Hirdetés

2024. június 8., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb hardverek  »  Logitech szerviz

Hozzászólások

(#1601) Sántha Lajos


Sántha Lajos
tag

Sziasztok . Egy olyan kérdésem lenne hogy elromlott a Logitech G29 kormányom.Már nem garanciális. Budapesten van valahol szervíz ?
nem kell hogy márka szervíz legyen , mert pár évvel ezelött garanciás g27 is elromlott , és a ez a logitech szervíz (fixit-miskolc), nagyon nagy tortúra volt .

[ Szerkesztve ]

(#1602) Bélaaaa válasza Sántha Lajos (#1601) üzenetére


Bélaaaa
őstag

Mi történt vele?

Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!

(#1603) Sántha Lajos válasza Bélaaaa (#1602) üzenetére


Sántha Lajos
tag

A gázpedál nem működik .(lenyomom tejesen és hol érzékel, hol nem).és biztos nem játék hiba , mert több játéknál megnéztem (Asetto Corsa , Dirt Rally , F1 2016)

[ Szerkesztve ]

(#1604) Bélaaaa válasza Sántha Lajos (#1603) üzenetére


Bélaaaa
őstag

Ez poti hiba! Érdemes szétkapni a pedált, majd kontaktsprét neki (persze óvatosan).
Ha eltört valami benne, megpróbálhatod megragasztani is.

Ha végleg nem tudsz vele mit kezdeni, megkérdezheted brain75-t, hátha tud segíteni.

[ Szerkesztve ]

Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!

(#1605) Sántha Lajos válasza Bélaaaa (#1604) üzenetére


Sántha Lajos
tag

Oké , de ki ez a brian 75. Mármint úgy értem hogy , van valami szerviz boltja , vagy csak otthon javít ? ilyen helyen dolgozik ? (csak azért vagyok bizalmatlan mert nem mindegy kinak adnám oda ).

(#1606) jubilleum válasza Sántha Lajos (#1605) üzenetére


jubilleum
senior tag

Ha valakit a ph! ajánlanak abban meg lehet bízni :)

(#1607) Sántha Lajos


Sántha Lajos
tag

előszőr is köszönöm a segítséget , de bakker miért ennyire titok hogy ez a brian75 , most egy szervízben dolgozik? elég lenne egy cím, vagy telefon szám .(de egyébként ráírtam privátban , meg e mailt is küldtem , remélem válaszol .)

[ Szerkesztve ]

(#1608) RAMyMamy válasza RAMyMamy (#1600) üzenetére


RAMyMamy
tag

Ápdét:
Logitech supporttól 5 nap után se kaptam semmi reakciót, viszont csütörtökön jött a futár az egérért, odaadtam megint, most hozták vissza. Második nekifutásra úgy néz ki, hogy sikerült megjavítani a FixIt-nek azt is, amit elcsesztek, de ez azért így még mindig a vicc kategória határait súrolja.

(#1609) ANDROID??? válasza RAMyMamy (#1608) üzenetére


ANDROID???
addikt

Magyar "szerviz", nem logikus, hogy a Fixitet miért nem zárja ki a folyamatból a Logitech, mert kritikán aluli a ténykedésük. Javasolj nekik egy lehetséges partnert ;)

(#1610) Kuter válasza RAMyMamy (#1608) üzenetére


Kuter
senior tag

Üdv Mindekinek.

Én az első fixites kalandom után ,közöltem a logival 2 oladalas emaliban, hogy nem vagyok hajlandó elküldeni még egyszer a rossz terméket mert a fixitnél a szakértelem kimerűl a forrasztásnál , meg a WD40 spraynél mindenre jó szerintük.
Azóta volt már 2 fülles cserém és egy egér.
Bármikor jeleztem a hibát már csak a képeket kérték be , ezután elbíráls és jött is a csere termék.
Úgy néz ki hogy nálam már nem próbálkoznak a fixitel , és én sem értem hogy vajon milyen stratégiai megállapodást kötött a logi evvel a szar céggel.

A cserém most volt pár hete , ez már a második csere "G430 füles" ami eltört Természetesen garancia újra indul.

Mindhalálig Nvidia! mondta egy microelectronic engineer , vagy lehet hogy én?

(#1611) ANDROID??? válasza Kuter (#1610) üzenetére


ANDROID???
addikt

A Logi mondta, hogy újra indul?? :U :F

(#1612) Kuter válasza ANDROID??? (#1611) üzenetére


Kuter
senior tag

Igen.
Az új füles fel lett regisztrálva fiokomra. És egyből ki is írta a garancia lejártátt ami 3 év múlva lesz.
Az előzőnél is.
Ja és sokkal egyszerűbb és gyorsabb a garancia intézés ha a termék fel van regisztrálva a fikódra.
Én a sorozat számot ,ha van garancia jegy +számla azokat le scannelem és hozzá csatolom az aktuális termékhez a fiókomban.
Amit meg garba cserélnek annak meg csak a sorozat számát szoktam beírni a logi úgyis tudja csere példány, meg hogy mikor küldték neked.

Mindhalálig Nvidia! mondta egy microelectronic engineer , vagy lehet hogy én?

(#1613) ANDROID??? válasza Kuter (#1612) üzenetére


ANDROID???
addikt

Az faja, nekem azt mondta a Logi, hogy amit küldtek az addig garos ameddig a cserélt darab, na így én nem regiztem azt amit küldtek mert minek.. Akkor kellett volna azt is regizni?
A cserélt termékről nincs még 0-as számla sem. :U
Ez nekem most új dolog..

(#1614) Kuter válasza ANDROID??? (#1613) üzenetére


Kuter
senior tag

A csere termékre nem kell számla, csak a sorozatszám , meg hogy kb mikor kaptad meg.
Most is megcsinálhatod ha tudod kb mikor kaptad a csere terméket bár szerintem ők jobban tudják ,tuti van adatbázis mikor adták ki a cserét sorozat szám alapján , meg hogy kinek.
Amikor jeleztem a második fülest hogy eltőrt megint ,minden további nélkül cserélték azt is most pár hete.
A szokásos fényképek kelletek csak a sérülésről. A legelsőt 2014.02 hóban vásároltam.

[ Szerkesztve ]

Mindhalálig Nvidia! mondta egy microelectronic engineer , vagy lehet hogy én?

(#1615) ANDROID??? válasza Kuter (#1614) üzenetére


ANDROID???
addikt

Az jó. :K
Köszi!

(#1616) haifisch


haifisch
csendes tag

Üdv!

Van egy Logitech M305 egerem, ami a minap egy repülés áldozata lett egy idegesítő szoftverhiba után. Mivel szegény egér nem tehet semmiről, így szerettem volna megjavítani. Tudom tudom, ez egy nagyon olcsó egér, de a páromnak nagyon tetszik, mert lila színű :)

Szétszedtem, nem találtam rajta látható sérülést, viszont hiába lehet bekapcsolni, világít az alján a led, sajnos nem működik :(

A tetején is van egy led, ez elvileg az elem töltöttségét jelzi. Ha jól emlékszem, bekapcsoláskor zölden jelez pár másodpercig, ha megfelelő a töltöttség és ha merül az elem akkor pirosan világít. Észrevettem, hogy ez a led a tetején nem világít.

Ha esetleg valaki foglalkozik ilyesmivel, akkor minden segítséget megköszönök, ha pedig valakinek van ilyen, vagy kompatibilis egere ami törött, elveszett az usb recieverje, vagy más baja van, de a nyák menthető, azt megvenném.

Köszönöm :R

[ Szerkesztve ]

(#1617) ANDROID??? válasza haifisch (#1616) üzenetére


ANDROID???
addikt

Inkább vegyél új egeret, pl M235 lehet kapni pl. pirosat. :K
Korábbi (- 3-5 hsz) hozzászólásokban volt szó, hogy ki foglalkozik javítással, esetleg kérdezz rá nála.

(#1618) Kuter válasza haifisch (#1616) üzenetére


Kuter
senior tag

Még jó hogy nem az párod idegesített fel :DD

Mindhalálig Nvidia! mondta egy microelectronic engineer , vagy lehet hogy én?

(#1619) haifisch válasza Kuter (#1618) üzenetére


haifisch
csendes tag

Akkor is az egér lett volna a kezemben :D De ő nem szokott szerencsére felidegesíteni, meg neki elnézőbb is lennék ha felidegesítene. De egy számítógép ne tegyen ilyet nem igaz? :)

(#1620) ANDROID???


ANDROID???
addikt

K800 gari tapasztalat valakinek?

(#1621) mattheus


mattheus
őstag

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata a Logitech Online support-al kapcsolatosan?
Augusztusban nyitottam náluk 2 ticketet is, melyre ránéztem minden héten ,de választ nem kaptam.

1 héttel ezelőtt kaptam egy levelet tőlük, melyben a következőt írták:

We apologize for not getting back to you promptly regarding your inquiry. Unfortunately, we are experiencing higher than average contact volume at this time. If you've already resolved the problem yourself, then you do not need to do anything else — your case will automatically close after 48 hours.

Erre azonnal válaszoltam és legnagyobb meglepetésemre lezárták a mai napon, mindenféle válasz nélkül.

Régen, évekkel ezelőtt ezzel sosem volt gond, mert mindig kaptam választ, de most valami katasztrófális, amit tapasztalok. Én megértem ha el vannak havazva, azt is ha nem tudnak érdemben segíteni, de legalább válaszoljanak.

(#1622) Richie141 válasza mattheus (#1621) üzenetére


Richie141
tag

Nekem leghamarabb 2 nappal, legkésőbb egy héttel később válaszoltak.

[ Szerkesztve ]

(#1623) ANDROID???


ANDROID???
addikt

K800 billentyűzetnél, típushiba hogy megszűnik üzemelni néhány billentyű?

(#1624) GRaul


GRaul
őstag

Sziasztok,

Rendeltem Nemet amazonrol egy Logitech G810es Billentyuzetet. Minden okes vele, de sajnos az O gomb be-be akadgat, ami engem nagyon idegesit.
A termeket a Logitech honlapjan beregisztraltam, a kerdesem pedig az lenne, hogy ilyen esetben tudom keresni a logitechet direktbe garanciaztatas miatt?

Koszonom a segitseget :R

Phanteks Házak Topicja ---> http://prohardver.hu/tema/phanteks_hazak_topicja/hsz_1-50.html <----

(#1625) ANDROID??? válasza GRaul (#1624) üzenetére


ANDROID???
addikt

Először a Fixit-hez szokták küldeni a gariztatásra. Logitech support felé jelezd a problémádat, jól fotózd körbe a cuccot mielőtt elküldöd garanciába. :K

(#1626) GRaul válasza ANDROID??? (#1625) üzenetére


GRaul
őstag

Akkor is Fixit ha nem Magyarorszagi vasarlas (Nemet Amazon, de itthonrol rendelt)?

Koszi a gyors választ.

Üdv Misi

[ Szerkesztve ]

Phanteks Házak Topicja ---> http://prohardver.hu/tema/phanteks_hazak_topicja/hsz_1-50.html <----

(#1627) ANDROID??? válasza GRaul (#1626) üzenetére


ANDROID???
addikt

Support, írjál nekik, a tuti infót megadják. :K

(#1628) etejedu


etejedu
őstag

Sziasztok!
Szétfoszlott a kábelszövet a g502-es egeremen, illetve a g430 fülesem aminek a mikrofonja lötyög azaz nem tudom beigazítani csak nyitva vagy csukva van, de igazából még csukva se tudom tartani annyira laza!
Ezek gariztatható hibák, vagy együtt kell élnem velük?

[ Szerkesztve ]

(#1629) ANDROID??? válasza etejedu (#1628) üzenetére


ANDROID???
addikt

Supportnak jelezd a problémát, és a Fixitnél kérj egy GLS elszállítást garanciába. :K

(#1630) etejedu válasza ANDROID??? (#1629) üzenetére


etejedu
őstag

:R

(#1631) GRaul


GRaul
őstag

Sziasztok,

Kaptam választ a Logitechtől illetve megadtam a kért adatokat.
Szerintetek mi lesz a következő lépés?

Javítják vagy cserélik?

Az alábbi választ kaptam.

"A nevem Tamás, és úgy értesültem, hogy támogatást kér a következő termékkel kapcsolatosan: G810 Orion Spectrum RGB Mechanical Gaming Keyboard.

Nagyon szépen köszönjük, hogy problémáját illetően kapcsolatba lépett velünk, örömmel segítünk Önnek minél előbb azt megoldani.

Mivel a termék nem magyarországi cégtől lett vásárolva, sajnos a magyarországi szervízpartnerünk nem tud segíteni, azonban megtesszük ezt helyette mi gyártóként.

A garanciális igényének felméréséhez kérjük töltse ki az alábbi adatokat. Az összes információ megadása után értékelni fogjuk a garanciális igényt."

[ Szerkesztve ]

Phanteks Házak Topicja ---> http://prohardver.hu/tema/phanteks_hazak_topicja/hsz_1-50.html <----

(#1632) ANDROID??? válasza GRaul (#1631) üzenetére


ANDROID???
addikt

Valószínűleg csere, de türelem, majd írják..

(#1633) GRaul válasza ANDROID??? (#1632) üzenetére


GRaul
őstag

Köszi, persze türelmes vagyok. Jelenleg egy G610est nyuzok a 810es helyett :)

Nagyon bejövős :R

Phanteks Házak Topicja ---> http://prohardver.hu/tema/phanteks_hazak_topicja/hsz_1-50.html <----

(#1634) Roshan


Roshan
tag

Udv.
Lenne egy MX Revolution egerem ahol vagy az eger vagy a vevo meghalt, Ha joltudom magyarba nincs szervize a logitech-nek, hol tudnam ezt megcsinaltatni? vagy erdemes lenne vennem csak egy csupasz egeret minden nelkul par ezer ft-ert?

(#1635) ANDROID??? válasza Roshan (#1634) üzenetére


ANDROID???
addikt

lehetőségek:
1. garanciás, elküldöd szervizbe
2. letojod, veszel egy jeladót

Egyébként, a kereső csodákra képes, és már nem "ha jól tudom magyarba nincs szervize..." lenne a kérdés, de kérdés sem lenne. :U Fixit a szervize, fixit.hu ott regizel stb, jelzed a hibát, és viszik-hozzák.

(#1636) Roshan válasza ANDROID??? (#1635) üzenetére


Roshan
tag

A keszulek mar nem garancias, kezpenzes szervizt szeretnek ha megoldhato,megnezem az altalad kapott honlapot.
Nemtudom hogy hogy tudnam kideriteni hogy melyik doglott meg, az eger vagy a vevo, amennyiben a vevo akkor telleg csak vennem kene par forintert es leszarni a szervizt.

(#1637) ANDROID??? válasza Roshan (#1636) üzenetére


ANDROID???
addikt

Semmit nem reagál?
A szoftot rakd újra, dugd át másik USB-be, nézd meg másik gépen..
Az is lehet, hogy nem a vevő halálozott el, de ennél a típusnál előfordul, hogy a vevő köszöni meg a közreműködést, a vevő is talán 4k körül van. Hardveraprón is vannak Logi gyógyítók, úgy tudom.
Logi supporton is kérhetsz ötletet, mailben tudnak adni tippet, de ott is van fórum, keress rá a típusra. :K

[ Szerkesztve ]

(#1638) Roshan válasza ANDROID??? (#1637) üzenetére


Roshan
tag

Probaltam mar 2-3 gebpe illetve minden usb portot is vegig jatszottam, sajna valami megadta magat, tegnap hardverapron 2000 ft-ert raktak fel egy ilyen egeret mindennel egyutt csak a vevo hianyzott... kicsit keson vettem eszre es elhalasztak elolem:(

(#1639) dozsaroli8


dozsaroli8
újonc

Sziasztok!
Nekem van egy Logitech G25 nevü kormányom és sajnos minden játékban ha pont középen tartom a kormányt akkor nem egyenesen megyek hanem kicsit jobbra újra kalibráltam már ezerszer a játékon belül is meg a logitech profiler be is de semmit sem használ. Garancia már biztos h nincs mivel régi az eszköz szerintetek mi a probléma és ha kell hova melyik szervizbe tudnám bevinni? válaszokat előre is köszönöm

(#1640) mateoo


mateoo
csendes tag

sziasztok

az lenne kérdésem h a fixit szerviznél elviszik terméket bevizsgálják és kapok árajánlatot menyibe kerülne a javítás ? vagy csak végszámlát :D

(#1641) etejedu


etejedu
őstag

Sziasztok!
Cserélt termék esetén az újra mettől meddig él a garancia?

(#1642) ANDROID??? válasza etejedu (#1641) üzenetére


ANDROID???
addikt

Logitech Support megadja a választ. :K

(#1643) etejedu válasza ANDROID??? (#1642) üzenetére


etejedu
őstag

Csak a saját oldalukat linkeli amiben elvileg az eredeti vásárlás a mérvadó!
De kitételként odairja hogy a helyi jogszabály a követendő!
Na de az hol van?

(#1644) ANDROID??? válasza etejedu (#1643) üzenetére


ANDROID???
addikt

Írjál nekik email-t, vagy hívd fel. ;)

(#1645) jubilleum


jubilleum
senior tag

Sziasztok,

A német amazonon egy picit olcsóbban megtaláltam a triatlon egeret.
Mivel ingyen szállítanak ezért onnan rendelném meg inkább.
Kérdésem: Garanciális ügyintézés hogy változik?
Érzésemre sehogy, de azért rákérdezek. Köszönöm

(#1646) etejedu


etejedu
őstag

[link]

"Bármilyen okból a hibás készülék helyett egy új készüléket adnak, újra indul-e a garanciaidő?

A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

Ilyen esetekben a kötelező jótállási idő egy éves időtartama, illetőleg a szavatossági jogok gyakorlására nyitvaálló két (adott esetben három) éves határideje a kicserélés (az új termék átadásának) napjától újraindul a teljes termék vonatkozásában."

(#1647) AtHoS


AtHoS
nagyúr

Sziasztok!

Egy Logitech G430 fejhallgató került javításra FixIT-hez, akik jelezték, hogy a termék javíthatatlansága, és annak készlethiánya miatt termékcserére lenne lehetőség és felajánlottak két terméket kiválasztásra:

- Logitech G502 PROTEUS SPECTRUM (PN:910-004617)
- Logitech Wireless Desktop MK710 (PN:920-002440)

kérik a visszajelzést a termék elfogadásáról vagy visszautasításáról.

Ha nem kérjük a termékcserét, akkor hogyan fog tovább menni az ügymenet?

read-only mode on the forum

(#1648) ANDROID??? válasza AtHoS (#1647) üzenetére


ANDROID???
addikt

Meg kell kérdezni a Logitech supportot ők megmomdják a továbbiakat, ami náluk van készleten abból lehet választani.

(#1649) AtHoS válasza ANDROID??? (#1648) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Jójó, de nem Logitech-től közvetlenül lett vásárolva, hanem üzletből. Pénzvissza az üzletből, mert nem tudja a hivatalos szerviz javítani, sem cserélni lehetőség lehet?

Teljesen más terméknél hivatalos szerviztől kaptam egy "visszavásárlási kupont" annó és a bolt arra vissza is fizette nekem a vételárat. Valami hasonló megoldás lenne jó, mert füles helyett füles lenne jó, ha már megadta magát :B

read-only mode on the forum

(#1650) ANDROID??? válasza AtHoS (#1649) üzenetére


ANDROID???
addikt

Üzletbe bemész és megkérdezed. Szerintem ez nem fog játszani. A Logi supporttól tuti kaphatsz olyat ami megfelelő lehet. Lehet az más cucc is akár egér, meg kell kérdezni tőlük mik jöhetnek szóba, de úgy szokták, hogy kb azonos értékben tudnak adni valamit csereként. Amennyiben Logiban gondolkodsz, nézz legalább azonos típust, vagy kicsivel jobbat. :K

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb hardverek  »  Logitech szerviz
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.