Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#201) XZoli válasza raus (#200) üzenetére


XZoli
aktív tag

Nagyon durva lett :DDD

Asus TUF Gaming X570-PLUS (Wi-Fi) AMD Ryzen 7 5700G 3.8GHz Sapphire Radeon RX 6600 XT 8GB GDDR6 PULSE 32GB Ram

(#202) hettaki válasza raus (#200) üzenetére


hettaki
tag

Ez durva :DDD

szvsz. | R.I.P. Dennis M. Ritchie, John McCarthy

(#203) Lajkó válasza raus (#200) üzenetére


Lajkó
őstag

Igen ez durva! :K
és ez durván mennyibe is került neked? :U

(#204) Mr. Teddy válasza Kakaduku (#197) üzenetére


Mr. Teddy
őstag

Teljesen igazad van. Bármilyen terméket vásárolsz, legyen az informatikai vagy ruházati, minden Kínában, Mongóliában, egyszóval a Közel Keleten készül.

Egyszóval a Távol Keleten :)

(#205) raus válasza Lajkó (#203) üzenetére


raus
aktív tag

(#206) dave666


dave666
aktív tag

Akkor én is leírom, a véleményemet az Asus szervizről. Véső utca...
Bevittem a frissen vásárolt notimat, nem működött a DVD-RW.
2 hét várakozás után elkészült.
Azt mondják kicserélték a dvdírót és tesztelték.
Nálam ugyanúgy nem működött :(
Visszaviszem azt mondják kicserélik egy másikra.
LG lesz, de csak 2-3 hét mire megérkezik a megrendelt alkatrész.
Megyek érte, nem is Lg van benne ugyan az a gagyi író van benne.
Még mindig nem ír lemezeket.
2 hónapos a gép, de 1,5 hónapot a szervizben töltött :(
Visszamentem és kértem egy szerviz vezetőt és elmondtam neki, a problémámat.
Azt mondták alaposabban átnézik.
Eltelt 2 hét elkészült.
Megnézem a szervízlapját, odd csere, + odd vezérlő csere az alaplapon.
Eltelt 2 hónap megint csak kijött a hiba, nincsen dvd íróm.
Nem látja a gép, beszereztem 1 külső írót és azt használom.
Az Asus meg csessze meg.
4 hónapos gép 2 hónapot szervizben volt :Y

Dave666

(#207) Ringman válasza dave666 (#206) üzenetére


Ringman
nagyúr

hibás teljesítés, elállás a szerződéstől, szerintem. ptk 306. §

(#208) hcl válasza dave666 (#206) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Azért ez egy kicsit túl sok ugyanolyan tapasztalat, hogy leírják, hogy csere volt, és nem csináltak vele semmit... Itt valami főnöki utasítás lehet a dologban :S

Mutogatni való hater díszpinty

(#209) Kakaduku válasza Mr. Teddy (#204) üzenetére


Kakaduku
senior tag

Igaz! :B

(#210) fgordon


fgordon
senior tag

Ebből az 1 esetből egy egész márkára következtetni olyan helyes dolog, mintha veszel egy Toyota Corolla-t, valami történik vele, és kijelenteni, hogy a Toyota egy megbízhatatlan autómárka... :U

Nekem van 1999-ben vásárolt Asus alaplapom, amit azóta is minden nap használok (desktop, de inkább file server), néha hetekig 0/24-ben megy. Benne egy Asus Geforce 256 (!) van, még AGP-s, az is 1999-es az is. Tápot többször, HDD-t is cseréltem már benne, volt benne ideiglenesen másik VGA is.

Van másik Asus alaplapom, az is gari lejárta után is megy, az is sokat megy 0/24-ben.

Ismerősi körben kb 20 Asus alaplapból 1 tönkre ment garin belül és javították, azóta is megy. Más márkákkal több a gond, de nem akarok offtopic lenni...

De ítélkezzetek csak 1 ilyen eset miatt.

Mondjuk én Asus notebook-ot / netbook-ot nem vennék, mert nem érzem abban nagyon jónak az Asus-t (inkább Thinkpad... :B ), de komolyabb alaplapokban, jobb VGA-kban nagyon megbízható márka.

Továbbá a márkát sem minősíti, hogy milyen az 1 db szervizük egyetlen esetben a viselkedésük.

További szép napot mindenkinek... ;)

▏▎▍▋▊▉ Gordon (eleinte azt hittem) ▉ ▊▋▍▎▏

(#211) hcl válasza fgordon (#210) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Sajnos itt a topicban túl sokan számolnak be ugyanarról a furcsaságról, ez nem lehet véletlen. Ez természetesen nem minősíti a márkát, hanem a magyar márkaszervízt.

Amúgy ne csodálkozz, hogy a régi cuccok tartósabbak; akárhogyan hűtöd, a BGA technológia a mai chipek hőtermelését nem bírja sokáig.

Mutogatni való hater díszpinty

(#212) kovy79 válasza fgordon (#210) üzenetére


kovy79
őstag

Szerintem érdemes lenne elolvasnod pár hsz-t is! Pl kettővel előtted...

''ha annyira NAGY hozzáértő vagy akkor azt is tudnod kell(ene) , hogy a 9550 ugyanaz mint a 9700-as!'' by bandika2006

(#213) zörbi


zörbi
csendes tag

Nos leírtam már máshol is de ez az a fórum ahova igazán illik. Szóval az én történetem:

Vettem egy ASUS tunert egy htpc részeként. Mind az ASUS mind a Microsoft honlapján leelenőriztem hogy a tuner kompatibilis e a 64 bites windows 7-el. Állításuk szerint igen.
A valóságban a tunerhez mellékelt Arcsoft TotalMedia nem komptaibilis, így a tuner nem volt használható. A Media center ugyan felismerte de a távirányító nem működött vele, így HTPC lévén még mindig nem volt jó. Az ASUS oldalán találtam egy patch-et ami a media centerben való távirányító hasznlatot hivatott megoldani. Nos ezzel már működött a távirányító a következő képpen: filmben előtekerés - teletext zöld gomb, menüben visszalépés - előretekés gombés így tovább. Mindezen felül ha egy időzített felvételt akartam beállítani akkor 1 db számjegyet csak egyszer vett be. Tehát nem lehetett megadni olyan időt hogy 12:21 csak ilyesmit: 12:34. Írtam az Arcsoftnak hogy szar a progijuk. Azt mondták tudják de van újabb ami jó csak a CD-n nekem régi volt, kérjem az ASUS-tól az újat.
Írtam hát az ASUS supportnak.Másnapra a levelem eltűnt a rendszerükből. Írtam hát még egyszer hogy befejeztem velük, bár 5 éve csak ASUS-t vásárolok, ez volt az ucsó, Tudjanak róla. AZONNAL jött válasz hogy valami adatbázis hiba miatt biztos eltűnt az előző levelem, írjam már le még egyszer mi a gond. Hát leírtam. A válasz:Media center driver jó úgy ahogy van, én bajom hogy egy film néha 11:00 től 12:00 ig tart és abban 3db 1-es és 4db nullás is van. TotalMedia-t pedig az arcsofttól kérjem ha nekem nem működik (ők küldtek az ASUShoz). Ígyhát írtam egy utolsó levelet hogy most akkor nekem tele a pohár, lehet hogy nem a 40.000Ft-os csak a 11.000Ft-os tunerüket vettem meg de attól még elvárható hogy működjön.
Még annyit tennék hozzá hogy a tuner infra aljzata gyártási hibás volt ezért úgy beleszorult az infra vevő hogy mikor ki akartam húzni teépte az egész hóbelebancot a nyákról. így végül megoldódott a problémám mert így már semennyire se működött. Továbbá az elmúlt 3 évben már cseréltem egy ASUS VGA-t és egy alaplapot, mindkettő kb 1,5 évet bírt de nem kínlódtam a garival hanem vettem újat.

Szóval most ott tartok hogy SOHATÖBBET ASUS, mi befejztük együtt. Pápá

(#214) Zolee11


Zolee11
senior tag

Nekem ugyanez a tapasztalatom az ASUS szervizzel, illetve a supporttal. Csak épp 6-7 évvel ezelőttről. Látom semmit nem változtak, hozzá nem értő, mindent nagy ívben lesz@ró, mi vagyunk a királyok, nekünk ne mond meg mik vonatkoznak ránk hozzáállású *@*#*.
A support kb. semmire nem jó, hozzáértési szintjük az IT-hoz semmi! De cíkét meg kutát biztos jó főznek. :D
Egy ismerősömnek is alaplap javítása, ugyanez az alátétes gányolással próbálkoztak, olyan smucig egy cég, hogy arra nem képes, hogy a selejt hűtőbordát jóra cseréljék, inkább ráerőszakoljak a rosszat, jó az oda. Gusztustalan. Az ASUS nem más mint egy szép név, rothadó belsővel.
Persze ha sikerül valamit jól legyártani, akkor az sokáig jó lehet, de Isten ments a szervizüktől. Pedig sokan dicsérik azt hittem már kezdenek jó útra térni. :(

no brain, no problem

(#215) fgordon válasza hcl (#211) üzenetére


fgordon
senior tag

Mások a tapasztalataink, nekem és a környezetemben mint alaplap / vga bevált az ASUS, mint legjobb, legmegbízhatóbb márka.

Ez a téma pedig egy netbook-ról szól, így én nem írok többet, mert én nem vennék netbook-ot. ASUS-ban notebook-ot és netbook-ot sem.

Nézzétek máshogy: ASUS nagyon jó bizonyos IT alkatrész gyártásokban, másban pedig kezdő, és azért próbál mindent gyártani, hogy több profitot szerezzen, és nem lehet elsőre kimagasló, mert nincs benne tapasztalata.

Nyilván nem a téma nyitója a hibás, hogy ASUS netbook-ot vett, hanem az ASUS, hogy ilyen lett a terméke és nem jól javította meg, esetleg valami szerencsétlenség történt azért romlott el másodjára...

Ez egy szerencsétlen szituáció.

Az ismerősömnek akinek az ASUS alaplapjával volt gond, tökéletesen megjavították a szervizben a nagyker intézte, azóta is megy.

▏▎▍▋▊▉ Gordon (eleinte azt hittem) ▉ ▊▋▍▎▏

(#216) cigam válasza fgordon (#210) üzenetére


cigam
félisten

Hol írtam én hogy maga az asus mint gyártó/márka megbízhatatlan? Az írásomban és a hozzászólók is, elsősorban a szervízre panaszkodnak. Ugyanis az természetes, ha valami elromlik. Az a természetellenes, ahogyan a szerviz végzi a munkáját, és a brand még aszisztál is ehez. Ráadásul nem egyedi esetről van szó (egyébként egy eset is több lenne a kelleténél).

Mi történik, ha veszel egy Toyota Corolla-t, de az országban csak egy márkaszervize van, futár elviszi az autót, 1 hónapig molyolnak vele, és mikor visszakapod rosszabb műszaki állapotban van mint volt. Reklamálsz a Toyotánál de - anélkül hogy a konkrét estnek utánnanézne - egyből azt közli, hogy a szervízben megjavították, letesztelték, rendben működött. Nálad lett megint rossz, küld vissza nyugodtan, majd megint megjavítják.
Ez brand-et is minősíti nem?

A nagyker intéz szervizelést? Nemhinném. Szerintem egész egszerüen kicseréli darab, darab alapon, a hibásat meg visszaküldi az asus-nak.

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#217) hcl válasza fgordon (#215) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Nem szerencsétlen szituáció. Vagy 10 ember számolt itt a topicban be arról, hogy gariztatta a cuccot, és nem csináltak vele semmit. Ez nem szerencsétlen szituáció, hanem átbaszás.
Azzal, hogy elromlik, senkinek nem lenne baja, mert ugye minden el tud romlani, Elküldi gariba, visszakapja működően -> nem fog hisztizni.

Mutogatni való hater díszpinty

(#218) fgordon válasza cigam (#216) üzenetére


fgordon
senior tag

A Ramiris az cserélni szokta miután bevizsgálta, legalábbis régebben ha volt ilyen, így ment.
A Juventus Team, JTC pedig kiküldi ki tudja hova javíttatni, és bár nincs leírva, de ha nem a gyári dobozában viszed vissza az alaplapot, akkor elvileg nem is intézik/elvész a garancia, csak ha nagyon keménykedsz, szájhúzás után intézik ebben az esetben... Én mondjuk nem a JTC-ben vásárolok, nem adják meg sok termékre a maximális garanciát, a 3-5 évet helyszíni cserével, mint más nagyker...

▏▎▍▋▊▉ Gordon (eleinte azt hittem) ▉ ▊▋▍▎▏

(#219) Hunpriest


Hunpriest
senior tag

Eléggé nevetséges ez a hozzáállás az ASUS részéről. Szerintem nem elfogadható hogy egy szolgáltatást/terméket nyújtó cég szórakozik azokkal az emberekkel, akiknek a pénzéből él. Eddig sem favorizáltam az ASUS-t és a sztori nem is javította a renoméjukat...

Nagy gratula nekik! :R

(#220) Napfénysüti

Szomorú történet. :(

Remélem vagy kapsz egy hibátlan gépet vagy kifizetik a végén. :R

Més que un club!

(#221) dave666 válasza hcl (#208) üzenetére


dave666
aktív tag

Beszéltem a szervízvezetővel is, sajnos nem nagyon értettünk egyett :K
Azt nem értettem meg miért kell pl. dvd író miatt 2 hetet várni.
Honnan rendelik Kínából :D

Dave666

(#222) CHIPman válasza hcl (#208) üzenetére


CHIPman
nagyúr

Samsungnál is ugyanezt csinálják, full egyértelmű hibával beküldve. Leírják, hogy nem találták a hibát, de a garilapra rá van írva, hogy alkatrészcsere, és ugyanúgy visszaadják. :D

Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman

(#223) cigam válasza CHIPman (#222) üzenetére


cigam
félisten

Óoo Az első Samsung szervíz probléma :(
itt a topicban, a házi felmérésben ugyanakkor elég jól szerepel

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#224) CHIPman válasza cigam (#223) üzenetére


CHIPman
nagyúr

Telefonnal volt a tapasztalat, az nincs benne a felmérésben. De Galaxy S-sel már többünknek volt ilyen tapasztalata sajnos, és a többi telefont akkor még nem is néztük.

Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman

(#225) cigam válasza CHIPman (#224) üzenetére


cigam
félisten

Jaj, hát a telók egy külön történet ...

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#226) KillHates válasza cigam (#223) üzenetére


KillHates
nagyúr

Sajnos nem az első; tetű banda azok is, megérik a kalap xart...

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#227) Lajkó válasza raus (#205) üzenetére


Lajkó
őstag

17.800? :U
Inkább visszaküldtem volna vagy 50x a lapot, mintsem, hogy ennyit áldozzak rá..... :W

(#228) hettaki válasza Lajkó (#227) üzenetére


hettaki
tag

Nyugati mentalitás, magyar mentalitás, ennyi különbség, nyugatabbra már rájöttek, hogy ha nem tesz az ügy érdekében, akkor nem biztos, hogy jobban jár, mintha leszarná. Ezért tartunk itt. Az más kérdés, hogy az esze is megvolt hozzá, hogy ezt megcsinálja, és tudta is, hogy an álljon neki, hogy ne egy leégett elektronikai végterméket kapjon.

Jól csinálta. Majd ha mi is eljutunk idáig, akkor lesz ebből az országból valami, addig pedig csak mutogatás, veszekedés, meg süllyedés a fekete föld felé. :)

szvsz.

szvsz. | R.I.P. Dennis M. Ritchie, John McCarthy

(#229) ftc válasza hettaki (#228) üzenetére


ftc
nagyúr

Én bizony küldtem volna vissza..Nem azért veszek egy több száz eurós alaplapot, hogy még ráköltsek x eurót :U

De akkor is ezt mondanád, ha garanciális problémája lenne miután lecserélte a hűtőt?

(#230) hettaki válasza ftc (#229) üzenetére


hettaki
tag

Akkor nem, ez tény. Valamilyen szinten teljesen jogos, hogy felháborodott, az előttem szóló, de ahhoz képest, hogy az alaplap 3 - 400 Euro, nem sok az a 3 - 50 euro beruházás. Valamint Notebook hűtőt nem tudsz venni, tehát nem is tudja a kisember megcsinálni.

szvsz. | R.I.P. Dennis M. Ritchie, John McCarthy

(#231) Lajkó válasza hettaki (#230) üzenetére


Lajkó
őstag

Típusszám alapján mindent meg lehet rendelni a neten! ;)
és pontosan, hogy az elvekről van szó! Pont ezért küldeném vissza 50x, hogy rájöjjenek, hogy nem biztos, hogy megéri ez nekik! :K

(#232) raus válasza Lajkó (#231) üzenetére


raus
aktív tag

Most gondolj bele ha 50x visszaküldtem volna akkor meg most sem lenne alaplapom :D
Javitassal nem sokat segithettek volna rajta, mert ha egy masik heatpipe blokkot is tettek volna ra akkor is szar lenne. A megoldas az egyedi hütes. Gondolj bele aki vizezi az alaplapjat az is bevallalja a rizikot. Hat en bevallaltam leggel :)

[ Szerkesztve ]

(#233) kenwood


kenwood
veterán

x

[ Szerkesztve ]

Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben

(#234) nyogo83


nyogo83
senior tag

Homár :C
Igy kell ezt csinálni.

(#235) cigam válasza nyogo83 (#234) üzenetére


cigam
félisten

Hát nem tudom. A hozzászólások többsége nem is tudom miről szól (állatokról beszélgetnek, vicceket mesélnk ...).

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#236) nyogo83 válasza cigam (#235) üzenetére


nyogo83
senior tag

A kommentekkel nem nagyon érdemes foglalkozni, az egy külön világ :D
Gyakorlatilag mindegy milyen post van, elszórakoztatják egymást.

Itt inkább a nagyobb "nyilvánosság" miatt szokott jótékony hatása lenni a beküldött dolgoknak.

(#237) vwpolopg válasza cigam (#235) üzenetére


vwpolopg
őstag

Hát igen, homár kommentek... batz papuccsal hátbaverni...:D :D Van benne értelmes de tű a szénakazalban:D

(#238) Atos23


Atos23
senior tag

A homar egy viccoldal, muszaki analfabeta emberek haborognak, akik nem tudnak az asztalra csapni.

Nagyon jokat szoktam nevetni azon, mit kepesek osszekinlodani egy-egy ugy megoldasa erdekeben.

Tipikusan olyan emberek irnak oda, akik ha bemennek egy boltba, az elado legszivesebben kikergetne vasvillaval oket, de mivel nem teheti, igy csak a titkolt de jogos Fkalap-ozas marad :D

(#239) zsoltti


zsoltti
senior tag

Vettem egy eee 1000h pc-t még régen, aztán végül 1 év után megadta magát:
1, a mikrofon (szalagkábel)
2, egy halott pixel,
3, és a ventilátor, egy idegig kerregett, majd meg sem indult.
Egyszerre vitettem vissza az összes hibával, pixel hibát nem vállaltak.
Előtte Én magam lecseréltem a 80vinyót egy 500asra nem akartam hogy azzal a vinyóval menjen be a szervizbe, hátha elkallódik.. (a 80as meg már eladtam) tettem bele egy xbox360ból kiszerelt rossz 20as vinyót.
pár hét alatt elkészült, bár nekem nem küldözgettek semmilyen emailt.

Legnagyobb meglepetésemre a hibalistán a vinyó is rajta volt, amit én be sem jelentettem. Ők Kicserélték egy vadi új 160as toshibára LOL. szóval "jól" jártam.

Majd egy félév múlva megint meg adta magát a ventilátor... de akkor inkább eladtam a gépet..

[ Szerkesztve ]

(#240) fgordon válasza zsoltti (#239) üzenetére


fgordon
senior tag

Nyilván nem a te hibád, hanem az ASUS-é, hogy sok új terméket próbál készíteni, és nyilván nem sikerül mindegyik jól... Mondjuk nem bántani akarom az ASUS-t és akik megvették az EEE-t, de látszik a terméken, hogy nem strapabíró, heti pár alkalmú netezésre való kb... Így aki ennél többet vár a terméktől, az túlértékelte...

▏▎▍▋▊▉ Gordon (eleinte azt hittem) ▉ ▊▋▍▎▏

(#241) cigam válasza fgordon (#240) üzenetére


cigam
félisten

Nincs feltüntetve a manuelben, hogy heti max 4 órát használató.+ mi értelme a ~8órás akuidőnek, ha csak egy fél órára kapcsolhatom be?
Jó, nem folyamatos üzemre tervezték, de azt is bírnia kellene. (Ami arányosan csökkenti az életciklusát, de a pakliban benne van.)

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#242) devbence válasza sh4d0w (#6) üzenetére


devbence
tag

Nem ez lenne az első.
#Naiv_vásárló?

"az erzelem szamomra fontos dolog.. pl: erzem ha ehes vagyok"

(#243) odipapa


odipapa
senior tag

Csak hogy legyen egy friss tapasztalat is: Nekem 1 hét alatt (szállítással együtt) megcsinálták a laptopomat.
Alaplap, touchpad csere, folyamatos tájékoztatás, udvarias ügyfélszolgálat.

Lehet hogy olvasták a fórumot? :D

[ Szerkesztve ]

(#244) Zolom89 válasza odipapa (#243) üzenetére


Zolom89
senior tag

Tuti:)

“LG C2 + Samsung Q990B” Asus Rog Strix G17

(#245) cigam válasza Zolom89 (#244) üzenetére


cigam
félisten

Az írásomat biztosan, hisz több alkalommal is emlegették. Persze hamár a cikket, akkor szerintem a hozzászólásokat is.
Amúgy a történet második fele elkészült, csak a PH jóváhagyására vár.

Amúgy a házi statisztikából kiderült, hogy a szervizek nagyrészt első alkalommal, és hamar megbírkoznak a feladattal. Az esetek ~30%-ban kell több kört futni.

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#246) kovy79 válasza cigam (#245) üzenetére


kovy79
őstag

Ha kint lesz, linkeld már be ide is, mert ezt a topikot nyomon követem! ;)

''ha annyira NAGY hozzáértő vagy akkor azt is tudnod kell(ene) , hogy a 9550 ugyanaz mint a 9700-as!'' by bandika2006

(#247) cigam válasza kovy79 (#246) üzenetére


cigam
félisten

Kint van: [link]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#248) Lajkó válasza Lajkó (#104) üzenetére


Lajkó
őstag

Csak jelzem, hogy elküldtük a notit, egy héten belül vissza is kaptuk, és minden fain vele! Kicserélték a pörkölőt benne, és a hűtőblokkot is!
Teljesen elégedettek vagyunk! :K

(#249) mark77


mark77
tag

Az EEE Pc fórumban már leírtam. Tömören szarakodik a wifi.
A wifivel együtt a hang is. Na ez nem éppen a wifi modul hibája.

Cannibal Corpse

(#250) mark77 válasza cigam (#247) üzenetére


mark77
tag

Leszarják. Pereskedhetsz.
Tapasztalat, mindenáron be akarják bizonyítani, hogy Te b..el.

Cannibal Corpse

(#251) lexus-8


lexus-8
csendes tag

Sziasztok!Történetem 2011.szeptemberében kezdődött,amikor megvettem egy 1015b tipusú netbook-ot.Új korától problémák voltak a géppel,ezért úgy döntöttem szervizbe viszem.Röviden:3 alkalommal volt már szervizben a gép,de nem sikerült megjavitani.Első két alkalommal személyesen vittük be a gépet,harmadjára már futárt kértem.Ezután ismét vissza akartam küldeni ( ugyanis még most is az a baja mint a legelső alkalomkor ) de úgy döntött az Asus,hogy nem küld futárt, vigyük be ismét személyesen ( 300km-re lakom )és a technikus kollégának mutassuk be,hogy mi a baja a készüléknek.Ez megtörtént 2012.02.16-án.Akkor azt mondták,hogy nem javitható a készülék ezért kártalanitva leszek,küldenek készülék ajánlatot.Mondanom sem kell,hogy semmit nem küldtek.Felhivtam az ügyfélszolgálatot( kb: 20-k alkalommal amióta elkezdődött ez a cirkusz ) azt mondták elakadt a dolog a szerviz és az ügyfélszolgálat között ( ezek szerint magasan tesznek az ÜGYFELEKRE ),de másnapra megkapom a készülék ajánlatot.Persze most sem kaptam semmit ezért ismét felhivtam őket(21.alkalommal )és most azzal magyarázták a dolgot,hogy az Asus-nál személycserék vannak.Nem értem mi közöm van nekem ehhez,ha naponta cserélik a munkatársaikat engem az sem érdekel mert ezzel az és készülékem még ugyanúgy nem jó!Egyszerűen azt csinálnak az emberekkel amit akarnak?Ha valakinek van ötlete,hogy mit lehetne ezek után csinálni azt szivesen fogadom.Mindenkinek azt tanácsolom aki készülék vásárlás előtt áll,hogy messze kerülje el az asus gépeket,mert ha valami garanciás probléma merül fel akkor magasról tesznek a kedves vásárlókra!!ASUS-t SOHA TÖBBÉ!

(#252) Tonyk válasza lexus-8 (#251) üzenetére


Tonyk
veterán

Az Asus nem egyenlő a magyarországi képviselettel ez azért nem felejtsd el!

Egyébként meg nem ide kéne irkálnod, hanem fogyasztóvédelemhez.

Nincs tökéletes ember. Például belőlem is hiányzik a hiba!

(#253) havasa válasza lexus-8 (#251) üzenetére


havasa
aktív tag

Háromszor kellett 300 km-ről(!!!) személyesen bevinni a szervízbe a hibás gépet , hogy prezentáld mi a hiba?
:Y WTF?

Ne haragudj, de ezt nehezen tudom elhinni. :U
Azt nem mondták a szervizesek, hogy álcázd le a kocsit, nehogy kilőjenek a fritzek? :DDD

[ Szerkesztve ]

Commodore 16 Hyper-V cluster

(#254) zeno94772


zeno94772
újonc

Kedves Asus tulajdonosok!
Gondoltam megosztom veletek is hogy jártam a garancia szervizzel. Megpróbálok rövid lenni.
Tehát adott egy Asus rog strix gl503vs-ei005t scar edition notebook. Ami egyik pillanatról a másikra kikapcsolt és úgy gondolta nem is kapcsol vissza. Futár jött elvitte majd másfél hét után jött is vissza. Azóta rendszeresen windows összeomlás és elsőre úgy tűnt, hogy a 16GB ram-ból csak 8-at ismer fel. De miután értesítettem a szervizt ők kérték hogy küldjek fotót a ram-ról illetve a bios-ról, majd jött a megoldás küldjem vissza újabb szervízre. Ekkor tűnt fel, hogy a ram-on nem ugyan az a sorozat szám szerepel ráütve a nyomtatott áramkörre, mint a ráragasztott címkén. A neten rákerestem a sorozat számokra és két memória modult találtam a sorozatszámok alapján. Az egyik sorozat szám alapján ami magára az áramkörre van sütve egy Samsung 8GB DDR4 2133MHz ram-ot találtam, a másik ami a címkén szerepel pedig egy Samsung 16GB DDR4 2400MHz ram-ot. Valaki volt-e már hasonló helyzetben, illetve nem-e tud valaki valami elérhetőséget az Asus-hoz ezt az elég nagy problémát jelezni, mármint ahol értelme is lenne?
Válaszokat előre is köszönöm.

[ Szerkesztve ]

(#255) MaxxDamage válasza zeno94772 (#254) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Azt lehet tudni mi volt a baja? (elvégzett csere, javítás, stb?)
Előfordul, hogy nem ugyanazt a memót kapta vissza (a gép) ami benne volt)
Én is felküldtem a G752VSK-t és úgy küldtem fel, ahogy a gyártói spec. szerint annak lennie kell. (kivettem a 2x16GB RAM-om és a 2.-ik NVMe 1TB SSD-m) mert ha ezeket benne hagyom, a + alkatrészekre, tartozékokra nincs garancia, hogy vissza kapom (telefonos RMA-s Asusnál is azt mondta, azokat vegyem ki és eredeti állapotában küldjem vissza (ahogyan lett véve, gyári dobozán is rajta van a spec. vagyis felszereltsége) - kábel+adapterrel egyetemben) és így is tettem.

Fenti kérdéseke várom a választ.

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#256) logitech25


logitech25
tag

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék.
Vásárolni szeretnék egy Tuf gaming gépet.
Kűlföldről származik!
A lényeg az, hogy nincs papírja de az Asus rendszerében 2023.08.27-ig garanciás.
Számla nélkül, ha baj van él a garancia???
Dobozra rá van írva hogy Warranty 24months

"Ha természetes módon élsz, sosem leszel szegény, de ha a képzelgések szerint, sosem leszel gazdag."

(#257) Mad_Wolf válasza logitech25 (#256) üzenetére


Mad_Wolf
aktív tag

vedd fel a kapcsolatot az asussal, de szerintem számla nélkül nem valószínű hogy menni fog a gari. De egy esélyt megér.

(#258) lev258 válasza logitech25 (#256) üzenetére


lev258
veterán

Külföldről rendelés esetén valószínűleg a garanciáztatást is külföldön kell intézned (saját költségen elküldeni a kinti üzletbe, szervizbe). Másrészt számla nélkül szerintem csak akkor menne a dolog, ha az online rendszerükbe be lennél regisztrálva a géppel együtt.

Ubuntu MATE 20.04, hobbi cayenne termesztő

(#259) logitech25 válasza lev258 (#258) üzenetére


logitech25
tag

Bevan regisztrálva, hívtam az Asust.
Ezt válaszolták :

Tisztelt Mocsár Dezső!

A M3NRKD020175095 sorozatszámú FX516PR#B08BR98HPX laptop rendszerünk szerint 2023/08/26-ig garanciális!

Abban az esetben ha garanciális szervizbe szeretné küldeni számla nélkül is megtudja tenni, ekkor a rendszerben szereplő dátum a mérvadó. Két féle képpen tehet meg.
Leadhatja személyesen (https://fixdirect.hu/Static?name=Contact#ContentTop) vagy igényelhet garanciafutárt az alábbi linken:https://rma.asus-europe.eu/hu

UÚgy hogy, boldogság van 😉😁

"Ha természetes módon élsz, sosem leszel szegény, de ha a képzelgések szerint, sosem leszel gazdag."

(#260) Mad_Wolf válasza logitech25 (#259) üzenetére


Mad_Wolf
aktív tag

Na, legkirályabb 😀, jó dolog akkor ha regisztrált

(#261) AC.Milan


AC.Milan
csendes tag

Üdv, én vettem tavaly itthon egy tuf gépet, kb két hétig tudtam használni. Kikapcsol magától fél óránként, van amikor még kell várni pár órát hogy egyáltalán tudjam használni. Volt már két alkalommal szervizben, csak új Windows rakták rá, is szar az egész. Jövő héten viszem megint. Ugyan az a hiba. Nem vennék még egyszer Asus Tuf

(#262) Narxis válasza AC.Milan (#261) üzenetére


Narxis
nagyúr

BIOS frissítést próbáltak vagy próbáltál?

Thanos was right.

(#263) AC.Milan válasza Narxis (#262) üzenetére


AC.Milan
csendes tag

A lányomnak vásároltam, diploma munka csinált rajta, mindig gond volt vele mikor online dolgozott vele, nagyon bosszantó hogy azért vásároltam közel 600 ezerért hogy tudja dolgozni. Nem foglalkoztam vele mert garis, de nem tudom miért nem tudják javítani, vagy nem értenek hozzá vagy leszarják az ügyfeleket. Régebben vittem már telefont az Asusnál sajnos nem csinálták vele semmit, arra hivatkoztak hogy beáztatott az alap lap, meg fényképet is csinálták róla, az viszont megtalálás a netten egy másik ügyfél felrakta. Érdekes hogy egyformán a jobb sarkában ázott be. Most arra is gondoltam hogy eladtam a notebookokat, soha többet veszek Asus márkát

(#264) Pyttawrx válasza AC.Milan (#263) üzenetére


Pyttawrx
HARDVERAPRÓD

Arra zenbook kellett volna, nem tuf.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.