Hirdetés

2024. június 11., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#68131) sityupityu válasza Mattb (#68126) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Igen, általában több. Az a baj (ahogy korábban is írtam), hogy ezzel a b125-ös jogsival eléggé meg vagy lőve.

(#68130) Az üzemórás motor egyszerűen leírva azt jelent, hogy pl ugyanazon köbcentis gépek közül az üzemórásak jóval nagyobb teljesítményt és ezáltal terhelést képesek elviselni. Viszont valamit valamiért: ahogy a nevében is le van írva, van egy adott üzemóra szám (típusonként változó, de ami megvan adva azt verseny körülményekre írják), ami után jön a szinte teljes generál. Pl a 250-es 2T crossmotorok (mondok egy számot) kb 30-40 üzemórát biztosan bírnak. És mindezt nyél gázon végig. Ha finoman illetve vegyes körülmények között mászkálsz egy ilyen motorral, akkor természetesen tovább bírják, de egy idő után akkor is eljön a vég. Amiket leírtam azok leginkább a 2T motorokra vonatkozik. Természetesen egy 4T cross is üzemórás, de azok jóval tovább bírják, viszont a javításnál többe is kerül minden. Tehát ezeket a gépeket versenykörülményekre találták ki legfőképp, és nem mindennapi utcai használatra.

szerk: Így, hogy a jogsid miatt ennyire be vagy korlátozva most már én is azt mondom mint JoinR, hogy vegyél egy pöpec állapotú 125-ös 4T motort. Mint írtam nagy élményt nem fog nyújtani, de ott a városban simán elleszel vele, és az üzemanyag költséged is csökkenni fog.

[ Szerkesztve ]

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.