Hirdetés

2024. május 19., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#36601) tresh válasza mycso (#36599) üzenetére


tresh
addikt

Persze eszembe jutott már 106ba nincs 5 ös csak szutyok 6gang nissan váltó :( Fateré is ezért kap majd kettőst :((

(#36602) PeterPH válasza Ck. (#36581) üzenetére


PeterPH
senior tag

Némileg érintve vagyok a témában :)
2010-ben adtam el az 5 éves MII 1.4 kombimat, és ültem át régi szerelmembe egy E39 523iA lumuzinba. Majd 2013-ban ezt lecseréltem egy E39 525iA touring-ra. Tavaly e mellé vettem az 1.5DCi ClioII-t rohangálós, nemsajnálós autónak.
A váltást kicsit sem bántam meg, de racionálisnak semmiképpen nem nevezném, nem is erről szólt.
Kellő hozzáértéssel, jó alkatrészforrásokkal nem vészes az E39 fentartása, de még így is jelentősen magasabb lehet mint egy Megane-é.
A Megane-hoz hasonlóan az E39 mögött is jelentős, segítőkész közösség áll (angliában is), így nincs megoldhatatlan probléma.
Egyszóval ha szerelem, akkor igen, ha racionalitás, akkor nem.

(#36603) rob210 válasza FrankMonzano (#36600) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ha megcsinálod amiket írtam és jelzed mi volt a jelenség szinte biztosra mondhatom mi a hiba.
De ha diagon van a gép rögtön látnifogjátok a szenzor hibát.

:R

Renault power

(#36604) -=Tiger=- válasza FrankMonzano (#36600) üzenetére


-=Tiger=-
tag

Ha esetleg Budakalász vagy a Kossuth tér felé jársz és egyeztetünk egy időpontot, akkor kiolvasom Neked belőle. :))

(#36605) FrankMonzano válasza -=Tiger=- (#36604) üzenetére


FrankMonzano
őstag

Holnap raernel? Elmennek oda, ahol jo neked es megnezhetnenk!

Rob : koszi!

[ Szerkesztve ]

(#36606) -=Tiger=- válasza FrankMonzano (#36605) üzenetére


-=Tiger=-
tag

Szia!

Holnap 8-tól 14-ig dolgozok.

ITT :D

Sajnos fizetős a környék vagy kicsivel arrébb van egy parkolóház, de nem igen ismerem még, mert kb. fél hete dolgozok itt. :)

Lényeg a lényeg, holnap akkor beviszem, amikor meg tudsz jönni akkor megnézzük. :C

Majd dobjál rám kérlek egy privit és elküldöm a számom.

UI: Ha esetleg másnak is szüksége lenne rá, akkor ugyan így meg tudjuk oldani valószínűleg. :)

szerk: viszont ha ma kéne, az is megoldható, csak Budakalászon. :)

[ Szerkesztve ]

(#36607) FrankMonzano válasza -=Tiger=- (#36606) üzenetére


FrankMonzano
őstag

Koszi, jon a priv!

(#36608) rob210


rob210
Topikgazda

Jut eszembe ma ért egy meglepetés.
Eddig nem is foglalkoztam vele, de a kocsi kesztyűtartójában ezzel találkoztam ,akkor ez most nem authentique lenne?

Renault power

(#36609) tresh válasza rob210 (#36608) üzenetére


tresh
addikt

Vagy csak cserélték a kesztyűtartót :P ;]

(#36610) rob210 válasza tresh (#36609) üzenetére


rob210
Topikgazda

Bármi lehet.
De ahogy nézem minden elnevezéshez minden féle felszereltség van.
Nem igazodok ezen ki.
Egy biztos ami 100%-hogy bőr ülés eredetileg csak az RXE-nél volt.

De, most már a tekem se tudja, hogy akkor ez milyen felszereltségű.
Fedcomp van, ködlámpa van, tükör elektromos, de nem fűtött (sajna), első ablakok villanyosak :) , klíma 4 légzsák van.
Nagy fékek és 15"os kerekek.

:F

Renault power

(#36611) mycso válasza rob210 (#36610) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Csak 4 zsák?
Fateromékéban ugyan ezek, vannak plusz:
A tükör fűtött is (biztos nem csak a lap halt meg a tiédben??? olyat még nem nagyon láttam, ami elektromosan állítható de nem fűthető).
Kormány távos 4hangszórós kazettás fej, plüss (velúr) ülések + kárpit, állítható fejtámla elől.
RT cool felszereltségű, ez kb. expression szint.

Az expression abban különbözik, hogy színre fújtak a kilincsek és van hátul napfény roló.

Authentique-ben alapból nem volt klíma, csak felette egyel az Alizé -ban.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#36612) mycso válasza mycso (#36611) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Ja + gyári távos kp. záras riasztó.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#36613) rob210 válasza mycso (#36611) üzenetére


rob210
Topikgazda

Na akkor végképp nem értem.
A kárpit nekem plüs, napfényroló van hátul a kalaptartóban a kilincs viszont nem színre fújt.
4 hangszórós magnó volt ebben is. tuner listes koránytáv alap..
A tükörfűtésnek van külön egy kapcsolója ott ahol a fényszóró magasságot meg a műszerfal világítás erejét lehet állítani na nekem ott apró tartó van nem kapcsoló, tehát tükörfűtés nincs. :(
:F

Na akkor most legyünk okosak.

Ráadásul én úgy tudtam, hogy az Alizé mind fekete díszcsíkos abban meg nincs fedcomp. magyarán az az alap felszereltség, nem? :F :F :F

Renault power

(#36614) Josi válasza rob210 (#36613) üzenetére


Josi
aktív tag

Nálam akkor van tükörfűtés, ha bekapcsolom a hátsó ablak fűtését.
Lehet, hogy nálad is így van.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#36615) Pecc válasza rob210 (#36613) üzenetére


Pecc
őstag

Nagybátyámnak is az RT felszereltségűn a hátsó ablak fűtéssel együtt kapcsol a tükörfűtés is. Szerintem is az enyém az alapfelszereltség, az Alizé.

[ Szerkesztve ]

(#36616) mycso válasza Josi (#36614) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Így van a tükörfűtés a hátsóablak fűtésével megy együtt.
Mondjuk valóban van kavar, haveromnak alizé, van plüss, kormánytáv, elektromos tükör, de nincs fedcomp., nincs roló, és nincs szín kilincs.
Mondjuk egy kezemen (inkább ujjamon) megtudom számolni, hogy eddig hány fényezett kilincses m1-et láttam eddig.

Amikor fateromék vették 2000-ben, akkor ezek voltak: RN, RN cool, RT, RT cool és RXE vagy RXT volt a legnagyobb.

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#36617) Pecc válasza mycso (#36616) üzenetére


Pecc
őstag

RXT meganeből nem volt szerintem csak lagunából.

(#36618) rob210 válasza Josi (#36614) üzenetére


rob210
Topikgazda

Igen ezt már olvastam, de nekem akkor sem megy.:(
Illetve a gépkönyv amit az előző tulaj adott egyértelműen írja, hogy a tükörfűtés kapcsolója a biztosítéktábla felett található ahol a fényszóró magasság állítás fokozat kapcsolója is.
:R

Ez ugyan scenic de itt jól látszik miről beszélek.
ott a panel a kapcsolókkal a biztositék tábla felett.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#36619) Ck. válasza rob210 (#36582) üzenetére


Ck.
addikt

Jól van, akkor nem lesz BMW...egyelőre. :D
Hallgatok rátok és az eszemre, nem tudnék megengedni magamnak még egy Audihoz hasonló halált, ha vmi komolyabb dologgal megállna alattam, akkor nem csak a munkába jutás kerülne veszélybe, hanem az is biztos, hogy az autó hosszú hetekig mozgásképtelenné válna és párom is szétrúgná a seggem.
Viszont tesód hibalistája és motor típusa érdekelne azért.

De ha már ilyen jó fiú voltam, EZT azért szabad? Nem turbós ugyan, de némivel erősebb a mostanitól és megvan a feelingje is.

tresh: Nem rossz gondolat ez a kis Clio sem, de nem tudom, hogy ebben a pici kasztniban hogy érezném magam. Meglátjuk. :)

[ Szerkesztve ]

(#36620) Pecc válasza mycso (#36616) üzenetére


Pecc
őstag

Én alizémben nincs plüs csak ilyen plüssutánzat meg elektromos tükör sincs.

(#36621) mycso válasza Ck. (#36619) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Ahogy nézegetem, amik jobbak azért azoknak már van némi ára...
[link] vagy [link] vagy [link] stb. ...[link]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#36622) Ck. válasza mycso (#36621) üzenetére


Ck.
addikt

Persze, de eleve nem ilyeneket nézegetek, ennyi pénz a világon nincs. :D
Előbb el kene adnom az Ódit, de ahhoz előbb kész kell, h legyen.
Aztán hazavinni es bízni benne, h vmelyik kupec megveszi azért 800-ért. Ha mindez megvan, utána lehet nézelődni komolyabb kategória fele.

(#36623) mycso válasza Ck. (#36622) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Én most egy ilyen 5 ajtós Tsport-ra ha lenne lehetőségem, azonnal lecserélném az autómat, minden gondolkodás nélkül. Nyilván egyáltalán nem lenne racionális döntés, de kell egy olyan!!
Ilyen 1.6, meg 2.0 szívóbenzinekre rá sem nézek, azok valahogy nem vonzanak.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#36624) Ck. válasza mycso (#36623) üzenetére


Ck.
addikt

Teljesen megértelek. A nyomaték az bizony nyomaték.
Nálam még a végén az lesz, h nem veszek mást hanem marad az Ódi és a Renő.
Erős, nyomatékos motor, 170le, 350nm, automata, ülésfűtés, álló fűtés, minden megvan benne ami kell.
Csak épp most halott es eljött egy nagyobb felújítás ideje.
De lehet igy is sokkal okosabb döntés lenne, mint a BMW.

(#36625) rob210 válasza Ck. (#36624) üzenetére


rob210
Topikgazda

:C :K

Renault power

(#36626) -=Tiger=-


-=Tiger=-
tag

Szép reggelt mindenkinek!

Tegnap találkoztunk Frank-el. :) Az alábbi adatokat olvastuk ki:

Remélem Nektek többet mondanak. :)

3 hibakód volt. Egyik sem jelenlévő, hanem tárolt. Sajnos melegen nem produkálta a hibát.

Benzin befecskendezés

Állapotlista

Beprogramozások

Elindulás

Élő adatok_1

Élő adatok_2

Élső lambdaszonda

Hátsó lamdaszonda

Keverékszabályozás

Motor alapjáraton

OBD

(#36627) rob210 válasza -=Tiger=- (#36626) üzenetére


rob210
Topikgazda

A 3 hibakód egyértelművé teszi, hogy mivel van a baj.
Viszont az, hogy hideg motornál nem tudtátok gépre tenni na az a baj.
Illetve az alapjárati értéket visszaállítottad neki, vagy ahhoz nem nyúltál?

Mivel a szívócső nyomás érzékelő nem műkszik össze vissza rángatja az alapjárati motort ami meg hibát dob a pillangó szelep pozicióméteréről, a folyamatos ingadozás miatt. :(

A baj csak az , hogy a 3 közül szerettük volna kizárni valamelyiket amit csak úgy lehet, hogy ha hideg motornál kiderül mi az első kód amit bedob, mert az viszi el a többit.
De szerintem a szivócső nyomás érzékelő lesz a ludas.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#36628) Sly189


Sly189
senior tag

http://m.emag.hu/elf-evolution-sxr-5w-40-4l-5453/pd/DYX23MBBM/

Korrekt ár

(#36629) FrankMonzano válasza -=Tiger=- (#36626) üzenetére


FrankMonzano
őstag

Koszonom a kepeket es a segitseget! :)

Rob: ha hidegen ratennem a gepre, az elso hiba amit kidob az tutira a ludas ?

(#36630) Josi válasza Sly189 (#36628) üzenetére


Josi
aktív tag

Az, de ez 4l kiszerelés. :)
Én maradok a bevált beszerzési forrásoknál.

[ Szerkesztve ]

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#36631) tresh válasza FrankMonzano (#36629) üzenetére


tresh
addikt

De szerintem a szivócső nyomás érzékelő lesz a ludas.

Rob megírta mit tegyél :R

(#36632) FrankMonzano válasza tresh (#36631) üzenetére


FrankMonzano
őstag

Jaja, csak ha megsem az a hibaforras akkor kidobtam tizenx ezer forintot az ablakon es kereshetem tovabb, ez a param :).

(#36633) rob210 válasza FrankMonzano (#36629) üzenetére


rob210
Topikgazda

95%-ra mondom.
Biztos egyetlen dolog van a halál.
De mindig az első hiba szokott második harmadik hibát generálni főleg a befecskendezésnél, mert ezek összefüggenek egymással.
Mint látod nálad is a szívocső nyomás érzékelője van az első helyen.
Utána jött a többi.

Ezt jobb helyeken alkatrész cserélgetéssel oldják meg ha van rá mód és azt fizettetik ki ami valóban hibás.
A te esetedben a szivóval kezdenék.

Renault power

(#36634) tresh válasza FrankMonzano (#36632) üzenetére


tresh
addikt

Mókusbogár apud szerelő nem ? :D Na most min50% kedvezménye tuti van elviszed kicseréled ha nem az a baj vissza viszed az alkatrészt azt cső :)

(#36635) FrankMonzano válasza rob210 (#36633) üzenetére


FrankMonzano
őstag

Ertelek, de ha rossz a szivocsonyomas erzekelo, akkor melegen miert all be az alapjarat? Annak akkor is rossznak kellene lenni, nem?

(#36636) FrankMonzano válasza tresh (#36634) üzenetére


FrankMonzano
őstag

jahh van 40% unix kedvezmenye :). O mondta ezt nekem h gondolt arra is amit rob mond, csak akkor miert nem ingadozik melegen is ? inkabb ugy akarnank kicserelni a cuccot, h ne kelljen foloslegesem venni alkatreszt. Erden van egy csoka azt mondja apam, a cegbol is vittek oda kocsit, elektromos dolgokkal foglalkozik a pali.

[ Szerkesztve ]

(#36637) feco6512


feco6512
tag

Sziaztok M1 nél a féltengely belsőharangja a bal oldalon ami váltó fele van minimálisan kezd olajos lenni van valami adalék anyag ami a váltó olajba öntve segít vagy ez csak mese?Mivel még nem vettem ilyet szét ott szimering van?vagy hogy megy ennek a cseréje?macerás nagyon?

(#36638) rob210 válasza FrankMonzano (#36636) üzenetére


rob210
Topikgazda

Akkor mérjétek ki a nyomásérzékelőt!!!
Ilyen pofon egyszerű.
Ha más értéket ad hidegen mint melegen akkor......???? :)

Renault power

(#36639) rob210 válasza feco6512 (#36637) üzenetére


rob210
Topikgazda

Na most ki van repedezve a gumiharang vagy a bilincs kezd elengedni és úgy szivárog?
Csak azért kérdezem, mert a váltó felöli oldal nedves féltengej, azaz a váltóolaj keni és folyamatosan tartja az olajat, azaz ha elenged elmegy a váltóolajad és úgy ne használd a kocsit.
Nem paráztatni akarlak, csak a váltócsere nehezebb mint a gumiharang csere.

Minden képpen kell váltóolaj, váltó típustól függően 4.4 liter a JBxxx sekhez 75W80 elf vagy total.
Aztán kell egy ilyen gumiharang spidan vagy febi esetleg drágább ha megengedheted.
Kerék le, váltóolaj leenged, féltengely kihúz, de bazi óvatosan hogy a tűgörgők el ne guruljanak, mert akkor nem lesz féltengelyed. Utána harang kicserél, vissza az egész és öröm boldogság.

Vagy elviszed szerelőhöz akinek van ilyene és kicseréli neked hamar.

Renault power

(#36640) feco6512 válasza rob210 (#36639) üzenetére


feco6512
tag

Éppen csak látszik semmi cseppenés nincs alatta.Akkor ott simering nincs is?Keresek akkor valami jó minőségű gumi harangot.

(#36641) Ck.


Ck.
addikt

Gyerekek, emlékeztek a 2 héttel ezelőtti rúgótörésemre. Mondtam, hogy megvettem őket párban, de elkezdett szakadni az eső, így csak a törött lett kicserélve. Mára volt lebeszélve a szerelővel a találkozó a másik oldal cseréjéhez is.
Szépen begurultam hozzá, felparkoltam a felhajtóra, tolattam még kettőt hátra, alászedtem a kormányt, egyszer csak hatalmas durranás, reccs és kopp. A másik oldali rúgó is eltört, ki is fordult az egész toronycsapágy, majd pedig leállítottam a motort, mint aki jól végezte dolgát, kiszálltam és kicseréltük ezen az oldalon is. Így kell időzíteni. :DDD
Mentem vele az utóbbi 2 hétben kb. 1000 km-t, minden oké volt, erre most begurulok a szerelőmhöz, és mielőtt leállítanám a motort, reccs. Ha nem velem történt volna, el se hinném. :D :))

(#36642) dhgm válasza rob210 (#36639) üzenetére


dhgm
tag

Jah így könnyű... Vagy elviszed szerelőhöz akinek van ilyene és kicseréli neked hamar.

de, neki a váltóoldalon van a gondja...

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#36643) rob210 válasza dhgm (#36642) üzenetére


rob210
Topikgazda

ÉS??? :F

Renault power

(#36644) dhgm válasza feco6512 (#36640) üzenetére


dhgm
tag

Simmering a gumiharang ( váltóoldali) külső részén van ami a féltengelyre illeszkedik. Ezen az oldalon csapágy is van a gumiharangban... :W

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#36645) rob210 válasza feco6512 (#36640) üzenetére


rob210
Topikgazda

De de mivel nedves tengely van benne szimering a külső keskeny felén.
Arra van rászorítva a gumiharang.
[link]

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#36646) rob210 válasza dhgm (#36642) üzenetére


rob210
Topikgazda

Közben átgondolva igazad van a féltengely kijön mindenképpen.
:R

Renault power

(#36647) feco6512 válasza rob210 (#36646) üzenetére


feco6512
tag

Meyle Spidan Löbro ezek közül melyik a jó? most hogy tudnám megnézni a váltó olaj szintet?holnap kéne a kocsi nagyon éppen csak látszik a gumiharangon remélem kibirja

(#36648) dhgm válasza rob210 (#36646) üzenetére


dhgm
tag

Igen, előtte váltóolaj leereszt, féltengely ki ( vigyázva a tűgörgőkre) zégergyűrű levesz, csillag lehúz a ricniről, majd jöhet le a gumiharang. Előtte természetesen kerékoldalon szét kell barmolni valahol ( gömbfej, vagy lengéscsillapító alsó rögzítése) Összeszerelés fordított sorrendben... szép munka.

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#36649) rob210 válasza feco6512 (#36647) üzenetére


rob210
Topikgazda

Meyle Spidan mehet a másikról sose hallottam, bár ettől még lehet jó.
Ha csak nedves akkor azért nem fogja elengedni az összes olajat annyira nem durva gondolom.
De cserélni kell záros határidőn belül.
:R

Renault power

(#36650) feco6512 válasza rob210 (#36649) üzenetére


feco6512
tag

Ok meglesz ellenörizni hol tudom a szintet?a váltó tetején van egy müanyag doboz szerű az mi?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.