Hirdetés

2024. május 19., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#68101) sityupityu


sityupityu
Topikgazda

Sziasztok!

Aki esetleg nyilvánosságra akarja hozni, hogy hogyan néz ki a gépsárkánya, akkor arra természetesen továbbra is lehetőség van, hogy bekerüljön az összefoglalóba. :)
Itt a tél és a rossz idő, én ilyenkor szoktam csinosítgatni a motorokat (ha éppen kell valamit), innen jutott csak az eszembe.
Nézegettem az összefoglalót is. Ami a tartalmát illeti szerintem az elődöm (vagy elődeim) igen jó munkát végeztek, nem látok okot arra, hogy hozzá kellene nyúlni. Természetesen ha ti találtok valami hiányosságot vagy bármit akkor jelezzétek. :R

Üdv!

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#68102) Mattb


Mattb
senior tag

Üdv Hölgyek/Urak! :)

125 2T supermoto/endurokrossz témában tud valaki segíteni nekem?

(#68103) sityupityu válasza Mattb (#68102) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Attól függ, hogy mire vagy kíváncsi? Kérdezd meg, hátha. :)

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#68104) Mattb


Mattb
senior tag

Tanácsokra, tapasztalatokra lenne szükségem. Szeretnék továbblépni egy szintet a kis 80-as supermotomról.:D
Mennyivel jobbak a 125-ös gépek? Mennyivel lehet őket napi igénnyel használni. Konkrétan Bp belvárosról van szó. Nálam a robogó nem opció, számomra ez a kényelmes, ez tetszik, mert látom sokan azokat írják, ilyen városi szaladgálásra.

Szóval bármi amit tudnátok ajánlani, márka, motorblokk, miket érdemes megnézni? Mire érdemes figyelni, meg mégis, mi az az ár, amiért már értelmeset kapni? Van esetleg valaki, aki ilyen gépekkel járkál itt?
Jövő szezonban szeretnék elmenni kicsit erdőbe is, ezért nem feltétlen csak supermoto jöhetne szóba.

A mostani 80as gépem az egy Aprilia SX. Nincs különösebb bajom a márkával, sőőt..
Másik kérdés még, hogy a KTM-ek miért ilyen marha drágák? 2-3x is drágábbak egy hasonló gépnél.

Egyelőre ennyi :B

(#68105) perge666 válasza Mattb (#68104) üzenetére


perge666
veterán

Én is SX-et akartam venni,de a boltosok lebeszéltek róla,így lett Derbi Senda.

Mondták hogy nem rossz az Aprilia,de ár/érték arányban a Derbi vezet.

Városban 125-ös nem felesleges?
Én csak kérdezem,nem kötekedni akarok

(#68106) Mattb válasza perge666 (#68105) üzenetére


Mattb
senior tag

Nem tudom, hogy felesleges lenne-e. Azért itt pesten vannak útszakaszok, ahol 70es tábla is van, attól tartok egyszer szemet szúr valakinek, hogy 80-al előzgetem a kocsisort :D

(#68107) Dtomka válasza sityupityu (#68101) üzenetére


Dtomka
veterán

Köszönjük a lehetőséget!
Van pár régebbi képem illetve sztem hévégén készítek újakat és akkor megosztom veletek :)

(#68108) perge666 válasza Mattb (#68106) üzenetére


perge666
veterán

Ja hogy 50-es papírja van a 80-as SX-nek?
Na igen,az úgy necces,én nem rizikóznék ilyennel.

Vagy 10 éve volt 80-as DT-m 110ccm-re alakítva,de mindig féltem hogy valakinek szemet szúr,és megváltam tőle,azóta csak 50-eseim voltak.

(#68109) sityupityu válasza Mattb (#68104) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Szerintem sokkal jobb egy 125-ös gép mint egy 80-as. Mondom ezt úgy, hogy még soha sem volt saját 80-asom. :)
Nekem nem volt sok endúróm, mert én motocrossostam, azokat az üzemórás motorokat meg ugye nem lehet alapul venni. Az első endúróm egy Yamaha DT 125 volt, aztán jött egy Honda MTX 125, majd azt követte egy ugyanolyan csak 200-as. A legutolsó pedig egy Kawasaki KDX 200 volt. Nem idevaló téma, de viszonyításképpen és érdekességként írom csak, hogy még a 200-as Honda és a Kawa sem tudta azt a szintet hozni mint egy 125-ös cross. Pedig nem egy lestrapált gépek voltak, ráadásul a Kawasaki KDX személyében már nem egy városi endúrót kell elkézzelni, mert az már a versenyendúró kategóriába tartozott.
De ennek már vagy 15 éve, nekem több endúróm nem volt mert mint írtam, az én világom a cross volt.
Ha most kéne letennem a voksomat, akkor szerintem én is a KTM mellett döntenék, vagy valamelyik japán gép mellett. Az biztos, hogy drágábbak mint egy olasz motor, de nekem endúróban illetve supermoto-ban valahogy mindig kétségeim voltak az olaszokkal kapcsolatban. Legalább is akkoriban Érdemben sajnos én pl nem tudok segíteni, hogy most mit lenne érdemes venni. Én időközben átváltottam utcai nagymotorozásra és plusz hobbiként a 50-es 70-es robogó tuningolásra, tehát a kérdéses motor csoporttal teljesen megszűnt a kapcsolatom. Bár mondjuk egy összeget megadhatnál, hogy mégis milyen kategóriában gondolkodsz.

Az erdei motorozásról azt azért ugye tudod, hogy nem nagyon van hely, ahol legálisan mehetsz erdei úton? :)
Két éve és az azt megelőző időszakban amikor még crossoztam, trélerrel vittük a motorokat és természetesen csak pályán mentünk, de álszent sem akarok lenni. Suhanc koromban természetesen mi sem vacakoltunk, városon át mentünk a terepmotorokkal és onnan be az erdőbe. Most vagyok 39 és mindez olyan 15-20 éve volt, de már akkor is volt problémánk az erdei motorozásból, pedig akkoriban még jóval simulékonyabbak voltak az illetékes közegek. :DDD Tehát én ezt az erdei dolgot nem javaslom. :N

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#68110) JoinR válasza Mattb (#68104) üzenetére


JoinR
senior tag

2T 125 enduro városba nem gondolom, hogy racionális választás. Persze nem használhatatlan, de ha mennél erdőbe, akkor min. enduro gumi kell, ami ugye aszfalton nem hozza majd azt a féktávot, amire néha szükség lehet. Nekem van egy KDX125, szerintem a 7-8 litert megenné városban (cserébe 35LE persze).
Olyan nagy kínálat sincs, én DT125-öt vennék, abból van a legtöbb és nem is túl régiek. Nyilván vannak megbízható motorok 20 évesen, de ott már azért előfordulnak nemcsak motorikus gondok, hanem minden ami gumi, elöregszik, stb. Azt is érdemes megfontolni, hogy mennyit kívánsz dugóban közlekedni, mert pl. nekem sincs hűtőventilátor a vízhűtőn, és egy egy órás dugót a 35 fokban nem biztos, hogy kibírna. Motoros felvonulásokon ezek az endurók hullanak ki először a lassú csorgásban.
Ha nem sietsz nagyon, én inkább 4T-t ajánlanék (XT125, XR125, stb.).

(#68111) sityupityu válasza JoinR (#68110) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

"2T 125 enduro városba nem gondolom, hogy racionális választás."

Teljesen igazad van. Bár mondjuk egy 180-as 2T runner sem az. :DDD Persze tudjuk, hogy a szóban forgó robogót nem is azért veszi az ember, hogy gazdaságosan közlekedjen.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#68112) Mattb


Mattb
senior tag

Jókat mondtatok srácok. HM.. Azért is érdeklődtem mert foglamam sem volt róla, hogy lehet-e pl valahol erdőben menni motorokkal. (Esetleg ha budapest és motorral is elérhető közelségében valaki tud adni pár tippet, hogy mégis hol lehetne ilyet csinálni, legyen az pálya vagy "nempálya" privátban, azért hálás leszek :) )

5-600ezerre gondoltam árban. 125-ös kategóriában ahogy olvastam nagy eltérés van a 2T és 4T közt. Bár a Yamaha XT125X-ekből láttam nagyon szépeket, amik tetszettek. Kérdés hogy ez mennyire jó?

[link]
Ez például szép darab számomra.
3 liter körüli fogyasztás, nem kell kevergetni.. de menniyvel másabb mint egy 2T 125?

A motoros dugó témát nem érzem annyira befolyásolónak, én speciel motorral nem kerültem még dugóba.? :F
Más az amikor a choppereseket látom a sorban állni, ők azért kötöttebbek, de egy 50-125-ös motor azért szerintem majdnem mindenhol elfér? Vagy én gondolom rosszul?

(#68113) macilaci78 válasza Mattb (#68112) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Habitustól is függ, én például hab testemmel inkább nem vagánykodok. A 4-6 mellett inkább az álló kocsik közt, mellett lavírozok, mint a forgalomban. Volt már, hogy egy 1,6-os Harley volt a drafterem. ;]
De láttam már futárt CBR 600-zal is, aki tartotta a 39 percet Budaörsre is. :W

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#68114) sityupityu válasza Mattb (#68112) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

"de menniyvel másabb mint egy 2T 125?"

Annyi, hogy kb fele annyi lóerő van benne mint egy ugyanekkora 125 2T-ben. Gyengébb mint a jelenlegi 80-as motorod. Te már hozzászoktál egy tempóhoz ami alá menni csalódás lenne. A 4t motor előnye a fogyasztásban stb mutatkozik meg, de ha az mellett döntesz, akkor legalább egy 250-es kell neked, hogy érezz valami előrelépést. Mert a 125 4T az nem fog adni. :N Egyébként ezt a linkelt darabot én tuti, hogy nem venném meg ennyiért.

Ami a városi dugó témát illeti én egyetértek veled, nem hiszem, hogy gondot okozna egy ilyen motornak. Még nagyobbnak sem.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#68115) Mattb válasza sityupityu (#68114) üzenetére


Mattb
senior tag

B125-el egyelőre a 125ccm jöhetne szóba. És ugye 11kw.
Megleptél azzal, hogy még a 80asnál is lehet gyengébb :D
Ezzel olyan 60-80as utazókat szoktam gurulni. A végsebessége 100körül lehet, de nyilván az már nem egészsége állapot.

Mi a probléma pl a linkelt darabbal? Mi a kizáró ok, ami így kiderül?

[ Szerkesztve ]

(#68116) JoinR válasza Mattb (#68115) üzenetére


JoinR
senior tag

Még ha papíron gyengébb is (bár nem hiszem, hogy 15LE-t tud egy átlag 80-as), már csak attól is, hogy nem kell üveghangon forgatni, és alul jól megy, bőven erősebbnek érződik.

(#68117) sityupityu válasza Mattb (#68115) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Kizáró ok, hogy még ha igényesen is van megcsinálva, de már akkor sem gyári a motor. De még ha az lenne, akkor sem érne ennyit. Szerintem.

(#68116) JoinR Igazad van a 80 2T kontra 125 4T összehasonlításánál. De nem is ezt akartam kihozni ebből hanem arra akartam rávilágítani, hogy egy 125 4T szerintem semmi élvezetet nem nyújt. Szerintem csalódna benne.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#68118) JoinR válasza Mattb (#68115) üzenetére


JoinR
senior tag

590k egy 10 éves motorért, ami újonnan került vagy 8-900k-ba?
14k km-nél teljes felújítás? Minek? Új kerékcsapágy? Ennyire silány a Yamaha, vagy mit csináltak vele? Van gyári állapot 400-ért, még ha kicsit több km-rel is.

(#68119) sityupityu válasza JoinR (#68118) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Nekem is ez szúrt szemet, hogy 14 ezernél mi szükség volt felújításra? :)

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#68120) Mattb válasza sityupityu (#68119) üzenetére


Mattb
senior tag

Ezek pl nekem újak srácok. Én pl kapásból a 300-400ezresekre azt hittem hogy meg sem szabad nézni.

Nincs sajnos sok ezekből a gépekből. Hol érdemes nézni belőlük? Mikor egyszerűbb venni ilyet? Télen vagy szezonban, szezon elején?

[ Szerkesztve ]

(#68121) sityupityu válasza Mattb (#68120) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Csak 125-ről beszélünk, 400 környékén szerintem is már simán lehetnek elfogadható darabok. Még jobb is mint ez a felújított.

szerk: Télen ugye elméletileg olcsóbban lehet motort venni, de sok eladó is így gondolkodik, ezért sokszor tavaszig nem árulják. :)

[ Szerkesztve ]

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#68122) Mattb válasza sityupityu (#68121) üzenetére


Mattb
senior tag

És ez a Yamaha jó választás lenne a következő szezonra? Most áttérve rá mint márka. Valamint az iylen "utánzatokkal" mi a helyzet? Gondolok a Husqvarna és társaira? Olyanokat szabad nézelődni, vagy felejtősek?

(#68123) sityupityu válasza Mattb (#68122) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Nem rossz választás, de menetteljesítméyével nem lennél előrébb. A fogyasztás kevesebb lenne. A másolatokat hagyjad, viszont a husqvarna az nem utánzat. :)

[ Szerkesztve ]

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#68124) Mattb válasza sityupityu (#68123) üzenetére


Mattb
senior tag

És milyen alternatíva van még így a más márkák között.
(Most találtam WR125X-et is. Igaz hahun 1 van fent 700ért, de tetszetős darab ő is. Hahu és képesmotoron kívül hol érdemes még vadászni?)

[ Szerkesztve ]

(#68125) sityupityu válasza Mattb (#68124) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Amíg csak 125-ig van jogsid addig nem sok alternatíva van. Vagy maradsz a 2T-nél.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#68126) Mattb válasza sityupityu (#68125) üzenetére


Mattb
senior tag

És 2T vonalon kik jöhetnének szóba? Egyébként egy 2T 125 több mint 11kw nem ? vagy abból is vannak ilyenek?

(#68127) Dtomka


Dtomka
veterán

Most nézegettem az összefoglalót. Én úgy tudtam, hogy B-s jogsival max 50 cm3 robogót lehet vezetni.

Akkor lehet idővel eladom és inkább veszek egy 125 cm3 robogót :)

(#68128) Mattb válasza Dtomka (#68127) üzenetére


Mattb
senior tag

Ha megcsinálod a kis különbözeti vizsgáz akkor vezethetsz 125ccm 11kw-os gépet is:)
Persze rendszám meg minden már kell oda :)

(#68129) Dtomka válasza Mattb (#68128) üzenetére


Dtomka
veterán

Értem, azt hittem, hogy simán lehet "csak B-sel".
Köszi a választ! :R

(#68130) Mattb


Mattb
senior tag

KTM 125 EXC / SX. 4-600 ezer környékén látok pár darabot. Tetesztős gépek ezek, de ugye ők üzemórásak.
2000-2006 magassága. Ezekről tud valaki mondani pár infót?

Mégis miben tér el egy ilyen üzemórás gép? Városba milyen lenne?

Lehet lassan unni fogtok a kérdéseimmel :U

(#68131) sityupityu válasza Mattb (#68126) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Igen, általában több. Az a baj (ahogy korábban is írtam), hogy ezzel a b125-ös jogsival eléggé meg vagy lőve.

(#68130) Az üzemórás motor egyszerűen leírva azt jelent, hogy pl ugyanazon köbcentis gépek közül az üzemórásak jóval nagyobb teljesítményt és ezáltal terhelést képesek elviselni. Viszont valamit valamiért: ahogy a nevében is le van írva, van egy adott üzemóra szám (típusonként változó, de ami megvan adva azt verseny körülményekre írják), ami után jön a szinte teljes generál. Pl a 250-es 2T crossmotorok (mondok egy számot) kb 30-40 üzemórát biztosan bírnak. És mindezt nyél gázon végig. Ha finoman illetve vegyes körülmények között mászkálsz egy ilyen motorral, akkor természetesen tovább bírják, de egy idő után akkor is eljön a vég. Amiket leírtam azok leginkább a 2T motorokra vonatkozik. Természetesen egy 4T cross is üzemórás, de azok jóval tovább bírják, viszont a javításnál többe is kerül minden. Tehát ezeket a gépeket versenykörülményekre találták ki legfőképp, és nem mindennapi utcai használatra.

szerk: Így, hogy a jogsid miatt ennyire be vagy korlátozva most már én is azt mondom mint JoinR, hogy vegyél egy pöpec állapotú 125-ös 4T motort. Mint írtam nagy élményt nem fog nyújtani, de ott a városban simán elleszel vele, és az üzemanyag költséged is csökkenni fog.

[ Szerkesztve ]

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#68132) BlackPriest


BlackPriest
őstag

ma sikerült egy csinos jégfoltot találnom egy kút mosójánál, azt hiszem lassan le kéne tenni a gépet, csak egy befagyott tócsával fussak össze az úton és ott a vége :U

Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.

(#68133) macilaci78 válasza BlackPriest (#68132) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Még esőben a villamossínt kanyarodva keresztezni is élmény...

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#68134) sityupityu válasza BlackPriest (#68132) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

De akkor nem estél el gondolom, csak egy sasszé volt? :DDD

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#68135) nyogo83 válasza BlackPriest (#68132) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Ez nekem is megvolt reggel. Szuken vettem az egyik kanyart, es mikor meglattam a jegfoltot a kanyarban, akkor mar keso volt hogy kikeruljem. Hal istennek egy lablerakassal megusztam hogy az eleje kimenjen alolam. Mindenesetre amig meg nagy szamban nem talalkozok ilyesmivel, addig probalkozom ;] Nincs kedvem a BKV-hez.

(#68136) siti válasza sityupityu (#68101) üzenetére


siti
senior tag

itt nem jó a link:
"Innen letölthetünk egy „robogó adatbázisként” futó excel táblát, amelyben nagyon sok hasznos információ van, szinte minden típusról!"
ez az adatbázis eleve lockolt volt, nem lehetett belőle másolni, szerkeszteni, nekem valahol megvan talán, de régebbi változat, ha kell feldobom valamelyik tárhelyre hogy meglegyen. ha kell.

[ Szerkesztve ]

Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)

(#68137) sityupityu válasza siti (#68136) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Bevallom, hogy ezt nem is néztem. :)
Igen, ha feldobnád az jó lenne.
Köszi

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#68138) #34576640 válasza dtsdexter (#68099) üzenetére


#34576640
törölt tag

Nem vagyok képben és tudom "google a barátom :)", de esetleg tudnátok ajánlani valami oldalt ahol rá lehet keresni adott típusnál az alkatrészre (esetleg a beszerzési időre?)

(#68139) #34576640 válasza dtsdexter (#68100) üzenetére


#34576640
törölt tag

Durva sztori :(
Ez a rabszolgahajcsár mentalitás sajnos nem csak a futár munkáknál érezhető.

(#68140) martillo


martillo
tag

Sziasztok,

Tavasszal gondoltam motorra patanni, hogy a napi ingazast egyszerubbe es gyorsabba tegyem.
Cirka 2x17-20km lenne a kotelezo tav.

Oszinten szolva szeretnem minnel olcsobban meguszni a dolgot, nincs kotodesem markahoz vagy barmihez ami szukitene a palettat. Szerintem 125ccm boven eleg lenne, de nincs felfele sem korlatja a dolognak.

Olyan 200.000 korul szeretnem meguszni a vasarlast, ha meg lehet :F
Ezen parameterek mellett tudtok iranyt mutatni, merre keresgeljek? Vagy modositani kellene vmit???

Koszonom!!!

(#68141) sityupityu válasza #34576640 (#68138) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

1
2
3

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#68142) sityupityu válasza martillo (#68140) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Ennyiből csak 50-est tudsz venni, abból viszont jót. Rendszámoshoz (még egy 125-öshöz is ami jó állapotban van) sajnos kevés ez a pénz.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#68143) martillo válasza sityupityu (#68142) üzenetére


martillo
tag

Es mennyivel kellene kitolni a keretet, hogy 125re felmenjen a potencialis talalati lista?
Es amugy mi az a marka amit mar erdemes 125-nel megvenni, meg lehet benne bizni?

(#68144) sityupityu válasza martillo (#68143) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Hát egy 100 ezer kéne még hozzá minimum. Amúgy robogót szeretnél vagy hagyományos motort? Ha hagyományos motor, akkor melyik az formavilág ami bejön neked (endúró stb)?
Úgy lenne a legegyszerűbb, ha a kritériumaidnak megfelelően (amit csak te ismersz) keresnél valamelyik felületen (pl képesmotor), és ha találtál valamit akkor dobd be ide.

[ Szerkesztve ]

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#68145) martillo válasza sityupityu (#68144) üzenetére


martillo
tag

Igazabol robogora gondoltam a kenyelem miatt, de nem zarom ki a hagyomanyost sem.
Mivel munkaba jarni kellene Pesten, igy nem feltetlen enduroznek...

Igazabol annyi meg ami elvaras lenne, hogy ne vesszek el teljesen a kocsik kozott a pesti forgalomban, ezert nem is gondolkodnek szimpla 50-esben.

(#68146) sityupityu válasza martillo (#68145) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Ok. Mivel nem tudom, hogy robogón belül mi az elképzelésed (milyen formavilág tetszik), ezért csak 125-re állítottam be a keresést. Nézelődj itt, ha valamelyik megtetszik akkor nyugodtan kérjél majd itt véleményt. Természetesen csak papírost/rendszámost nézzél.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#68147) martillo válasza sityupityu (#68146) üzenetére


martillo
tag

Elso korben koszonom, korulnezek es jovok majd kerdezni.
hahu-n, jofogason nem erdemes nezelodni?

Szerk: bar ez nem robogo, de pl egy ilyennel mire kellene figyelni, mivel vezethetnek meg?
Lehet kicsit off is, mert 150-es is... sry

[ Szerkesztve ]

(#68148) sityupityu válasza martillo (#68147) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Hát, éppenséggel körbenézhetsz, de szerintem rendszámos motort komolyabb eladók inkább itt hirdetnek mint a pl jófogáson. Szerintem elég jó választék van itt. Ha valamiben kell segítség szólj. :)

szerk: Az első tanács: A Keeway-t sürgősen felejtsd el! :N

[ Szerkesztve ]

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#68149) macilaci78 válasza martillo (#68140) üzenetére


macilaci78
nagyúr

A 200k-ba minek kell bele férnie? Csak a motor, vagy némi rendbe tétel, sapka, kesztyű, esetleg gumi, fékbetétek, folyadékok?
Egyáltalán mire van jogsid?

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#68150) dtsdexter


dtsdexter
csendes tag

Jófogás tele van kóklerral, meg lopott holmival főleg robogó terén a képesmotort annyira nem szoktam nézegetni, de (ismerős körben egy igen elismert) szerelő véleménye sokat nyom. TaschnerGarage (Face link)
Lehet, hogy kedvelni kell az oldalt, de érdemes. Nagymágus a pali, és jók a videók is. :)

[ Szerkesztve ]

... esküszöm, gyári főnök ;)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.