Hirdetés

2024. május 19., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#251) lexus-8


lexus-8
csendes tag

Sziasztok!Történetem 2011.szeptemberében kezdődött,amikor megvettem egy 1015b tipusú netbook-ot.Új korától problémák voltak a géppel,ezért úgy döntöttem szervizbe viszem.Röviden:3 alkalommal volt már szervizben a gép,de nem sikerült megjavitani.Első két alkalommal személyesen vittük be a gépet,harmadjára már futárt kértem.Ezután ismét vissza akartam küldeni ( ugyanis még most is az a baja mint a legelső alkalomkor ) de úgy döntött az Asus,hogy nem küld futárt, vigyük be ismét személyesen ( 300km-re lakom )és a technikus kollégának mutassuk be,hogy mi a baja a készüléknek.Ez megtörtént 2012.02.16-án.Akkor azt mondták,hogy nem javitható a készülék ezért kártalanitva leszek,küldenek készülék ajánlatot.Mondanom sem kell,hogy semmit nem küldtek.Felhivtam az ügyfélszolgálatot( kb: 20-k alkalommal amióta elkezdődött ez a cirkusz ) azt mondták elakadt a dolog a szerviz és az ügyfélszolgálat között ( ezek szerint magasan tesznek az ÜGYFELEKRE ),de másnapra megkapom a készülék ajánlatot.Persze most sem kaptam semmit ezért ismét felhivtam őket(21.alkalommal )és most azzal magyarázták a dolgot,hogy az Asus-nál személycserék vannak.Nem értem mi közöm van nekem ehhez,ha naponta cserélik a munkatársaikat engem az sem érdekel mert ezzel az és készülékem még ugyanúgy nem jó!Egyszerűen azt csinálnak az emberekkel amit akarnak?Ha valakinek van ötlete,hogy mit lehetne ezek után csinálni azt szivesen fogadom.Mindenkinek azt tanácsolom aki készülék vásárlás előtt áll,hogy messze kerülje el az asus gépeket,mert ha valami garanciás probléma merül fel akkor magasról tesznek a kedves vásárlókra!!ASUS-t SOHA TÖBBÉ!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.