Hirdetés

2024. május 30., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb hardverek  »  Logitech szerviz

Hozzászólások

(#1451) ANDROID??? válasza #96349952 (#1450) üzenetére


ANDROID???
addikt

:K

(#1452) Cartman002


Cartman002
aktív tag

Sziasztok

Múlt héten küldtem vissza a Fixithez egy M705 egeret garanciában, mert duplán klikkelt a bal gombja.
Most látom, hogy a státusz "kész"-re változott, megjegyzésben pedig be van írva, hogy "egér javítás".

Tényleg javították? Vagy újat fogok kapni? Mit gondoltok? Nekem fura, hogy lehetne egy egéren bármit is megjavítani

(#1453) Bélaaaa válasza Cartman002 (#1452) üzenetére


Bélaaaa
őstag

Semmit nem csináltak vele. Vissza fogod kapni szarul, majd jelezned kell a Logi felé, ők küldenek újat!

Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!

(#1454) ANDROID??? válasza Bélaaaa (#1453) üzenetére


ANDROID???
addikt

Múltkor állítólag küldtek valakinek orig cuccot.. :U
Valószínű ki lehetne ott cserélni azt a mikrokapcsolót, de a fixitnél ez úgy néz ki kihívást jelent ;]

(#1455) poli27


poli27
veterán

A fixitnél fix hogy elbasszák... vagy szétbaxxák...

(#1456) Cartman002


Cartman002
aktív tag

Ez nem hangzik túl jól... és a Logitechnek mit mondjak?
Először most is őket hívtam, de átirányítottak a fixithez

(#1457) ANDROID??? válasza Cartman002 (#1456) üzenetére


ANDROID???
addikt

Nyugi, megjön a csomag megnézed, ha látod, hogy szutyok a külseje, akkor már tudod is, hogy fordulj a Logitech-hez. Ellenőrizd a sorozatszámot, hogy nincs e eltérés, ha van akkor megint csak a Logitechhez fordulj, ha a külseje szét van barmolva akkor szintén.
A többit ők megmondják. :K
Aztán csak türelem, mert 2-3 esélyes mire kézhez érkezik a cseretermék..

(#1458) #96349952 válasza #96349952 (#1448) üzenetére


#96349952
törölt tag

Most már tényleg paródia, ami megy a garanciáztatással kapcsolatban a Logitechnél. Hétfőn írtak, hogy két munkanapon belül intézkednek. (Egy hónapnyi töketlenkedés után.) Most csütörtök van, tehát a 3. munkanap, és sehol semmi... Kezd sok lenni ez a patkány hozzáállás. :((

[ Szerkesztve ]

(#1459) Bélaaaa válasza #96349952 (#1458) üzenetére


Bélaaaa
őstag

Nem is értem a dolgot, velem pl. múltkor nagyon korrektek voltak. Egy Z906ot küldtek újra.

Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!

(#1460) #96349952 válasza Bélaaaa (#1459) üzenetére


#96349952
törölt tag

Az van, hogy alapvetően sem vagyok egy szerencsés alkat. Finoman szólva sem. Ami másnak élből megvan, az nekem legalább plusz két lépés. :D Az élet szinte minden területén. :U Most itt is előjön ez a rossz ómen, vagy mi...

(#1461) Cartman002 válasza Cartman002 (#1456) üzenetére


Cartman002
aktív tag

Megkaptam az egerem, nem tudom, hogy mit csinálhattak vele, mert a bal gomb már nem kattint duplán...viszont teljesen elvesztette a feszességét, olyan mintha folyamatosan le lenne nyomva. :(
Csavarok helyei is érintetlenek, kétlem hogy egyáltalán szétszedték.

Nem vagyok megelégedve egyáltalán.

(#1462) ANDROID??? válasza Cartman002 (#1461) üzenetére


ANDROID???
addikt

Akkor most írj újra a Logitechnek. Addig meg küzdhetsz ezzel az egérrel. :(

(#1463) Bélaaaa


Bélaaaa
őstag

Én már annyit gondolkodtam rajta, miért éri meg nekik egyáltalán ezzel a szarházi céggel közösködni? Lejáratják magukat garanciális szerviz terén!

:W :W :W

Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!

(#1464) #96349952


#96349952
törölt tag

Újabb fejezetet nyitottunk a garanciális ügyintézés során. Íme a Logitech legfrissebb levele:

Hogy garanciális kérelmét jóvá tudjuk hagyni, szükségünk lesz két fényképre is a következő módon:

- Egy képre, amely mutatja a termék adatait, beleértve a S/N-t (Sorozatszámot), illetve a PID számot
- Egy képre, amely a teljes terméket mutatja annak minden részével együtt
Mindkét képnek tartalmaznia kell a kézzel írott esetszámot egy papírcetlire írva. Nagyon fontos, hogy csakis kizárólag a kézzel írott esetszámot tudjuk elfogadni.

Nos, eleget tettem a kérésüknek, kíváncsian várom, hogy mi fog történni ezek után.

(#1465) ANDROID??? válasza #96349952 (#1464) üzenetére


ANDROID???
addikt

Na ezek után el fogják pozitívan bírálni, és fognak küldeni egy másikat UPS-el. Ezt az üzenetet Aleksandra írta ;)

(#1466) #96349952 válasza ANDROID??? (#1465) üzenetére


#96349952
törölt tag

Mi? Te vagy ő? :D Ne máááár... :D (Egyébként úgy legyen. :R )

[ Szerkesztve ]

(#1467) ANDROID??? válasza #96349952 (#1466) üzenetére


ANDROID???
addikt

Nem, de gondoltam, hogy Ő írta ;]

(#1468) #96349952 válasza ANDROID??? (#1467) üzenetére


#96349952
törölt tag

Talált, süllyedt. :K

(#1469) poli27


poli27
veterán

Nekem regebben mindig Botond írt xd

(#1470) jozsi252 válasza poli27 (#1469) üzenetére


jozsi252
veterán

Nekem is, de ő nem volt jó fej. Mindig a Fixit-hez irányított. ;]

Volt h leraktam hátha máshoz kerülök, de nem jött össze.

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max

(#1471) #96349952


#96349952
törölt tag

Kezdem úgy érezni, hogy a Logitech ügyfélszolgálatán elmebetegek dolgoznak. Ma a következő levelet kaptam tőlük:

Hogy garanciális kérelmét jóvá tudjuk hagyni, szükségünk lesz két fényképre is az Ön látható módon ártalmatlanná és használhatatlanná tett / összetört termékéről...

Mi van??? Elküldtem nekik két nappal ezelőtt két képet az általuk kért módon. Sem a kormányon, sem a pedálon nincs se törés, se repedés, ezek tényleg elmebetegek? Meg akarnak dumálni arról, ami nem valós, vagy hogy? Ezen most hol a picsába van törés, valaki magyarázza már meg:

(#1472) jozsi252 válasza #96349952 (#1471) üzenetére


jozsi252
veterán

Ilyen már volt nekem is, egy billentyűzetet kellett összetörnöm ripityára, lefotózni és elküldeni nekik. Így bizonyosodnak meg róla hogy azt már senki sem fogja használni.
De G29-nél elég érdekes hozzáállás. :D

Mindenesetre inkább hívd fel őket hogy jól értelmezed-e.

iPhone 13 Pro Max

(#1473) #96349952 válasza jozsi252 (#1472) üzenetére


#96349952
törölt tag

Ja, hogy ezek azt akarják, hogy törjem össze a cuccot??? :C Ez most komoly?

(#1474) ANDROID??? válasza jozsi252 (#1472) üzenetére


ANDROID???
addikt

Ha elkúrja, és elküldi róla a fényképeket, hogy az törött, vagy le van vágva a fix kábel vagy valami, akkor kap egy origit. :K
Komoly, de nem kell küzdeni..
Van rajta fix kábel? Vágd le róla..:K

[ Szerkesztve ]

(#1475) jozsi252 válasza #96349952 (#1473) üzenetére


jozsi252
veterán

100% hogy ezt akarják, de mondom azért hívd fel őket hogy tényleg jól értelmezed-e. Mert nem 5 000 ft-os dologról van szó. Nekem is G29 van, de nehezen tudnám magam rávenni hogy összetörjem. :DD

(#1474) ANDROID???

Tudom, nekem is már volt vagy 5-6 gariztatásom a Logitech-el közvetlenül. Csak a legutóbbi időbe a FIXIT-hez küldik az emberek nagy részét. :(((

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max

(#1476) #96349952 válasza jozsi252 (#1475) üzenetére


#96349952
törölt tag

Azt sem tudom, hogyan törhetném ezt össze. :D Az nem jó, hogy elvágom a kábeleket? :D Á, ez de szürreális. :D

(#1477) ANDROID??? válasza #96349952 (#1476) üzenetére


ANDROID???
addikt

Mondom, jó az is ha levágod a kábelt, ha egyet levágsz már nem működik, akkor elég azt... :K
Látszódjon a képen, hogy már nem használható.

(#1478) jozsi252 válasza #96349952 (#1476) üzenetére


jozsi252
veterán

Hát nem tudom hogy a kábelt elfogadják-e. Elvileg simán vissza lehet rakni, vagy ki lehet cserélni, stb.. Szerintem menj biztosra. Vagy ha nem akarod akkor hívd fel őket hogy elég-e ha a kábelt levágod.

Amúgy én egy Sencor termékkel (időjárás állomás) voltam így, igaz hogy a gyártó nem ajánlotta fel hogy kicseréli :B , csak szimplán jól esett hogy ezt tettem vele, utána pedig elküldtem az ügyfélszolgálatnak.
Kép a nagyszerű termékükről :P

iPhone 13 Pro Max

(#1479) ANDROID??? válasza jozsi252 (#1478) üzenetére


ANDROID???
addikt

Szerintem totál felesleges hívogatni őket, levágja és ha nem fogadják el, akkor majd megmondják mit kell még tenni, hogy elfogadják. :K

(#1480) poli27 válasza #96349952 (#1471) üzenetére


poli27
veterán

Utána meg majd jön a duma, hogy nem rendeltetésszerűen használta, nem áll módunkban cserélni xd :D

(#1481) #96349952


#96349952
törölt tag

Na, levágtam a kábeleket, kalapáccsal nekiestem a kormány elejének, levertem a gombok egy részét, a hátulján meg széttörtem a burkolatot, de mit mondjak, elég érdekes élmény egy ilyen cuccnak nekiesni. Mondhatni barbárság. :D Na mindegy, készítettem képeket róla, elküldve az ügyfeleseknek, remélem most nem az jön, hogy de hát ez a cucc szét van verve, sorry, erre nem vonatkozik a garancia. :D :D :D De á, nem hiszem amúgy, itt a levél, amiben megkértek, hogy zúzzam le a terméküket. :C

[ Szerkesztve ]

(#1482) poli27 válasza #96349952 (#1481) üzenetére


poli27
veterán

tegyél má fel képet kivi vok rá :D

(#1483) jozsi252 válasza #96349952 (#1481) üzenetére


jozsi252
veterán

Jön egy mail hogy sry, az ügyfélszolgálatos kollega rossz helyre küldte el az e-mailt. ;] ;] Önnek a terméket el kellett volna küldenie xy helyre. :D

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max

(#1484) ANDROID??? válasza poli27 (#1482) üzenetére


ANDROID???
addikt

Jaja, tegyél fel képet, hadd lássúk hogy vertél szét 100-et 5 perc alatt ;]

(#1485) etejedu


etejedu
őstag

Sziasztok!
G430 fülesemből kitörött egy darab plusz a másik oldalon is kezd repedni! Nem ejtettem le, nem tekergettem! Ezt tudom gariztatni vagy buktam?

[ Szerkesztve ]

(#1486) ANDROID??? válasza etejedu (#1485) üzenetére


ANDROID???
addikt

Nem te vagy az első akinek így tört a logi fülese, csak keress rá..
Írj a logitecnek, ők lepasszplják valószínűleg a fixithez, ők nem csinálnak semmit és szólsz újra a loginak arra kapsz majd egy cserét..
Mondjuk csak annyit írtam a keresőbe G430 és láss csodát ;)

[ Szerkesztve ]

(#1487) #96349952


#96349952
törölt tag

Á, azért annyira nem csaptam darabokra, csak a gombok egy részét vertem le, átszakítottam a burkolatot, meg a zsinórokat levágtam.

(#1488) ANDROID??? válasza #96349952 (#1487) üzenetére


ANDROID???
addikt

Elvertél 100e-t ;]
Van amikor utólag.meggondolják magukat, főleg ha látják hogy így szétvered, mert biztos nem kell ;][
El ne kezdj idegeskedni, csak poénkodok. /OFF]
Tuti jó lesz így. :K

[ Szerkesztve ]

(#1489) etejedu válasza ANDROID??? (#1486) üzenetére


etejedu
őstag

Őszintén szólva nem gondoltam, hogy még másnál is problémás lehet, így nem is néztem át a topikot e téren.
Btw akkor a MediaMarktot kerüljem meg és egyből a Loginak szólhatok?

(#1490) ANDROID??? válasza etejedu (#1489) üzenetére


ANDROID???
addikt

Kivsit olvass vissza..
Leírtam hogy mit, aztán tégy belátásod szerint. Szeretnél + 1-2 hetet várni, akkor irány a media m. :)

(#1491) etejedu válasza ANDROID??? (#1490) üzenetére


etejedu
őstag

Közben végigfuttatttam magamban az egész folyamatot mit is kellene csinálnom. Köszönöm a segítséget! :R

(#1492) etejedu válasza etejedu (#1491) üzenetére


etejedu
őstag

Elindítottam a dolgot!
A Logitech ügyfélszolgálata teljesen korrekt segítőkész módon állt az ügyemhez. Eddig.
Kértek képet meg a viszonteladótól egy mailt, vagy egy hivatalos levelet ami az ő garanciális elutasításáról szólna, mivel ilyen esetre nem terjed ki a garancia. Legalábbis az első 2 évben!
Mondanom sem kell nekem ez nagyon fura, de ha a Logi képviselője ezt mondta hát legyen!
Azonnal hívtam a viszonteladót akinek elmondtam a Logitech kérését! Nem igazán értették!
Nem küldenek emailt látatlanba! Vigyem be és majd ők intézkednek! Itt tartok.

(#1493) Mukih válasza etejedu (#1485) üzenetére


Mukih
tag

Szia!
Nekem is a g430-as fülesem tört el karácsony előtt. Én az edigitalba vettem és a logitech is oda küldött, hogy ott intéztessem a garanciát. 4 hét alatt lett kész, holnap tudok elmenni érte. Kíváncsi vagyok, hogy normálisan megcsinálták-e.

Holnap este majd írok, hogy milyen lett a füles. Kicsit bízok benne, hogy újat fogok kapni, bár mivel nem tudtam egyből a logihoz küldeni így kicsi az esély rá.

Xbox One Gamertag: Daltos96 , PSN: Daltos_96, Battletag: Daltos#2323

(#1494) #96349952


#96349952
törölt tag

Végre érdemi fejlemény! Ezt kaptam ma, délután kettőkor:

Cseretermék kiadva. Ez egy automatikus értesítés, amellyel igazoljuk, hogy visszaküldési központunk megkapta az Ön RMA-csomagját, és szállításra kiadta a csereterméket.

:))

(#1495) ANDROID??? válasza #96349952 (#1494) üzenetére


ANDROID???
addikt

Na ltod :K

(#1496) #96349952 válasza ANDROID??? (#1495) üzenetére


#96349952
törölt tag

:R

Azért 100%-ban akkor leszek nyugodt, ha jön a levél, hogy úton van hozzám a csomag. (Amiben lesz egy használt DFGT. :C )

(#1497) Mukih válasza Mukih (#1493) üzenetére


Mukih
tag

Elmentem a fejhallgatóért. Az edigital is a fixithez küldte. Jól megcsinálták (szerencsére), nincs vele gond egyelőre.

Xbox One Gamertag: Daltos96 , PSN: Daltos_96, Battletag: Daltos#2323

(#1498) Richie141 válasza Mukih (#1497) üzenetére


Richie141
tag

Én is beszállok a fixit bizniszbe a Z906-ommal amint a Media Markt megküldi a garilevelemet. :))
Remélem nem kell sokáig megválnom tőle. Majd itt beszámolok a fejleményekről.

(#1499) Mukih válasza Richie141 (#1498) üzenetére


Mukih
tag

Valószínűleg neked is 4 hét lesz mire kész lesz. Nem a gyorsaságukról híresek. :(

Xbox One Gamertag: Daltos96 , PSN: Daltos_96, Battletag: Daltos#2323

(#1500) Richie141 válasza Mukih (#1499) üzenetére


Richie141
tag

Elvileg ha egyből a fixithez megy, úgy valamivel hamarabb megvan. Neked lehet csak azért volt 4 hét mert az edigitalba vitted, ahol még valószínüleg ültek rajta kicsit.

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb hardverek  »  Logitech szerviz
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.