Pont került a fejhallgató meghibásodás történet végére.
FixIT javíthatatlansági megállapítása után Weben Supportot megkeresve, az ismételten kérte több gépen, több módszerrel a fejhallgató hibamegállapítását a FixIT javíthatatlansági igazolásának tudatában! - az ügyintéző szerint FixIT nem hivatalos Logitech pont, így nem tudják hogyan végzik a hibafeltárást, javítást Na itt tudatosult bennem, hogy a levelezgetős support egyenlő nullával
Meglett amit akartak: másik két különböző gépen - egyik laptop - ki lett próbálva a fejhallgató úgy, ahogy ezt a Support kérte + bizonyítékként, hogy nem én vagyok "helikopter" ugyanúgy ellenőriztem egy HyperX Cloud fejhallgatót is. Természetesen a Logi füles hibásan működött azokon a gépeken, ahol a HyperX problémamentes volt. Ez jelezve lett válaszként a Support felé
Ekkkor....és csak ekkor jött a hihetetlen válasz, hogy igen, a FixIT is ugyanezt állapította meg. Bakker..ez lett ugatva már az elejétől Na itt még elszöszmötöltek valami másik osztállyal, majd arra a nem meglepő következtetésre jutottak, hogy küldenek egy csere fejhallgatót. Hoppá, leesett nekik, hogy meg kellene oldani a problémát
UPS futárral küldték Hollandiából, de a szállítási időpontnál is a harmadikra ígért napon sikerült megérkeznie a fejhallgatónak. A legszebb ebben, hogy a supportos már az első szállítási napon zárni akarta az ügyet, úgy kellett neki szólni, hogy jó lenne megvárni, míg ideér a cucc. Nagy nehezen belement úgy, hogy jelezni kellett számára, ha megjött....
Cucc megjött, egyelőre működik, support értesítve lett, ügy lezárva
Logitech...így szeretlek....
ui. Meghibásodás mentes évet kívánok minden idelátogatónak
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum