Hirdetés

2024. május 29., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb hardverek  »  Logitech szerviz

Hozzászólások

(#1251) javie válasza Bélaaaa (#1250) üzenetére


javie
csendes tag

Köszi! :)

"Time is a flat circle!"

(#1252) Matrixka


Matrixka
tag

Sziasztok!

Ma este hangosabbra akartam venni a logitech z906-om.
A ledek kialudtak és hang sincs :(
Mi lehet a gond?
Hátha valaki tudna segíteni.

(#1253) poli27 válasza Matrixka (#1252) üzenetére


poli27
veterán

csak 2 hozzászólást olvass vissza ott az embered...

(#1254) Bicskás


Bicskás
tag

Szépjóestét kedves topiklakók !

Segítséget szeretnék kérni.

Hol tudok vásárolni Logitech MX1100 elem fedelet ?

A segítséget előre is köszönöm !

Üdvözlettel: Oreyus

(#1255) G@ben


G@ben
addikt

Van egy MX518-as egerem, ami azt csinálja, hogy a görgő alatti gomb működik szépen, majd csak minden sokadik nyomásra, aztán azt sem, utána megint minden sokadik nyomásra. Szétszedtem, összeraktam, újra működött rendesen, majd 1-2 hét múlva újra csak minden sokadik nyomásra. Megint szétszedtem, összeraktam, megint működött 1-2 hétig. Két különböző mikrokapcsolós panellel is kipróbáltam, egy a sajátja, a másik egy MX500-asból való és abban hibátlanul működött.
Olyan, mintha nem tartaná megfelelően azt a panelt a ház, mintha kilazulna, de ennek a szétszedéskor semmi jelét nem látom. Mellesleg a görgő alatti második gomb tökéletesen működik.
Mi lehet a probléma?

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#1256) sunny1


sunny1
csendes tag

Sziasztok!

Legyetek szívesek adjatok tanácsot.
Van egy X210 es 2.1es hangszórószettem amin a 2 magas hangszóró felváltva hol szól hol nem.
Mi lehet a probléma,találkoztatok már ilyennel?
Válaszokat előre is köszönöm.

(#1257) Chosen


Chosen
addikt

Sziasztok!

Fixites futár mikorra várható a bejelentéshez képest? Az a státusz most, hogy garanciális ügyre a kérelem "Elfogadva", de arról nem írtak semmit, hogy ezután mikorra várható a futár. :F

(#1258) Kuter válasza Chosen (#1257) üzenetére


Kuter
senior tag

1-3 nap

Mindhalálig Nvidia! mondta egy microelectronic engineer , vagy lehet hogy én?

(#1259) Chosen válasza Kuter (#1258) üzenetére


Chosen
addikt

:R

(#1260) ronaldo


ronaldo
őstag

sziasztok,

valakinek nincs véletlenül elfekvőben egy felesleges unifying vevőegysége?

vagy honnan lehet ilyet szerezni ésszerű áron? 10 dollárokért láttam ebayen, de 13-ért meg már egeret lehet venni vevőegységgel együtt (de nekem arra semmi szükségem nincsen).

köszönöm a segítséget :)

(#1261) poli27 válasza ronaldo (#1260) üzenetére


poli27
veterán

írj a fixitnek sztem adnak el..

(#1262) hemi757


hemi757
csendes tag

Sziasztok !
Tapasztaltabb kollégáktól szeretnék segítséget kérni.
2015 decemberben vásároltam egy Logitech Driving Force GT kormányt.
Fentebb említett középpont elfordulás/eltolódás probléma jelentkezett.
Fixit céghez került javításra ,javították, visszaküldték. Kipróbálást követően kiderült hogy nem sikerült a javítás. Ismét vissza javításra, most várom hogy visszakpjam.(elvileg megint javítják)
Kérdésem az lenne hogy amennyiben nem gyógyul meg, mit lehet tenni ?
(jelen pillanatban többet volt szervízben mint használva...)
Kit lehet keresni eseleges csere ügyében ?
Választ előre is köszönöm. :R

(#1263) Kuter válasza hemi757 (#1262) üzenetére


Kuter
senior tag

Szia .
Ha vissza jőn.
Hívd fel a logitech supportot.Telefon szám:+36 177 74 853
Mond el hogy mi a problémád.Fognak kérni fényképeket ,meg szeriaszámot meg számlát garjegyet,és a Fixit által kiadott papírt a javitásról.
Édemes regisztrálni a logitech oldalán a termékedet gyorsabb ügyintézés miatt.
Ide fel is töltheded a garjegyet meg a számlát a regisztrál termékedhez.
Az ügyintézés kicsit hosszadalmas (nekem 1 hónap volt de megérte)
Töllem vagy háromszor kértek fényképeket
Nekem e G430 füles volt
Fixit nem javította..
De a logitech miután elintézödött minden küldöt egy vadi új dobozos fülest,a régit meg megtarthattam.
Ja a Fixitet lehúztam a supportnál hogy semmit nem ér. Nekem meg ráadásul össze is karcolták a tetejét ,és fölöslegesen van utaztatva a füles.
A supportosok kedvesek és segitőkészek voltak teljes mértekben,(szépen beszélj velűk)

Üdv Kuter

Mindhalálig Nvidia! mondta egy microelectronic engineer , vagy lehet hogy én?

(#1264) stampeee


stampeee
csendes tag

Sziasztok!

2016. január elején vásároltam az edigitalnál egy Logitech g303 egeret, aminek 2 hét után elkezdett haldokolni a bal gombja. Már a kicsomagolás után fura volt a bal gomb, de gondoltam, hogy majd bejáródik. Nem így lett.
Ha kedve volt normálisan működött kb 10 kattintásig, majd egyre nehézkesebb lenyomni, majd a végén már olyan érzésem volt, mintha egy gyújtót nyomogatnék. A gomb egyre jobban kezdett leragadni, elengedés után, egyre lassabban jött fel, majd gondol egyet és megint jó egy darabig

Ezen a héten visszavittem a boltba, ahonnan elvileg a FIXIT-hez küldik, mivel csak azt ajánlotta fel márkaszerviznek az oldal. Ahogy olvasgattam itt a hozzászólásokat, esélyes, hogy 2x megnyomják a gombot és visszaküldik javítottként?

Ha a javítás nem történne meg, akkor forduljak egyenesen a logitech supporthoz?
Ha kérnek valamit, hogy igazoljam a hibát, akkor azt hogy tegyem?

Köszönöm a válaszokat!

:D Just dream it and I will print it. :D

(#1265) Chosen válasza stampeee (#1264) üzenetére


Chosen
addikt

Szia!

Egér hibával fordultam a supporthoz én is. Egyelőre még a Fixitnél jár az egerem, de gyanítom, hogy csak tisztelekör lesz, ezért már leveleztem a Logi supporttal. Videót küldtem nekik a hibáról, amiben megmutatom a termék sorozatszámát, majd a hibát demonstrálom. (Kb 30mp, 1080p) meglehetősen elégdettek voltak a kivitelezéssel, most már csak a visszaérkezésre várok. :)

[ Szerkesztve ]

(#1266) Chosen válasza Chosen (#1265) üzenetére


Chosen
addikt

Ma jött vissza az egerem, ahogy sejtettem, semmit csináltak vele. Ugyanaz a hiba, mint amivel elküldtem, a lapra meg annyit írtak, hogy javítás. Jöhet a kontakt a Logival.

(#1267) Frenky89 válasza Chosen (#1266) üzenetére


Frenky89
őstag

Tudja valaki amúgy, hogy mi az fene értelme van ennek így, vagy hogy miért így mennek a dolgok?

[ Szerkesztve ]

(#1268) Chosen válasza Frenky89 (#1267) üzenetére


Chosen
addikt

Annyi a sztori röviden, hogy megszaporodtak itthon a Logitech garanciális ügyei (lehet sejteni miért) és az volt a válasz, hogy nekiállnak saját szervizben javítani dolgokat, hogy olcsóbb legyen, ne kelljen mindent cserélni. Gondolom mire kiderült, hogy a Fixit így dolgozik, már alá volt írva velük X éves szerződés. Szerintem tűkün ülve várhatják, hogy ez lejárjon, és kezdjenek valamit a M.o.-i szervizzel megint, mert ez csak plusz költség nekik, ha Fixit után ugyanúgy küldeni kell a cseredarabot, közben a szerviz meg számlázza nekik a futárt és a "javításokat". Ez mind puszta spekuláció, de így tudom elképzelni a hátteret.

[ Szerkesztve ]

(#1269) stampeee


stampeee
csendes tag

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy van-e valami maximális javítási idő, aminek a leteltéig kötelesek "megjavítani"/visszaküldeni?

3.5 hét telt el, azóta hogy beadtam javítani a szinte vadi új egeret, azóta semmi hírt nem kaptam róla.

:D Just dream it and I will print it. :D

(#1270) poli27 válasza stampeee (#1269) üzenetére


poli27
veterán

:( a törvény annyit ír a lehető leghamarabb meg kell oldani...

(#1271) ronaldo válasza poli27 (#1261) üzenetére


ronaldo
őstag

Ennek a fixitnek mi az elérhetősége?

Talán egy telefon lenne a legjobb vagy cím, mert nem akarok garanciális ügyintézni, egyszerűen csak elveszett az a kis szar unifying vevőegység.

(#1272) poli27 válasza ronaldo (#1271) üzenetére


poli27
veterán

nincs telefonja úgy tudom...

(#1273) XmoD válasza ronaldo (#1271) üzenetére


XmoD
aktív tag

Innen tudsz rendelni :)

[link]

De jobban jarsz ha veszel egy uni-s egeret itthon. kb 4ből megúszod postával.

[ Szerkesztve ]

(#1274) ronaldo válasza XmoD (#1273) üzenetére


ronaldo
őstag

Na igen, de azt az egeret dobnám is ki a francba. :)

Az egész billentyűzet volt 8k ha jól emlékszem, elég vicces hogy 3-4k-ért lehet hozzá vevőegységet szerezni. No mindegy.

(#1275) poli27 válasza ronaldo (#1274) üzenetére


poli27
veterán

Vegyél egy egeret online rendelve, kiveszed belőle beleteszed a tied, azt visszaküldöd hogy nem jó elállsz a vásárlástól :DD Nem szép dolog de működik....

(#1276) ronaldo válasza poli27 (#1275) üzenetére


ronaldo
őstag

Valóban nem szép. De ezeket az olcsóbb egereket abban az undorító műanyag csomagolásban küldik, ami körbe le van hegesztve, nem? Mert az csak roncsolással nyitható, tehát nem tudom visszacsomagolni úgy, ahogy azt az elállás szabályai szerint kellene.

De amúgy akartam venni a közeljövőben egy egeret (M545-öt néztem ki, ahhoz jár pico unifying)

(#1277) poli27 válasza ronaldo (#1276) üzenetére


poli27
veterán

Mivel nem mukodik ezert nem szolhatnak erte....

(#1278) stampeee


stampeee
csendes tag

Na szóval! 5 hét után visszakaptam az egeret, mint várható volt a fixit szétszedte, majd összerakta, majd várta a csodát hogy megjavuljon.
Mivel az edigitalon keresztül ment a fixithez, ezért oda is küldték vissza. Még ott bontottam ki előttük, hogy ha szét van barmolva az egér, akkor ne az legyen, hogy én voltam. Már ott mondtam az eladónak, hogy ezzel semmit nem csináltak, mert az 1. kattintásnál produkálta a problémát (hangos, nehezen lenyomható gomb, a végén egy csattanással. ). Az eladó kb csak annyit mondott vigyem el és nézzem meg, hogy működik-e, mert hangra meg érzetre nem fognak vele semmit kezdeni. JA OK. Mert végül is azért vittem vissza, mert nem működött. Értem.

Részlet a Logitechez írt regényből:

"Az egér bal gombja hibásan működik. 3 fajta kattintást produkál:

1. normális: kellemes hangja van és nagyon jó a kattintás érzete. Erre számít a vásárló egy ilyen egértől.

2. hangos/zajos: a kézbevétel utáni legelső kattintás továbbá a hirtelen, kicsit erősebb kattintásoknál jön elő ez a fajta probléma. A hangja olyan, mintha a rugó vagy a microswitch beakadna és érezhetően ellenáll a lenyomásnak.

3. szinte hangtalan/lassú: Ilyenkor a bal gomb szinte teljesen használhatatlan. Lenyomás után érezhetően később áll vissza a gomb a helyére és szinte semmilyen kattintásérzete nincs.

Az egeret a vásárlás után a 16.napon (2016.01.19.) elküldtem garanciális javításra, amit a mai napon (2016.02.22) vissza is kaptam. A Fixit szerint a probléma javítva lett, de a csomag kibontása után rögtön az első kattintásnál ugyan ez a durva, hangos és erőltetett kattintás fogad."

Az egér regisztrálva van az logitechnél és a supportnak is írtam. Kb mennyi idő mire reagálnak rá? Vagy érdemes lenne már egyből Mr. Botond úrral beszélni telefonon? :D

:D Just dream it and I will print it. :D

(#1279) RexpecT


RexpecT
addikt

Üdv!

14 hónapja külföldről rendeltem egy Logitech G100-as egeret, ami 2 hete néha magától kettőt kattint.
Itthon foglalkoznak ennek a javításával?

:R

(#1280) jubilleum


jubilleum
senior tag

Sziasztok!

Szükségem lenne egy m1100r-hez tartozó usb-s vevőre. Van ötletetek, hogy hol tudnék ilyet szerezni?

(#1281) marositech válasza jubilleum (#1280) üzenetére


marositech
senior tag

Szia!

Sajnos nem árulják a Logitechnél. De még az unifying vevőegység se jó hozzá.
Ha tudsz angolul, sztem jobban jársz, ha felhívod a svájci központot. Hátha tudnak neked segíteni.
+41 (0)21 863 55 11

[ Szerkesztve ]

Olyat rádverek...hogy megkulázol! :)

(#1282) dzsordzsoba


dzsordzsoba
csendes tag

Sziasztok!

Amazon Italyból rendeltem G810 billentyűzetet (olcsó is volt, és így járt hozzá Division játék is). Nagy örömömre gyári hibás a cucc. Na most visszaküldeni postaköltséggel garira olaszba 11e Ft lenne... És megfordult a fejemben, hogy mi van ha megint egy hibásat kapok.

Mit lehet ilyenkor kezdeni? Próbáltam felvenni a supporttal a kapcsolatot, szerintem kifogtam a legnagyobb ***-t
, mondta hogy bizonyítsam be, hogy az Amazonnál tényleg nem állják a postaköltséget. Miután kimásoltam és linkeltem neki a return policyt, akkor azt válaszolta hogy csak azért sem cseréli ki.

Szerintem ha nem ez a csávó nézi meg a ticketemet, akkor tuti nem így állnak hozzá. Nekik kb mindegy, hogy az olasz képviseletük, vagy a magyar cseréli ki, vagy nem így megy? (tudom a retailer az Amazon, de hát ő is a logitechkel pacsizza le a garit, nem? :D ) Amúgy ez van a Logitech GYIK oldalán: "a termékre vonatkozó garancia csak a vásárlási országban érvényes, ugyanakkor a vásárlók bármely olyan EU országban benyújthatnak garanciális igény, ahol a gyártó / eladó rendelkezik képviselettel."

(#1283) KovyBoy


KovyBoy
tag

Sziasztok,
Múlt hét csütörtökön vettem egy MX Mastert az Extreme Digitalban. Azóta használtam kb. 4-5 órán át, mostanra teljesen "elkopott" a racsni funkció, gyakorlatilag szőrén-szálán eltűnt, ami iszonyatosan zavaró és kiábrándító! Szomorú lennék, ha ez valami típus hiba lenne. :(
Nem beállítási és nem szoftveres gondról van szó. Külföldi fórumokon úgy látom, hogy volt már ilyesmi panasz, de nyelvtudás híján nem tudok teljesen eligazodni.
Ha van valakinek hasonló tapasztalata, jó tanácsa, szívesen fogadom!
Köszönöm előre is. :R

(#1284) XmoD válasza KovyBoy (#1283) üzenetére


XmoD
aktív tag

Azon nem a gombbal kapcsolható ? :U

[ Szerkesztve ]

(#1285) KovyBoy válasza XmoD (#1284) üzenetére


KovyBoy
tag

De, azzal. Evidens, hogy azért neheztelek, mert bekapcsolt állapotban nem működik. :)
Konkrétan ma reggeltől nap végéig fokozatosan, nullára eltűnt a racsnizás... A "gépi befékezés" meg van, amikor leállítom az ujjammal, "csak" a racsnizás tűnt el.

(#1286) Frenky89 válasza KovyBoy (#1285) üzenetére


Frenky89
őstag

Mi az a racsnizás és gépi befékezés?

(#1287) KovyBoy válasza KovyBoy (#1283) üzenetére


KovyBoy
tag

Tájékoztatásul írom:
Az ügy - még ha nem is úgy, ahogy leginkább szerettem volna - megoldódott. Az egeret visszavittem az Extreme Digitalba, szépen elmagyaráztam egyszerű problémáját, melyet követően a vételárat vissza adták. Igaz jobban örültem volna, ha kicserélik az egeret egy hibátlanra, de mivel nem volt készleten erre nem került sor. Mindenképp korrektül jártak el, köszönet érte! :R

Ami a továbbiakat illeti, egyelőre marad a jó öreg Performance MX, amiben jómagam cseréltem nemrég mindkét mikrokapcsolót a gyárilag beépített kínai Omron helyett eredeti japán Omronokra. Ezek jóval tovább bírják majd. Sajnálatos, hogy a Logitech a felső kategóriás egereknél is ezen a filléres, könnyen beszerezhető alkatrészen spórol évek óta. :F

(#1288) saril válasza KovyBoy (#1287) üzenetére


saril
senior tag

már a logi sem olyan mint régen, sajnos pont ezért tesz bele rossz komponenseket hogy olcsóbb leszervízeltetnie azokat az egereit akik kínlódnak azzal hogy visszaküldik javíttatni mert valljuk be sok olyan más ország van ahol ha elromlik egy ilyen kategóriás egér sem foglalkoznak vele túl sokat, vesznek másikat...

Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!

(#1289) KovyBoy válasza saril (#1288) üzenetére


KovyBoy
tag

Teljesen igazad van...

(#1290) G@ben


G@ben
addikt

Vettem egy Logitech G400-ast, de a görgő feletti és alatti gombokat mintha nem érzékelné. Beállítottam rájuk a Home és End gombokat, de meg se moccan se Firefox, se Commander alatt. Én csinálok rosszul valamit vagy hibásat kaptam?

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#1291) G@ben válasza G@ben (#1290) üzenetére


G@ben
addikt

A teszt menüpont alatt működnek a gombok, de akkor miért nem csinálja a beállított dolgokat? Az MX518-cal simán működött.

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#1292) G@ben válasza G@ben (#1291) üzenetére


G@ben
addikt

Na, meg is van a hiba: egy régebbi LGS-sel szépen működik. :)

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#1293) G@ben


G@ben
addikt

Sürgős segítségre volna szükségem:
vásároltam egy G400-as egeret, aminek a görgő fölötti + gombja csak nagyon erős nyomásra reagál, mintha a gomb és a mikrokapcsoló között lenne egy rés. 14 éve használok MX500-ast és 518-ast, tudom, hogy kell működniük, csak sajnos a mostani MX518-as megadta magát. Mivel neten rendeltem, 14 napig visszavihetem, ami most pénteken jár le. A boltban megreklamáltam, nagyon készségesen hoztak helyette másikat, ami sajnos még rosszabb, azaz ugyanezt a gombját szintén nagyon be kell nyomni, sokkal nehezebben is jár, ráadásul a bal gombja a levegőben van, hatalmas rés van közte és a mikrokapcsoló között. Visszavittem ezt is és kérdeztem, hogy mivel szériahibának nézem ezt, ezért lehet-e az első egér gombját javítani? Mondták, hogy persze. Rákérdeztem, kiderült, hogy a Fixit-hez küldik Pestre, arról meg ugye sok jót nem olvasott itt az ember. Viszont ha ezt választom, a 14 napból kifutok, tehát hibás javítás után már nem adhatom vissza, hogy mégsem kell.
Ti mit tennétek? Elküldenétek javításra, mert másik mikrokapcsolót tesznek bele és jó lesz vagy visszavinnétek a boltba és visszakérnétek az árát? A bajom az, hogy szükségem lenne egy MX518-as, G400-as vagy G400s-es egérre, ami hibátlanul működik. Sajnos aprókban sem nagyon látni ilyet, ezért döntöttem az új vásárlása mellett, de ez így nagyon kiábrándító.

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#1294) cbalazs01


cbalazs01
csendes tag

Sziasztok !

Úgy döntöttem, hogy én is leírom a tapasztalataimat, mivel szépen lassan kezdek lecserélni mindent Logitech termékre.

Egy Logitech G910 - es billentyűzetet használok. Logitech G502 - es egér kíséretében.

A minap kb. 1 hónapja vettem egy Logitech G933 - as fülest. Kb. 2 hétig használtam. Mivel sikerült lemerítenem azért a gépem USB töltőjére feldugtam. És el is kezdte tölteni, viszont nagy meglepetésemre reggel nem tudtam használni a fülest. Mindig azt írta mi, hogy kapcsoljam be vagy keltesem életre az eszközt. Szóval röviden nem tudom bekapcsolni.

Felhívtam a Logitech et és azt mondták, hogy mivel közvetlenül tőlük vásároltam ezért ök intézik a csere garanciát. Szóval a Fixit - et kihagyják belőle. Viszont, megkérdeztem és azt mondták, hogy nem kell visszaküldenem a rossz terméket.

Elötte 2014 - ben vettem egy Logitech G19s - típusú billentyűzetet az ExtremDigital - tól sajnos 3 nap alatt elszállt a kijelzője. A Fixit - től kaptam egy másikat használat közben megszűnt a gomb világítás.

Utána küldtek egy olyan billentyűzetet melynél az X billentyűt elég erősen kell lenyomni, hogy reagáljon is rá. A hangerő görgője valamilyen hiba miatt // ferde a tengely // akad.

Körülbelül 3x küldtem vissza mind a 3x ugyanazzal a hibával jött vissza. És egy lappal, hogy szakszerű tesztelés után nem találtak hibát a termékben. Így a Logitech oldalába belepve ami most valami miatt nem működik kiírta, hogy a termékre 2017 - ig van garancia.

Szóval nem tudom mit csináljak még küldözgessem nekik vissza hátha képesek megjavítani az adott terméket, vagy dobjam ki a szemétbe. Mondjuk egy 61.000 Ft os billentyűzetnél azért meggondolja a mókus, hogy mit csináljon vele.

Alaplap neve: Gigabyte Z590 Aorus Ultra / CPU típusa: Intel Core i5-10600KF / CPU Hűtő: Be quiet Dark Rock 4 / Memória: 32 GB. Kingston Fury Renegade KF3600C16D4/8GX / VGA: XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition / Billentyűzet: Logitech G910 / Egér: Logitech G903 / Füles: Logitech G935 Artemis Spectrum /

(#1295) Stukker1987 válasza cbalazs01 (#1294) üzenetére


Stukker1987
senior tag

A FIXit az emberek nagy része szerint egy vicc,nekem is rossz tapasztalatom van velük. A logitech pedig szinte elérhetetlen...

Nekem van 2db G602-m és G930-at is nemrég adtam el és ezen kívül más termékeim is voltak tőlük,de ezen tapasztalatok alapján próbálok más gyártó termékeiből válogatni,mert ennyi pénzért már nem csak a terméket,de a támogatást és a szervíz hátteret is elvárnám.

A G930 helyett már nem is Logitechet vásároltam...

Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.

(#1296) hozolek


hozolek
csendes tag

Sziasztok,

Van egy Logitech K750 solar billentyűzetem. Mai napig tökéletesen működött. Sajnos most már napfényben sem tudom felölteni. (lejárt a garancia) Van valakinek tapasztalata ilyen billentyűzettel, lehet javítani a ilyen hibával?

köszi
Zoli

Lenovo Legion 5

(#1297) poli27 válasza hozolek (#1296) üzenetére


poli27
veterán

valszeg megadta magát az akku

(#1298) KovyBoy válasza hozolek (#1296) üzenetére


KovyBoy
tag

Bele való aksi, pl. itt, de vszleg itthon is be lehet szerezni.
Egyébként én is ilyen klaviatúrát használok az irodában, eddig legjobb, amit használtam!

(#1299) Greenlaser88


Greenlaser88
csendes tag

Üdvözletem!

Ne legyen rá szükségem, de technikai kérdés a Logitech 3 éves korlátozott jótállásával kapcsolatban.

Egy Logitech G600 MMO egér vásárlása előtt állok és egyik kedves boltban 21 990 Ft-ért található, azonban 1 év garanciával, másik kedves boltban pedig 22 900 Ft, azonban 36 hónap termékgaranciával.

Az első esetben is jár a 3 év korlátozott jótállás a hardverre vagy az valamilyen "megokosított" dolog lehet és csak az üzlet 1 éves garanciája vonatkozik rá (mindkettő jó nevű elég nagy bolt, csak reklámozni nem szeretnék)? Ha nincs különbség akkor marad az ócsóbb. :DD

Továbbá, a "korlátozott" jótállás mit takar? Erre nem jöttem rá magamtól. Továbbá céges vásárlás esetén módosul bármilyen módon a garancia vagy annak érvényességi ideje?

Még mielőtt feltételezné bárki is, hogy munkaidőben játszom, csak produktivitás miatt kell a "sokgombos" egér. :))

Előre is köszönöm a segítőkész hozzászólásokat.

(#1300) cbalazs01


cbalazs01
csendes tag

Sziasztok !

Vettem egy Logitech G933 - as típusú fejhallgatót a Logitech - oldalán keresztül. 2 hét után meghalt. Természetesen van rá 2 év garancia.

Elküldtem a terméket a Fixithez kaptam egy emailt - hogy nem tudják megjavítani a terméket, mert nincs /nem is lesz/ alkatrész a termékhez ezért a következő termékeket választhatom:

1. Logitech Wireless Gaming Headset G930 (PN: 981-000550) + Logitech Wireless Mouse M705 Silver (PN: 910-001950)
2. Logitech G19 Gaming Keyboard (PN: 920-000970) + Logitech Wireless Mouse M705 Silver (PN: 910-001950).

Bizonyos problémák miatt az 1 es pont nem tetszett, mert a füles elég érdekesen van összerakva és törik a 4 csavarnál ami tartja a füles részét. Egerem már van egy Logitech G502 személyében.

A 2 pontnál meg van egy Logitech G19s billentyűzetem is. Igaz nem használom, de majd eladom.

Megkértem email ben a Fixitet, hogy küldjék vissza a hibás terméket. Ami megtörtént.

Felvettem a Fixit kérésére a kapcsolatot a Logitech - el. Szóval most ott tartok, hogy a Logitech kb. nem hazudok de a 10 edik fényképet kellett küldenem az adott termékről. Kérdésem a következő. Mint gyártó cég miért nem tud elfogadni egy hivatalos magyarországi szerviz igazolást, hogy a termék javíthatatlan. És miért kell fényképet küldenem az adott termékről. Ilyen esetben szerintem elég lenne az adott igazolás, hogy a termék javíthatatlan.

Ha valaki a Logitech - től vesz valamit számoljon ezekkel a következményekkel is, hogy milyen tortúrát kell csinálni, ha nem tudják megjavítani az adott terméket. Most ott tartok, hogy 2-3 nap az elbírálási idő és még az is kiderülhet, hogy a 2 évig garanciás termékemet nem fogják megjavítani.

Szóval most várok és bízom abban, hogy elfogadják a garanciális kérvényemet.

Alaplap neve: Gigabyte Z590 Aorus Ultra / CPU típusa: Intel Core i5-10600KF / CPU Hűtő: Be quiet Dark Rock 4 / Memória: 32 GB. Kingston Fury Renegade KF3600C16D4/8GX / VGA: XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition / Billentyűzet: Logitech G910 / Egér: Logitech G903 / Füles: Logitech G935 Artemis Spectrum /

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb hardverek  »  Logitech szerviz
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.