Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
Topikgazda
A 3 hibakód egyértelművé teszi, hogy mivel van a baj.
Viszont az, hogy hideg motornál nem tudtátok gépre tenni na az a baj.
Illetve az alapjárati értéket visszaállítottad neki, vagy ahhoz nem nyúltál?
Mivel a szívócső nyomás érzékelő nem műkszik össze vissza rángatja az alapjárati motort ami meg hibát dob a pillangó szelep pozicióméteréről, a folyamatos ingadozás miatt.
A baj csak az , hogy a 3 közül szerettük volna kizárni valamelyiket amit csak úgy lehet, hogy ha hideg motornál kiderül mi az első kód amit bedob, mert az viszi el a többit.
De szerintem a szivócső nyomás érzékelő lesz a ludas.
[ Szerkesztve ]
Renault power