Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#151) FireKeeper


FireKeeper
nagyúr

kijött a snowfall, valaki próbálta már?

steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

(#152) Csoeri79 válasza FireKeeper (#151) üzenetére


Csoeri79
csendes tag

Igen, még tegnap megvettem. Elég jó lett. Traffic Managerrel kiegészítve el voltam vele egész nap.

(#153) #75376384


#75376384
törölt tag

van annak valami különösebb oka, hogy nálam a forgalom igen jelentős részét rendőrautók teszik ki? ezt nem régen lőttem és az ilyen dolog elég rendszeres a városban. ja igen a crime rate néhány százalék csak.

(#154) Tacsika válasza #75376384 (#153) üzenetére


Tacsika
aktív tag

Nézd meg a költségvetését!

(#155) Marvinyo


Marvinyo
aktív tag

Sziasztok! Steamen nem sikerült segíteni senkinek, itt hátha :-)

Konkrétan ehhez hasonló a jelenlegi problémám:

https://gfycat.com/HarmfulGoodIndianelephant

Nem az én gifem, de a jobb oldali részen tökéletesen látszik mi a gond. A vasútállomásom bemeneti része ugyanilyen csigalassú, ezzel akkora dugót okozva, hogy az egész város megbénul. 17 000 lakos, 4 000 kockányi industrial zone, amit elvileg el kéne bírjon egyetlen állomás. El is bírná, ha értelmes sebességgel hajtanának be...

Ötlet? Vasútállomás nélkül is haldoklik a úthálózatom, de ez nem segített a problémán...

(#156) pengwin válasza Marvinyo (#155) üzenetére


pengwin
addikt

Pár tipp:
- a városban egyirányú utak (mint Budapest belvárosában: egyiken csak kifelé, a következő párhuzamos utcán csak befelé, a merőleges utcák meg: egy északra, egy délre)
- nagyobb kereszteződéseknél, fontosabb épületeknél körforgalmak pl.:

(a kép bal oldalán csak befelé lehet jönni a kikötőhöz, a vasútállomáshoz meg csak a jobbról, miután átmentek a kikötő előtt... kifelé meg csak jobb szélen mehet a forgalom)
- a főutak jobban működnek, ha két párhuzamos, egyirányú útból állnak, a kereszteződésüknél meg egyirányú utakból álló körforgalom van
- négy útból álló fűutak: belül két gyors egyirányú (3-4 sávos egyirányú vagy akár autópálya), a külső oldalukon pedig valami parkolóhelyes kis utca, ami mellé települhetnek az épületek. A négy út közé meg rakhatsz vonatot, bringautat, mert az is csökkenti az autók számát.
- tömegközlekedés!!! Lehetőleg úgy, hogy a vasútállomás / reptér / személykikötő mellett rögtön legyen metró / villamos / busz, és az utóbbiak vonalai osztozzanak egy-két egymás mellett lévő megállón (ugyanott ne legyen két buszjáratnak is megállója, mert profin bedugítják, teli lesz utassal és sorban fognak állni a buszok)

[ Szerkesztve ]

Üdv, pengwin

(#157) Marvinyo válasza pengwin (#156) üzenetére


Marvinyo
aktív tag

Szia!

Köszönöm a tippeket, a későbbiekben biztos szükség lesz rájuk, viszont most csak és kizárólag az ipari negyed a gond. Letettem egy második vasútállomást is, ám ezt alig használják, gondolom mindig a legközelebbihez tervezi meg az utat az AI. Jelenleg ott tartok, hogy lehet törlöm az ipari negyedet a fenébe és csupa irodista lesz a környéken :-P Csak az olyan snassz, a kezdőtérképem első "negyede" (Islands) fele termőföld, gondoltam használjuk már ki :-D De ez így bosszantó, mert jól meg van tervezve (legalábbis idáig, tehát a városon belül az ipari negyednél sincs gond), csak pont az okozza a gridlockot, hogy a vasútállomásra lassan hajtanak be így torlódik fel a forgalom egészen az ipari negyedig.

Másik amire gondoltam az az, hogy lebontom a vasútállomást, és a civil negyedtől elkülönített autópályafelhajtóra kényszerítem őket.

(#158) #75376384 válasza Tacsika (#154) üzenetére


#75376384
törölt tag

kicsit régen játszottam vele, most előkapartam újra. megnéztem a költségvetést, hozzá se nyúltam és a város bűnözései rátája is meglepően alacsony.
igyekszem figyelni a megfelelő lefedettségre, de egyszerűen nem látok benne logikát, hogy milyen módon közlekednek a városban a mentők/rendőrök.
ma egyébként a szokásos mindenhol rendőrautó mellé előkerültek a mindenhol mentők is.

[ Szerkesztve ]

(#159) pengwin válasza #75376384 (#158) üzenetére


pengwin
addikt

Ennél csak a "mindenhol tűzoltó autó" az idegesítőbb...
Nálam az egyik mod miatt terjed a tűz, az ipartelepeim korában sokszor leégtek, mert a tűzoltók kimentek egy épületet eloltani, amivel elállták az utat, vagyis a továbbterjedő tűzhöz érkező társaik beragadtak mögöttük a dugóba... :DD

Üdv, pengwin

(#160) #75376384 válasza pengwin (#159) üzenetére


#75376384
törölt tag

roppant élethű, hogy képtelenek kerülőutat találni. :D

nekem rendszeresen járkálnak a városban teljesen random módon, hatalmas dugókat okozva. nincs erre valamilyen mod, hogy ne csak ilyen 1 bites fakabátok legyenek?

a fentebb linkelt képet pedig megoldottam egy körforgalommal. bár gyanítom ez se fog megoldást jelenteni a problémára. mivel leginkább itt okoznak fennakadást.

[ Szerkesztve ]

(#161) pengwin válasza #75376384 (#160) üzenetére


pengwin
addikt

Nálam is rég volt már ilyen, főútjaimon mindenhol kis 6*6-os vagy 8*8-as körforgalmak a kereszteződések, vagy ha nagyon kell a derékszög akkor egyirányú a keresztutca.
Amelyik modokat én használok a közlekedéshez:
1. Advanced Vehicle Options
2. Traffic Manager + Improved AI (ez sokat segít a dugókon)
3. Network Extensions Mod (ez is segít)
4. Rush Hour (ez meg nagyon nem... :D )

A másodikkal lehet a lámpákat hangolni, kanyarodósávokat és gyalogátkelőket állítani, és az útkeresés is hatékonyabb.
A harmadik is praktikus, új utakat ad (kétirányú, irányonként egysávos autópálya, kis helyigényű 3-4 sávos városi utak, stb.).
A negyedik meg a kihívást növeli, tömegközlekedés nélkül egy átlag 7-10 ezres város bedugul csúcsforgalom idején.

+1: Precision Engineering: a pontos építkezéshez (jelöli az utak pontos hosszát, az építendő és a már meglévő utak által bezárt szöget, meg ha kanyart építesz akkor annak a szögét is)

[ Szerkesztve ]

Üdv, pengwin

(#162) #75376384 válasza pengwin (#161) üzenetére


#75376384
törölt tag

feltettem párat köszi a tippeket. kár, hogy így tiltja az achikat, pedig néhány mod nélkül a játék is kevésbé lenne élvezetes.
a AVO mod amúgy mire jó? mármint megéri annyit szenvedni a kocsik beállításaival?

egyébként a fenti bajomat a rossz város rendezés okozta, így kezdtem egy újat. remélhetőleg államvizsga után lesz időm ezzel is foglalkozni. :D

(#163) pengwin válasza #75376384 (#162) üzenetére


pengwin
addikt

AVO-val pl. be lehet állítani, hogy bizonyos vonatok ne spawn-oljanak csak úgy, hanem csak a belső vonalakon járjanak (elég sok HÉV/metró van a workshopban vonatként).
Meg azt is be lehet állítani, hogy pl. egy vonat utolsó kocsija motorkocsi legyen (szintén moddolt vonatoknál jön jól mert, így szimmetrikus szerelvényeid lehetnek)

Van még egy advanced public transport mod is, amivel be lehet állítani, hogy milyen típusú buszok/villamosok/vonatok járjanak egy adott vonalon, és sokkal pontosabb visszajelzéseket ad az utasszámokról és egyebekről.

Üdv, pengwin

(#164) oneak7


oneak7
tag

Sziasztok!!

Új épületeket és járműveket töltöttem le a workshop-ról és indításnál összeomlik a játék be se lép a menübe! Valaki tudna megoldást írni hogy ez miért fordul elő?

(#165) pengwin válasza oneak7 (#164) üzenetére


pengwin
addikt

Miket töltöttél le?
Lehet vannak köztük épületek, amik modok nélkül nem működnek.
Nekem Error/ Failed:GetThreadContrext hiba szokott előjönni pálya és mentés betöltés közben, ahogy olvastam eléggé instabil a játék...

Üdv, pengwin

(#166) oneak7 válasza pengwin (#165) üzenetére


oneak7
tag

Nekem be se tölti a menüt, cs rendszer leáll. De találtam egy megoldást amiket régebben töltöttem le, azokat törlöm és így már indul a játék. De ha újakat akarok letölteni akkor se indul olyan mintha egy adott mb felett nem indulna! Sajnos nagyon instabil a játék, pedig jó értékelésűeket szoktam letölteni :(((

(#167) pengwin válasza oneak7 (#166) üzenetére


pengwin
addikt

A steames játék is instabil, elég sok kritikát kaptak e téren a készítők. :(

Üdv, pengwin

(#168) oneak7 válasza pengwin (#167) üzenetére


oneak7
tag

Nos eddig ugye asztalon játék megnyitás nélkül töltöttem le a épületeket járműveket és így nem indult egy-két tárgynál, de kipróbáltam hogy játékközben a menüben nyitom meg a workshopot és úgy töltögetek! Ment is még a játékban is tudtam őket használni de amint újra indítottam a játékot azonnal összeomlott a rendszer!

Ezt írja ki!

Lehet a windowsal van baj? Valaki találkozott ehhez hasonlóval? Van ár valami mod vagy tipp, megoldás?

(#169) etejedu


etejedu
őstag

Hali melyik modokat ajánljátok feltétlenül a játékhoz mert az alapverzió borzalmasan szar mármint a közlekedést csak egyirányú utakkal tudom megoldani hogy valami élhető legyen de ott is betömörülnek egy idő után. Szóval csak a legszükségesebb modok érdekelnének amik kifejezetten a közlekedés helyzetét javítják.
Kösziii!

(#170) purechill


purechill
csendes tag

Sziasztok!
Most kezdtem el játszani a játékkal. Tudnátok tippeket adni, s hogy milyen modokat érdemes betenni?
Köszi a segítséget! :)

(#171) ^Boss


^Boss
őstag

nem tudjátok véletlenül, hogy a boltban kapható dobozos deluxe edition az steam -es kulcsos-e? azért érdekelne, mert Mac-en játszanék, és ha kulcsos, gondolom oprendszerfüggetlen is.

(#172) Sonja válasza ^Boss (#171) üzenetére


Sonja
veterán

Sajnos nem. CD Galaxis oldala.

"Információ

A dobozban nem a játék aktiváló kódja, hanem NOBOX kulcs található, amely a nobox.hu oldalon váltható be.

A dobozban egy NOBOX kulcs található. A játék aktivációs kódjának megszerzéséhez előzetesen ezzel a kulccsal jogosultság-ellenőrzést kell végezni a http://nobox.hu oldalon.
– Internetkapcsolat és érvényes email cím szükséges.
– Csak Magyarországon belül aktiválható.
– Egyféle játék egy Nobox fiókra csak egyszer aktiválható.
– Ugyanazon IP címről egyféle játék naponta csak egyszer aktiválható.

Fontos tudni: A dobozban nem a játék aktiváló kódja, hanem NOBOX kulcs található. Beváltás: nobox.hu A játék aktiválásával vagy használatával kapcsolatos kérdés esetén technikai segítségnyújtás: support@cnghungary.hu
Csak 64 bites Windows operációs rendszeren futtatható!"

Viszont! Ez olvasható a nobox.hu FAQ oldalán:

"- Hogyan tölthetem le a Noboxon aktivált játékom?
- Az emailcímed és a nobox kulcsod megadásával egy olyan Steamkulcsot kapsz, amelyet a Steam rendszerén aktiválhatsz – a játékot magát is az ingyenes Steam használatával szerezheted be."

Szóval elvileg kaphatsz Steam kulcsot. Viszont inkább kérdezz rá a nobox-nál. :)

[ Szerkesztve ]

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#173) ^Boss válasza Sonja (#172) üzenetére


^Boss
őstag

köszi szépen a válaszod! :) :R

(#174) ace05


ace05
senior tag

Üdv!

Kezdő vagyok még a játékba. SimCity 3000, 4 és a 2013-as verzióval már játszottam, meg is vannak eredetiben. A kérdésem a következő lenne:

- Egyfolytában panaszkodnak, hogy felgyülemlett a sok szemét. Viszont már telepítettem, szemétégetőt, szemét telep kapacitásból is jóval több van mint ami kell , De mégis panaszkodnak. Mit csinálhatnék, mert idegesítő.

(#175) Csapoati válasza ace05 (#174) üzenetére


Csapoati
nagyúr

Nézd meg az úthálózatod, lehet hogy a kukásautók nem tudnak időben eljutni mindenhova.

tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

(#176) pengwin válasza ace05 (#174) üzenetére


pengwin
addikt

1. Nézd meg az úthálózatodat.
2. Én úgy tapasztaltam, hogy a szemétégetők nem tudják jól gyűjteni a szemetet, kell egy szeméttelep, amiből időről időre az égetőbe üríted a hulladékot, így van megfelelő szemétszállítás és áram termelés is.

Egyébként C:S-zik valaki linuxon?

[ Szerkesztve ]

Üdv, pengwin

(#177) ace05 válasza pengwin (#176) üzenetére


ace05
senior tag

Az úthálózatot megnéztem sehol nem volt szakadás. Az oldotta meg, hogy leraktam máshova egy szemét telepet, viszonylag lakott területre, amit tudom nem kellet volna, de egy helyen tartottam a szeméttelepeket. Lehet, hogy ez volt a baja.

Hogy kell a tele lett szeméttelep hulladékát az égetőbe küldeni?

(#178) pengwin válasza ace05 (#177) üzenetére


pengwin
addikt

Ha kijelölöd a szeméttelepet akkor van a paneljén egy "Empty Facility" gomb

Üdv, pengwin

(#179) Alexooo97


Alexooo97
újonc

Sziasztok!
Nekem lenne egy olyan problémám, hogy sok ilyen cities skylines videókat néztem ahol a középületeket, letöltött épületeket tudják alakítgatni, vagy az utakra fákat helyezni. Nekem meg nem engedi a játék, hogy át alakítsam őket a játék közben. :( :W
Amit ebben a videóban láttam azt szerettem volna én is :( szeretném tudni milyen módokat kell ehhez le töltenem.

(#180) pengwin válasza Alexooo97 (#179) üzenetére


pengwin
addikt

More beautification mod - elérhetővé teszi az épületkészítő kis elemeit játék közben
Prop and tree anarchy - ki/be kapcsolhatod vele az "anarchiát": bekapcsolt állapotban lehet fákat, padokat stb. rakni már megépült utakra vagy épületek belsejébe.
Azt hiszem más modok nem kellenek hozzá.

Üdv, pengwin

(#181) ace05


ace05
senior tag

Üdv van egy problémám.

A business szektor panaszkodik, hogy nincs mit eladni. Erre kijelöltem egy ipari zónát hátha az megoldja, de ök meg azért panaszkodnak, hogy nincs elég nyers anyag. A város 99500 lakosú. Mindent leraktam a közlekedési járművek közül ( ipari kikötő, tehervonat, metro.......etc). Nem bírom elérni a százezer lakost, mert elkezdtek tömegesen kivándorolni. Help...

(#182) pengwin válasza ace05 (#181) üzenetére


pengwin
addikt

Business alatt a kék commercial szektorokat érted?
Ha nagyon egy kupacban vannak a kereskedelmi zónáid, akkor lehet nem jut el elég vásárló hozzájuk, érdemes lehet a lakónegyedeidből metró vagy buszvonalakat kialakítanod a vásárló-övezetek felé.

Az iparnegyedek nyersanyagigényét úgy tudod kielégíteni, ha termelsz nyersanyagot:
1. megnézed a térkép megfelelő nézetében, hol van érc, olaj, termőföld, erdő
2. itt kijelölsz egy kerületet, amiben
3. engedélyezed az oda illő speciális iparűzést (olajipar, mezőgazdaság, bányászat, erdőgazdálkodás)
4. a kijelölt kerületen belül kijelölsz ipari zónákat
5. a betelepülő ipar nem a szokásos gyárakból fog állni, hanem a választásodnak megfelelő nyersanyag-termelő létesítményekből.

Ezek vagy ellátják a városod iparát nyersanyaggal vagy exportálják a kitermelt dolgokat, és hatalmasat dobnak a költségvetéseden.
Két dologra kell figyelni a nyersanyag kitermeléssel kapcsolatban, mégpedig, hogy az érc és az olajlelőhelyek elég gyorsan kimerülnek, és mind a négy nyersanyagtermelő iparágnak sok képzetlen munkásra van szüksége, vagyis kicsit vissza kell venni az oktatásból... ;]
Ami még fontos, hogy erdő- és mezőgazdálkodás nem fogy ki soha a nyersanyagból, és nem szennyezi maga körül a környezetet.

Az adatlapodon lévő Core 2 Duo hogy bírja a 99000 lakost?! :Y

[ Szerkesztve ]

Üdv, pengwin

(#183) ace05 válasza pengwin (#182) üzenetére


ace05
senior tag

Igen a két kereskedelmi zónát értettem, köszönöm megpróbálom.

Az adatlapom régi, már régóta egy i3 4330+gtx 750 ti+12gb ram kombóval nyomom. Az meg röhögve viszi a játékot.

(#184) ace05


ace05
senior tag

Hogy javítsak a városom út hálózatán? Egyszerűen káosz van. Mindig ezen bukok el.

[ Szerkesztve ]

(#185) Tav-Csoves


Tav-Csoves
őstag

Ma a Stream-en leárazás van, és egy csimagba meg lehet venni az összes DLC-t! :)
Megvettem, viszont pár dolog nincs rendesen lefordítva. Van olyan magyarítás, ami tartalmazza rendesen a fordításokat is? Köszi a választ! :)

[ Szerkesztve ]

(#186) pengwin válasza Tav-Csoves (#185) üzenetére


pengwin
addikt

(#187) Fang


Fang
aktív tag

Sziasztok, tudna valaki segíteni abban (privátban), hogy a [Traffic Manager: President Edition-t] hogyan tudom Steam nélkül használni?

Az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség, gyakorlatilag viszont van!

(#188) Fang válasza Fang (#187) üzenetére


Fang
aktív tag

Na közben megfejtettem, ha esetleg valakit érdekel, [erről] az oldalról tudja letölteni a modokat. Az oldalon le van írva egyértelműen a telepítés

Az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség, gyakorlatilag viszont van!

(#189) Tav-Csoves


Tav-Csoves
őstag

Sziasztok! Megvettem az összes DLC-t és elkezdtem újra játszani a játékkal. Csináltam egy 60k-s várost, és most ott tartok, hogy valami oknál fogva sehonnan se hajtanak ki rendfenntartó autók!

Mindent elönt a szemét, a hulla, a beteg, a bűnözés, stb, holott mindenhez van megfelelő épület, ki is írja, hogy mennyi kocsi lehet benne, de az első szám 0. pl: 0/50

Valakinek ötlete?

(#190) Attila2003


Attila2003
tag

Erre szeretnék kérdezni:
Az iparnegyedek nyersanyagigényét úgy tudod kielégíteni, ha termelsz nyersanyagot:
1. megnézed a térkép megfelelő nézetében, hol van érc, olaj, termőföld, erdő
2. itt kijelölsz egy kerületet, amiben
3. engedélyezed az oda illő speciális iparűzést (olajipar, mezőgazdaság, bányászat, erdőgazdálkodás)
4. a kijelölt kerületen belül kijelölsz ipari zónákat
5. a betelepülő ipar nem a szokásos gyárakból fog állni, hanem a választásodnak megfelelő nyersanyag-termelő létesítményekből.
Na mármost a 3 -as pont. Hol kell engedélyezni az oda illő speciális iparűzést? Nem találom a menüben, vagy vak vagyok. A többi megvan, zóna a nyersanyag lelőhelyen stb. De nem tudom aktiválni. A Max transitig van meg a játék.

(#191) pengwin válasza Attila2003 (#190) üzenetére


pengwin
addikt

A kerület kijelölő menüben van a kerület kijelölő ecset mellett pár másik gomb, azokat kijelölöd, és ráböksz egy már kijelölt kerületre.

Csak bizonyos lakosságszám fölött engedélyezi a specializációkat, úgy emlékszem kerületeket hamarabb lehet kijelölni, mint specializálódni.

A mezőgazdaság és az erdőipar nagyon király: nem merítik ki a nyersanyagforrásukat és nem termelnek szennyezést (csak zajt).
Olaj és érckitermelés elég gyorsan elfogyasztja a rendelkezésére álló nyersanyagot, és akkor egész iparnegyedek zárnak be, hosszú távon ezeket a nyersanyagokat kénytelen leszel behozni.

[ Szerkesztve ]

Üdv, pengwin

(#192) Attila2003 válasza pengwin (#191) üzenetére


Attila2003
tag

király vagy, köszi. Sikerült! Tehát vak vagyok mert magamtól nem találtam!

(#193) Tav-Csoves válasza Tav-Csoves (#189) üzenetére


Tav-Csoves
őstag

Ez miatt volt a probléma: [link]

(#194) Tav-Csoves


Tav-Csoves
őstag

Sziasztok!

Hol tudom kikapcsolni az európai stílust? Bármelyik pályán megyek, mindig csak eu házak épülnek. :W
A játék eredeti, összes DLC-vel.
Köszönöm a választ! :R

(#195) pengwin válasza Tav-Csoves (#194) üzenetére


pengwin
addikt

Van rá mod is, valamint a pálya indításakor a pályaválasztó képernyő elján lehet éghajlatot és stílust választani.

Ha jól rémlik a legtöbb pályán a default beállítás az "International" stílust jelenti.

[ Szerkesztve ]

Üdv, pengwin

(#196) aquark


aquark
tag
LOGOUT blog

Hééjjj!!! Mán megint leégett a jégkockagyár!! :D

Ipartelepemen osztódással szaporodnak az elhagyott épületek, nem győzőm BullDózerólni öket. Ez mitől lehet? Nem lehetne ezt a folyamatot autómatizálni? Sajna nagyban ad a játékélménynek...

Előre is köszi! :)

(#197) pengwin válasza aquark (#196) üzenetére


pengwin
addikt

Erre van mod 😀
Az elhagyatott épületek oka vagy a nyersanyag vagy a munkaerő hiánya.
Ha már vannak irodáid, iskoláid, akkor elképzelhető, hogy túlképpzett a lakosság az ipari munkához.
Esetleg nem jutnak el dolgozni a távolságok és a tömegközlekedés miatt.

Üdv, pengwin

(#198) Tav-Csoves


Tav-Csoves
őstag

Nekem ez a frissítés nagyon betett...
Egy csomó mod elszállt, nem tudok monorailt összekötni az útonlévő verziót, a mezőn fitóval, csak azonos magasságban lévő elektromos vezetékek köthetők össze, soroljam még? :)

Szóval nektek is bug-os lett a játék?
- valami az súgja, hogy készítik elő a terepet egy teljesn új alapjátéknak, annak ellenére, hogy most adták ki ezt a fisztiválos dlc-t.

(#199) pengwin válasza Tav-Csoves (#198) üzenetére


pengwin
addikt

Paradoxéknál nem ez a divat, nyugi.
Nézd meg a Crusader Kings II-t, Europa Universalis IV-et: még mindig aktívan foglalkoznak velük, pedig már lehet mindkettő vagy 4-5 éves. Igaz ott a Paradox a fejlesztő, a Cities-t meg csak kiadják, de ettől még úgy tűnik, hogy itt is nagyon hasonló módon fogják kezelni a játékot (már ez sem egy friss játék, mégis sorra kapja a DLC-ket).

Bugok meg nem ritkák az ilyen frissítésekkel.
Örülj, hogy nem a hozzászólásomban már említett két másik játék valamelyikére kattantál rá: ott a frissítések rendszeresen nem voltak kompatibilisek a mentett játékokkal, és kb. újra meg kellett tanulni a játékot minden egyes komolyabb DLC után, mert annyi új mechanika és bug került bele (pl. új AI bugok, amik teljesen megváltoztatták a játékban az erőviszonyokat).

Üdv, pengwin

(#200) Tav-Csoves válasza pengwin (#199) üzenetére


Tav-Csoves
őstag

És lehet tudni, hogy mikorra várható a következő frissítés? :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.