Hirdetés

2024. június 8., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb hardverek  »  Logitech szerviz

Hozzászólások

(#1501) etejedu válasza Richie141 (#1500) üzenetére


etejedu
őstag

Szia! A logitech mennyi idő után ír vissza vagy jelez miután elküldtem a fényképeket?

(#1502) Richie141 válasza etejedu (#1501) üzenetére


Richie141
tag

Hát azt én nem tudom pontosan, de én a supportnál írtam nekik a problémámról még múlt hét vasárnap dél körül, és ehét kedden este 6-kor jött egy e-mail, hogy javításra vagy cserére szorul a cucc, meg hogy forduljak a fixithez.

(#1503) #96349952 válasza etejedu (#1501) üzenetére


#96349952
törölt tag

Max 2 nap, nekem annyi volt.

Most már Nürnbergben jár a csomagom, vagyis biztosan elhagyta azt is, mert a nyomon követésnél ez volt az utolsó regisztrált állomás, és ez reggel negyed tízkor volt. Hétfőn küldtem el nekik a fényképeket.

[ Szerkesztve ]

(#1504) etejedu válasza #96349952 (#1503) üzenetére


etejedu
őstag

Ok köszi a válaszokat!

(#1505) brickm


brickm
őstag

Sziasztok!
Nem szervit inkább technikai segítségre lenne szükségem.

Adott egy logitech k400 billentyűzet unify vevővel, illetve most vettem egy M185ös egeret is.
Az egérhez nem unify vevő tartozik logo sincs rajta, de a termék (EDigital-os) adatlapján a hozzászólásokban láttam olyan infot, hogy hazsnálható a sima egér az unify vevővel.
Ebben eléggé kételkedtem, illetve nem is sikerült hozzápárosítanom, viszont egyik ismerősöm is azt állítja, hogy lehetséges, és neki is ilyen egere van, másfajta billentyűzettel ugyan, de unify-os vevőt használ hozzá. (viszont nála lekopott a címke, nem tudni, hogy csak ugyan így náz ki az egere, vagy tényleg a széria is ugyan az..)
Most akkor mi is az igazság?

(#1506) #96349952


#96349952
törölt tag

Na, végül megérkezett a vadonatúj Logitech G29-es kormány! Köszönöm mindenkinek itt, a topikban a segítséget és azt is, hogy biztattak. :R Na és persze elismerésre méltó a Logitech korrektsége is, még akkor is, ha kissé elhúzódott az ügy rendezése. Korábban elképzelhetetlennek tartottam, hogy egyszerűen új eszközre cserélik a meghibásodott régit, de úgy tűnik, tényleg van ilyen. Maradok továbbra is Logitech-vásárló. :R

(#1507) poli27 válasza #96349952 (#1506) üzenetére


poli27
veterán

váltót is kaptál hozzá? az elvileg külön van nem?

(#1508) #96349952 válasza poli27 (#1507) üzenetére


#96349952
törölt tag

Az külön van, úgyhogy azzal már nem dobtak meg. De eredetileg sem vettem hozzá váltót.

(#1509) ANDROID??? válasza #96349952 (#1506) üzenetére


ANDROID???
addikt

Megmondtuk, vagy megmondtuk? ;]

(#1510) Mukih


Mukih
tag

Sziasztok. Sikeresen besz*rt a fülesem megint, úgyhogy most már a Logitech fogja intézni a garit.

Valaki meg tudnád nekem mondani, hogy mi az a PID szám és hol találom? Nem is hallottam még ezt a "szót" szerintem, vagy csak még nem ébredtem fel teljesen :DD
"[...]Egy képre, amely mutatja a termék adatait, beleértve a S/N-t (Sorozatszámot), illetve a PID számot"

Köszi!

Xbox One Gamertag: Daltos96 , PSN: Daltos_96, Battletag: Daltos#2323

(#1511) etejedu válasza Mukih (#1510) üzenetére


etejedu
őstag

Elég az S/N.
Amúgy nekem is megjött a cseretermék!
Köszönöm a segítséget!
(Pid~személyi szám vagy szem igazolvány szám)

[ Szerkesztve ]

(#1512) ANDROID??? válasza Mukih (#1510) üzenetére


ANDROID???
addikt

Van amelyiken van pid, az ott van rámatricázva, de pl. hangfalon találhatsz, vagy gombsoron :K

(#1513) Mukih válasza ANDROID??? (#1512) üzenetére


Mukih
tag

Nem találtam meg a fejhallgatón, pedig a logitech oldalán ott van az van írva, hogy a pánt alatt van a matrica, és tényleg ott is van, de azon csak a cikkszám volt meg a típusszám... lefényképeztem nekik azt kis matricát is, remélem el fogják fogadni így is.

[ Szerkesztve ]

Xbox One Gamertag: Daltos96 , PSN: Daltos_96, Battletag: Daltos#2323

(#1514) ForRedGlory


ForRedGlory
félisten

Sziasztok!

Ennek apropóján írok ide is, mert vettem egy Logitech G900 egeret AQUA-ban, azonban nem egyezik a dobozon és az egéren lévő S/N és P/N.

Beszéltem az AQUA-val és a Logitech telefonos ügyfélszolgálattál is, mindenhol azt mondták, hogy ez így rendben van, ne foglalkozzak vele.

A kérdésem az lenne, hogy járt már valaki így és valóban ne idegeskedjek rajta? 50.000 Ft-os egér, ami után kicsit tele a hócipőm (a linkelt kommentem miatt).

Mivel online vettem 14 napon belül elállhatnék, viszont nem szeretnék, ha nem muszáj... Ugyanakkor ez nagyon basztatja a csőröm így. :(

(#1515) ANDROID??? válasza ForRedGlory (#1514) üzenetére


ANDROID???
addikt

Amennyiben a logitech vállalja rá így is a gart cseppet sem kell vele foglalkozni.. ;)
Nagyon egyszerű, ezt neked leírták, kinyomtatod és beteszed a számlája mellé, ha esetleg garra lesz szükség és indítanak rinyát amit nem fognak lobogtatod a korábbi álláspontjukat... :K

(#1516) Mukih


Mukih
tag

Nem tudom, mit nézett be a Logitech, de ma kaptam meg a "csereterméket" ami 2 db fülpárna és ennyi :DD
Most írtam, nekik, hogy köszi, de ezzel mit kezdjek ha el van törve a fülesem?! :F

Xbox One Gamertag: Daltos96 , PSN: Daltos_96, Battletag: Daltos#2323

(#1517) ForRedGlory válasza ANDROID??? (#1515) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Felhívtam megint, hogy regisztrálnám akkor a terméket, de kérdés, hogy milyen S/N számot írjak, hiszen a számlán és az egéren más volt.

A hölgy segített, pontosabban beregisztrálta elvileg a terméket, mondta, hogy 3 év garancia, de őrizzem meg a számlát. Mivel rögzítik a beszélgetést, aminek az adatait én is feljegyeztem, rendezettnek tekintem.

Az mondjuk kérdés, hogy regisztrálta, mert elkérte az e-mail címemet, de nekem azzal nincs is fiókom a Logitechnél. Na de mindegy, ott a rögzített hívás, nem is izgat különösebben.

Mondjuk nem tudom kik veszik a hívást, mert viszonylag jól beszélt magyarul, de a kiküldött e-mailben mintha google fordítós lett volna a szöveg. :D

[ Szerkesztve ]

(#1518) ANDROID??? válasza ForRedGlory (#1517) üzenetére


ANDROID???
addikt

Sebaj, jó ez így :K

(#1519) Tesomatee


Tesomatee
tag

Sziasztok!

Sajnos elromlott a g502 egerem oldalsó két gombja(olyan mintha be lenne ragadva pedig hozzá nyúlva sem volt, benyomásra sem reagál csak ismétli a makrót). Semmiképp nem tudom elintézni hogy egyből csere legyen? Mindenképpen el kell küldeni először a fixitnek? A cucc regisztrálva van a vásárlás napjától a logi honlapján, blokkal számlával mindennel.
Válaszotokat előre is köszönöm :)

[ Szerkesztve ]

(#1520) ANDROID??? válasza Tesomatee (#1519) üzenetére


ANDROID???
addikt

Jelezd a Logitech felé, de elég nagy esély van rá, hogy Fixithez küldenek..

(#1521) Tesomatee válasza ANDROID??? (#1520) üzenetére


Tesomatee
tag

Az a baj hogy félek hogy az egeret beázás vágta haza és félek hogy a fixit elküld a francba. :(

(#1522) Bélaaaa válasza Tesomatee (#1521) üzenetére


Bélaaaa
őstag

Először a fixithez kell küldeni sajnos!

Ha beázás okozza (okozta) a hibát, ne is küldd, felesleges. Garimegvonás alapból.

Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!

(#1523) ANDROID??? válasza Tesomatee (#1521) üzenetére


ANDROID???
addikt

Akkor 1:0 oda. :U

(#1524) Richie141


Richie141
tag

Pár órája regisztráltam Fixitre, és már meg is jött az e-mail, hogy március 3-án (ehét pénteken) jön a futár a Z906-omért. A garanciajegyem is megjött MM-ből, már csak az a problémám, hogy számlám csak elektronikus formában van meg, akkor elfogadják azt, hogy e-mailben elküldöm nekik, vagy a dobozban ezt jelezzem nekik valahogy?

(#1525) ANDROID??? válasza Richie141 (#1524) üzenetére


ANDROID???
addikt

Van egy készülék, amit ha bedugsz a gépbe akár papírra is vetheted, nyomtató a neve :D
Akár csatolhatod elektronikus formában, de.tuti leírják mit kell a dobozba tenni. Ja fotózd le magadnak a terméket és az sn-t is. :K

(#1526) Tesomatee válasza Bélaaaa (#1522) üzenetére


Tesomatee
tag

Na akkor indul az én huzavonám is. Megcsináltam a csomagot, lefényképeztem mindent.
Mivel nem lehet módosítani az RMA-n ezért gondoltam felhívom őket, viszont a szervíz egyetlen telefonszáma az prestigio ügyfélszolgálat. Felhívtam, mindössze annyi lett volna a kérdés hogy tudom-e MPL-el küldeni mivel azt írják a honlapon hogy elvileg semmilyen más futárcégtől nem vesznek át csomagot csak GLStől. Mivel délben tudom elküldeni csak a postát gondoltam nem várok a mailre. A telefonos kolléga a lehető legsuttyóbb módon közölte h őt nem érdekli hogy csak a szállítással kapcsolatban van kérdésem írjak emailt. Ugyanaz a cég, ugyanazok a szállítási feltételek de ő nem fog nekem segíteni. Gratulálok!
Fixit - Tesomate 1:0. Majd írok mi lesz a vége a csodának

(#1527) Richie141 válasza ANDROID??? (#1525) üzenetére


Richie141
tag

Oks köszi! :B
Ha lenne nyomtatóm nyilván nem írtam volna ide.....
:C

(#1528) ANDROID??? válasza Richie141 (#1527) üzenetére


ANDROID???
addikt

Valahol kinyomtattatod ;)

(#1529) patt321 válasza brickm (#1505) üzenetére


patt321
csendes tag

Szia!

Nekem M185-öm van és már évek óta használom a K750-es billentyűzet unify vevőjével. Ha jól emlékszem, pillanaok alatt megvolt az összepárosítás. Így aztán mindig szól is, mielőtt lemerülne.

(#1530) Tesomatee válasza Tesomatee (#1526) üzenetére


Tesomatee
tag

Nektek kb mennyi idő volt még a feldolgozás alattból lett valami? Hiába írtam 3 napja mailt, hogy mire lehet számítani, nem érdekli őket, telefonjuk meg természetesen miért is lenne...

(#1531) Richie141


Richie141
tag

Neked hol ír olyat, hogy feldolgozás alatt? A GLS csomagkövető nekem 6.-a óta azt írja státuszba, hogy kiszállítva. Akkor a feldolgozás az még később jön? 3.-án vitte el a futár...

[ Szerkesztve ]

(#1532) Tesomatee válasza Richie141 (#1531) üzenetére


Tesomatee
tag

Egy ilyen mail jött. De azóta semmi. Hiába írtam nekik mailt hogy mikorra várható, válaszra sem méltatnak.
Annyi hogy GLS-re nem tudok mit mondani, mert én bevittem nekik a topolyára, tehát saját maguk vitték el. Szerdán vittem be és hétfő délben jött ez a mail:
"Tisztelt Ügyfelünk,
Az ön RMA xxxxxxxx számú RMA reklamációja beérkezet a szervizközpontunkba. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy az ön reklamációs igényét mihamarabb kezelni tudjuk.
Üdvözlettel,
Fixit Service Center"

(#1533) cochy


cochy
tag

Sziasztok,
a G510-es billetyűzetem egyik kis tartó pöcke (nem tudom mi a pontos neve) hátul, amit ha kihajtok akkor meredekebben áll a billentyűzet, letört.
Tud valaki segíteni, hogy hol tudok ilyet venni? Az is nagy segítség, ha valaki tudja a pontos angol/német/magyar nevét..
Köszönöm.

(#1534) Tesomatee válasza Tesomatee (#1532) üzenetére


Tesomatee
tag

Na ma váratlanul beérkezett az egerem otthonra. 3 papíron volt leírva hogy MÁS CÍMRE KÉREM. Nem érdekelte ezeket. Arra nem méltattak hogy egy mailt írjanak hogy amúgy kész, holnap szállítjuk. Az RMA oldalon ez van: "Egér javítás. A kábel cseréjét jelenleg nem tudjuk elvégezni alkatrész hiány miatt. Amennyiben sikerül beszerezni a megfelelő kábelt értesíteni fogjuk." Ha hazaértem kipróbálom de erősen kétlem hogy egyáltalán hozzányúltak. Nevetséges ez a cég...

(#1535) Richie141 válasza Tesomatee (#1532) üzenetére


Richie141
tag

Na én is ezt a mailt kaptam múlt hétfőn ugyanúgy, és azóta semmi... Te legalább valahogy, de megkaptad.

(#1536) sucre


sucre
csendes tag

sziasztok!
Logitech Z313 hangfalszettem-en olyan probléma jött elő, hogy a jobb oldali hangfalon a forrasztás elengedett, ezért gondoltam szétszedem és újraforrasztom. Valóban el is volt engedve a negatív polaritás, ezért visszaforrasztottam, de a jobb oldal továbbra is halkan szól. Kipróbáltam hogy egy fülhallgatót dugok rá a füllhallgató kimenetre, és ott is azt tapasztaltam, hogy jobb oldal egyátalán nem is szól.
Valami tipp, hogy esetleg hogyan tudnám ezt orvosolni, hol lenne érdemes nézegelődnöm, vagy esetleg újraforrasztanom a csatlakozásokat. Vagy sokkal komolyabb baja lehet?
Segítségeteket előre is köszönöm.

(#1537) Tesomatee válasza Richie141 (#1535) üzenetére


Tesomatee
tag

Na az egérről annyit, hogy ami rossz volt jó lett ami meg jó az nem annyira jó. Fura a bal jobb egérgomb, mintha jóval lazább lenne, a kábelcsere hiánya pedig továbbra is fáj. :( Összességében meg vagyok elégedve mert hazsnálható az egér, gari meg még úgyis van rá vagy 2 év.

(#1538) whatnot


whatnot
őstag

Ha egy H800-hoz elvesztettem az USB bluetooth vevőt, hogyan tudom pótolni?
A nano adapter általános, azaz több termékhez is azt használják? Ha igen, hol tudom alkatrészként beszerezni?

(#1539) ANDROID??? válasza whatnot (#1538) üzenetére


ANDROID???
addikt

Google segít..... :K (tovább tartott ide leírni a kérdést mint megtalálni a cikkszámát..)

Különben alkakatrészek/tartozékok alul..

[ Szerkesztve ]

(#1540) whatnot válasza ANDROID??? (#1539) üzenetére


whatnot
őstag

Kerestem, de hirtelen nem találtam. Köszönöm a linket!
Amúgy 5800 a szállítás, szóval ez nem játszik.

(#1541) ANDROID??? válasza whatnot (#1540) üzenetére


ANDROID???
addikt

Nem csak tőlük lehet beszerezni, de már tudod a cikkszámát! :K

(#1542) whatnot válasza ANDROID??? (#1541) üzenetére


whatnot
őstag

Ahogy nézem, jobban járok egy általános bluetooth vevővel.

(#1543) Richie141


Richie141
tag

Pontosan egy héttel ezelőtt váratlanul visszaérkezett a Z906-om a Fixittől. Egy hét pont elég volt ahhoz, hogy tapasztalatokat szerezzek:
RMA-n azt írták, hogy subwoofer repair. Mikor kibontottam a dobozt, mindent átvizsgáltam, hogy hogy néznek ki benne a cuccok. Minden ugyanolyan állapotban volt benne, ahogy azt én elcsomagoltam. :Y Még csak egy gumitalp se hiányzott. A papírokat kicsit meggyűrték, de ez apróság. SN szám nem változott, dobozon és a mélynyomón is ugyanaz.
Beüzemeltem.
Tesztvideókon, filmeken, játékokon teszteltem, és pontosan olyan perfektül szólt minden, mint mikor előszőr hallottam :DD ...........................................ÖT TELJES NAPIG!!!

Igen, csak így egyik napról a másikra megjelent az a torzulás/gyengülés, ami miatt szervízbe küldtem. Nem olyan durva, de előbb utóbb ugyanolyan szar lesz, mint volt, mert korábban is ez történt. Pedig kezdtem azt hinni, hogy hibátlan cuccot kapok vissza, ami nem tudom hányszor fordult elő a fixit történelmében.

Tehát ha szólok a Logitechnek, akkor küldenek egy csereterméket ugye?

(#1544) ANDROID??? válasza Richie141 (#1543) üzenetére


ANDROID???
addikt

Igen, max kérik, hogy tedd tönkre, hogy küldhessenek cserét.

(#1545) Ydal1


Ydal1
újonc

Sziasztok! Remélem él még ez a topic.

Na szóval olyanhoz érkeztem el, amire sose gondoltam volna: Egy heves kis Grid közben bedöglött a G25-öm.
Ami annyit tesz hogy egyszer csak kb 30 fokkal átkalibrálta magát balra, azóta ujrakalibrálni nem tudja megát, he meg nagynehezen mégis, akkor ugyanaz lesz a vége, az első mozdulatnál átforgatja magát balra. Utánaolvasva nagy valószinüséggel az optikai enkóderrel van a problem, ám mivel félek hogy csak jobban tönkretenném azzal hogy ki akarnám mondjuk cserélni, ezért a Ti segitségeteket kérném, hogy tudtok-e valami tippet trükköt adni, hogy tényleg ez-e a hiba, vagy tudtok-e olyat ahol még megjavitanák ezt. Mert hogy erősen kétlem hogy a Logitech Support foglalkozna ezzel a problémámmal :D Előre is köszönöm a segítséget! :)

(#1546) Bélaaaa válasza Ydal1 (#1545) üzenetére


Bélaaaa
őstag

brain75 a te embered, kérlek, keresd privátban! Ő a javítómester!

[ Szerkesztve ]

Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!

(#1547) Ydal1 válasza Bélaaaa (#1546) üzenetére


Ydal1
újonc

Nagyon köszönöm, úgy lesz :)

(#1548) Richie141


Richie141
tag

Még aznap írtam a Logitechnek mikor ide is írtam, és egy héttel később ezt az üzenetet kaptam:

(...)
Nagyon szépen köszönjük a visszajelzését. A termék egészen biztosan meghibásodott az Ön által írt információk alapján. A Logitech cégpolitikája alapján a terméket a vásárlástól számított 2 éven belül a Fixit-hez kell küldeni. Azonban a második alkalommal mindenképpen érdemes lenne a következőket leírni még a hibaleírást (és a múltkori Fixit RMA széámot) követően:

"

A Fixit Hungary Kft-nek a Logitech-el fennálló garanciális szerzősése alapján a termék nem javíthatósága esetén hivatalosan is kérném annak cseréjét.

"

Amennyiben a terméket nem tudják második alkaommal sem megfelelően megjavítani, mindenképpen átvesszük az ügyet gyártói garanciáztatás céljából.
(...)

Ha jól értem, akkor most a Fixitnek is le kell leírnom a hibát, akik majd küldenek egy üzenetet, hogy nem tudják megjavítani?

(#1549) jubilleum


jubilleum
senior tag

Sziasztok,

Nem egészen ide tartozik, de jobb topikot nem találtam.
Van egy mx5500-es bill egér kombóm amit nagy megélegéssel használok 7 éve, egészen mostanáig, mikor aksi töltés után nem csatlakozott a géphez a billentyűzet. Hiába nyomom a connect gombot az nem működik, olyan mintha a gomb tönkrement volna...
Van esetleg valaki itt aki találkozott ilyennel? létezik valami más mód, hogy a billentyűzet connect állapotba kerüljön?

Köszi! :)

(#1550) Cartman002


Cartman002
aktív tag

Sziasztok

K750es billentyüzetemben tönkrement az akksi. Még egy hónap gari van rá. Szerintetek lépjek lapcsolatba a Logitechel ez ügyben, vagy el fognak hajtani?

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb hardverek  »  Logitech szerviz
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.