Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) XZoli


XZoli
aktív tag

én egy fejhallgatóval jártam így, AKG K-450, három hónapos harc után kaptam egy új fejhallgatót ami egy hónap múlva ugyan ott tört el.
Nekem is az volt a válasz csak törekedniük kell a javítás elvégzésére, de az idő az már nincs meg határozva. A fogyasztás védelmi főfelügyelőség meg azt monda menjek a békéltető testülethez, mert ezzel ők nem foglalkoznak :O , csak tudnám miért vannak

Asus TUF Gaming X570-PLUS (Wi-Fi) AMD Ryzen 7 5700G 3.8GHz Sapphire Radeon RX 6600 XT 8GB GDDR6 PULSE 32GB Ram

(#52) Polllen válasza Lenry (#49) üzenetére


Polllen
nagyúr

Én se értem mi a baj azzal, hogy vesz egy drága gépet, ami nem működik úgy, ahogy kellene, majd 1 hónapos szervíz után még rosszabb lett... :U

Pont az ilyen viselkedés miatt engedhetik ezt meg maguknak a cégek itthon. Külföldön (nyugatabbra) már az első gond után is elnézést kértek volna és pont.

Tudatos vásárlók rulezZz.

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#53) Male válasza Polllen (#52) üzenetére


Male
nagyúr

Így van... nomeg ha nekiáll megjavítani, akkor ugrik a gari.

(#54) ArmanD. válasza chuck (#4) üzenetére


ArmanD.
őstag

Ezt nem teheti mivel garis a gép és ha belenyúl ugrik a gari :U

Öreg vagyok már bohócnak!

(#55) ViZion válasza Lenry (#49) üzenetére


ViZion
félisten

1. ha garis a gép semmihez sem nyúlhatsz, ugrik a gari. Hiába mondod, hogy csak ventit cseréltél. Kettő: ne magunkból induljunk ki. Átlag user vírusírtásra, portalanításra, bővítésre (mentem már házhoz ramot a gépbe dugni...), szoftverek frissítésére is szakembert hív (szerencsére!).
Másik oldalról nézzük meg: pl. autó olajcsere nem bonyolult, de mégis a szerelőhöz viszem. Nem vagyunk egyformák szerencsére, így megél az autószerelő is, meg én is :)

Amúgy ha kifizette a jótállást, minek foglalkozna vele? Asus ezt vállalta, ezért fizetett. A használt gépek ezért (is) olcsóbbak. Ugye. :D
Hogy hiszti-e, hogy szeretné megkapni amiért fizetett? Hát akkor én is hisztis vagyok!

Mindent összevetve Dell FTW, eddig egy Vostro volt a legjobb gép a kezeim között, elfogadnám. :D

[ Szerkesztve ]

Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

(#56) lapa válasza ViZion (#55) üzenetére


lapa
veterán

az autós olajcseréről ugrik be a másik fele a dolognak, mikor a sok rakétatudós otthon cseréli az izzót a kocsiban, aztán világít a parasztja ezerfelé mert se manuál, se értelem, se nem érdekli jó lett-e.

(#57) futo001


futo001
senior tag
LOGOUT blog

Ezeket ajánlom figyelmedbe, velem történt: 1, 2

I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

(#58) economist


economist
tag

Sajnos nekem is volt nagyon rossz tapasztalatom az Asus szervizzel notebook ügyben. Akit érdekel a sztori, a prohardveren fórumoztunk a témáról: link

[ Szerkesztve ]

(#59) shenmuedc


shenmuedc
tag

Nekem az msi szerviz e-mailban küldött bontási engedélyt amikor portalanítani szerettem volna a laptopom. Csak ki kellett nyomtatni, utána amikor fél évvel gondom volt vele annak birtokában simán javították pedig a garanciajegyet is le kellett tépnem. Próbálj meg ilyet kérni és ránézni a venti csatlakozójára.

(#60) cigam


cigam
félisten

Kicsit zanzásítva reagálnék pár hozzászólásra.

Sokan ajánlották, hogy oldjam meg magam, szedjem szét nézzem meg mi a helyzet belül (Van-e benne ventillátor, és hogy miért nem működik). Ezzel több problémám van.
- Ha én kapom szét, ugrik a gari. Az lenne az első amibe az asus beleköt, és ettől kezdve "mossa kezeit". Mi történik, ha 2 hónap múlva valamelyik fő alkatrésze romlik el?!
- Nem mindenki járt barkács szakkörbe, és nem feltétlen vannak kéznél azok a szerszámok amikkel a bontás szakszerüen megoldható.
- Honnan szerzek egy pont belevaló ventillátort?(+ még én fizessek azért, hogy garanciában megjavítom magamnak?!)

Én inkább annak örülnék ha mondjuk videóra vennék a szervízben a hibakeresés és behatárolás folyamatát.

Valóban nem jó ötlet a meghibásodásokon alapuló tiltó lista. Sehol nem szerepel a számlán, hogy örökmozgót vettél. Viszont a szerviz alapú rangsorolásnak már annál inkább van értelme(Javítási idő, eredményesség, ...).

Sokan ajánlották a fogyasztóvédelmet, és a Homárt. Még a múlt héten a teljes levelezést megküldtem véleményezésre a helyi Fogyasztóvédelmi Tanácsadó Irodának. Ma megkapta a Homár is.

1 hiba nem hiba? Ha veled fordul elő akkor igenis az. Pontosan a szervize miatt lett antipatikus. Ugyanis bármely asus termék garanciális javitását ez a szervíz végzi. Ha egy ventillátorcserét nem tudnak normálisan elvégezni....
Kösz, ahol hosszi í volt a szerviz, ott lerövidítettem :B

Én is gondoltam rá, hogy a központi üfsz-nak írok, sajna nyelvtudás hiányában ez reménytelen. Pedig lehet nem is tudnak arról, hogy mi folyik itt. Ugyanakkor nincsenek illúzióim, nem lennék meglepve, ha ez lenne a követendő eljárás a belső szabályzatuk szerint.

A pontos modellszáma: Asus 1015B (Furcsa is volt, hogy az állapotjelentésekben 1015PN szerepel)

Több alkalommal utaltak rá hogy ismételt javítást irányoztak elő, ennek ellenére még mindíg itt van az asztal sarkán összecsomagolva. Senki nem jelentkezett, hogy ő elvinné megjavítani. Megvárom az FTI reagálását, aztán meglátjuk.

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#61) AxBattler


AxBattler
félisten

De jó, pont most akarok venni egy 1215B-t... :(

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................

(#62) Male válasza cigam (#60) üzenetére


Male
nagyúr

"A pontos modellszáma: Asus 1015B (Furcsa is volt, hogy az állapotjelentésekben 1015PN szerepel)"

Lehet, hogy a 1015PN-ben kétszer cserélték ki a tiédben meg egyszer sem? :U

(#63) total90


total90
veterán

Nálunk meg az ASUS-ék nagyon kedvesek és segítőkészek voltak. Eddig egy alaplap és egy graf. kártya járt náluk, de simán garizható volt, nem volt gond.

Ha nincs jó, ló a szamár is.

(#64) proof88 válasza Male (#62) üzenetére


proof88
addikt

lehet :U :D

(#65) economist válasza total90 (#63) üzenetére


economist
tag

Alaplap külön poén. Még pár éve volt egy A7-V600 lapom, amit egy helyi jó nevű számtech boltban vettem 3 év gyártói jótállással. Nem ment rajta az alaplapi 1000-es hálókártya, gondoltam nem veszek egyet fölösbe, garoztatom. A szervíz kb. 3 hónap után küldte vissza BIOS frissítés után. Aztán ugyanúgy rossz volt. Majd a 2. körben gyorsított eljárásban 1 hónap alatt küldtek egy új lapot, az már működött. Anyukám máig azt a gépet használja. Szóval egy szavam nem lehet, erre nem fogták rá hogy beázott - talán mert ezt garanciavesztés nélkül én is szemrevételezhetem. Mindenesetre soha többé semmiből sem ASUS-t!

(#66) Lalikiraly


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog (1)

Most akkor én mondjam srácok, hogy hangfallal hogy jártam?

Vettem egy Mode Com MC HF 40 es Stereo hangfal set et 12500 ért. Kapásból trafó hibás volt. Fél hangerő és már torzított de még a kis ledje is kialudt.

Egy hetet szüttyögtek raj a szervízben majd megírták hogy sem cserélni sem javítani nem lehet. Visszadják a pénzt vagy válasszak mást.

Jó mondom úgyis kell hangfal.

Genius 1800A :D Fél órát működitt először elkezdett akadozni a hangja aztán elhalkult. Over.

Visszavittem megint egy hét szüttyögés. Válasz sem cserélni sem javítani nem lehet.

Akkor mondom nem foglalkozok olcsó vacakkal vettem egy Genius SW HF 4500 5.1 es set et. Na ez szépen működik csak halk :d De annyira hogy max hangerőnél is minden kiabálás nélkül beszélget az ember mellette egy panel szobában. Azon is már 5 napja ülnek.

És tényleg mert már ezerszer vásároltam a Francia úton lévő üzletben. De mindíg selejtet kapnak? Hihhetetlen. Mert ők tök rendesen intézik meg minden. De ennyi a selejt?

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

(#67) ViZion válasza Lalikiraly (#66) üzenetére


ViZion
félisten

Esetleg a szomszédban lakik egy vudu-boszorkány, azok meg nem sz*rral gurigáznak viccelnek, kinyírják a hangfalaidat... :F :D

Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

(#68) Lalikiraly válasza ViZion (#67) üzenetére


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog (1)

Hagyjadmár! annyi műszaki cikket kaptam hibásat, hogy már rég babonás vagyok :D A polcról nem is merem én elvenni :D

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

(#69) hettaki


hettaki
tag

Az a helyzet, hogy Acer, Asus, MSI, SONY notebook-ot soha a büdös életben nem vennék komoly munkára, megy itt a szájkarate beépített emberkék nyomják a süket dumát, hogy mennyire jó a gari, mert házhoz mennek, csak éppen nem tudod, azt, mondani, hogy de szervizes koma nem megy, hanem csak annyit kapsz, hogy nem működik, meg azt, hogy így jártál.

A magyarországi fogyasztóvédelem meg semmit nem ér. Nem értenek hozzá, és nem is tudnak mit tenni. Max a békéltető testülethez küldenek, akire nagy ívben sz@rn@k a magyar kereskedők, és céges szervizek, mivel úgysem indít pert, mert nem éri meg neki elven lesz@rj@k mit csinál az ügyfél. Ennyi röviden.

Nekem is van egy Acer Aspire One 722, azért vettem gondolván, ezt még az acer sem tudja elrontani. Még nincs baj vele, szóval lekopogom. Vettem rá 2 év jótállásbővítést, igazából nem céges gép, és nem is nagy baj, ha elviszik 2 - 3 hétre, mert a főgépem, egy HP ProBook 5310m.

Van aki beleugrik, de ez van, az Ő felelőssége, de utána nem kell sírni, Okos ember más hibájából tanul, na de nem a magyar ember.

Tisztelet a kivételnek,

szvsz. :)

[ Szerkesztve ]

szvsz. | R.I.P. Dennis M. Ritchie, John McCarthy

(#70) echterion


echterion
nagyúr

Ez mekkora szar. Agyarország...

**********

(#71) hcl válasza Lenry (#49) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Én az ilyesmit csak azért nem szoktam helyből, ha a gariidő elején jár a dolog... Egy 3 éves garinál azért számít. A vége felé már mindegy.

Mutogatni való hater díszpinty

(#72) hettaki válasza Lenry (#49) üzenetére


hettaki
tag

Nem teheted meg, ugrik a gari. Asus, MSI, Acer, esetében elveszted a garanciádat, ha belenyúlsz. Ha nincs időd várni 1 - 4 hete a javításra, meg nem akarsz foglalkozni ezekkel a dolgokkal ,akkor nem kell megvenni ezeket a márkákat, röviden ennyi. Aki meg megveszi, pont ennyi erővel utána is tud nézni, hogy milyen garanciális javítási lehetőségei vannak, ha ezen márka termékei veszi meg.

szvsz.

szvsz. | R.I.P. Dennis M. Ritchie, John McCarthy

(#73) Vegadog


Vegadog
tag

Ez tényleg gáz, kíváncsi vagyok a folytatásra. Nekem a Toshiba laptop több mint két éve működik gond nélkül.

Az megkérdezhetem, hogy Atomos a gép?

[ Szerkesztve ]

(#74) cigam válasza Vegadog (#73) üzenetére


cigam
félisten

Nem, AMD C30 van benne.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#75) KillHates válasza chuck (#4) üzenetére


KillHates
nagyúr

Csatlakozom... Nincsen lehetetlen csak tehetetlen ahogy a mondás tartja.
Sajnos van egy olyan baromság amit a kutyaevők találtak ki, hogy van egy értékesítési kvótához rendelt javítási összeg. Magyarán, van egy szerződött szerviz a távolkeleti gyártóval (pl.: Asus, Msi...) és arányosan annyit kap javításra pénzt és alkatrészt amennyi notebook-ot (nem darabszámra megy, hanem értékre) a forgalmazók összességében eladnak.
Egyszerűsítve 10 notebook után kap a szerviz 10 baksist javításara és 10 baksis árában beváltható alkatrész kupont a központi raktárból. Ha van egy rossz széria a notik között (ez általában olcsó gép szokott lenni ami után kevés kvóta jár, de sokat eladtak és mindegyik xar) akkor van a cumi, mert a szerviznek a javításra előirányzott 10 baksisból kell a rossz alkatrészek árát bepótolnia. Ilyenkor megy a szervizesek bérének a rovására az egész. Ezért a noti márkaszervizekben dolgozó szervizesek, valójában rabszolgák, alacsony bérezéssel, nem megfelelő szakképesítéssel illetve hiányos szaktudással. Sajnos előfordul ilyesmi; sőt az NSE Hungária idejében a mi szervizünk nagyon sok garanciális ASUS notit javított külsős fizetősként, mert inkább fizetett az ügyfél minthogy az NSE-hez vigye a gépét. Vicc az egész....

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#76) hettaki válasza KillHates (#75) üzenetére


hettaki
tag

Pontosan így van, és pontosan ezért nagy ívben nem érdekli őket sem a fogyasztóvédelem, sem pedig más. Távolkeleten a garancia fogalma nem úgyanaz, mint Euórápában, ha van egyáltalán garancia mint olyan. Hogy ezt Európában "nem értik meg" ugye. :)

szvsz.

szvsz. | R.I.P. Dennis M. Ritchie, John McCarthy

(#77) hcl válasza hettaki (#72) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Teheti, csak ugrik a gari. Kérdés, neki mi a fontosabb. Ha ilyen a szervíz, akkor nem is jó gariztatni...

Mutogatni való hater díszpinty

(#78) misx


misx
senior tag

Ez meglepő, olvastam valahol egy felmérést, miszerint az ASUS notik a legmegbízhatóak. Mondjuk én csak azért nem azt vettem, mert ilyen szar fényes teteje volt. Meg a 3év gari is több mint a 2. :D

(#79) #56573440


#56573440
törölt tag

nekem is volt pár garis történetem, de pl az msi u90-emet inkább eladtam hibásan mint szívjak a gariztatással... hpq tc 4200 tableten elszállt 2 hónap után a zsanér. igaz hogy nyúzva volt rendesen, de akkor is. volt vagy két pixelhiba a kijelzőn de nem zavaró helyen, egy hét alatt jött vissza javítva, és a zsanérral együtt hibamentes monitorral pedig azért nem is szóltam... dm3-as hp pavi touchpad halálos volt 3-4 hónap után, 5 munkanap alatt renberakták szó nélkül. azóta is hp-t gyűrök...

(#80) Zolom89


Zolom89
senior tag

Pedig most akartam venni egy Asus notit... :(
Pont az Asus minősége és szervízhálozata miatt döntöttem hogy azt veszek...akkor marad a Lenovo :R

“LG C2 + Samsung Q990B” Asus Rog Strix G17

(#81) executor2 válasza ftc (#50) üzenetére


executor2
csendes tag

A gyerekemnek is van egy ASUS K50AB-je. Először a töltő adta meg magát. Inkább vettem egy töltőt mint, hogy visszaküldjem mert az egész gépet visszakérték a töltő miatt. A gari lejárta előtt 3 hónappal bekapcsolás után venti felpörög és semmi több. Gari igény bejelentése, futár igénylése. Megírtam, hogy a gép nem indul és a töltő is rossz. Futár jött elvitte 1 hét alatt megjött. Kicserélték a processzort meg az alaplapot(legalább is ezt írták). Beindítom, töltő továbbra sem működik, mert azt meg sem nézték, hogy jó-e. Gép vissza további 1 hét javítás, pozitív, hogy felhívott a szervizes, hogy más gondom is van-e. Gép vissza a gép működik, töltő tölt, ajándékba kaptam egy laptop táskát............de most az egyik USB port nem működik. Már vissza sem küldtem, van 3 másik. Hát nekem ennyi az ASUS szerviz.

(#82) ftc válasza executor2 (#81) üzenetére


ftc
nagyúr

A töltőre felénk csak 6 hónap garanciát adnak :)

(#83) Gaga_30 válasza ftc (#82) üzenetére


Gaga_30
tag

Az akksira esetleg, nem a töltőre. Bár ez is márka és szervíz függő.

(#84) #13260800


#13260800
törölt tag

Az ASUS termékeket jó ideje a trágya garanciális háttér miatt kerülöm. Történt, hogy a szervízben ahol melóztam felküldtem egy 6600GT csücsültek rajta egy hónapot majd vissza küldtek egy másik javított VGA-t ami ránézésre is gány volt. Jeleztem feléjük , hogy ez nem ok mert vagy új vagy pénz. De használt másik javított nem. Bírkóztam velük de nem sikerült zöld ágra vergődnöm sajnos be kellet nyelnünk a VGA-t. Amit küldtek az eladtuk használtba, na de mi történt kb 2 hét alatt bedöglött az is. Semmi gond mondom 3 év garis küldöm vissza azt is. Vissza küldtem pár hetet csücsültek rajta majd vissza küldték azt a kártyát amit annó először küldtük fel persze javítva. Mondnom sem kell az se bírta sokáig de akkor úgy döntöttem letojom a dolgot ellenben lepucoltuk az összes ASUS terméket a polcról.

Persze voltak velük más ügyeink is de ez tette be a kaput.

Na még ezt elmesélem egy kedves ügyfelünk egy igen drága lapot vásárolt 80 000 FT körül. KB 2 hét múlva meghibásodott ha jól emlékszem az egyik hálókari. Felküldtük garba ahol is közölték velünk , hogy az egyik láb egy picikét elvan hajolva emiatt ugrott a gari. A szép az egészben az volt, hogy ők sem tudták egyértelműen mindig megmutatni a hibát gyakorlatilag észrevehetetlen volt (szerintem nem is volt csak rá lehetett fogni). Szerencsére az ügyfelünknek akkoriban csapott a villám a házába így a biztosítójával tudta rendezni ezt is. Na de milyen tetű már az ASUS, hogy a legkisebb dologba bele kapaszkodik és betesz a vásárlónak.

Sokan dicsőítik őket, de én nem hozok az ügyfeleimnek sem ilyen dolgot. Nem érdekel mennyire jók. Én nem kívánok velük bírkózni ahhoz túl drága az időm.

[ Szerkesztve ]

(#85) Psx_


Psx_
csendes tag

szánalmas!! mert megtehetik! valaki írta "Fogj egy csavarhúzót, szedd szét, tedd vissza a ventilátor madzagját" hozzá ne nyúlj,mert még rádverik hogy te rontottad el hozzá nem értés miatt.Igenis, verd ki a balhét mert igazad és nem hiszem hogy ők nem ezt csinálnák,sőt....
és milyen kicsinyes egy ilyen hatalmas cég,ember azt gondolná hogy pik-pak csere de nem!
idő csak megy, munka amit csinálnak az egy nagy 0.

[ Szerkesztve ]

(#86) Zorro(hun)


Zorro(hun)
tag

Szóval ahogy látom elég sok embernek van tapasztalata (főleg rossz) az Asus support-jával kapcsolatban.El mondánék most én is két story-t:
1. Néhány éve vásároltam az asztali gépembe egy P4B lapot (P845-ös, S478-as) aki még emlékszik... Egyik nap kapcsolnám be a gépet semmi. Gondoltam biztos csak áramtalanítom és resetelem a Biost és majd Post-olni fog, de ismét semmi. Előző este csak simán kikapcsoltam (semmi füst , semmi lángolás...) Gép felpakol hátamra (4. emeleten lakom lift nélkül) elvisz számítógépboltba. Ott megállapították, hogy meghalt a lap. Garban cserélték. Állítólag ez a típus kb. 1-évet bírt átlagban. Nálam ez a 10. vagy 11 hónap lehetett. Később ezt a gépet eladtam és az új lap is kb. ugyanennyi idő után megadta mágát az új tulajnál...
2. Jelenlegi notebook-om egy AsusK50AB egy ideje vacakolt. A problémáim a hangszórókkal és az optikai egységgel adódtak. Előző (szerintem) túl halk, pedig a párom Compaq gépében is ugyanaz a márka van és az jóval hangosabb, utóbbi pedig nagyon válogatós lett a lemezekre: írni egyet sem akart , olvasni pedig az esetek nagy többségében nem.
Döntöttem. Garanciális javítás. Futárral felküldtem a gépet és a következő nap hívnak, hogy az optikai egységet kicserélték , de a hagszóróknak nincs semmi baja szerintük, továbbá tájékoztattak, hogy ne használjak virtuális meghajtót Win7 64bit alatt és hogy csak a support oldalon lévő meghajtókat használjam. Ehhez képest felraktak egy olyan Bios verziót, amit még a net-en való hosszas keresés után találtam csak meg és nem szerepel a support oldalon sem a felsorolásban... (K50AB 222 Bios)
A javítás egyébként sikeresnek mondható. Persze nem értem, hogy miért ajánlanak valami olyat, amit már hosszú hónapok óta nem frissítenek és miért használnak olyan software-t amit az átlagfelhasználók nem érhetnek el?
Elnézést, hogyha túl hosszúra nyújtottam a hozzászólásomat. :R

(#87) Ringman válasza Zorro(hun) (#86) üzenetére


Ringman
nagyúr

ne használj virtuális meghajtót? WTF :W

kurvára semmi joguk kutakodni a gépeden (feltételezem ebbe nem egyeztél bele), még a winchestert se kell a gépben hagyni, ha faszakodnak e miatt, akkor formázott/titkosított hdd-t odaadni. talán e nélül is ki tudják deríteni, hogy valami szar a gépen.

szerk: e miatt kinyílik a bicska a zsebemben, észfaszmegáll, hogy mit telepíts...

[ Szerkesztve ]

(#88) ViZion válasza Ringman (#87) üzenetére


ViZion
félisten

Mert a virtuális meghajtó miatt halkabb lett gondolom :DD . Ha még virtuális géped is telepítve van, akkor sztem kimentek volna, és meg is vernek ;]

Amúgy ilyen HW dolgok (hang, nincs wifi, stb.) javítása alapból Live linuxal kezdődik, ha ott is vacakol, akkor nem useer error, hanem valószínűleg besz*rt a hw. Szal ne a telepített, kitudja hogyan driverezett windózoddal diagnosztizálja már a HW-t a szakember... Ha más OS alatt működik, akkor lehet user errorra gondolni, keresni a hibát esetleg a windózban, ha az user kéri.
Akárhogy is, de egy ekkora cégnek illene userbarátabb supportot prezentálni. Szomorú.

Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

(#89) lapa válasza Ringman (#87) üzenetére


lapa
veterán

nem vagyok nagy spíler win7 driverekben, de gondolom valami olyasmiről van szó, hogy 32 bites driver volt a 64 bites winen, vagy valami hasonló. szóval nem virtuál diszk, hanem virtuál driver,bármit is jelentsen.

(#90) Ringman válasza lapa (#89) üzenetére


Ringman
nagyúr

nem hinném, hogy egyáltalán telepíteni lehetne 32bit-es drivert 64 bit win alá, valaki ebben jártas majd felvilágosít minket.
Nyomtatódriverrel szarakodtam egyszer, abból csak 32bites volt, hogy felmenjen win7re - HP, mert ott a "nem írunk drivert, vegyél új nyomtatót köcsög" support van, sose vennék hp nyomtatót/plottert mégegyszer -. ez már kétszeres off :)

(#91) hcl válasza lapa (#89) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Virtuális CD/DVD meghajtó lehetett...

[ Szerkesztve ]

Mutogatni való hater díszpinty

(#92) djculture


djculture
félisten

Asus semmibe se ajánlott.Alaplapjait is kb fél évig supportálja aztán úgyhagyja sokszor bétás bios al.Inkább kiad egy új reviziót más néven vedd meg azt.Laptopoknál meg a hűtésük hulladék nem csoda ha ebbe is az pusztult meg.Nem nagyon ismerik a porszűrés fogalmát,simán bejut a por a cuccba 100% ban és a venti meg beáll.Gondolom ezt probálták úgy javitani hogy rátettek egy passzív hőcsöves megoldást azért nincs hang de az meg elégtelen oda.Gondolták a ma divatos ventis álványt használod úgy is akkor meg nem lesz gond nem fog túlmelegedni.

[ Szerkesztve ]

(#93) madd dogg


madd dogg
senior tag

ASUS.....

Adatlapomon lévő alaplap: Megveszem, gyári hibás, nem ismeri fel a vinyókat. Gariba vissza, egy hónap múlva jön a cucc, állítólag javítva, utólag megnéztem a sn-t, cserélve lett. De beoltottak a válaszlapon, hogy bios frissítéssel javítva, kb én vagyok a tróger, hogy ez nem ment magamtól. (újra megjegyezném, cserélték a lapot... :D )

Aztán 3 hónap múlva egy leállítás után nem indult be másnap a gép. Vagyis beindult, de nem adott képet. Kizártam minden lehetőséget, az alaplap maradt. Visszaküldtem, egy hónap várakozás, és jön a lap vissza, hogy nem hibás. ekkor kifakadtam, hogy egy hónapig tartott összedugni egy tesztkonfigot? Természetesen nem működött mikor hazavittem. Újra beadtam, majd visszajött még egy hónap múlva a lap. Újra ugyan az a válasz, az alaplap nem hibás. Hazavittem hogy majd írok egy anyázós logout cikket, meg pár mailt asusnak. Kíváncsiságból összedugtam a gépet a lappal, működött. Közelebbről is megnéztem az alaplapot, és láss csodát.... ÚJ serial number. Tehát 2 hónapot állt az a szar mire kicserélték, de a hibát nem ismerték el. Azóta is megvan, ha még egyszer baja lesz, hangos kampány közepett fogom szétverni valamelyik illetékes fején.

Vettem egy laptopot. HP. Meghibásodott a ventije, pénteken beadtam szervizbe. Hétfőn érte mentem. No comment.

(#94) lapa válasza hcl (#91) üzenetére


lapa
veterán

ja az meglehet. csak annak nemtom mi köze a működéshez, azért tippeltem inkább valami 32 / 64 bit driver tematikára.

(#95) Kormi76 válasza chuck (#4) üzenetére


Kormi76
aktív tag

Te megtennéd ezt egy garanciás géppel? A ház megbontása nem jár gar. vesztéssel? Szerintem igen.

Nem hiszem, hogy ő azért nem cserélte ki maga a ventit, mert nem volt kedve hozzá, egyszerűen csak garanciás gépet nem szedünk szét, ez alap. Lehet két hét múlva besül az alaplap, aztán a hajára kenheti a garanciát, mert egy venti cserét maga oldott meg korábban.

Én együtt érzek a postolóval.

(#96) vwpolopg válasza Kormi76 (#95) üzenetére


vwpolopg
őstag

Nem csak akkor jár garvesztéssel ha megsérül vmi matrica? Csavaron, elemen, stb?

(#97) ViZion válasza vwpolopg (#96) üzenetére


ViZion
félisten

Venticseréhez alaposan szét kell kapni a laptopot. Le van matricázva csavar, több helyen is.
De nem is ez a lényeg. Minek fizet a gariért, ha nem javítják? Nem használtként vette.

Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

(#98) vwpolopg válasza ViZion (#97) üzenetére


vwpolopg
őstag

Laptopja válogatja, asusokat nem nagyon ismerem:) Amúgy természetesen igaz, nem ezért van a gari...

(#99) naszvalo


naszvalo
tag

Felháborító a noti szervizek viselkedése kb 90%-ban.Teljesen hülyének nézik az embert.Haverom 300 000ft-os,új MSI laposa,1 hónap után egyszer csak nem talált wifit. Semmilyen körülmények között.Szerviz,szokásos várakozás... " hétbe telt mire megmondták hogy alaplap hiba.Persze komplett készülék csere nem játszott.Az ígért 1 hétből három lett,mikor megunta már a szívatást.Bement és az asztalra csapott,hogy azonnal fizessék neki vissza a pénzét.Balhé...balhé...balhé.. Másnap visszafizették.......Sajnos muszáj erőszakosnak lenni,mert ezeknek nincs a pofájukon bőr.

(#100) cigam


cigam
félisten

Támadt egy ötletem. Készítettem egy kis ürlapot. Talán kapunk vmi használható statisztikát, ami alapján eldönthető melyik gyártó szervizháttere müködik jól.

Ha kimaradt egy cég, vagy egy fontos kérdés, itt vagy privátban jelezzétek!

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.