Aryes válasza Lop!N (#10322) üzenetére


Aryes
nagyúr

És mi az akadálya, hogy a partícionáló program partíciós táblát tartalmazó (talán xml?) fájlját kicseréld a gyári flashelős megoldásból kiszedett fájlra, és felrakasd vele a szűz gyári fw-t? Így a saját anyja se jönne rá, hogy mi történt vele.

(#10326) Lop!N válasza imiadmin (#10324) üzenetére


Lop!N
tag

Biztos velem van a baj, de 3 különböző gépen próbáltam meg kinyitni az összefoglalót a topic tetején , de csak annyit sikerült elérni hogy eltűnt a gomb. Szóljatok ha én vagyok a béna, mert elfogadom ha így van

(#10327) Zeki válasza Lop!N (#10326) üzenetére


Zeki
nagyúr

Az összefoglaló valóban el van cseszve.

(#10328) PLaci58 válasza Lop!N (#10326) üzenetére


PLaci58
őstag

Átírták a gomb linkjét "friss"-re, így csak frissíti az oldalt.

Ezt próbáld!

[ Szerkesztve ]

"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"

(#10329) imiadmin


imiadmin
őstag

Na, tegnap elért minket is a sípolás... Szegény gyerek megrémülten szaladt vele, hogy a "Apa! A pou sír..."
Persze egy restart segített...

Kíváncsi leszek, hogy előjön-e még. Igyekszem figyelni, hogy milyen csillagállás esetén jelentkezik...

(#10330) Lop!N válasza PLaci58 (#10328) üzenetére


Lop!N
tag

Köszönöm a segítséget.

Kipróbáltam a leírt módszert, de ugyan úgy elakad a történet... :(

(#10331) szalaiz


szalaiz
csendes tag

Egy ismerős az XP-jén nem látja a tablet tartalmát, a W-032i driver nem jelenik meg egyáltalán. (A PC tölteni tölti a tabot, de nbem tud másolni rá/róla fájlokat. Másik WinXP gépen megy.

Próbáltuk Intel Android USB driver 1.1.5-öt feltenni többször is, de amikor a tabot rádugjuk a gépre a Device Manager-ben csak sárga ?-lel mutatja az "Android" eszközt. Hiába próbálok itt driver-t frissíteni, nem talál megfelelőt, még a telepített Intel Android USB driver könyvtárban sem.

Amikor a tabon az USB kezelést kamerára állítottam, akkor megjelent az intézőben mint fényképezőgép és látszanak is a fénykép mappák, de MTP módban nem ismeri az eszközt.

Valakinek van valami ötlete? :F

(#10332) oba válasza szalaiz (#10331) üzenetére


oba
addikt

talán xp nem támogatott, próbáljátok más oprendszerrel

(#10333) szalaiz válasza oba (#10332) üzenetére


szalaiz
csendes tag

"Másik WinXP gépen megy."

Valami más megoldásban bízok.

(#10334) Aryes válasza szalaiz (#10331) üzenetére


Aryes
nagyúr

Az xp alapból nem támogatja az MTP módot, meg kell kérdezni a másik XP gazdáját, hogy mit telepített hozzá, hogy lássa a gép az MTP eszközt.

(#10335) HummeRC válasza imiadmin (#10329) üzenetére


HummeRC
senior tag

Nálunk is a Pou sípol. Már máskor is volt ilyen, mint utóbb kiderült, csak akkor nem voltam a közelben és nem tudta a "fehérnép" behatárolni a problémát. Akkor egyszerűen teljesen kikapcsolták a tabot. Most mutatja délután a gyerek, hogy megint sípol. Elég idegesítő volt, hiába volt lenémítva a készülék és abba sem hagyta, amíg le nem töröltem a játékot a francba.

Akkor fel sem merült bennem, hogy ez készülékprobléma lenne, de most rákerestem a topikban és többeknek volt ilyen.
Ez mit is jelent igazából?
Tönkrement valami?
Vagy gyári hibás a hang rész?
Lesz más alkalmazásoknál is ilyen?
Romlani fog a helyzet, vagy csak 1-2 alkalmazást nem tolerál?
Javítják gariban, vagy cserélik a készüléket?
Kell tudni prezentálni a hibát nekik, vagy ez olyan elmondom és tudják, hogy javíthatatlan hiba, ezért rögtön cserélik dolog? :F

(#10336) fuze


fuze
őstag

Lehet most kapni ezt a tabletet a tescoban? Vagy nem tescoban? :D Akárhol? :)

[ Szerkesztve ]

adms.hu | UI Designer

(#10337) oba válasza fuze (#10336) üzenetére


oba
addikt

tescoban már nem... apróhirdetés oldalakon nézz szét

(#10338) imiadmin válasza HummeRC (#10335) üzenetére


imiadmin
őstag

Egyelőre eddig két alkalommal jelentkezett összesen... Az egyiknél pou ment... A másiknál nem lehet tudni, mert összevissza kapcsolták a gyerekek...

Szóval nemtudom...

(#10339) mazsi válasza imiadmin (#10338) üzenetére


mazsi
senior tag

Több játéknál is előjött nálam, bár én nem annyira játszom. Asphalt 8 tipikusan ilyen. Pálya betöltés után gerjed, mikor áramot kap a hangszóró.

Egy bontatlan, és egy extrával megpakolt DJI Tello drón eladó.

(#10340) hzx0 válasza fuze (#10336) üzenetére


hzx0
aktív tag

Érdi tescoba még tegnap volt 3db 20 ér.

(#10341) Derek V.


Derek V.
tag

Sziasztok!

A gyári tárhely növelő frissítés közben az alábbi hibát dobja a program.
Többszöri próbálkozás után is mindig ezt írja ki.(Másik USB port,másik kábellel már próbáltam.)
Mi lehet a gond?Tud ebben valaki nekem segíteni,vagy vihetem a Tesco szervizbe?
Előre is köszönöm a segítő szándékot!

[ Szerkesztve ]

(#10342) vargalex válasza pekenyoca (#10291) üzenetére


vargalex
félisten

Szia!

Köszi a linket, éppen jókor olvastam a hozzászólásodat. :) Csütörtökön el is mentem a kijelzőért, szombaton be is raktam a még márciusban pórul járt tabletbe. Tökéletesen működik.

Alex

(#10343) Aryes válasza vargalex (#10342) üzenetére


Aryes
nagyúr

És nincs ötleted így felnyitás után, hogy hol a gyenge pont?

(#10344) AndrewBlase


AndrewBlase
senior tag

Üdv!

Ma végre eljutottam odáig, hogy leadjam szervizbe, akarom mondani Tecsóba a pixelhibás tabot.

Első reakciója az ügyfélszolgálatis nőnek, hol van a Flag-os garijegy? Mondom neki, hogy azt bizony kollegina annak idején kidobta belőle, amikor az 1 éves papírt cserélte a két évesre. Mondta, hogy az bizony baj, de megpróbálja nélküle leadni.
Válaszomra, miszerint eléggé nagy katyvasz volt a bevezetéskor a papírozással, csak helyeselt.

Kérdezte a kollégájától, hogy most van-e ilyen tab, mondtam neki, hogy már hetek óta nincs. Szóba került a kiárusítás, és mondta, nem szűnik meg a márka, csak jön az újabb széria. Hoppácska! :Y

Egyébiránt 15 napot írtak a várható javítási időtartamra. Kezdem számolni a napokat! :)

Miért mindig én???

(#10345) Aryes válasza AndrewBlase (#10344) üzenetére


Aryes
nagyúr

A 15 napot valójában úgy kell ám számolni, hogy: 15 munkanap, aminek van "R" betű a nevében és páratlan hétre esik. Vagy valami hasonló.

Ezek szerint a márka túl fogja élni a Tescót?!

(#10346) Hyperion válasza Aryes (#10345) üzenetére


Hyperion
senior tag

Nem vonul ki a Tesco Európából, csak az ázsiai piacot hagyja el....

(#10347) Aryes válasza Hyperion (#10346) üzenetére


Aryes
nagyúr

Huhh, megnyugodtam. :DDD
Hülye is lett volna innen kivonulni, szerintem Közép-Európa tartja el az egész hóbelevancot... ;)

(#10348) AndrewBlase válasza Aryes (#10345) üzenetére


AndrewBlase
senior tag

"A 15 napot valójában úgy kell ám számolni, hogy: 15 munkanap"

Ezt így gondolom/gondoltam én is, de csak "sima" napot írtak, ezt tolmácsoltam.

" aminek van "R" betű a nevében és páratlan hétre esik. Vagy valami hasonló."

Gyanítom, hogy a hiba bennem van, de nem vágom, mit akarsz ezzel mondani. :P

Miért mindig én???

(#10349) Aryes válasza AndrewBlase (#10348) üzenetére


Aryes
nagyúr

Hát nagyjából azt, hogy 15 munkanap tesco ügyfélszolgálat+flag szerviz értelmezésében == 2 hónaptól n+1 napig bármennyi lehet, úgyhogy nagyon ne fektess energiát a számolásba, kb. ezt akartam sugallni. ;)

(#10350) Casoli


Casoli
őstag

Tegyük tisztába. Garanciális termék leadásakor semmilyen határidő nincsen arra, hogy elkészüljön a leadott termék. Mindössze törekedni kell a 15 napra. De ha ez nem kivitelezhető, akkor lehet belőle 45 nap is. Egyébként is aki szeretné minél hamarabb visszakapni a készülékét, miért nem viszi/küldi rögtön arra a helyre ahol javítják (márkaszerviz)? Lehet csak két hetente megy el a Tescóból a garancia. Akkor meg ezzel az idővel hosszabb lesz a javítás.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.