Ez elég durva...én odamennék az Asus szervízhez és kiverném a balhét.
Thanos was right.
Ez elég durva...én odamennék az Asus szervízhez és kiverném a balhét.
Thanos was right.
Ebből a példából is látszik hogy Mo-on megéri bármelyik cégnek leégettetnie magát büntetlenül. Veled viszont rácsesztek, mert kikerült a a Ph-ra. Kevesebb szájkaraté és paragrafus villogtatás helyett, normális javítás(venti csere), elnézést kérő levél, valamint ingyen ajándék(szerintem).
[ Szerkesztve ]
de most van benne venti csak nem megy, vagy kimaradt a venti?
Fogj egy csavarhúzót, szedd szét, tedd vissza a ventilátor madzagját a csatlakozóra,amiről lehet csak lecsúszott, és használd egészséggel. Fél óra barkács, és van egy jó kis géped.
Ne ess pánikba!
Esélyes, hogy cserélték, csak nem dugtak. DELL-nél találkoztam olyannal, hogy a klaviatúra szalagkábelét felejtették el visszakötni. Telefonon közölték, hogy nyugodtan csavarozzam szét és kössem vissza!
üdv. - Lacus
Én a Homárra is feltenném, láttunk már olyat, hogy az nagyon jó hatással tud lenni a cégekre...
https://www.coreinfinity.tech
Ehh... Asus. Mikor visszaküldtem a garis alaplapomat, mert nem működött semmilyen hátsó port. 3 hét után, mikor megkaptam, el se indult a gép. Megnéztem, proci környékén egy rakás kondi meg volt sülve. Mikor ezt leírtam nekik, közölték, hogy megégettem és erre nem érvényes a garancia. Aztán megoldódott, hosszas vita után kicserélték, de az biztos, hogy én többet Asus terméket nem veszek.
[ Szerkesztve ]
na ez nem semmi.
nekem is pont a mostanaban volt egy szervizes ugyem, es pont attol tartottam hogy velem is valami hasonlo fog tortenni, de szerencsere nem igy tortent, es az acer jelesre vizsgazott.
hetfoi napon adtam fel a customer care oldalukon a bejelentest, miszerint melegedik es gyakran kikapcsol a gep, ezenkivul a zsanerok recsegnek. felora mulva erkezett a mail, hogy minden oke, dhl-tol kene rendelni gari futar szolgaltatast, ezt kedd delutan meg is tettem telefonon, es szerdan delutan at is vette a futar a gepet.
csutortok reggel kaptam az sms-t, hogy megerkezett a gep a csehorszagi repair centerbe, par oraval kesobb pedig meg egyet, hogy a szervizes kollega elkezdte a javitast, es hogy erkezes 3 napon belul varhato.
ehhez kepest pentek reggel jott a kovetkezo sms, miszerint kollega befejezte a javitast es atadta a dhl futarnak, erkezes 2 napon belul.
kedden delelott mar nalam volt a gep, azaz alig 6 nap telt el amig a gep haztol hazig utazott.
mellesleg a tokeletesen megcsinaltak mindent, semmi recseges, semmi melegedes.
nem kis meglepodest okozott az egesz.
[ Szerkesztve ]
Én az msi márkaszervizzel jártam hasonloan.
pár nappal ezelőtt az asus support oldalt 2 napig nem tudtam elérni (us, uk, általános, hu). aztán feladtam, és elővakartam azt a redves papírkézikönyvet.
ROSSZ PONT!
ps: 2 évtized alatt annyi gyártót tettem már tiltólistára (kellemeten tapasztalatok), hogy lassan nem lesz kitől venni 8).
[ Szerkesztve ]
MSI-vel (Albacomp Székesfehérvár) én is szívtam, másfél (!) hónapos venticsere. Acer-ék rettentő gyorsak és hatékonyak, pedig nagyon lehúzzák a céget, meg hogy 1 év garancia, bla-bla-bla. (Vehető plusz gari.) Ahhoz képest van tőlük egy notebookom, egy netbookom és egy monitorom, amik évek óta tökéletesen üzemelnek.
üdv. - Lacus
pont ezért hülyeség szerintem ez a márkás tiltólista. Nincs olyan márka ahol ne fordulna elő valami baki.
Tök jó, h Asus cuccokkal vagyok tele, mert gondoltam van némi presztízse a márkának!
Bár azt is simán el tudom képzelni, h csak mi nálunk szívatják a népet.
Az ASUS szervízzel nekem is van egy érdekes tapasztalatom.
Én nem használok ASUS gépet, de egy multiban dolgozom és konkrétan eladtam egy elég drága notebookot.
Egy hét után visszajött a vásárló, miszerint ahogy javasoltam neki írja ki a gyárilag telepített szoftverrel a Recovery dvd-ket lemezre, ha netán valami gond van az op.rendszerrel onnan visszaállithatja bármikor.
Megtette kiírta, viszont a visszaállítási folyamatban hibát észlel a gép és megáll a telepítés.
Ezt az üzletben is kipróbáltuk és tényleg hibás volt. Szerencsére volt másik gépünk ugyanilyen, kiírtuk az oprendszert azzal és megint nekifutottunk a visszaállításnak.
Az eredmény ugyanez volt, megállt telepítés közben a gép.
Hívom a szervízt, erre közlik, hogy erre nincsen garancia, küldjem fel, de ők majd kiszámlázzák a vásárlónak a költségeket. Vitatkoztunk egy sort, kértem egy vezetőt, aki "nem szándékozott" velem beszélni.
Eléggé felhúztam magam ezen, felhívtam a főnököm, vásárló visszakapta a gép árát, mi elküldtük hibásan az ASUS-nak- azóta sem tudom mi van vele.
A maradék gépeket pedig vissza a nagykernek.
Az ASUS-t egy egész normális gyártónak tartom, de miért kell ezt elrontani egy ilyen minősíthetetlen szervízzel?
Ezzel annyit értek el, hogy nálunk kb felére esett vissza az ASUS gépek forgalma.
És igen ha valaki nem biztos a dolgában, hívja fel a fogyasztóvédelmet, sok esetben érdemes.
Üdv mindenkinek:
Gaga
A szervizes-garis gondtól eltekintve a legnagyobb jóindulattal is csak azt tudom mondani, hogy számítógépet kellett volna venni, nem ezt a szart. Mindenki vesz konzumer okádékot kvázi-számítógépgyártótól, aztán meg csak csodálkozik, ha szar került a palacsintába.
ASUS-éknál volt, hogy lekapcsolták a fórumukat, annyi panasz érkezett a gépeikre.
---
Attól én is okádok, ha lehúzzák az Acer-t minden tapasztalat nélkül. Egyszer volt szervizben a gépem merevlemezcsere miatt, flottul ment minden.
Acer nekem is pozitív. Töltő sz@rt be. Telefon a garisoknak, telefon a DHL-nek. Kaptam két emailt, hogy épp mi történik, mi a diagnózis, majd jött az UPS futár vissza a cuccossal. Régit és újat is visszaküldték Mindez 5 nap alatt... Ez 100%-os munka.
Általában telóról írok, így gyakran elgépelek dolgokat, találd ki mit akarok! #### Kedvenc hirdetéstípusom: Eladó laptop, Ár megegyezés szerint Aztán álmodd meg mit adna el és mennyiért!?
Velem is volt már ilyen. Nálam a videókártya hűtő adta meg magát. Bevittem ott volt egy darabig kihozták és pár perc megint elkezdett zörögni. Inkább én megcsináltam minthogy megint ott legyen náluk.
Fogyasztóvédelemhez kell ilyenkor fordulni.
Live-Die-Respawn
Én is multinál dolgozom és úgy kaptuk a tájékoztatást, hogy a notebookokra előtelepített operációs rendszerekre nincs semmi garancia. Egyik gyártónál sem. (Akkor sem, ha netán a gyártó szúr el valamit az előtelepítésben.) Azt csinál vele a Felhasznóló, amit akar. Én amúgy sem használnám soha az előtelepített Windowsokat, mert teli vannak szeméttel (esetleg Dellnél, ott szinte csak drivert tesznek rá). Utólagos takarítás nem sokat ér. A cuccos alján úgyis ott figyel a telepítőkulcs, otthon meglévő Home Premium betesz, install, kóddal alulról beaktíval, használ. Persze ezt kezdő felhasználók esetében nem javaslom.
üdv. - Lacus
Ha úgy gondolod, hogy neked van igazad, írj levelet a fogyasztóvédelem felé.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Valóban dühítő történet, ezt elismerem.
Mindazonáltal 1 db sikertelen javítás esetén szinte biztos, hogy egy cég sem döntene a pénz visszafizetése mellett, mert nekik az a legrosszabb.
Általában 3 javítás után szokták a cserét felkínálni, és ha a cserekészülékkel is gondok vannak, akkor kiállítják a csereutalványt, ami feljogosít arra, hogy készülék árát levásárold.
Ténylegesen készpénzt csak extrém helyzetekben szoktak visszaadni - tapasztalatom szerint.
A fogyasztóvédelmi törvényben foglalt "jelentős kényelmetlenség" valóban tág fogalom, igazából nem jó semmire....
6-7 évvel ezelőtt még kategorikusan le volt írva a 30 nap, ha azt túllépik, akkor automatikusan csere, vagy csereutalvány.
Mindazonáltal 1 db meghibásodott laptop, és 1 db magyar cég 1-2 hanyag szervizese miatt nem kéne leírnod az egész ASUS márkát, globálisan...
Még valami; a szerviz rövid "i".
[ Szerkesztve ]
Van némi rálátásom a dologra, ezért leírnám a tapasztalatokat.
Viszonylag sok laptopot értékesítenek, ahol besegítek. Acer, Asus, Dell modelleket forgalmazunk, a többit csak rendelésre.
Mindig jó véleménnyel voltam az Asusról, szerintem szebbek az Acereknél, bár 5-10%-al drágábbak, viszont a Dellnél olcsóbbak (amik szintén nagyon szépek). Egy laptopnál azért a külső, az ergonómia is fontos (legalábbis nekem).
Viszont van, ami árnyalja a képet:
egy szervizbe kerülő Acerre vagy Dellre jut legaláb 7-8 Asus! És van olyan, ami többször is visszakerül... Szervizzel egyik cégnél sem volt probléma (jönnek, viszik, hozzák), de az Asusok látványosan jóval többször kerülnek oda, még a garanciális időn belül is.
A cikkírónak ajánlanám a fogyasztóvédelmet, a teljes dokumentáció másolatával együtt felkeresni, esetleg Acernek (nem a szervizpartnernek) egy ajánlottlevél, hogy na mégis akkor meg má' mi van...
Ui.: ami a legviccesebb, hogy Asus az egyik legnagyobb és legjobb alaplapokat gyártó cég. De laptopot NEM vennék soha tőlük.
[ Szerkesztve ]
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
Az a jó, hogy nem tudod bizonyítani, hogy a szervíz nem javította meg, vagy nálad halt be újra :S
A hozzáállásuk meg epic. Írj a globál Asus ügyfélszolgálatnak, hátha rákoppintanak a magyar képviselet orrára...
Mutogatni való hater díszpinty
Azért ezekhez a számokhoz azt is kellene tudni, hogy hány darab Acer, Asus, Dell gépet adnak el, szóval hány eladott gépből hibásodik meg ennyi. Nem védem az Asus-t, csak az "egy szervizbe kerülő Acerre vagy Dellre jut legaláb 7-8 Asus" egy rész info. Ha pl. több Asus notit adnak el az országban (nem tudom), akkor máris más az arány.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Mivel a kedves vásárló kifizeti a géppel a szoftver árát is. ezért arra is van garancia. és ez nem tájékoztatáson múlik, hanem a fogyasztóvédelmi törvényen.
Szívás egy helyzet, hála Istennek mivel asztali PC-t használok, ezért jelentősebb garanciás gondom nem is volt, de a jövőben lehet szükségem lesz egy netbookra, nehéz választás lesz.
Megkérdezhetem milyen géped van pontosan?
Várom a folytatást!
when the sun shines, we'll shine together
a megoldás használt üzleti gép, megfelelő ebayes alkatrészháttérrel + 1000 forintos műszerész csavarhúzó-készlet.
mire az ember összeszámolja a kiesett időt, szervízbe menést, levelezgetést, szervízbeni gyors-összerakás minőségét akkor jobban jár ha ebajról megveszi az esetleg elhullott cuccot.
nem-feltétlen gazdasági alapon: én nem is adnék lehetőséget ezeknek a csodacégeknek, hogy így megalázzanak. ha meg már így, akkor lisáról kihúz - majd beledöglik egyszer ha egyre többen utasítják el tudatosan a szopatást.
Nézd én LCD képernyőnél jártam így Acer notebooknál. Tele volt hibás pixelekkel...s jött is vissza, hogy ennek semmi baja...ott is maradt az 1cm*1cm-es folt..A válasz annyi volt..nincs meg a megfelelő mennyiségű hibás pixel ami miatt cserélniük kéne... Leveleztem velük még párat, de értelmetlen volt... A végén azzal zártam, hogy kösz akkor soha többé semmi Acer-t
Itt a helyi üzletről beszéltem, nem az országos arányról, azt természetesen nem tudom.
Acer és Asus kb. egyformán fogy, Dell szerényebben. Arány kb. 3 Dell, 6 Acer, 8 Asus az eladásoknál, míg szerviz témában magasan az Asus vezet.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
Húst a hentestől zöldséget a zöldségestől tartja a mondás...
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
Jó lenne tudni, hogy milyen típus. Anno sokat szidták az MSI-t, az én olcsó MSI M670-es gépem még mindig tökéletesen működik, az akku kivételével, de már vagy 5 éves. 1 éve vettem egy Asus U30JC-t, azzal sincs semmi baj, szerencsére.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Az ilyen esetek sokat rontják egy márka hírnevét, viszont meg is érdemli.
Ha bármelyik gyártó masinája elromlik garanciaidőn belül, akkor elvárható lenne, hogy megcsinálják normálisan, minél kevesebb fejfájást okozva a vásárlónak, de néhol ez nem így van, ahogy ebben a történetben sem. A kiesett (munka)időt pedig még nem is számolom, amíg a gép a szervízt járta...
Fekete pont Asus szervíz.
Nagyon egyszeru, nem veszunk olyat, ahol a futaron kivul valami is magyar kezet lat. Ezert vettem Acert, bar gondolkoztam asuson is, de nekem jobban tetszett. Eddig HP hoz voltam szokva, es fogalmam se volt mi az a szervizeltetes, mivel 8 9 eves gepek is detto ugyanugy mentek hiba nelkul, remelem ezzel is ugy lesz.
Mindenesetre az ismeretsegi kornyezetemben asus laposok sorban adjak magukat megfele, hutes videokartya hdd alaplap, etc... eleg siralmas.
Minden élő megöregszik, minden tulajdon elenyészik...
Küldd el a Homárnak is ahogy korábban írták, egyből megváltozik a hozzáállás. ( Vagy te leszel az Fkalap ) Amúgy sztem nem dugták vissza a venti tápját, én is rendszeresen elfelejtem, és az összerakás utáni első bekapcsoláskor eszembe jut egyből amikor nem pörög fel a cucc
végül is, odaírták amikor várakozott a gép alkatrészre, hogy a ventire várakoznak... megérkezett, mehet vissza az ügyfélhez. Arról nem volt szó hogy rá is kell dugni, mivel az hogy meghibásodott és cserélték a hibás alkatrészt, kimeríti a garanciális javítás fogalmát.
Igaz! Javítás elvégezve, mit akar a hülyeügyfél?
[ Szerkesztve ]
lehet hogy Szereld magad! csomagban vette a laptopot. Amúgy meg jobban is oda lehetne figyelni... csak rá kell nézni a fedél visszarakása előtt, hogy nem-e emelkedik gyanúsan a levegőbe egy csatlakozó, amit rá kéne dugni valahova... mondjuk inkább a csatlakozót felejtsék szabadon egy laptopban, mint a steril kendőt a műtött páciensben.
Végigolvasva ezt, körvonalazódott bennem, hogy ezért kell Lenovot venni!
No offense, de azokkal nem volt még problémám.
[ Szerkesztve ]
Vettem egy Asus laptopot 3 év törlesztéssel kb. egy éve. Az új laptopban már hibás volt az optikai meghajtó. Halogattam a dolgot, mert szükségem van a gépre, de elvittem végül garanciális szervízre, ahol 3 nap alatt "megcsinálták". Hazavittem és ugyanaz... ...mintha hozzá sem nyúltak volna. Szükségem van a gépre, nem vittem vissza, ennek már több, mint fél éve. Beletörődtem, hogy nem megy, de megvan a véleményem az Asus szervízről...
Régebbi értékeléseim: http://phmegbizhatosag.atw.hu/
Elég komoly téma, de legalább hozzá tudok szólni.
Voltam szervizben 2-3 hétig mint diákmunkás. Dell-et egyet fogtam a kezembe 3 nap után vissza is küldték kijavítva... HP már jóval több volt és a 3 hét alatt egyet se fogtam újra a kezembe (még nem jött vissza a nagy szervízből). Számomra ez a kettő a véglet.
De azért asus is felhuzott párszor:
Behozták, hogy nagyon melegedik, első parancs szétszedés portalanítás, végeztem vele índítom nézem proci terhelés ~70-80% folyamatosan proci 85-90 fok között...
Gondoltam én basztam el valamit újra szétszed új szilicon zsír stb minden ellenőriz.
Minden pipa indítom hiba fennáll. Gondoltam Softver livelinux cd proci ugyanugy 85 fok. Mondom fönöknek ez már nem a mi hatáskörünk tovább kéne küldeni asus nagyszervíznek.
ÉS MIT KAPTAM VÁLASZNAK???
Ettől féltem akkor még egy vásárlót veszítűnk mer a nagyszervízből 2 hónap mire visszakapja a laptopját....
Szerintem ez leírja hogy az mi véleményem az asus laptop szervízéről. Ettől függetlenül asus hangkártyám, monitorom van.
Laptopom MSI lassan 3 éve hibátlanul müködik pedig nagyon sokat hurcolom hátizsákban, tuningolva, undervoltolva van 24órában, rendesen kivan használva mind teljesítmény mind strapabíróság szerint. Probléma nem volt vele. Legjobb barátomnak is ilyen van (én szereztem be), viszont az volt szervízben 9 munkanapot zsanér csere miatt, de meg is csinálták.
Szobatársam Asus gépe minimál terhelés mellett tartósan 80 fok körül duruzsol... filmnézés 88fok 2 éves már szervizbe sem látja értelmét elvinni...
Másik két szobatársam MSI-je 3-4 évesek szervizben sem voltak.
Volt barátnőm Packard Bell-je 6 munkanap alatt meguszta a szervizt probléma mentesen.
Nem tudom szerintem ennyi példával eleget mondtam hogy a magyar ASUS szerviz nagyon a béka segge alatt van...
Villamos- és Gépészmérnök - Blog-omban audio felszerelések és saját készítésű elektroncsöves erősítők.
ha nem akarsz szivni de nincs sok penzed, akkor maradnak a hasznalt de meg garancias uzleti masinak ( hp, lenovo, dell ). a tobbi megoldassal csak az idod, penzed vesztegeted es az idegrendszered karosodik
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
Lenovo T4xx/5xx,W/X szeria csakis
A hp gepeiben csalodtam, abbol egy jo van, a HP550
mint ahogy fentebb már írták, üzleti noti, hp, lenovo (thinkpad, a lenovo másik, konzumer szervizéről nincs tapasztalat) dell.
lehetőleg onsite next businessday = helyszíni garancia következő munkanap kiszállással, vagy garanciabővítési lehetőség erre az opcióra.
a hp, dell üzleti szériáihoz és a thinkpad-ekhez nagyon jó szerelési útmutatók vannak fent a a gyártói honlapokon.
hasznos lehet az anyacéggel levelezni, hátha konstuktívabban állnak a problémamegoldáshoz, mint itthon.
+ minden jogorvoslati lehetőséget kimeríteni, akár ügyvédet bevonva. azért is, mert ha mindenki így tenne, a gyártók/kereskedők is másképp állnának a szervizeléshez.
link fogyasztóvédelemmel kapcsolatban:
link1
link2
[ Szerkesztve ]
tiszta ciki,az vegyél asust
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
Akkor en jo markat fogtam ki - Dell Studio 1555. Mar 25 honapos, de meg van 11 honap a garibol es eddig semmi baja sem volt. Igaz amiota megvettem, jo ha kb. fel orat volt hurcolaszva es inkabb az asztalon all, mivel desktop gep helyett lett vasarolva. Portalanitas kimerult annyiban, hogy kifujtam vagy porszivoval kiszivtam a port, de ezt is kb. masfel-kethavonta. De ha most baja lenne, akkor inkabb vonatozas, mint futar.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
Hát nem egy Logitech hozzáállás az biztos.
Hörcsög Powa'
Vagy normálisan letesztelni mielőtt kiadja a szaki a kezéből...
én se értem, mire föl a hiszti.
oké, elbaszták, de ha nekem szükségem van a gépre, akkor nem hetekig levelezgetek velük, hanem ugyanúgy szarok rájuk, ahogy ők rám és lekapom a gép alját és megjavítom, tekintve, hogy egy venticsere azért nem egy GPU reballing.
persze, lehet jönni azzal, hogy elvek, meg átbaszás, meg azért mégis hogy képzelik, de ha nekem szükségem van a gépre, akkor mindez felülíródik ezzel, és csak a javítás a lényeg.
ha alaplaphibáról lenne szó, ami nem javítható egykönnyen, akkor megértem, de itt egy ~600 Ft-os ventiről van szó.
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
Teszt ASUS szerviz anomália