Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [mefistofeles:] Miért így bizniszelsz?
- [Re:] [crok:] Android ADB, TWRP, ROM, GApps, MicroG, APK és egyéb segédeszközök
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tresh
addikt
Persze eszembe jutott már 106ba nincs 5 ös csak szutyok 6gang nissan váltó Fateré is ezért kap majd kettőst
PeterPH
senior tag
Némileg érintve vagyok a témában
2010-ben adtam el az 5 éves MII 1.4 kombimat, és ültem át régi szerelmembe egy E39 523iA lumuzinba. Majd 2013-ban ezt lecseréltem egy E39 525iA touring-ra. Tavaly e mellé vettem az 1.5DCi ClioII-t rohangálós, nemsajnálós autónak.
A váltást kicsit sem bántam meg, de racionálisnak semmiképpen nem nevezném, nem is erről szólt.
Kellő hozzáértéssel, jó alkatrészforrásokkal nem vészes az E39 fentartása, de még így is jelentősen magasabb lehet mint egy Megane-é.
A Megane-hoz hasonlóan az E39 mögött is jelentős, segítőkész közösség áll (angliában is), így nincs megoldhatatlan probléma.
Egyszóval ha szerelem, akkor igen, ha racionalitás, akkor nem.
rob210
Topikgazda
Ha megcsinálod amiket írtam és jelzed mi volt a jelenség szinte biztosra mondhatom mi a hiba.
De ha diagon van a gép rögtön látnifogjátok a szenzor hibát.
Renault power
-=Tiger=-
tag
Ha esetleg Budakalász vagy a Kossuth tér felé jársz és egyeztetünk egy időpontot, akkor kiolvasom Neked belőle.
FrankMonzano
őstag
Holnap raernel? Elmennek oda, ahol jo neked es megnezhetnenk!
Rob : koszi!
[ Szerkesztve ]
-=Tiger=-
tag
Szia!
Holnap 8-tól 14-ig dolgozok.
Sajnos fizetős a környék vagy kicsivel arrébb van egy parkolóház, de nem igen ismerem még, mert kb. fél hete dolgozok itt.
Lényeg a lényeg, holnap akkor beviszem, amikor meg tudsz jönni akkor megnézzük.
Majd dobjál rám kérlek egy privit és elküldöm a számom.
UI: Ha esetleg másnak is szüksége lenne rá, akkor ugyan így meg tudjuk oldani valószínűleg.
szerk: viszont ha ma kéne, az is megoldható, csak Budakalászon.
[ Szerkesztve ]
FrankMonzano
őstag
Koszi, jon a priv!
rob210
Topikgazda
tresh
addikt
Vagy csak cserélték a kesztyűtartót
rob210
Topikgazda
Bármi lehet.
De ahogy nézem minden elnevezéshez minden féle felszereltség van.
Nem igazodok ezen ki.
Egy biztos ami 100%-hogy bőr ülés eredetileg csak az RXE-nél volt.
De, most már a tekem se tudja, hogy akkor ez milyen felszereltségű.
Fedcomp van, ködlámpa van, tükör elektromos, de nem fűtött (sajna), első ablakok villanyosak , klíma 4 légzsák van.
Nagy fékek és 15"os kerekek.
Renault power
Csak 4 zsák?
Fateromékéban ugyan ezek, vannak plusz:
A tükör fűtött is (biztos nem csak a lap halt meg a tiédben??? olyat még nem nagyon láttam, ami elektromosan állítható de nem fűthető).
Kormány távos 4hangszórós kazettás fej, plüss (velúr) ülések + kárpit, állítható fejtámla elől.
RT cool felszereltségű, ez kb. expression szint.
Az expression abban különbözik, hogy színre fújtak a kilincsek és van hátul napfény roló.
Authentique-ben alapból nem volt klíma, csak felette egyel az Alizé -ban.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Ja + gyári távos kp. záras riasztó.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
Na akkor végképp nem értem.
A kárpit nekem plüs, napfényroló van hátul a kalaptartóban a kilincs viszont nem színre fújt.
4 hangszórós magnó volt ebben is. tuner listes koránytáv alap..
A tükörfűtésnek van külön egy kapcsolója ott ahol a fényszóró magasságot meg a műszerfal világítás erejét lehet állítani na nekem ott apró tartó van nem kapcsoló, tehát tükörfűtés nincs.
Na akkor most legyünk okosak.
Ráadásul én úgy tudtam, hogy az Alizé mind fekete díszcsíkos abban meg nincs fedcomp. magyarán az az alap felszereltség, nem?
Renault power
Josi
aktív tag
Nálam akkor van tükörfűtés, ha bekapcsolom a hátsó ablak fűtését.
Lehet, hogy nálad is így van.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
Pecc
őstag
Nagybátyámnak is az RT felszereltségűn a hátsó ablak fűtéssel együtt kapcsol a tükörfűtés is. Szerintem is az enyém az alapfelszereltség, az Alizé.
[ Szerkesztve ]
Így van a tükörfűtés a hátsóablak fűtésével megy együtt.
Mondjuk valóban van kavar, haveromnak alizé, van plüss, kormánytáv, elektromos tükör, de nincs fedcomp., nincs roló, és nincs szín kilincs.
Mondjuk egy kezemen (inkább ujjamon) megtudom számolni, hogy eddig hány fényezett kilincses m1-et láttam eddig.
Amikor fateromék vették 2000-ben, akkor ezek voltak: RN, RN cool, RT, RT cool és RXE vagy RXT volt a legnagyobb.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Pecc
őstag
RXT meganeből nem volt szerintem csak lagunából.
rob210
Topikgazda
Igen ezt már olvastam, de nekem akkor sem megy.
Illetve a gépkönyv amit az előző tulaj adott egyértelműen írja, hogy a tükörfűtés kapcsolója a biztosítéktábla felett található ahol a fényszóró magasság állítás fokozat kapcsolója is.
Ez ugyan scenic de itt jól látszik miről beszélek.
ott a panel a kapcsolókkal a biztositék tábla felett.
[ Szerkesztve ]
Renault power
Ck.
addikt
Jól van, akkor nem lesz BMW...egyelőre.
Hallgatok rátok és az eszemre, nem tudnék megengedni magamnak még egy Audihoz hasonló halált, ha vmi komolyabb dologgal megállna alattam, akkor nem csak a munkába jutás kerülne veszélybe, hanem az is biztos, hogy az autó hosszú hetekig mozgásképtelenné válna és párom is szétrúgná a seggem.
Viszont tesód hibalistája és motor típusa érdekelne azért.
De ha már ilyen jó fiú voltam, EZT azért szabad? Nem turbós ugyan, de némivel erősebb a mostanitól és megvan a feelingje is.
tresh: Nem rossz gondolat ez a kis Clio sem, de nem tudom, hogy ebben a pici kasztniban hogy érezném magam. Meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
Pecc
őstag
Én alizémben nincs plüs csak ilyen plüssutánzat meg elektromos tükör sincs.
Ck.
addikt
Persze, de eleve nem ilyeneket nézegetek, ennyi pénz a világon nincs.
Előbb el kene adnom az Ódit, de ahhoz előbb kész kell, h legyen.
Aztán hazavinni es bízni benne, h vmelyik kupec megveszi azért 800-ért. Ha mindez megvan, utána lehet nézelődni komolyabb kategória fele.
Én most egy ilyen 5 ajtós Tsport-ra ha lenne lehetőségem, azonnal lecserélném az autómat, minden gondolkodás nélkül. Nyilván egyáltalán nem lenne racionális döntés, de kell egy olyan!!
Ilyen 1.6, meg 2.0 szívóbenzinekre rá sem nézek, azok valahogy nem vonzanak.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Ck.
addikt
Teljesen megértelek. A nyomaték az bizony nyomaték.
Nálam még a végén az lesz, h nem veszek mást hanem marad az Ódi és a Renő.
Erős, nyomatékos motor, 170le, 350nm, automata, ülésfűtés, álló fűtés, minden megvan benne ami kell.
Csak épp most halott es eljött egy nagyobb felújítás ideje.
De lehet igy is sokkal okosabb döntés lenne, mint a BMW.
rob210
Topikgazda
Renault power
-=Tiger=-
tag
Szép reggelt mindenkinek!
Tegnap találkoztunk Frank-el. Az alábbi adatokat olvastuk ki:
Remélem Nektek többet mondanak.
3 hibakód volt. Egyik sem jelenlévő, hanem tárolt. Sajnos melegen nem produkálta a hibát.
Benzin befecskendezés
Állapotlista
Beprogramozások
Elindulás
Élő adatok_1
Élő adatok_2
Élső lambdaszonda
Hátsó lamdaszonda
Keverékszabályozás
Motor alapjáraton
OBD
rob210
Topikgazda
A 3 hibakód egyértelművé teszi, hogy mivel van a baj.
Viszont az, hogy hideg motornál nem tudtátok gépre tenni na az a baj.
Illetve az alapjárati értéket visszaállítottad neki, vagy ahhoz nem nyúltál?
Mivel a szívócső nyomás érzékelő nem műkszik össze vissza rángatja az alapjárati motort ami meg hibát dob a pillangó szelep pozicióméteréről, a folyamatos ingadozás miatt.
A baj csak az , hogy a 3 közül szerettük volna kizárni valamelyiket amit csak úgy lehet, hogy ha hideg motornál kiderül mi az első kód amit bedob, mert az viszi el a többit.
De szerintem a szivócső nyomás érzékelő lesz a ludas.
[ Szerkesztve ]
Renault power
Sly189
senior tag
http://m.emag.hu/elf-evolution-sxr-5w-40-4l-5453/pd/DYX23MBBM/
Korrekt ár
FrankMonzano
őstag
Koszonom a kepeket es a segitseget!
Rob: ha hidegen ratennem a gepre, az elso hiba amit kidob az tutira a ludas ?
Josi
aktív tag
Az, de ez 4l kiszerelés.
Én maradok a bevált beszerzési forrásoknál.
[ Szerkesztve ]
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
tresh
addikt
De szerintem a szivócső nyomás érzékelő lesz a ludas.
Rob megírta mit tegyél
FrankMonzano
őstag
Jaja, csak ha megsem az a hibaforras akkor kidobtam tizenx ezer forintot az ablakon es kereshetem tovabb, ez a param .
rob210
Topikgazda
95%-ra mondom.
Biztos egyetlen dolog van a halál.
De mindig az első hiba szokott második harmadik hibát generálni főleg a befecskendezésnél, mert ezek összefüggenek egymással.
Mint látod nálad is a szívocső nyomás érzékelője van az első helyen.
Utána jött a többi.
Ezt jobb helyeken alkatrész cserélgetéssel oldják meg ha van rá mód és azt fizettetik ki ami valóban hibás.
A te esetedben a szivóval kezdenék.
Renault power
tresh
addikt
Mókusbogár apud szerelő nem ? Na most min50% kedvezménye tuti van elviszed kicseréled ha nem az a baj vissza viszed az alkatrészt azt cső
FrankMonzano
őstag
Ertelek, de ha rossz a szivocsonyomas erzekelo, akkor melegen miert all be az alapjarat? Annak akkor is rossznak kellene lenni, nem?
FrankMonzano
őstag
jahh van 40% unix kedvezmenye . O mondta ezt nekem h gondolt arra is amit rob mond, csak akkor miert nem ingadozik melegen is ? inkabb ugy akarnank kicserelni a cuccot, h ne kelljen foloslegesem venni alkatreszt. Erden van egy csoka azt mondja apam, a cegbol is vittek oda kocsit, elektromos dolgokkal foglalkozik a pali.
[ Szerkesztve ]
feco6512
tag
Sziaztok M1 nél a féltengely belsőharangja a bal oldalon ami váltó fele van minimálisan kezd olajos lenni van valami adalék anyag ami a váltó olajba öntve segít vagy ez csak mese?Mivel még nem vettem ilyet szét ott szimering van?vagy hogy megy ennek a cseréje?macerás nagyon?
rob210
Topikgazda
Akkor mérjétek ki a nyomásérzékelőt!!!
Ilyen pofon egyszerű.
Ha más értéket ad hidegen mint melegen akkor......????
Renault power
rob210
Topikgazda
Na most ki van repedezve a gumiharang vagy a bilincs kezd elengedni és úgy szivárog?
Csak azért kérdezem, mert a váltó felöli oldal nedves féltengej, azaz a váltóolaj keni és folyamatosan tartja az olajat, azaz ha elenged elmegy a váltóolajad és úgy ne használd a kocsit.
Nem paráztatni akarlak, csak a váltócsere nehezebb mint a gumiharang csere.
Minden képpen kell váltóolaj, váltó típustól függően 4.4 liter a JBxxx sekhez 75W80 elf vagy total.
Aztán kell egy ilyen gumiharang spidan vagy febi esetleg drágább ha megengedheted.
Kerék le, váltóolaj leenged, féltengely kihúz, de bazi óvatosan hogy a tűgörgők el ne guruljanak, mert akkor nem lesz féltengelyed. Utána harang kicserél, vissza az egész és öröm boldogság.
Vagy elviszed szerelőhöz akinek van ilyene és kicseréli neked hamar.
Renault power
feco6512
tag
Éppen csak látszik semmi cseppenés nincs alatta.Akkor ott simering nincs is?Keresek akkor valami jó minőségű gumi harangot.
Ck.
addikt
Gyerekek, emlékeztek a 2 héttel ezelőtti rúgótörésemre. Mondtam, hogy megvettem őket párban, de elkezdett szakadni az eső, így csak a törött lett kicserélve. Mára volt lebeszélve a szerelővel a találkozó a másik oldal cseréjéhez is.
Szépen begurultam hozzá, felparkoltam a felhajtóra, tolattam még kettőt hátra, alászedtem a kormányt, egyszer csak hatalmas durranás, reccs és kopp. A másik oldali rúgó is eltört, ki is fordult az egész toronycsapágy, majd pedig leállítottam a motort, mint aki jól végezte dolgát, kiszálltam és kicseréltük ezen az oldalon is. Így kell időzíteni.
Mentem vele az utóbbi 2 hétben kb. 1000 km-t, minden oké volt, erre most begurulok a szerelőmhöz, és mielőtt leállítanám a motort, reccs. Ha nem velem történt volna, el se hinném.
dhgm
tag
Jah így könnyű... Vagy elviszed szerelőhöz akinek van ilyene és kicseréli neked hamar.
de, neki a váltóoldalon van a gondja...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
rob210
Topikgazda
ÉS???
Renault power
dhgm
tag
Simmering a gumiharang ( váltóoldali) külső részén van ami a féltengelyre illeszkedik. Ezen az oldalon csapágy is van a gumiharangban...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
rob210
Topikgazda
De de mivel nedves tengely van benne szimering a külső keskeny felén.
Arra van rászorítva a gumiharang.
[link]
[ Szerkesztve ]
Renault power
rob210
Topikgazda
Közben átgondolva igazad van a féltengely kijön mindenképpen.
Renault power
feco6512
tag
Meyle Spidan Löbro ezek közül melyik a jó? most hogy tudnám megnézni a váltó olaj szintet?holnap kéne a kocsi nagyon éppen csak látszik a gumiharangon remélem kibirja
dhgm
tag
Igen, előtte váltóolaj leereszt, féltengely ki ( vigyázva a tűgörgőkre) zégergyűrű levesz, csillag lehúz a ricniről, majd jöhet le a gumiharang. Előtte természetesen kerékoldalon szét kell barmolni valahol ( gömbfej, vagy lengéscsillapító alsó rögzítése) Összeszerelés fordított sorrendben... szép munka.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
rob210
Topikgazda
Meyle Spidan mehet a másikról sose hallottam, bár ettől még lehet jó.
Ha csak nedves akkor azért nem fogja elengedni az összes olajat annyira nem durva gondolom.
De cserélni kell záros határidőn belül.
Renault power