Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [mefistofeles:] Miért így bizniszelsz?
- [Re:] [crok:] Android ADB, TWRP, ROM, GApps, MicroG, APK és egyéb segédeszközök
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
zsolt1129
addikt
Sziasztok. Most nézegetem az alkatrészeket a Megane 2-höz. Nagy reviziò lesz:
1. Vezérlés csere. Gyári lesz, de nincsen hozzá vizpumpa. Ebből Valeo-t ajánlottak. Erről vélemény?
2. Hosszbordás szîj + görgők. Ebből is gyári lesz.
3. Elf olaj + gyári olajszűrő.
4. Fagyállò folyadék. Ebből nincsen gyári. Ti milyet ajánlanátok?
5. Gyertya és toronycsapágyak? Előbbiből ngk-ra gondoltam, az utòbbibòl skf-re. Kb ennyi. Várom a véleményeket és a javaslatokat. Köszönöm előre is.
tresh
addikt
1. Vezérlés csere. Gyári lesz, de nincsen hozzá vizpumpa. Ebből Valeo-t ajánlottak. Erről vélemény?
- DOLZ,SKF
2. Hosszbordás szîj + görgők. Ebből is gyári lesz.
- Gates szett is jó bőven
3. Elf olaj + gyári olajszűrő.
-Mann szűrőt adj neki ( Rob majd jól megcáfólja )
4. Fagyállò folyadék. Ebből nincsen gyári. Ti milyet ajánlanátok?
- Mindegy csak jó arányba legyen bekeverve..de a gyári norma szabvány szerintem meg van adva gépkönyv be vagy a kupakon/tartályon rajta van
5. Gyertya és toronycsapágyak? Előbbiből ngk-ra gondoltam, az utòbbibòl skf-re. Kb ennyi. Várom a véleményeket és a javaslatokat. Köszönöm előre is.
- Jól gondoltad
zsolt1129
addikt
Köszönöm a segìtséget. Fagyállòròl csak annyit îr a gépkönyv, hogy g12 legyen. Akkor bármelyik jò, ami ezt a szabványt teljesìti?
rob210
Topikgazda
Dayco, gates contitec vez szíj.
Dolz vízpumpa
Olajszűrő mann fan voltam a múltkor 19.000.- be fájt szóval már az sem a régi sajnos. most alco van teszi a dolgát.
Toronycsapágy febi swag a többi nekem nem vált be.
Hosszbordás gates dayco contitec
Fagyáló csak a total.!!! Nagyon jól ken olcsó minden normát teljesít.
Gyertya Ngk vagy denso nekem denso van csak úgy mint a trafó szeretik egymást.
Renault power
zsolt1129
addikt
Pl ez jo bele?
Egyébként a gyári vezérmű is gates,most meg jò árban van, ugyhogy akkor az lesz.
[ Szerkesztve ]
Pecc
őstag
Miért, mi történt a szűrő miatt?
tresh
addikt
Gyári hibás volt.
FrankMonzano
őstag
UPDATE a clio alapjarati ugyben! Elvittem Erdre a tegnapi nap folyaman egy injektoroshoz,aki auto elektronikaval foglalkozik (www.injektor.hu). Sem a szivocsonyomas erzekelovel nincs gond,sem pedig mas szenzorral,egyseggel. Azt mondja a pali h van 4 gyuru, ami miatt fars levegot sziv es az elektronika nem birja toleralni ezt, ezert van a jelenseg. A 4 gyurut a baumgartnertol lehet csak beszerezni. Tobb nap, amig ideer, oriasi...
gabx76
senior tag
rob210
Topikgazda
Tudtommal sima G12 kell bele nem G12 + emlékeim szerint a II-esbe is még a sima G12 kell.
Renault power
rob210
Topikgazda
A peremezésnél elengedett 20 kilóméter alatt és elfszivárgott az olaj.
Renault power
tresh
addikt
lpr betét helyett én mást vettem volna
rob210
Topikgazda
rob210
Topikgazda
Hát apám el kellett gondolkodnom rajta, hogy mi is az a vezetőkarfej.
Miért nem lehet ezt a nevén nevezni?
egyébként nem rossz lista.
Renault power
rob210
Topikgazda
Ezek a szelepfedél alatti tömítő gyűrűk?
Mert azt én konkréten bekentem loctitle olaj és hő álló szerelőpasztával aztán azóta is úgy van.
Nem volt kedvem 4 gumigyűrűért kiadni sokezer forintot.
Mondtam én, hogy méresd ki a szenzorokat ne rohanjunk fejjel a falnak
Ezek szerint még nem annyira rossz az állapotuk és melegen be bírnak dagadni annyira, hogy visszaálljon a normális állapot.
Renault power
gabx76
senior tag
Egy ideig én is eléggé WTF fejjel méregettem, hogy most rakjam-e a kosárba, de a kép azért meggyőzött.
(#36762) tresh: Volt ilyennel valami rossz tapasztalatod? Nekem most ilyen van elől és teljesen meg vagyok elégedve. Nincs hangja fékezésnél és megáll, mint a cövek. Esetleg azt vethetem a szemére, hogy kicsit gyorsabban kopik az előző szettnél.
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
Tettem már be párat amit ismerős hozott, hogy ez menjen bele "mert olcsó volt" nem azt mondom hogy rossz vagy nem áll meg vele az autó, de kopásra visszatérve szerintem is hamarabb kell cserélni. Egy G4 alá tettem előre be, igaz ott a tárcsa is lpr volt. Nekem kicsit nyúlósnak tűnt a fék ha beleálltam két lábbal , ettől függetlenül meg fogta az autót semmi baj nem volt vele, kb 1 hete cseréltem ugyan ezen a G4-en most textar tárcsát kapott (akcióba volt nékem ) + hozzá Zimmermann betéteket. Hát a tulaj meg lepődött milyet fog a cucc 80-ról olyat fogott hogy majdnem lefejelte a szélvédőt Most amúgy faternak is ezt a kombót vettem , kíváncsi leszek mit művel a laguna alatt ott kicsit több a súly/le Nálam ami bevált tárcsa Ferodo,Textar, Zimmermann, Ate, Brembo max sport, betét Ferodo,Zimmermann, Textar,Valeo (bár ez porol nagyon,és kopik is viszont nagyon komolyan fog) .
rob210
Topikgazda
Jó lesz az LPR még is csak egy komoly féktechnikai vállalat.
Cimbim hondája alatt az van és nem panaszkodott rá.
Az biztos, hogy ha állatkodni akar az ember akkor komoly féket kell venni de hétköznapi használatban azt se tudod elmelegíteni a hűtött tárcsa miatt.
Renault power
FrankMonzano
őstag
Nem tudom hogy az e, de 4db van + van meg 1 nagy ebbol a gyurubol. Jah kiraly volt hogy bemerte 24 penzert . A problema ugyan ugy fennall amit orvosolni kell. Ezen felul kopog valami a kormanymunel, fekcsere kene elol hatul, tolatasnal nem eg a tolatolapma,mivel kiment a kapcsolo, a kipufogo dob kifuj, ablakmoso motor nem muxik, valami van a kabelezessel is, mert a hatso rendszamtabla vilagatitas folyamatosan kieg, rugok eltorve elol, kicsit csattog a hidrotoke . A motor neha gondol egyet es leall, a computernel kell kicserelni vmit, ami ramegy. Eljen a renault . Nem vagyok turelmetlen, se eloiteletes, de a kovetkezo autom nem renault lesz. 94e km-rel vettuk, most 153 van benne. Haverom bekaszem corollajaba 160 van, olajon es benzinen kivul nem futott at rajta mas. Minden alkatresz eredeti. Kozel azonos koru es a km is hasonlo.
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
ah kiraly volt hogy bemerte 24 penzert
parancsolsz mit csinált ennyiért ???
FrankMonzano
őstag
Diagnosztika, oszcilloszkop meg radugta a csore a kipufogot, ez amit lattam... amit nem lattam azt nem tudom. Leellenoriztek az elektronikat, semmit sem talaltak,24.000 ft!
Nem kicsit van elegem, eddig semmi baja sem volt az autonak. Kb fel ev alatt rohamosan jottek a bajok ki rajta.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Basszus te Pesti vagy?
24.000.- ért én a fél autót kicseréltem volna.
Számlát kértél?!!!!???
A fékeket ne vedd hibának az kopó alkatrész azt a toyóban is cserélni kell.
Az én cimborám corollája többet volt szervízben már mint az én megane-om.
Csak, hogy ellenpéldát is hozzak de a mostani párom corolla versojával is több baj van mint a 14-éves meganeommal. Pedig az 2007-es.
Na szóval a kormányműben mi kopog és mikor?
Az valószínűleg csak a stabrúd szilentje lesz ami 800-900.-
a tolatólámpa kapcsoló nem biztos, hogy kuka azt is ki kéne mérni, nem a szál van-e elszakadva.
Nem bonyolúlt te is meg tudod csinálni egy egyszerű multiméter kell, vagy egy próbalámpa (12 voltos)
A rendszámtábla világításnál pedig szintén meg kell mérni a kábeleket, ajtónyitás közben.
Ha van ingadozás akkor el van törve az átvezető kábel, ami konkrétan a rendszámtábla világítás kiégése miatt is gyanús, és ami szintén tönkremehet bárminél nem csak a renaultnál.
Egyszóval át kéne azt a kocsit nézni és normálisan megcsinálni.
24.000.- mért ezen továbbra is ki vagyok borulva, nem kértél árajánlatot?
[ Szerkesztve ]
Renault power
FrankMonzano
őstag
Jah adott szamlat! Pesti persze. Jo nagy lehuzasnak voltam az aldozata.
[ Szerkesztve ]
Kakaduku
senior tag
Azt a rohadt...! Ez nem semmi.
rob210
Topikgazda
Scanneld már be azt a számlát légyszíves akár privátba is vagy szerintem más is kíváncsi rá.
De ha nem titok feltétlen megnézném.
Renault power
Kakaduku
senior tag
+1 Én is rátekintenék egy kicsit, természetesen ha szeretnéd.
tresh
addikt
Maradjunk abba hogy ezt egy normális szerelő max 5k-ért megnézi.
rob210
Topikgazda
Nekem amikor vissza kellett állítani a gépet tehát diagolni kellett az volt 3.000.- és akkor valóban csinált is valamit.
Renault power
Hugo85
aktív tag
Azért ennyire ne tessék kiakadni itt vannak az áraik, bárki megtekintheti előre, tiszta lappal játszanak. Teljesen fehéren, számlával dolgoznak, akinek ez sok - nekem is az, nagyon - az nem őket választja.
De egy országos hírű szervizről beszélünk nagyon komoly műszerezettséggel, amivel az egészen okkult hibákat is fel tudják deríteni a legtöbbször. Ha arról van szó akár napok alatt, természetesen ilyen esetekben nagyon drágán. Érdemes itt olvasgatni nagyon érdekes történetek vannak. Vannak olyan esetek amikor már csak ők tudtak segíteni több szerviz után.
dhgm
tag
Ha még nem volt...
Kedves Fórumtársak!!!
Régebbi rádióval ellátott M2 usb zene megoldva. Legolcsóbb megoldás, mely működik:[link]
és
update list rádióval működik usb kulcsról és teló 3,5 mm-es Jack aljzatáról szintén...
Rádiót kivesszük...
sárga csatlakozó mellé a vásárolt zöldet bedugjuk...
1,5 m kábelt adnak hozzá, azt tetszés szerinti helyen el tudjuk vezetni...
Én az obd ajtónál vezettem ki...
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
gabx76
senior tag
Értem. Köszi a felvilágosítást!
Igaz is, hogy ami előtte volt benne, az nagyon zajongott fékezéskor, ugyanakkor határozottan fogott. Annyira hogy állandóan biccentettünk szinte minden lámpánál.. Viszont nekem a mostani jobban tetszik, mert könnyebb adagolni.
Ha taposom akkor fog ez is ahogy kell. Ebből is látszik, hogy "ízlések és pofonok..."
dhgm
tag
Na akkor most hogy is van ez FOSH francia, FOSH Renault hány cikkben szerepel?
Tényleg rosszak...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
zsolt1129
addikt
Rob210 és tresh. Köszi a segîtséget. Lehet zavarlak még pár kérdéssel titeket.
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
Nem mondtam egy szóval se hogy rossz , félre ne érts
(#36779) Hugo85: jól ismerem őket, csak pl haver 306-ját darabokra szedték majd össze és tesztkör majd megint szét (neki is alapjárat volt a gond) majd kiderült hogy HF felújítás kell neki 2 napig mindent teszteltek ez volt 40k de tényleg mindent megnéztek. Szóval ehhez képest az előbbi művelet nem kicsit drága volt. Bár emlékeim szerint ha nem az a hiba mait megállapítottak akkor visszafizetik a zsetont.
rob210
Topikgazda
Ettől még ez drága mert a jelen esetben csak ki kellett volna mérni 2 szenzort.
Azért ez 15 perc alatt megvan, magyarán jófajta órabérrel dolgoznak.
Azt nem kérdőjelezem meg, hogy hozzáértők, hallottam már jókat róluk én is de mindig ott volt a mondat végén, "csak rohadt drágák!"
De most, hogy belinkelted át is tanulmányozom az oldalt
Renault power
FrankMonzano
őstag
rob210
Topikgazda
Szívósor tömítés csere.
Na én azt is bekenném pasztával aztán csókolom.
Ha jársz a X-kerben megcsinálhatjuk, nem egy nagy vasziszdasz.
Renault power
FrankMonzano
őstag
Koszonom az ajanlatot, de sztem megoldjuk ezt majd valahogy. Ha megis szukseg lenne erre a muveletre, mindenkepp szolok .
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Csak felajánlás volt, mint renault fanatikus
Renault power
AthlonXP
őstag
Sziasztok!
Tud valaki eladó emelőt Megane 1 PH2-be? Kéne minden tartozékkal, lehetőleg új, vagy alig használt. Ha nincs ilyen, akkor esetleg lehet még ilyet kapni, hol és mennyiért?
Sajnos a sajátja nincs túl jó állapotban, ezért kéne másik.
Bár ami azt illeti, személy szerint, még a mentőben is ütném azt a barmot, aki ezt az emelőt tervezte! Hogy lehet valami ennyire hulladék?! Biztos mérnök tervezte, mert csak azok tudnak ilyen konstrukciós hulladékot kiadni a kezükből!
Josi
aktív tag
Pl ez?
Emelő
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
rob210
Topikgazda
Hulladék? Én tökre szeretem.
Renault power
Hugo85
aktív tag
Hát ugye nem órabérben csinálják a hibafeltárást (vagyis ha túlmegy 3 órán, akkor órabérrel növekszik) hanem ilyen darabáron. A darabár pedig talán komplexebb autókhoz van méretezve. Evan
De legalább kimértek, megnéztek mindent, az hogy épp egyszerű hiba volt az mázli részükre. De biztos van olyan eset amikor mind a három órára szükség lett volna.
Biztos nekem is lenne olyan hiba, amikor már őket választanám, de a végső állomás volna.
Viszont mostanában nekem is volt alapjárat ingadozásom. Hidegen nehezen pörgött fel emelt alapjáratra, 500-ról lassan ment fel 1.000 föé - de nem háromhengerezett. Melegen meg hintázott 500-1.100 között. Na mondom bakker nekem is valami érzékelő vagy trafók, de aztán elmúlt. Rejtély hogy mi okozhatta...
Trafóim elvileg még gyáriak, de fekete kupakos densok, gyertyákban (NGK) kb 9.000 km van. Lehet kéne egy pillangószelep pucolás, de utána meg vissza kellene állítani CLIP-pel...
laca.1
aktív tag
erre még valaki? szerintetek Renault szervizben meg tudják állapítani a hibát?
[ Szerkesztve ]
FrankMonzano
őstag
Majd akkor nevetek igazan, ha a gyuruk csereje utan sem lesz jo .
Ck.
addikt
Ááá, nekem nem való kézi váltó, béna vagyok. Megyek vissza ótomatára, mielőtt tönkreteszem az autót.
Ma 1-es után fél2-be váltottam. Csúnya reccs, kuplung azonnal be, váltókar ki, majd 2-be rendesen be és fél óra anyázás utána.
Remelem a váltó belülről nem sérült. Ilyesmiben soha nem szoktam hibázni.
[ Szerkesztve ]
SZATA
senior tag
Akkor neked is az hiba, mint nálam volt, csak egy kicsit más volt a jelenség. Ha azt veszed, olcsón megúsztad, ha meg mégsem az a hiba, kérheted vissza a pénzt. Én, illetve a szerelő erre pár maszek, egy Renault diag, két szenzor csere után, végső megoldásként egy márkaszervízes tippje alapján jött/em rá.
Azért jó az ilyen komplex diag, mert nem kell tippelni, és sorra cserélgetni a nem olcsó alkatrészeket, és én is jókat olvastam a cégről. Azóta szerencsére jó az autó kopp-kopp-kopp.
Urak, mitől lehet az, hogy néha ha intenzíven használom a motorféket, majd rálépek az üzemire, kicsit búg a jobb első keréknél valami. Minden nap megyek hegyen völgyön, de csak ritkán, hetente egyszer hallom rövid ideig. Még nem is biztos, hogy pontosan ez idézi elő, de eddig 3-4x lassításnál jött elő.
[ Szerkesztve ]
AthlonXP
őstag
Hát egy szintén 2002-es Thalia emelőjéhez képest, az!
Ha nem tudod azt a kis fület a helyére akasztani, egyéb okok miatt, akkor nem tart stabilan, főleg hátul, ahol nincs plusz lemez, kicsúszás esetére, elöl van legalább. Na meg az alján a fogaskerekes rész, ha kopott, már nem is tart.. Érdekes, hogy a Thaliában ezt sokkal jobban megoldották. Semmit nem kellett beakasztani sehova. Csak be kellett rakni a helyére és kész, stabil volt, nem kellett félni tőle, hogy kicsúszik. Ez hulladék!
rob210
Topikgazda
Nem a canister szelepet hallod?
Az nekem is szokott szólni rendesen, de az inkább kattogó mint búgó hang.
Amikor elkezd levegőztetni, mert sok benzint kap a motor akkor csinálja.
Azaz hirtelen fékezésnél pl.
Renault power
Renault adok-veszekben(facebook) is szokott lenni 3-4k körül, bár én inkább nem erőltetném. Kegyeztlen sz@r a gyári emelő.
Ilyesmi áron szokott lenni a nagyobb multikban 2.5T olajos.
“The Night is Dark and Full of Terrors”