Szia! A logitech mennyi idő után ír vissza vagy jelez miután elküldtem a fényképeket?
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
etejedu
őstag
Richie141
tag
Hát azt én nem tudom pontosan, de én a supportnál írtam nekik a problémámról még múlt hét vasárnap dél körül, és ehét kedden este 6-kor jött egy e-mail, hogy javításra vagy cserére szorul a cucc, meg hogy forduljak a fixithez.
#96349952
törölt tag
Max 2 nap, nekem annyi volt.
Most már Nürnbergben jár a csomagom, vagyis biztosan elhagyta azt is, mert a nyomon követésnél ez volt az utolsó regisztrált állomás, és ez reggel negyed tízkor volt. Hétfőn küldtem el nekik a fényképeket.
[ Szerkesztve ]
etejedu
őstag
Ok köszi a válaszokat!
brickm
őstag
Sziasztok!
Nem szervit inkább technikai segítségre lenne szükségem.
Adott egy logitech k400 billentyűzet unify vevővel, illetve most vettem egy M185ös egeret is.
Az egérhez nem unify vevő tartozik logo sincs rajta, de a termék (EDigital-os) adatlapján a hozzászólásokban láttam olyan infot, hogy hazsnálható a sima egér az unify vevővel.
Ebben eléggé kételkedtem, illetve nem is sikerült hozzápárosítanom, viszont egyik ismerősöm is azt állítja, hogy lehetséges, és neki is ilyen egere van, másfajta billentyűzettel ugyan, de unify-os vevőt használ hozzá. (viszont nála lekopott a címke, nem tudni, hogy csak ugyan így náz ki az egere, vagy tényleg a széria is ugyan az..)
Most akkor mi is az igazság?
#96349952
törölt tag
Na, végül megérkezett a vadonatúj Logitech G29-es kormány! Köszönöm mindenkinek itt, a topikban a segítséget és azt is, hogy biztattak. Na és persze elismerésre méltó a Logitech korrektsége is, még akkor is, ha kissé elhúzódott az ügy rendezése. Korábban elképzelhetetlennek tartottam, hogy egyszerűen új eszközre cserélik a meghibásodott régit, de úgy tűnik, tényleg van ilyen. Maradok továbbra is Logitech-vásárló.
poli27
veterán
váltót is kaptál hozzá? az elvileg külön van nem?
#96349952
törölt tag
Az külön van, úgyhogy azzal már nem dobtak meg. De eredetileg sem vettem hozzá váltót.
ANDROID???
addikt
Megmondtuk, vagy megmondtuk?
Mukih
tag
Sziasztok. Sikeresen besz*rt a fülesem megint, úgyhogy most már a Logitech fogja intézni a garit.
Valaki meg tudnád nekem mondani, hogy mi az a PID szám és hol találom? Nem is hallottam még ezt a "szót" szerintem, vagy csak még nem ébredtem fel teljesen
"[...]Egy képre, amely mutatja a termék adatait, beleértve a S/N-t (Sorozatszámot), illetve a PID számot"
Köszi!
Xbox One Gamertag: Daltos96 , PSN: Daltos_96, Battletag: Daltos#2323
etejedu
őstag
Elég az S/N.
Amúgy nekem is megjött a cseretermék!
Köszönöm a segítséget!
(Pid~személyi szám vagy szem igazolvány szám)
[ Szerkesztve ]
ANDROID???
addikt
Van amelyiken van pid, az ott van rámatricázva, de pl. hangfalon találhatsz, vagy gombsoron
Mukih
tag
Nem találtam meg a fejhallgatón, pedig a logitech oldalán ott van az van írva, hogy a pánt alatt van a matrica, és tényleg ott is van, de azon csak a cikkszám volt meg a típusszám... lefényképeztem nekik azt kis matricát is, remélem el fogják fogadni így is.
[ Szerkesztve ]
Xbox One Gamertag: Daltos96 , PSN: Daltos_96, Battletag: Daltos#2323
ForRedGlory
félisten
Sziasztok!
Ennek apropóján írok ide is, mert vettem egy Logitech G900 egeret AQUA-ban, azonban nem egyezik a dobozon és az egéren lévő S/N és P/N.
Beszéltem az AQUA-val és a Logitech telefonos ügyfélszolgálattál is, mindenhol azt mondták, hogy ez így rendben van, ne foglalkozzak vele.
A kérdésem az lenne, hogy járt már valaki így és valóban ne idegeskedjek rajta? 50.000 Ft-os egér, ami után kicsit tele a hócipőm (a linkelt kommentem miatt).
Mivel online vettem 14 napon belül elállhatnék, viszont nem szeretnék, ha nem muszáj... Ugyanakkor ez nagyon basztatja a csőröm így.
(#1515) ANDROID??? válasza ForRedGlory (#1514) üzenetére
ANDROID???
addikt
Amennyiben a logitech vállalja rá így is a gart cseppet sem kell vele foglalkozni..
Nagyon egyszerű, ezt neked leírták, kinyomtatod és beteszed a számlája mellé, ha esetleg garra lesz szükség és indítanak rinyát amit nem fognak lobogtatod a korábbi álláspontjukat...
Mukih
tag
Nem tudom, mit nézett be a Logitech, de ma kaptam meg a "csereterméket" ami 2 db fülpárna és ennyi
Most írtam, nekik, hogy köszi, de ezzel mit kezdjek ha el van törve a fülesem?!
Xbox One Gamertag: Daltos96 , PSN: Daltos_96, Battletag: Daltos#2323
(#1517) ForRedGlory válasza ANDROID??? (#1515) üzenetére
ForRedGlory
félisten
Felhívtam megint, hogy regisztrálnám akkor a terméket, de kérdés, hogy milyen S/N számot írjak, hiszen a számlán és az egéren más volt.
A hölgy segített, pontosabban beregisztrálta elvileg a terméket, mondta, hogy 3 év garancia, de őrizzem meg a számlát. Mivel rögzítik a beszélgetést, aminek az adatait én is feljegyeztem, rendezettnek tekintem.
Az mondjuk kérdés, hogy regisztrálta, mert elkérte az e-mail címemet, de nekem azzal nincs is fiókom a Logitechnél. Na de mindegy, ott a rögzített hívás, nem is izgat különösebben.
Mondjuk nem tudom kik veszik a hívást, mert viszonylag jól beszélt magyarul, de a kiküldött e-mailben mintha google fordítós lett volna a szöveg.
[ Szerkesztve ]
Tesomatee
tag
Sziasztok!
Sajnos elromlott a g502 egerem oldalsó két gombja(olyan mintha be lenne ragadva pedig hozzá nyúlva sem volt, benyomásra sem reagál csak ismétli a makrót). Semmiképp nem tudom elintézni hogy egyből csere legyen? Mindenképpen el kell küldeni először a fixitnek? A cucc regisztrálva van a vásárlás napjától a logi honlapján, blokkal számlával mindennel.
Válaszotokat előre is köszönöm
[ Szerkesztve ]
ANDROID???
addikt
Jelezd a Logitech felé, de elég nagy esély van rá, hogy Fixithez küldenek..
Tesomatee
tag
Az a baj hogy félek hogy az egeret beázás vágta haza és félek hogy a fixit elküld a francba.
Bélaaaa
őstag
Először a fixithez kell küldeni sajnos!
Ha beázás okozza (okozta) a hibát, ne is küldd, felesleges. Garimegvonás alapból.
Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!
ANDROID???
addikt
Akkor 1:0 oda.
Richie141
tag
Pár órája regisztráltam Fixitre, és már meg is jött az e-mail, hogy március 3-án (ehét pénteken) jön a futár a Z906-omért. A garanciajegyem is megjött MM-ből, már csak az a problémám, hogy számlám csak elektronikus formában van meg, akkor elfogadják azt, hogy e-mailben elküldöm nekik, vagy a dobozban ezt jelezzem nekik valahogy?
ANDROID???
addikt
Van egy készülék, amit ha bedugsz a gépbe akár papírra is vetheted, nyomtató a neve
Akár csatolhatod elektronikus formában, de.tuti leírják mit kell a dobozba tenni. Ja fotózd le magadnak a terméket és az sn-t is.
Tesomatee
tag
Na akkor indul az én huzavonám is. Megcsináltam a csomagot, lefényképeztem mindent.
Mivel nem lehet módosítani az RMA-n ezért gondoltam felhívom őket, viszont a szervíz egyetlen telefonszáma az prestigio ügyfélszolgálat. Felhívtam, mindössze annyi lett volna a kérdés hogy tudom-e MPL-el küldeni mivel azt írják a honlapon hogy elvileg semmilyen más futárcégtől nem vesznek át csomagot csak GLStől. Mivel délben tudom elküldeni csak a postát gondoltam nem várok a mailre. A telefonos kolléga a lehető legsuttyóbb módon közölte h őt nem érdekli hogy csak a szállítással kapcsolatban van kérdésem írjak emailt. Ugyanaz a cég, ugyanazok a szállítási feltételek de ő nem fog nekem segíteni. Gratulálok!
Fixit - Tesomate 1:0. Majd írok mi lesz a vége a csodának
Richie141
tag
Oks köszi!
Ha lenne nyomtatóm nyilván nem írtam volna ide.....
ANDROID???
addikt
Valahol kinyomtattatod
patt321
csendes tag
Szia!
Nekem M185-öm van és már évek óta használom a K750-es billentyűzet unify vevőjével. Ha jól emlékszem, pillanaok alatt megvolt az összepárosítás. Így aztán mindig szól is, mielőtt lemerülne.
Tesomatee
tag
Nektek kb mennyi idő volt még a feldolgozás alattból lett valami? Hiába írtam 3 napja mailt, hogy mire lehet számítani, nem érdekli őket, telefonjuk meg természetesen miért is lenne...
Richie141
tag
Neked hol ír olyat, hogy feldolgozás alatt? A GLS csomagkövető nekem 6.-a óta azt írja státuszba, hogy kiszállítva. Akkor a feldolgozás az még később jön? 3.-án vitte el a futár...
[ Szerkesztve ]
Tesomatee
tag
Egy ilyen mail jött. De azóta semmi. Hiába írtam nekik mailt hogy mikorra várható, válaszra sem méltatnak.
Annyi hogy GLS-re nem tudok mit mondani, mert én bevittem nekik a topolyára, tehát saját maguk vitték el. Szerdán vittem be és hétfő délben jött ez a mail:
"Tisztelt Ügyfelünk,
Az ön RMA xxxxxxxx számú RMA reklamációja beérkezet a szervizközpontunkba. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy az ön reklamációs igényét mihamarabb kezelni tudjuk.
Üdvözlettel,
Fixit Service Center"
cochy
tag
Sziasztok,
a G510-es billetyűzetem egyik kis tartó pöcke (nem tudom mi a pontos neve) hátul, amit ha kihajtok akkor meredekebben áll a billentyűzet, letört.
Tud valaki segíteni, hogy hol tudok ilyet venni? Az is nagy segítség, ha valaki tudja a pontos angol/német/magyar nevét..
Köszönöm.
Tesomatee
tag
Na ma váratlanul beérkezett az egerem otthonra. 3 papíron volt leírva hogy MÁS CÍMRE KÉREM. Nem érdekelte ezeket. Arra nem méltattak hogy egy mailt írjanak hogy amúgy kész, holnap szállítjuk. Az RMA oldalon ez van: "Egér javítás. A kábel cseréjét jelenleg nem tudjuk elvégezni alkatrész hiány miatt. Amennyiben sikerül beszerezni a megfelelő kábelt értesíteni fogjuk." Ha hazaértem kipróbálom de erősen kétlem hogy egyáltalán hozzányúltak. Nevetséges ez a cég...
Richie141
tag
Na én is ezt a mailt kaptam múlt hétfőn ugyanúgy, és azóta semmi... Te legalább valahogy, de megkaptad.
sucre
csendes tag
sziasztok!
Logitech Z313 hangfalszettem-en olyan probléma jött elő, hogy a jobb oldali hangfalon a forrasztás elengedett, ezért gondoltam szétszedem és újraforrasztom. Valóban el is volt engedve a negatív polaritás, ezért visszaforrasztottam, de a jobb oldal továbbra is halkan szól. Kipróbáltam hogy egy fülhallgatót dugok rá a füllhallgató kimenetre, és ott is azt tapasztaltam, hogy jobb oldal egyátalán nem is szól.
Valami tipp, hogy esetleg hogyan tudnám ezt orvosolni, hol lenne érdemes nézegelődnöm, vagy esetleg újraforrasztanom a csatlakozásokat. Vagy sokkal komolyabb baja lehet?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Tesomatee
tag
Na az egérről annyit, hogy ami rossz volt jó lett ami meg jó az nem annyira jó. Fura a bal jobb egérgomb, mintha jóval lazább lenne, a kábelcsere hiánya pedig továbbra is fáj. Összességében meg vagyok elégedve mert hazsnálható az egér, gari meg még úgyis van rá vagy 2 év.
whatnot
őstag
Ha egy H800-hoz elvesztettem az USB bluetooth vevőt, hogyan tudom pótolni?
A nano adapter általános, azaz több termékhez is azt használják? Ha igen, hol tudom alkatrészként beszerezni?
ANDROID???
addikt
Google segít..... (tovább tartott ide leírni a kérdést mint megtalálni a cikkszámát..)
Különben alkakatrészek/tartozékok alul..
[ Szerkesztve ]
whatnot
őstag
Kerestem, de hirtelen nem találtam. Köszönöm a linket!
Amúgy 5800 a szállítás, szóval ez nem játszik.
ANDROID???
addikt
Nem csak tőlük lehet beszerezni, de már tudod a cikkszámát!
whatnot
őstag
Ahogy nézem, jobban járok egy általános bluetooth vevővel.
Richie141
tag
Pontosan egy héttel ezelőtt váratlanul visszaérkezett a Z906-om a Fixittől. Egy hét pont elég volt ahhoz, hogy tapasztalatokat szerezzek:
RMA-n azt írták, hogy subwoofer repair. Mikor kibontottam a dobozt, mindent átvizsgáltam, hogy hogy néznek ki benne a cuccok. Minden ugyanolyan állapotban volt benne, ahogy azt én elcsomagoltam. Még csak egy gumitalp se hiányzott. A papírokat kicsit meggyűrték, de ez apróság. SN szám nem változott, dobozon és a mélynyomón is ugyanaz.
Beüzemeltem.
Tesztvideókon, filmeken, játékokon teszteltem, és pontosan olyan perfektül szólt minden, mint mikor előszőr hallottam ...........................................ÖT TELJES NAPIG!!!
Igen, csak így egyik napról a másikra megjelent az a torzulás/gyengülés, ami miatt szervízbe küldtem. Nem olyan durva, de előbb utóbb ugyanolyan szar lesz, mint volt, mert korábban is ez történt. Pedig kezdtem azt hinni, hogy hibátlan cuccot kapok vissza, ami nem tudom hányszor fordult elő a fixit történelmében.
Tehát ha szólok a Logitechnek, akkor küldenek egy csereterméket ugye?
ANDROID???
addikt
Igen, max kérik, hogy tedd tönkre, hogy küldhessenek cserét.
Ydal1
újonc
Sziasztok! Remélem él még ez a topic.
Na szóval olyanhoz érkeztem el, amire sose gondoltam volna: Egy heves kis Grid közben bedöglött a G25-öm.
Ami annyit tesz hogy egyszer csak kb 30 fokkal átkalibrálta magát balra, azóta ujrakalibrálni nem tudja megát, he meg nagynehezen mégis, akkor ugyanaz lesz a vége, az első mozdulatnál átforgatja magát balra. Utánaolvasva nagy valószinüséggel az optikai enkóderrel van a problem, ám mivel félek hogy csak jobban tönkretenném azzal hogy ki akarnám mondjuk cserélni, ezért a Ti segitségeteket kérném, hogy tudtok-e valami tippet trükköt adni, hogy tényleg ez-e a hiba, vagy tudtok-e olyat ahol még megjavitanák ezt. Mert hogy erősen kétlem hogy a Logitech Support foglalkozna ezzel a problémámmal Előre is köszönöm a segítséget!
Bélaaaa
őstag
brain75 a te embered, kérlek, keresd privátban! Ő a javítómester!
[ Szerkesztve ]
Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!
Ydal1
újonc
Nagyon köszönöm, úgy lesz
Richie141
tag
Még aznap írtam a Logitechnek mikor ide is írtam, és egy héttel később ezt az üzenetet kaptam:
(...)
Nagyon szépen köszönjük a visszajelzését. A termék egészen biztosan meghibásodott az Ön által írt információk alapján. A Logitech cégpolitikája alapján a terméket a vásárlástól számított 2 éven belül a Fixit-hez kell küldeni. Azonban a második alkalommal mindenképpen érdemes lenne a következőket leírni még a hibaleírást (és a múltkori Fixit RMA széámot) követően:
"
A Fixit Hungary Kft-nek a Logitech-el fennálló garanciális szerzősése alapján a termék nem javíthatósága esetén hivatalosan is kérném annak cseréjét.
"
Amennyiben a terméket nem tudják második alkaommal sem megfelelően megjavítani, mindenképpen átvesszük az ügyet gyártói garanciáztatás céljából.
(...)
Ha jól értem, akkor most a Fixitnek is le kell leírnom a hibát, akik majd küldenek egy üzenetet, hogy nem tudják megjavítani?
jubilleum
senior tag
Sziasztok,
Nem egészen ide tartozik, de jobb topikot nem találtam.
Van egy mx5500-es bill egér kombóm amit nagy megélegéssel használok 7 éve, egészen mostanáig, mikor aksi töltés után nem csatlakozott a géphez a billentyűzet. Hiába nyomom a connect gombot az nem működik, olyan mintha a gomb tönkrement volna...
Van esetleg valaki itt aki találkozott ilyennel? létezik valami más mód, hogy a billentyűzet connect állapotba kerüljön?
Köszi!
Cartman002
aktív tag
Sziasztok
K750es billentyüzetemben tönkrement az akksi. Még egy hónap gari van rá. Szerintetek lépjek lapcsolatba a Logitechel ez ügyben, vagy el fognak hajtani?
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Dell PowerEdge T420 Tower Server 2xE5-2407(2.20Ghz),128GB,8xLFF(Üres)
- Teljesen új Xiaomi 13 8/256GB DS (5G) Black eladó (bontatlan+garancia)
- ELADÓ MacBook Pro 2017 13" KÖZÉPSŐ MODELL 16GB RAM i5 2.3GHZ 256GB SSD 66 CIKLUS + Magic Mouse
- ÚJszerű Samsung Galaxy S20 Plus 5G (83e-től)
- Eladó Cablemod kábelszettek tápokhoz, moddinghoz a bolti ár töredékéért!