Hirdetés

2024. május 29., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb hardverek  »  Logitech szerviz

Hozzászólások

(#1651) AtHoS válasza ANDROID??? (#1650) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Köszi a segítséget, azért első körben vissza lesz válaszolva FixIT-nek, hogy a felkínált termékek nem tudják helyettesíteni a meghibásodott fejhallgatót, így örülnénk, ha fejhallgatót tudnának felajánlani cseretermékként, de ha erre nincs lehetőségük, akkor csereutalvány kiállítását kérnénk, mert az üzlet, ahol a meghibásodott termék lett vásárolva még mindig forgalmazza ugyanezt a típust, így cserélnénk az üzletben [link]

Mondjuk online lett vásárolva, szóval ez lehet még be fog kavarni :B

read-only mode on the forum

(#1652) ANDROID??? válasza AtHoS (#1651) üzenetére


ANDROID???
addikt

Fixitnek, ha lett volna azonos típus, akkor azt ajánlja fel.

(#1653) poli27 válasza ANDROID??? (#1650) üzenetére


poli27
veterán

Nekem a logi simán adta a majd 100 euróval drágább egeret is mert nem volt már ami nekem elromlott, és különbözetet se kértek :)

(#1654) ANDROID??? válasza poli27 (#1653) üzenetére


ANDROID???
addikt

10EUR drágábbat? :U

(#1655) poli27 válasza ANDROID??? (#1654) üzenetére


poli27
veterán

10-20 eurot akartam írni :D szval nekem egy sima g500 at cseréltek egy g700s re, mert nem volt már g500 :D

[ Szerkesztve ]

(#1656) ANDROID??? válasza poli27 (#1655) üzenetére


ANDROID???
addikt

Az még ok, de 100-at nem, meg azért maradjunk a földön ;]

(#1657) AtHoS válasza ANDROID??? (#1652) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Ezt tudjuk, mert írták is levélben, amit küldtek, hogy nincs ilyen típusuk.

Kiállítottak egy javíthatatlansági igazolást és mondták, hogy a logitech supportot kell keresni a továbbiakban a problémával...úgy lesz

read-only mode on the forum

(#1658) ANDROID??? válasza AtHoS (#1657) üzenetére


ANDROID???
addikt

Nem értem.. :U
Leírták.. :F

Erre magad írtad a választ...

Igen azzal kezdted, kérdezted:
"Ha nem kérjük a termékcserét, akkor hogyan fog tovább menni az ügymenet?"

És most írtad, hogy leírták.. "Kiállítottak egy javíthatatlansági igazolást és mondták, hogy a logitech supportot kell keresni a továbbiakban a problémával..." :K

[ Szerkesztve ]

(#1659) AtHoS válasza ANDROID??? (#1658) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Aha, ezzel kezdtem a topikban [link] :K

szerk.
Valamit félreértesz, ugyanis MA adták a papírt a javíthatatlanságról.
Annyit írtak korábban, ami legelsőő hsz-ban szerepel, hogy nincs ilyen típusuk cserére

Az nekem teljesen új, hogy logitech support nem egyenlő a hivatalos szervizzel, tehát ISMÉT tanultam valamit :R tehát itt van kavar a biliben

[ Szerkesztve ]

read-only mode on the forum

(#1660) RAMyMamy


RAMyMamy
tag

Hali. Cserélte a Logitech a gyári hibás egerem garanciálisan, kaptam egy teljesen új terméket, a régit azonban a UPS futár nem kérte vissza. Sajnos nem voltam itthon, a szomszédom vette át a csomagot, ő pedig nem tudta, hogy mi a helyzet. Ilyenkor mi a teendő?

[ Szerkesztve ]

(#1661) poli27 válasza RAMyMamy (#1660) üzenetére


poli27
veterán

semmisitsd meg, ezt kérik( azaz tartsd meg)

(#1662) RAMyMamy válasza poli27 (#1661) üzenetére


RAMyMamy
tag

Köszi a választ! :R

(#1663) atees


atees
őstag

Sziasztok!
Van egy olyan gondom, adott egy ilyen adovevom:

Van egy dell latitude e6230as laptopom, radugom az adovevot, a setpointban lathato az mx3200as bill meg az mx master eger,viszont sgyiket sem birom eletre kelteni, nem csinalnak semmit. Hol lehet a gond? Legfrisebb driver fent van. Tudom a vevo nem ezekhez tartozik, de felismeri mind2 eszkozt, kene mennie.
Koszi!

Aláírás (nem kötelező megadni) :)

(#1664) gerenda110


gerenda110
aktív tag

Hello!
G633as fülesem van, az a problémám, hogy néha lemuteolja magát és tsen nem hallanak. nem kapcsol szép, csak egyszerűen lenémul, majd visszaáll. megcsináltam mindent, amit a neten írnak. Kábelem nem lötyög, fixen van benne.

Az élet szép. Ha tetszik, Ha nem!

(#1665) draco31


draco31
veterán

Sziasztok!

Van egy Logitech M-RCC114B típusú egerem, és pirosan világít, és villog zölden az ON-OFF gomb. Nincs esetleg valami ötletetek, hogy mi lehet vele?

ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\

(#1666) apollo12


apollo12
veterán

Heló úgy néz ki meghalt logitech g303 egermnek bal oldali gombja, emagnál vásároltam kb 6 hónapja meg lehet kerülni az emagot hogy gyorsabb átfutási ideje legyen garinak, ha igen mi a menete a logitechnél ?

(#1667) ANDROID??? válasza apollo12 (#1666) üzenetére


ANDROID???
addikt

Logitech.com support, minden le van ott írva ;) :K
Regisztráld ott a terméket, ez az 1. lépés ;)

[ Szerkesztve ]

(#1668) apollo12 válasza ANDROID??? (#1667) üzenetére


apollo12
veterán

Rendben köszi

(#1669) ANDROID??? válasza apollo12 (#1668) üzenetére


ANDROID???
addikt

(#1670) apollo12 válasza ANDROID??? (#1669) üzenetére


apollo12
veterán

beregeltem megírtam a hibát mennyi idő múlva írnak vissza ?

(#1671) ANDROID??? válasza apollo12 (#1670) üzenetére


ANDROID???
addikt

Van mikor másnap, de most év eleje van, a hét folyamán holnap holnapután szerintem fogsz választ kapni.

(#1672) apollo12 válasza ANDROID??? (#1671) üzenetére


apollo12
veterán

2 hete alig kapok választ az egész egy vicc :W

(#1673) ANDROID??? válasza apollo12 (#1672) üzenetére


ANDROID???
addikt

Hívd fel őket, de gondolom még megy az év eleji küzdelem.

(#1674) apollo12 válasza ANDROID??? (#1673) üzenetére


apollo12
veterán

holnap az lesz

(#1675) dozsaroli8


dozsaroli8
újonc

Sziasztok!
Nekem van egy Logitech G25 nevü kormányom és sajnos minden játékban ha pont középen tartom a kormányt akkor nem egyenesen megyek hanem kicsit jobbra újra kalibráltam már ezerszer a játékon belül is meg a logitech profiler be is de semmit sem használ. Garancia már biztos h nincs mivel régi az eszköz szerintetek mi a probléma és ha kell hova melyik szervizbe tudnám bevinni? válaszokat előre is köszönöm

(#1676) AtHoS válasza AtHoS (#1659) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Pont került a fejhallgató meghibásodás történet végére.

FixIT javíthatatlansági megállapítása után Weben Supportot megkeresve, az ismételten kérte több gépen, több módszerrel a fejhallgató hibamegállapítását a FixIT javíthatatlansági igazolásának tudatában! - az ügyintéző szerint FixIT nem hivatalos Logitech pont, így nem tudják hogyan végzik a hibafeltárást, javítást :F Na itt tudatosult bennem, hogy a levelezgetős support egyenlő nullával :W

Meglett amit akartak: másik két különböző gépen - egyik laptop - ki lett próbálva a fejhallgató úgy, ahogy ezt a Support kérte + bizonyítékként, hogy nem én vagyok "helikopter" ugyanúgy ellenőriztem egy HyperX Cloud fejhallgatót is. Természetesen a Logi füles hibásan működött azokon a gépeken, ahol a HyperX problémamentes volt. Ez jelezve lett válaszként a Support felé

Ekkkor....és csak ekkor jött a hihetetlen válasz, hogy igen, a FixIT is ugyanezt állapította meg. Bakker..ez lett ugatva már az elejétől :W Na itt még elszöszmötöltek valami másik osztállyal, majd arra a nem meglepő következtetésre jutottak, hogy küldenek egy csere fejhallgatót. Hoppá, leesett nekik, hogy meg kellene oldani a problémát :C

UPS futárral küldték Hollandiából, de a szállítási időpontnál is a harmadikra ígért napon sikerült megérkeznie a fejhallgatónak. A legszebb ebben, hogy a supportos már az első szállítási napon zárni akarta az ügyet, úgy kellett neki szólni, hogy jó lenne megvárni, míg ideér a cucc. Nagy nehezen belement úgy, hogy jelezni kellett számára, ha megjött.... :Y

Cucc megjött, egyelőre működik, support értesítve lett, ügy lezárva :C

Logitech...így szeretlek.... :U

ui. Meghibásodás mentes évet kívánok minden idelátogatónak :R

[ Szerkesztve ]

read-only mode on the forum

(#1677) apollo12 válasza AtHoS (#1676) üzenetére


apollo12
veterán

én már lassan 3 hete szenvedek velük :W vicc az egész

(#1678) AtHoS válasza apollo12 (#1677) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Akkor még jól is állsz, mert itt december elején jelezte vissza a FixIT a javíthatatlanságot és kínált teljesen más terméket cserére :F , tehát még november közepe magasságába került szerviz felé a cucc és valamivel több, mint 2 hónap múlva került pont a végére.

Arra is furcsán néztünk, hogy pl. a FixIT javíthatatlansági megállapítása után miért nekünk kell még mindig a support felé levelezgetni. Miért nem mehet ez automatikusan Logi belső oldalon?
Erre mondjuk ők sem igen tudnának érthető magyarázatot adni, de ez van, ezt kell szeretni

read-only mode on the forum

(#1679) apollo12 válasza AtHoS (#1678) üzenetére


apollo12
veterán

egy biztos máshol gyorsabban szokott menni

(#1680) apollo12 válasza apollo12 (#1679) üzenetére


apollo12
veterán

logitech kitett magáért nagyjából használhatatlan lett az egerem :W



[ Szerkesztve ]

(#1681) ANDROID??? válasza apollo12 (#1680) üzenetére


ANDROID???
addikt

Ez tuti a Fixit volt ;]
Logitech support, panasz írás, fotó csatolás "felháborodással fűszerezve" és küldenek egy másikat, ha garos.. :K

(#1682) apollo12 válasza ANDROID??? (#1681) üzenetére


apollo12
veterán

meg volt nyugi :) nagyon felháborodtam garis igen

(#1683) ANDROID??? válasza apollo12 (#1682) üzenetére


ANDROID???
addikt

Na akkor húzzanak bele és küldjenek egy másikat :K

(#1684) kbk


kbk
csendes tag

Sziasztok! Csak néhány korábbi hozzászólást olvastam el, de már ahogy megláttam a FixIt nevet felállt a szőr a hátamon.

Röviden a történetem: 2015-ben szeptemberében vásároltam egy G302-est, Edigitalban, nem kevés pénzért. Kb 1-1.5 év után az egér használhatatlanná vált, hol az egyik, hol a másik gombja kezdett duplán kattintani. Nagy naivan, mit sem sejtve adtam le a boltban javításra. Ezt követően még 3x küldtem vissza, ugyanazzal a hibával, és persze minden egyes alkalommal legalább 1 hónapot töltött a FixIt-nél. Megjavítani nyilvánvalóan nem tudják, én arról sem vagyok meggyőződve, hogy egyáltalán csinálnak vele bármit is.

Negyedik alkalommal - már elég dühösen - felvettem a kapcsolatot a Logitech-el, akiktől egy Mark nevű fickó reagált és miután bekérte az összes addigi dokumentációt, készségesen mondta, hogy válasszak 65€ értékig valami mást az oldalukról. Ezzel a folyamat persze időközben megint elment egy hónap. Végül mikor választottam cserekészüléket, közölte, hogy bocsika, de a G302-esre két év gari volt, így bukta az egész. Azóta pedig nagy kegyesen b*szik még válaszolni is az emailekre.

Az Edigital szerint az egérre 3 év gari van, plusz minden a szervizben töltött idő hozzáadódik, ha ezt veszem alapul akkor még majdnem egy teljes év van rajta. Viszont Edigitalék nem tudnak tenni semmit, csak küldözgetni a FixIt-be, ahol meg vagy leszarják, vagy ha csinálnak is vele bármit, semmi eredménye.

A Logitech tényleg egy ennyire patkány cég? Ilyen szinten arculköpik a vásárlóikat? Van vmi megoldás ezekre az ügyekre? FixIt-el még nem beszéltem, esetleg érdemes, vagy ők is a lehúzásra mennek?

(#1685) apollo12


apollo12
veterán

heló egy kis segítség kéne másodszorra így kaptam vissza az egeret, ilyenkor kinek tudnám jelenteni hogy valami történjen is




(#1686) ANDROID??? válasza apollo12 (#1685) üzenetére


ANDROID???
addikt

Logitech-nek :K
(Support)

(#1687) kbk válasza kbk (#1684) üzenetére


kbk
csendes tag

Na, a teljes igazsaghoz hozzatartozik, hogy tovabbi kitarto nyafogasom eredmenyekepp vegul kaptam egy masik egeret a Logitol. Ettol fuggetlenul keseru szajizt hagyott bennem a tortenet. Udv!

(#1688) ANDROID??? válasza kbk (#1687) üzenetére


ANDROID???
addikt

Kaptál rá új garanciát?

(#1689) stampeee


stampeee
csendes tag

Sziasztok!

Van egy olyan gondom, hogy a vissza gombom elkezdet 2-3-4 kattintást érzékelni 1 helyett. Az egér már volt 2x a FIXIT-nél beragadó bal klikk miatt. Ekkor egyik esetben sem töltötték ki a kis "szerviz könyvet" és a talpait is kissé összegányolták.

Az egeret most nem szándékozom elküldeni újra a FIXIT-hez, mivel nem szeretnék várni arra, hogy 3-4 hét alatt hajlítsanak egyet a kis rugón, vagy rosszabb esetben visszaküldik ugyan így. Az lenne a kérdésem, hogy ha itthon magamnak megjavítom, továbbá új talpakat is rakok rá, akkor maradhat-e nyoma annak, hogy nem szervizben lett szétszedve (hacsak én nem rongálom meg )?

:D Just dream it and I will print it. :D

(#1690) kbk válasza ANDROID??? (#1688) üzenetére


kbk
csendes tag

Hivatalosan semmilyen papírt nem kaptam az egér mellé, de mikor beregeltem a sorozatszámával a logitech.hu-n, ott azt írja nekem, hogy elvileg 3 év gari van rá :)

(#1691) RAMyMamy


RAMyMamy
tag

Hali.

Logitech vezeték nélküli G703-mal szívok augusztus óta. Amit eredetileg vettem, annak rossz volt a görgője, járt a FixItnél (kétszer is...), egy ideig jó volt, aztán megint bekrepált. Kb. 2 hónapja kaptam egy csereterméket, de ennek is ugyanaz a baja, és még kattan is egy hangosat a görgő, amikor 360 fokot fordul. Próbáltam a tavaly októberi firmware-re frissíteni, semmi változás. Azt olvastam valahol, hogy februárra ígértek hozzá új firmware-t, de semmi további infó nincs róla.

Valaki tapasztalt ilyet ugyanezzel az egérrel?

(#1692) apollo12 válasza apollo12 (#1685) üzenetére


apollo12
veterán

hát kb 2 hónap szenvedés után végre küldött egy új egeret a logitech :)

(#1693) headB


headB
tag

Sziasztok!
Z623-asom (kb 3éves, gari már nincs) mélyládája kezdi megadni magát. Elment teljesen a hangja. 1x-2x még vissza tudtam csalogatni pár percre a potméterek tekergetésével, de gondolom valami nagyon kontaktos, netán valami bizti szállingózik...
Hol tudom garancia utáni javíttatásra elvinni Budapesten?
Köszi

Telefonon gyorsabb: +36307917622

(#1694) headB válasza headB (#1693) üzenetére


headB
tag

a harmadik kábelcserével megjavult :)

Telefonon gyorsabb: +36307917622

(#1695) Amszeth


Amszeth
újonc

Sziasztok

Szombaton vettem egy Logitech g430-as fejhallgatót, a problémám az vele hogy ha használom az usb-jack adaptert hozzá, akkor folyamatosan zúg a mikrofon, csak akkor nem ha lenémítom. Az összes usb-t kipróbáltam az asztali gépemen, mindegyikkel ugyan olyan rossz. Adapter nélkül viszont nem olyan jó a hangzása a fejhallgatónak és anélkül nem ismeri fel a Logitech szoftver sem a fejhallgatót.Szerintetek mi lehet a baja, lehet hogy az adapter rossz? Ha veszek másik adapter akkor a szoftvere jó lesz hozzá, vagy vigyem vissza cserére az egészet?
Válaszotokat előre is köszönöm.

(#1696) Kuter válasza Amszeth (#1695) üzenetére


Kuter
senior tag

Ez ilyen ,nem hiba.

Mindhalálig Nvidia! mondta egy microelectronic engineer , vagy lehet hogy én?

(#1697) stampeee válasza Kuter (#1696) üzenetére


stampeee
csendes tag

2db G430-hoz volt szerencsém és az egyiknek sincs ilyen hibája, pedig az enyém már most töltötte a 3. évet :)

:D Just dream it and I will print it. :D

(#1698) Kuter válasza stampeee (#1697) üzenetére


Kuter
senior tag

A zúgás nem ilyen elektronikus zaj, hanem a környezeti hangot erősiti fel arra gondoltam.
Nagyon érzékeny a mikrofonja, egér fingot a másik szobából meghalja :)

Mindhalálig Nvidia! mondta egy microelectronic engineer , vagy lehet hogy én?

(#1699) Amszeth


Amszeth
újonc

Értem én hogy érzékeny a mikrofon, de azért ennyire nem kellene, főleg, mint írtam az adapter nélkül nincs semmilyen sistergés. Szerintem lejjebb adok az igényeimből és kicserélem egy sima sztereó fülesre. A márka persze marad. :)

(#1700) Kuter válasza Amszeth (#1699) üzenetére


Kuter
senior tag

A zajszűrést valahol be lehet kapcsolni ,ha jól emlékszem. De majd megkérdezem a gyereket.

Mindhalálig Nvidia! mondta egy microelectronic engineer , vagy lehet hogy én?

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb hardverek  »  Logitech szerviz
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.