Hirdetés

2024. május 23., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Kerékpárosok, bringások ide! - Archívum V. (téma lezárva)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:49:52

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10301) szki


szki
őstag

Ma egy teszkós hegyi kerékpárral 21 km-t lenyomtam "hegyes" erdei terepen (össz 550 m szint). Két helyen elemelkedett az első kerék a földtől. Illetve egy zúzott köves útszakaszon kifarolt a 49 mm széles hátsókerék alattam (20%-nál meredekebb emelkedős rész). Erőnléttel könnyedén bírtam, de a bicaj túl gagyi volt, és emiatt 2x10 méteren szégyenszemre tolnom kellett :B
Keletre akartam tekerni a pákai tévétoronyhoz, de addig tekeregtem az erdőben, amíg sikerült nyugatra, az ellentétes irányba eljutnom :DDD Így kerültem a szécsiszigeti kilátóhoz:

Ilyen a kilátás észak-nyugatra a kilátóból:

A mai terepbicajozástól azt vártam, hogy kedvet kapjak további hasonló túrákhoz. De egyáltalán nem hozott lázba. Élvezetesebb számomra az aszfalt szaggatása. Vannak errefelé aszfaltos erdei utak is szép emelkedőkkel, és szép tájakkal. Egy sokkal komolyabb terepbicajjal sem hiszem, hogy kedvet kapnék a hobbi hegyi kerékpározáshoz.

(#10302) lorcsi válasza szki (#10301) üzenetére


lorcsi
veterán

akartam már kérdezni korábban is, hogy aszfalton outizva szembeszélben is bírtok olyan tempóval tekerni rétisünnel vagy egyedül mint szélcsendben?

(#10303) szki válasza lorcsi (#10302) üzenetére


szki
őstag

Ha kb szembefúj a szél, és ketten tekerünk együtt, akkor a hátsó bicajos tud szélárnyékban picit pihenni. Ekkor lehet váltogatni, melyikünk pihenjen, és melyikünk törje a szelet:) De akkor se lehet ugyanazt a tempót tekerni, mint szélcsendben egyedül.
Ha egyedül tekerek, akkor erős (30 km/h) szembeszélben már jelentősen lecsökken a sebességem (35-ről 25 km/h-ra), mert nagyon belém tud csimpaszkodni a szél.
Érdekes a szél, mert van hogy abszolút nem zavar a tempóban, és van hogy nagyon lelassít. Végül azonban mindig az az eredmény, hogy kiszívja az erőmet a végére. Az oldalszél is elég fárasztó, és nem csak a szembeszél.
Persze nehéz elkerülni a szelet. De épp ezért szoktam reggel tekerni. Ma azonban túl hideg volt reggel. Délelőtt már jó volt az idő, de a szél is megjött...

(#10304) lorcsi válasza szki (#10303) üzenetére


lorcsi
veterán

jó taktika az ilyenkor hogy lehajolsz a kormányhoz ?
tényleg sokkal kevésbé kapaszkodik beléd a szél ?

most dé körül kimentem a tölrésre és eszméletlenül fújt szembe, no gondoltam majd visszafele jó kis hátszelem lesz
a nagy túróst :DDD ugyanúgy szembe fújt :O
a karom viszont így is lepirult :D

(#10305) szki válasza lorcsi (#10304) üzenetére


szki
őstag

Jó taktika lehet lehajolni a kormányhoz, de ha nem outis koskormány, akkor túl sokáig nem lehet bírni, hisz a karoknak elvileg majdnem nyújtva kellene lennie kormányfogáskor, és nem behajlítva. Volt már részem 120 km-en keresztül szembeszélben, és akkor nem lehet végig így csökkenteni a menetszelet.
A ruházat is számít: feszes nadrág kell, és testhez idomuló bicajos mez.
Ha szélben tekertem egy oda-visszát, akkor sosem lett olyan átlagsebességem, mintha szélcsendben tekertem volna ugyanazt. Hiába volt fele szakasz szembeszeles, és fele hátszéles.
Viszont lehet szépen barnulni szélben is. Nekem a bőröm már csokibarna. Míg a lábamon meg a kezemen a szőr meg kiszőkült a naptól. Bár én strandoltam, és strandolok is elég sokat mostanság.

(#10306) Manitou válasza Dirtyz (#10272) üzenetére


Manitou
addikt

Aham, értem. Majd elolvasom a leírást :K

#10273
:(

(#10307) Def26


Def26
félisten

Ha megnyomtam a prosztatám (kerékpározás közben :D ) , akkor az mennyi ideg fáj? :U Most olyan fura érzésem van, nem mondhatnám, hogy fáj, csak úgy néha bele nyilall valami érzés.

2 biciklizés között máskor meg szoktam várni (1-2 nap) amíg tudok rendesen ülni a nyergen, de most nem vártam meg.

[ Szerkesztve ]

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#10308) dqdb válasza Def26 (#10307) üzenetére


dqdb
nagyúr

2 biciklizés között máskor meg szoktam várni (1-2 nap) amíg tudok rendesen ülni a nyergen, de most nem vártam meg.
Én a helyedben sürgősen nekiállnék keresni másik nyerget és/vagy betétes nadrágot, mert az, hogy bringázás után rendszeresen ülési problémáid vannak, finoman szólva nem normális. Az idénynyitó bringázást követő fenékfájás rendben van, de utána már nem szabad előjönnie.

Nyeregből az ergonomikus kínálatban nézelődjél, mint a Specialized Body Geometry sorozata, vagy a Selle SMP olcsóbb nyergei, amelyek középen süllyesztettek vagy kivágottak.

[ Szerkesztve ]

tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

(#10309) R


R
aktív tag

50-100k körüli cross/MTB még mindig aktuális, hogy érdekelne

(#10310) Def26 válasza dqdb (#10308) üzenetére


Def26
félisten

Ahham, köszi. :)

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#10311) szki válasza Def26 (#10307) üzenetére


szki
őstag

Elég kellemetlen lehet. Vízszintes az a nyereg, és megfelelő magasságú? Esetleg picit hátra/előre kell tolni? Talán van egy kis túlsúly, vagy hátizsák rajtad? :U A bélelt nadrág tényleg sokat segíthet.
Elég nehéz a nyereg kérdés, és mindenkinek magának kell kitapasztalni, mi a megfelelő számára anatómiailag.
Egyetlen nap sokszor voltam már 8 óránál többet nyeregben (13 óra a max), és másnap semmi problémám se volt. Bár én folyamatosan tekerek, azaz jár a pedál. Így sok súlyt átvesznek a lábaimon át a pedálok, illetve a kormány a kezeimen keresztül. Ha nagyon sietek, akkor 3 óránként szoktam 5 percre megállni...

[ Szerkesztve ]

(#10312) dqdb válasza szki (#10311) üzenetére


dqdb
nagyúr

Vízszintes az a nyereg, és megfelelő magasságú?
Ez jó felvetés, bár a nem teljesen vízszintes nyereg már tekerés közben észreveteti magát (sajnos tapasztalat, nevesítem is a márkát, mert még nem szidtam eleget a Ritchey Comp nyeregcsövet :DDD) Bár, mivel hátrafelé dőlő nyereg esetén inkább az ülőgumóid fájdulnak meg, mert azokra a kelleténél több súly jut, szerintem nem itt lesz a probléma.

Def26: A vízszintes ellenőrzésére ne szemmértéket alkalmazzál, az semmit sem ér, hanem vízmértéket. Ha állítani kell a nyereg szögén, akkor ellenőrizd le tekerés után, nem mozdult-e el (rúgjunk még egyet a Ritchey Comp nyeregcsőbe: azt 40-50 km-enként utána kellett állítani, míg a mostani Syntace-hez nem nyúltam hozzá 600 km óta, mert jól megtervezett konstrukció, a nyereg még mindig tökéletesen vízszintes).

Próbáld megtalálni a nyergen a megfelelő üléspozíciót, csúszkálj rajta előre-hátra, hol a kényelmesebb, hátha úgy bejön.

tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

(#10313) rétisün válasza dqdb (#10312) üzenetére


rétisün
veterán

nekem is ritchey nyeregcsövem van (van egy eladó ritchey nyergem is, még grammozós koromból :D ) de nem tudom hány 1000 km óta nem kellett hozzányúlnom.... :P

szki: javaslom (még mindig) a börzöncei emelkedőt, lehetőleg oda-vissza. :K

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#10314) Def26 válasza dqdb (#10312) üzenetére


Def26
félisten

Húú, nagyon köszönöm mindkettőtöknek. :R Sokat segítetek. A nyereg nem vízszintes az tuti. Nekem azt javasolták a boltban, hogy nem is szabad vízszintesnek lennie. :U

szki: "Talán van egy kis túlsúly, vagy hátizsák rajtad?"

98Kg vagyok, 185cm. Versenysúlyom olyan 85Kg volt. Úgyhogy olyan 10Kg van rajtam pluszba.

[ Szerkesztve ]

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#10315) dqdb válasza rétisün (#10313) üzenetére


dqdb
nagyúr

Ritchey Comp, Pro, WCS vagy SuperLogic? Mert nagyon nem mindegy sajnos ... Két csavaros mechanizmusa volt, de így sem lehetett rendesen rögzíteni rendesen. Oldalanként egy-egy csavarral a takarólemeznek feszített bordázott ívnek kellett volna elvileg a nyerget vízszintesben tartania, de nem bírtam annyira meghúzni, hogy az elmélet a gyakorlatban is működjön :(

Látom, nagyon a "gyógyulás" útjára léptél, ha egy 93 grammos szkandium kormányszártól megszabadulnál. Vagy az kellett a gyógyuláshoz, hogy ne lássad állandóan a kormányszár súlyát a bringára nézve? :))

Bár a nyeregből nem lehet igazi gramm-mániára következtetni, 210 gramm, nehéz az ;]

Def26: Nekem azt javasolták a boltban, hogy nem is szabad vízszintesnek lennie.
:W Az a lényeg, hogy a terhelés egyenletesen oszoljon el az ülőgumóid és a combod között. Ha túl hátradől a nyereg, akkor a feneked fog megfájdulni (ezen nehéz terep és egy hátizsák sokat tud rontani, amikor minden döccenő után még ráüt a nyeregre, tapasztalat sajnos). Ha túl előredől a nyereg, akkor combból tartod meg magad, ilyenkor hamarabb fáradsz, és a térdednek sem tesz jót. Először lődd be vízszintesre, aztán teszteljél, módosítsál, hátha vásárlás nélkül megúszod. Játszadozz a magassággal is, bár azt könnyű elsőre jónak belőni. Kényelmetlen a folyamat, drága is tud lenni, ha vásárlásra kerül a sor, és elsőre nem találod meg az ideális összeállítást. Nekem két nyereg és egy nyeregcső van a szekrényemben mire összejött a mostani nyerő páros ...

[ Szerkesztve ]

tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

(#10316) rétisün válasza dqdb (#10315) üzenetére


rétisün
veterán

egycsavaros WCS carbon nyeregcső. (a vázszett+nyeregcső árának majdnem felét a nyeregcső tette ki :D )

igen, már gyógyulok :P a mostani nyergem 229 gramm, a stucni 120....sőt, asszem a KCNC kormányom is könnyebb volt, mint a mostani, viszont kényelmetlenebb volt a hajlítása, szóval ott nem számítottak a grammok. :N

ja, volt egy speci rival sl nyergem is, az mondjuk nem annyira jött be :N
érdekes, hogy egy évekig használt, kénylmesnek hitt fizik rondine-ről is azután derült ki, hogy mégse annyira kényelmes, hogy elkezdtem könnyebb nyergeket próbálgatni, és viszaültem rá.

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#10317) rétisün válasza dqdb (#10315) üzenetére


rétisün
veterán

dupláztam :))

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#10318) Hasaggymeg válasza Fáraó (#10266) üzenetére


Hasaggymeg
veterán

Itt a sor,meg van rendelve,lehet építő kritikával illetni.
1,2,3,4,5,6,7

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#10319) Hasaggymeg válasza Misály (#10287) üzenetére


Hasaggymeg
veterán

Sajnos nem nagyon ültetik le őket.Rendőr mondta és ha már ő sem hisz munkájában.... :(((

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#10320) KrAt


KrAt
veterán

Outi szelepet hogy kell autóspumpával fújni? :) Gondolom kell vmi átalakító, de hogyan tovább? :)

(#10321) Manitou válasza rétisün (#10316) üzenetére


Manitou
addikt

A mostani egyik nyergem 185g és kényelmesebb mint az eddigi összes nyereg ami megfordult nálam, ami mind nehezebb is volt, igaz ~250-nél azok sem voltak többek.
Tényleg próbálgatni kell, olyan nincs hogy egy nyereg mindenkinek egyformán kényelmes.

[ Szerkesztve ]

(#10322) rétisün válasza KrAt (#10320) üzenetére


rétisün
veterán

igen, kell hozzá egy átalakító...
szelepsapkát leveszed, ha van. alatta van egy másik "anya" azt kitekered. ekkor kicsit be tudod ütni a szeleptűt, ki fog szökni egy kis levegő. ilyenkor tudsz bele pumpálni, különben zárt a szelep, és nem megy bele a levegő.
pumpálás után visszatekered, "zárod" a szelepet.

így e.....

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#10323) Manitou válasza Hasaggymeg (#10318) üzenetére


Manitou
addikt

Az XTR fékbowden és váltóbowdenszett kihagytam volna, és az árát ráfordítva inkább magasabb kategóriás alkatrészeket vettem volna, :)
pl shadow XT vagy SLX hátsóváltót, fékkarból Avid SD7-et, fékből Avid SD 5-öt.

[ Szerkesztve ]

(#10324) Hasaggymeg válasza Manitou (#10323) üzenetére


Hasaggymeg
veterán

Nem tudok 8-as fölé menni,akkor már lánc,hajtómű,hátsó kerék és első váltót is cserélnem kellene. :(

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#10325) KrAt válasza rétisün (#10322) üzenetére


KrAt
veterán

Ahham :) Alapvetően tisztában voltam, hogy működik a szelep, csak az nem esett le, hogy a levegőnyomás nyomja majd be az autós átalakítóval :)

Holnap megyek a bringásboltba, megpróbálok venni egyet :)

Köszönöm!

(#10326) Manitou válasza Hasaggymeg (#10324) üzenetére


Manitou
addikt

Gondoltam, hogy 8-as rendszert akarsz az összeállításból, ezért is olyanokat írtam, ami nem érinti a hajtást. :)

[ Szerkesztve ]

(#10327) amargo


amargo
addikt

Sziasztok!

Presta szelepes belsőbe milyen slime-pt lehet rakni, ami megvédi a belsőt?

OKO, Slime? Az OKO-ra rávan írva.. ellenben nem tudom, hogy lehet bele rakni.. lehet belsőt is venni külön, de feleslegesnek érzem, külön még plusz belsőre is kiadni a pénzt.

Meg is találtam :)

Véleményeket kérek még azért, ha van.

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#10328) venember83


venember83
nagyúr

No, ma kiderült, hogy bizony a NN se éppen tapad mindenhol. Pl. nedves, sáros köveken egyáltalán nem, ez volt az első zakóm ezzel a gumival, szerencsére már eléggé lelassultam, így csupán pár begyógyuló karcolás és zúzódás a tanúja a történteknek. Munkanapokon mindig nehezebb tekerni, főleg ha az ember nem holmi 25-30 kilométert megy, de azért jól esik utána hazajönni és lepihenni. :K

(#10329) amargo válasza venember83 (#10328) üzenetére


amargo
addikt

"ez volt az első zakóm ezzel a gumival, szerencsére már eléggé lelassultam, így csupán pár begyógyuló karcolás és zúzódás a tanúja a történteknek."

Így ebben a formában keményen hatott rám ez a mondat :)

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#10330) dqdb válasza venember83 (#10328) üzenetére


dqdb
nagyúr

Nedves, sáros kövön van olyan külső, ami nem csúszik :F Mármint az extrém puha, gyorsan kopó sárgumikon kívül?

belaazallat: biztosan a nyeregcsőbilincs az, és nem a nyeregpálca? Az is tud szépen nyikorogni a rögzítésnél.

[ Szerkesztve ]

tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

(#10331) belaazallat


belaazallat
addikt

Üdv!

A biciklis álmos könyv szerint a recsegő nyeregcső bilincs mit jelent? El lehet némítani valahogy? Mikor ráülök a bringára, vagy egy kisebb döccenőknél, vagy ha fészkelődök a nyeregben. Elég hangos.

"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!

(#10332) Vasinger! válasza Hasaggymeg (#10318) üzenetére


Vasinger!
nagyúr

Egyet kell értenem Manitou kollégával, amiket vettél jók lesznek, hasonló cuccok voltak az előző bringámon és nagyon meg voltam velük elégedve.

Az XTR bowden kb. alig tér el valamit a sima bowdenttől. Legalábbis használatban nem fog kijönni annyira.
Szerintem elég olyan bowdent venni, ami rozsdaálló. A felé nem kell menni szvsz.

belaazallat:

Én anno bezsíroztam és jó lett. De várj meg valaki okosat, nehogy butaságot mondjak.

[ Szerkesztve ]

(#10333) venember83 válasza dqdb (#10330) üzenetére


venember83
nagyúr

Szerintem a sárgumik se tapadnak köveken, mivel nem nagyon van mibe belekapaszkodjon.

amargo: Pedig nem volt durva. Próbáltam lassítani, de a háta megindult jobbra-balra, aztán próbáltam az elsővel korrigálni, de az meg csak kicsúszott alólam, s a kövekre huppantam. Szerencsére nem úgy néz ki, hogy ez meghiúsíthatná a szombati terveimet. :)

belaazallat: Szedd szét a bilincset, tisztítsd meg, zsírozd be vékonyan, majd takarítsd le szépen a nyeregcsövet és a nyeregvázcső belsejét is, enyhén megzsírozva a művelet végén. Elvileg így összerakva nem nyikoroghat.

[ Szerkesztve ]

(#10334) belaazallat válasza venember83 (#10333) üzenetére


belaazallat
addikt

Köszi!

Zsír helyett TF2 is megteszi?

"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!

(#10335) venember83 válasza belaazallat (#10334) üzenetére


venember83
nagyúr

Én inkább zsírt választanék, mivel az kevésbé folyik el vagy párolog el, tartósabb kenést biztosít.

(#10336) belaazallat válasza venember83 (#10335) üzenetére


belaazallat
addikt

Azért kérdeztem mert zsír nincs. De majd szerzek vhonnan. Köszi!

"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!

(#10337) szki válasza rétisün (#10313) üzenetére


szki
őstag

Melyik az a börzöncei emelkedő? Van az 150 méter szintemelkedésnél több egyhuzamban? Holnap vélhetően bicajozok Zeg.-re bevásárolni, és akkor feltekernék rajta, ha közel van oda.
Amúgy ma montival úgy nyomtam, hogy szőlőhegyre fel 4x, aztán egyből hegyről le 4x. De mindig másik útvonalon, mert kerestem a legdurvább meredekséget :DDD Utána lekaszáltam a füvet a szőlőben, és esti levezetésképpen futottam egy coopert. Sajna úszni ma nem jutottam el, hogy triatlonos legyen a mai nap:)

(#10314) Def26: akkor talán sikerül a nyereg okozta problémát orvosolni!
A rendszeres bicajozás (és életmódváltás) nálam jelentős testsúlycsökkentést hozott. Márciustól júniusig, azaz 3 hónap alatt megvolt -15 kg testtömeg és -15 cm a hasamról napi átlag 1 óra bicajozással. Ebben a 3 hónapban fokozatosan emeltem a tempót, és a távokat. Júliusban extrém módon megnyomtam a pedálokat, és így a hasamról még tudtam koptatni lassan a centiket. Mától futok is naponta több kilométert, mert az a legnagyobb erőkifejtést igénylő aerob mozgásforma :DDD És kevésbé időigényes, mint a bicajozás.
Szerintem a testsúly méricskélésnél többet számít a haskörfogat mérése. Hisz lehet leadok 3 kiló zsírt hasról, de felépítek 1-2 kg izmot máshol.

(#10336) belaazallat : gépzsír márpedig kell a műhelybe!

[ Szerkesztve ]

(#10338) szki válasza rétisün (#10313) üzenetére


szki
őstag

Megtaláltam a börzöncei emelkedőt. Meg is terveztem bikemap.net-en. Eszerint csak 125 méteres Z.szentbalázs felől, de baromi meredek. Holnap nem fér bele időmbe, de hétvégén valamikor oda-vissza feltekerek rajta. Talán többször is ;]

[ Szerkesztve ]

(#10339) peugeotmate válasza szki (#10301) üzenetére


peugeotmate
őstag

A szécsiszigeti malmot is megnézted? :)) Ismerőseink keze van a rendbetételében.

meg

(#10340) szki válasza peugeotmate (#10339) üzenetére


szki
őstag

Azt nem, mert lent van gondolom valahol a faluban, de az ismertető tábláját lefotóztam:

A Mároki Kápolna, és a Vétyemi ősbükkös is kimaradt, de majd legközelebb pótolom mindet, mert itt vannak egy köpésre. Bár jártam már mindnél 20-25 éve...

[ Szerkesztve ]

(#10341) szki


szki
őstag

Egy picit lehetek lokálpatrióta? Bár úgy láttam más topiklakók is tekeregnek errefelé.
Dél-zalai Erdőtáj Kerékpárút útvonalak térképekkel együtt itt találhatóak. Persze főleg montisoknak valók, és a térképek se 100%-osak. De van kis leírás a látnivalókról is.

[ Szerkesztve ]

(#10342) fidig


fidig
tag

Olyat hallottam, hogy január 1-től kötelező a bukósisak! Igaz ez???

A remény hal meg utoljára...mert ő a gyilkos :)

(#10343) venember83 válasza fidig (#10342) üzenetére


venember83
nagyúr

Nem mindegy? Úgyis hordani kell mindig. :K

(#10344) fidig válasza venember83 (#10343) üzenetére


fidig
tag

De, hordom is mindig, csak most megyek balcsi körútra, és otthon nem találtam sehol... bízom benne, hogy balatonon lesz.

A remény hal meg utoljára...mert ő a gyilkos :)

(#10345) Hasaggymeg válasza Manitou (#10323) üzenetére


Hasaggymeg
veterán

Meme talán valahol azt írta jobb nincs mint a Shimano bowden/bowdenház,de gondolkodom a dolgon,Jagwire Hyper-rel megspórolt pénzen vehetnék SLX-et,mert az nagyon tetszik,csak itt elég nehézkes a rendelésmódosítás,e-mail kell írni nekik.

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#10346) emre válasza belaazallat (#10336) üzenetére


emre
veterán

Ha letolod a képedet a valamikor a hétvégén akkor lesz az is. :D

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#10347) belaazallat válasza szki (#10337) üzenetére


belaazallat
addikt

Még műhelyem sincs...

(#10346) emre
Ha csak a képem kell elküldöm... :P
Mikor érsz rá?

"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!

(#10348) Hasaggymeg válasza venember83 (#10343) üzenetére


Hasaggymeg
veterán

Csak mosolygok mikor a kormányra akasztott sisakkal tekerő,izzadt fejű bringásokkal találkozok.Azért remélem nem fogok fejre esni egy szép nap. :Y

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#10349) emre válasza belaazallat (#10347) üzenetére


emre
veterán

Nekem sincs :P :DDD

miután elhoztam az alaplapodat

Hasaggymeg
igaz motoros, de a témába vág: aki hülye meghal

miért motorral :D (vagy kérdezhetnénk miért két keréken indulok)

[ Szerkesztve ]

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#10350) Hasaggymeg válasza emre (#10349) üzenetére


Hasaggymeg
veterán

Az ő élete,nem gyerek és sisak nem viselése nem veszélyeztet másokat.Mi itt a gond?Esetleg a TB befizetéseknél kellene megkülönböztetést tenni.

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Kerékpárosok, bringások ide! - Archívum V. (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.