Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sto1911:] Pinball FX3 PH! verseny
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Mr Dini:] Okos termosztátból ténylegesen okos termosztátot!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:49:52
LOGOUT.hu
Hozzászólások
szki
őstag
Ma egy teszkós hegyi kerékpárral 21 km-t lenyomtam "hegyes" erdei terepen (össz 550 m szint). Két helyen elemelkedett az első kerék a földtől. Illetve egy zúzott köves útszakaszon kifarolt a 49 mm széles hátsókerék alattam (20%-nál meredekebb emelkedős rész). Erőnléttel könnyedén bírtam, de a bicaj túl gagyi volt, és emiatt 2x10 méteren szégyenszemre tolnom kellett
Keletre akartam tekerni a pákai tévétoronyhoz, de addig tekeregtem az erdőben, amíg sikerült nyugatra, az ellentétes irányba eljutnom Így kerültem a szécsiszigeti kilátóhoz:
Ilyen a kilátás észak-nyugatra a kilátóból:
A mai terepbicajozástól azt vártam, hogy kedvet kapjak további hasonló túrákhoz. De egyáltalán nem hozott lázba. Élvezetesebb számomra az aszfalt szaggatása. Vannak errefelé aszfaltos erdei utak is szép emelkedőkkel, és szép tájakkal. Egy sokkal komolyabb terepbicajjal sem hiszem, hogy kedvet kapnék a hobbi hegyi kerékpározáshoz.
lorcsi
veterán
akartam már kérdezni korábban is, hogy aszfalton outizva szembeszélben is bírtok olyan tempóval tekerni rétisünnel vagy egyedül mint szélcsendben?
szki
őstag
Ha kb szembefúj a szél, és ketten tekerünk együtt, akkor a hátsó bicajos tud szélárnyékban picit pihenni. Ekkor lehet váltogatni, melyikünk pihenjen, és melyikünk törje a szelet De akkor se lehet ugyanazt a tempót tekerni, mint szélcsendben egyedül.
Ha egyedül tekerek, akkor erős (30 km/h) szembeszélben már jelentősen lecsökken a sebességem (35-ről 25 km/h-ra), mert nagyon belém tud csimpaszkodni a szél.
Érdekes a szél, mert van hogy abszolút nem zavar a tempóban, és van hogy nagyon lelassít. Végül azonban mindig az az eredmény, hogy kiszívja az erőmet a végére. Az oldalszél is elég fárasztó, és nem csak a szembeszél.
Persze nehéz elkerülni a szelet. De épp ezért szoktam reggel tekerni. Ma azonban túl hideg volt reggel. Délelőtt már jó volt az idő, de a szél is megjött...
lorcsi
veterán
jó taktika az ilyenkor hogy lehajolsz a kormányhoz ?
tényleg sokkal kevésbé kapaszkodik beléd a szél ?
most dé körül kimentem a tölrésre és eszméletlenül fújt szembe, no gondoltam majd visszafele jó kis hátszelem lesz
a nagy túróst ugyanúgy szembe fújt
a karom viszont így is lepirult
szki
őstag
Jó taktika lehet lehajolni a kormányhoz, de ha nem outis koskormány, akkor túl sokáig nem lehet bírni, hisz a karoknak elvileg majdnem nyújtva kellene lennie kormányfogáskor, és nem behajlítva. Volt már részem 120 km-en keresztül szembeszélben, és akkor nem lehet végig így csökkenteni a menetszelet.
A ruházat is számít: feszes nadrág kell, és testhez idomuló bicajos mez.
Ha szélben tekertem egy oda-visszát, akkor sosem lett olyan átlagsebességem, mintha szélcsendben tekertem volna ugyanazt. Hiába volt fele szakasz szembeszeles, és fele hátszéles.
Viszont lehet szépen barnulni szélben is. Nekem a bőröm már csokibarna. Míg a lábamon meg a kezemen a szőr meg kiszőkült a naptól. Bár én strandoltam, és strandolok is elég sokat mostanság.
Manitou
addikt
Aham, értem. Majd elolvasom a leírást
#10273
Def26
félisten
Ha megnyomtam a prosztatám (kerékpározás közben ) , akkor az mennyi ideg fáj? Most olyan fura érzésem van, nem mondhatnám, hogy fáj, csak úgy néha bele nyilall valami érzés.
2 biciklizés között máskor meg szoktam várni (1-2 nap) amíg tudok rendesen ülni a nyergen, de most nem vártam meg.
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
dqdb
nagyúr
2 biciklizés között máskor meg szoktam várni (1-2 nap) amíg tudok rendesen ülni a nyergen, de most nem vártam meg.
Én a helyedben sürgősen nekiállnék keresni másik nyerget és/vagy betétes nadrágot, mert az, hogy bringázás után rendszeresen ülési problémáid vannak, finoman szólva nem normális. Az idénynyitó bringázást követő fenékfájás rendben van, de utána már nem szabad előjönnie.
Nyeregből az ergonomikus kínálatban nézelődjél, mint a Specialized Body Geometry sorozata, vagy a Selle SMP olcsóbb nyergei, amelyek középen süllyesztettek vagy kivágottak.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
R
aktív tag
50-100k körüli cross/MTB még mindig aktuális, hogy érdekelne
Def26
félisten
Ahham, köszi.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
szki
őstag
Elég kellemetlen lehet. Vízszintes az a nyereg, és megfelelő magasságú? Esetleg picit hátra/előre kell tolni? Talán van egy kis túlsúly, vagy hátizsák rajtad? A bélelt nadrág tényleg sokat segíthet.
Elég nehéz a nyereg kérdés, és mindenkinek magának kell kitapasztalni, mi a megfelelő számára anatómiailag.
Egyetlen nap sokszor voltam már 8 óránál többet nyeregben (13 óra a max), és másnap semmi problémám se volt. Bár én folyamatosan tekerek, azaz jár a pedál. Így sok súlyt átvesznek a lábaimon át a pedálok, illetve a kormány a kezeimen keresztül. Ha nagyon sietek, akkor 3 óránként szoktam 5 percre megállni...
[ Szerkesztve ]
dqdb
nagyúr
Vízszintes az a nyereg, és megfelelő magasságú?
Ez jó felvetés, bár a nem teljesen vízszintes nyereg már tekerés közben észreveteti magát (sajnos tapasztalat, nevesítem is a márkát, mert még nem szidtam eleget a Ritchey Comp nyeregcsövet ) Bár, mivel hátrafelé dőlő nyereg esetén inkább az ülőgumóid fájdulnak meg, mert azokra a kelleténél több súly jut, szerintem nem itt lesz a probléma.
Def26: A vízszintes ellenőrzésére ne szemmértéket alkalmazzál, az semmit sem ér, hanem vízmértéket. Ha állítani kell a nyereg szögén, akkor ellenőrizd le tekerés után, nem mozdult-e el (rúgjunk még egyet a Ritchey Comp nyeregcsőbe: azt 40-50 km-enként utána kellett állítani, míg a mostani Syntace-hez nem nyúltam hozzá 600 km óta, mert jól megtervezett konstrukció, a nyereg még mindig tökéletesen vízszintes).
Próbáld megtalálni a nyergen a megfelelő üléspozíciót, csúszkálj rajta előre-hátra, hol a kényelmesebb, hátha úgy bejön.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
rétisün
veterán
nekem is ritchey nyeregcsövem van (van egy eladó ritchey nyergem is, még grammozós koromból ) de nem tudom hány 1000 km óta nem kellett hozzányúlnom....
szki: javaslom (még mindig) a börzöncei emelkedőt, lehetőleg oda-vissza.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Def26
félisten
Húú, nagyon köszönöm mindkettőtöknek. Sokat segítetek. A nyereg nem vízszintes az tuti. Nekem azt javasolták a boltban, hogy nem is szabad vízszintesnek lennie.
szki: "Talán van egy kis túlsúly, vagy hátizsák rajtad?"
98Kg vagyok, 185cm. Versenysúlyom olyan 85Kg volt. Úgyhogy olyan 10Kg van rajtam pluszba.
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
dqdb
nagyúr
Ritchey Comp, Pro, WCS vagy SuperLogic? Mert nagyon nem mindegy sajnos ... Két csavaros mechanizmusa volt, de így sem lehetett rendesen rögzíteni rendesen. Oldalanként egy-egy csavarral a takarólemeznek feszített bordázott ívnek kellett volna elvileg a nyerget vízszintesben tartania, de nem bírtam annyira meghúzni, hogy az elmélet a gyakorlatban is működjön
Látom, nagyon a "gyógyulás" útjára léptél, ha egy 93 grammos szkandium kormányszártól megszabadulnál. Vagy az kellett a gyógyuláshoz, hogy ne lássad állandóan a kormányszár súlyát a bringára nézve?
Bár a nyeregből nem lehet igazi gramm-mániára következtetni, 210 gramm, nehéz az
Def26: Nekem azt javasolták a boltban, hogy nem is szabad vízszintesnek lennie.
Az a lényeg, hogy a terhelés egyenletesen oszoljon el az ülőgumóid és a combod között. Ha túl hátradől a nyereg, akkor a feneked fog megfájdulni (ezen nehéz terep és egy hátizsák sokat tud rontani, amikor minden döccenő után még ráüt a nyeregre, tapasztalat sajnos). Ha túl előredől a nyereg, akkor combból tartod meg magad, ilyenkor hamarabb fáradsz, és a térdednek sem tesz jót. Először lődd be vízszintesre, aztán teszteljél, módosítsál, hátha vásárlás nélkül megúszod. Játszadozz a magassággal is, bár azt könnyű elsőre jónak belőni. Kényelmetlen a folyamat, drága is tud lenni, ha vásárlásra kerül a sor, és elsőre nem találod meg az ideális összeállítást. Nekem két nyereg és egy nyeregcső van a szekrényemben mire összejött a mostani nyerő páros ...
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
rétisün
veterán
egycsavaros WCS carbon nyeregcső. (a vázszett+nyeregcső árának majdnem felét a nyeregcső tette ki )
igen, már gyógyulok a mostani nyergem 229 gramm, a stucni 120....sőt, asszem a KCNC kormányom is könnyebb volt, mint a mostani, viszont kényelmetlenebb volt a hajlítása, szóval ott nem számítottak a grammok.
ja, volt egy speci rival sl nyergem is, az mondjuk nem annyira jött be
érdekes, hogy egy évekig használt, kénylmesnek hitt fizik rondine-ről is azután derült ki, hogy mégse annyira kényelmes, hogy elkezdtem könnyebb nyergeket próbálgatni, és viszaültem rá.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
rétisün
veterán
dupláztam
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
(#10318) Hasaggymeg válasza Fáraó (#10266) üzenetére
- Privát
- 2011-08-11 21:08:50
Hasaggymeg
veterán
(#10319) Hasaggymeg válasza Misály (#10287) üzenetére
- Privát
- 2011-08-11 21:15:04
Hasaggymeg
veterán
Sajnos nem nagyon ültetik le őket.Rendőr mondta és ha már ő sem hisz munkájában....
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
KrAt
veterán
Outi szelepet hogy kell autóspumpával fújni? Gondolom kell vmi átalakító, de hogyan tovább?
Manitou
addikt
A mostani egyik nyergem 185g és kényelmesebb mint az eddigi összes nyereg ami megfordult nálam, ami mind nehezebb is volt, igaz ~250-nél azok sem voltak többek.
Tényleg próbálgatni kell, olyan nincs hogy egy nyereg mindenkinek egyformán kényelmes.
[ Szerkesztve ]
rétisün
veterán
igen, kell hozzá egy átalakító...
szelepsapkát leveszed, ha van. alatta van egy másik "anya" azt kitekered. ekkor kicsit be tudod ütni a szeleptűt, ki fog szökni egy kis levegő. ilyenkor tudsz bele pumpálni, különben zárt a szelep, és nem megy bele a levegő.
pumpálás után visszatekered, "zárod" a szelepet.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
(#10323) Manitou válasza Hasaggymeg (#10318) üzenetére
- Privát
- 2011-08-11 21:32:17
Manitou
addikt
Az XTR fékbowden és váltóbowdenszett kihagytam volna, és az árát ráfordítva inkább magasabb kategóriás alkatrészeket vettem volna,
pl shadow XT vagy SLX hátsóváltót, fékkarból Avid SD7-et, fékből Avid SD 5-öt.
[ Szerkesztve ]
(#10324) Hasaggymeg válasza Manitou (#10323) üzenetére
- Privát
- 2011-08-11 21:37:16
Hasaggymeg
veterán
Nem tudok 8-as fölé menni,akkor már lánc,hajtómű,hátsó kerék és első váltót is cserélnem kellene.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
KrAt
veterán
Ahham Alapvetően tisztában voltam, hogy működik a szelep, csak az nem esett le, hogy a levegőnyomás nyomja majd be az autós átalakítóval
Holnap megyek a bringásboltba, megpróbálok venni egyet
Köszönöm!
(#10326) Manitou válasza Hasaggymeg (#10324) üzenetére
- Privát
- 2011-08-11 21:39:08
Manitou
addikt
Gondoltam, hogy 8-as rendszert akarsz az összeállításból, ezért is olyanokat írtam, ami nem érinti a hajtást.
[ Szerkesztve ]
amargo
addikt
Sziasztok!
Presta szelepes belsőbe milyen slime-pt lehet rakni, ami megvédi a belsőt?
OKO, Slime? Az OKO-ra rávan írva.. ellenben nem tudom, hogy lehet bele rakni.. lehet belsőt is venni külön, de feleslegesnek érzem, külön még plusz belsőre is kiadni a pénzt.
Véleményeket kérek még azért, ha van.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
- Privát
- 2011-08-11 21:45:01
venember83
nagyúr
No, ma kiderült, hogy bizony a NN se éppen tapad mindenhol. Pl. nedves, sáros köveken egyáltalán nem, ez volt az első zakóm ezzel a gumival, szerencsére már eléggé lelassultam, így csupán pár begyógyuló karcolás és zúzódás a tanúja a történteknek. Munkanapokon mindig nehezebb tekerni, főleg ha az ember nem holmi 25-30 kilométert megy, de azért jól esik utána hazajönni és lepihenni.
(#10329) amargo válasza venember83 (#10328) üzenetére
- Privát
- 2011-08-11 22:03:01
amargo
addikt
"ez volt az első zakóm ezzel a gumival, szerencsére már eléggé lelassultam, így csupán pár begyógyuló karcolás és zúzódás a tanúja a történteknek."
Így ebben a formában keményen hatott rám ez a mondat
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
(#10330) dqdb válasza venember83 (#10328) üzenetére
- Privát
- 2011-08-11 22:06:31
dqdb
nagyúr
Nedves, sáros kövön van olyan külső, ami nem csúszik Mármint az extrém puha, gyorsan kopó sárgumikon kívül?
belaazallat: biztosan a nyeregcsőbilincs az, és nem a nyeregpálca? Az is tud szépen nyikorogni a rögzítésnél.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
- Privát
- 2011-08-11 22:09:17
belaazallat
addikt
Üdv!
A biciklis álmos könyv szerint a recsegő nyeregcső bilincs mit jelent? El lehet némítani valahogy? Mikor ráülök a bringára, vagy egy kisebb döccenőknél, vagy ha fészkelődök a nyeregben. Elég hangos.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
(#10332) Vasinger! válasza Hasaggymeg (#10318) üzenetére
- Privát
- 2011-08-11 22:10:38
Vasinger!
nagyúr
Egyet kell értenem Manitou kollégával, amiket vettél jók lesznek, hasonló cuccok voltak az előző bringámon és nagyon meg voltam velük elégedve.
Az XTR bowden kb. alig tér el valamit a sima bowdenttől. Legalábbis használatban nem fog kijönni annyira.
Szerintem elég olyan bowdent venni, ami rozsdaálló. A felé nem kell menni szvsz.
belaazallat:
Én anno bezsíroztam és jó lett. De várj meg valaki okosat, nehogy butaságot mondjak.
[ Szerkesztve ]
(#10333) venember83 válasza dqdb (#10330) üzenetére
- Privát
- 2011-08-11 22:12:03
venember83
nagyúr
Szerintem a sárgumik se tapadnak köveken, mivel nem nagyon van mibe belekapaszkodjon.
amargo: Pedig nem volt durva. Próbáltam lassítani, de a háta megindult jobbra-balra, aztán próbáltam az elsővel korrigálni, de az meg csak kicsúszott alólam, s a kövekre huppantam. Szerencsére nem úgy néz ki, hogy ez meghiúsíthatná a szombati terveimet.
belaazallat: Szedd szét a bilincset, tisztítsd meg, zsírozd be vékonyan, majd takarítsd le szépen a nyeregcsövet és a nyeregvázcső belsejét is, enyhén megzsírozva a művelet végén. Elvileg így összerakva nem nyikoroghat.
[ Szerkesztve ]
(#10334) belaazallat válasza venember83 (#10333) üzenetére
- Privát
- 2011-08-11 22:18:53
belaazallat
addikt
Köszi!
Zsír helyett TF2 is megteszi?
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
(#10335) venember83 válasza belaazallat (#10334) üzenetére
- Privát
- 2011-08-11 22:24:04
venember83
nagyúr
Én inkább zsírt választanék, mivel az kevésbé folyik el vagy párolog el, tartósabb kenést biztosít.
(#10336) belaazallat válasza venember83 (#10335) üzenetére
- Privát
- 2011-08-11 22:28:15
belaazallat
addikt
Azért kérdeztem mert zsír nincs. De majd szerzek vhonnan. Köszi!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
szki
őstag
Melyik az a börzöncei emelkedő? Van az 150 méter szintemelkedésnél több egyhuzamban? Holnap vélhetően bicajozok Zeg.-re bevásárolni, és akkor feltekernék rajta, ha közel van oda.
Amúgy ma montival úgy nyomtam, hogy szőlőhegyre fel 4x, aztán egyből hegyről le 4x. De mindig másik útvonalon, mert kerestem a legdurvább meredekséget Utána lekaszáltam a füvet a szőlőben, és esti levezetésképpen futottam egy coopert. Sajna úszni ma nem jutottam el, hogy triatlonos legyen a mai nap
(#10314) Def26: akkor talán sikerül a nyereg okozta problémát orvosolni!
A rendszeres bicajozás (és életmódváltás) nálam jelentős testsúlycsökkentést hozott. Márciustól júniusig, azaz 3 hónap alatt megvolt -15 kg testtömeg és -15 cm a hasamról napi átlag 1 óra bicajozással. Ebben a 3 hónapban fokozatosan emeltem a tempót, és a távokat. Júliusban extrém módon megnyomtam a pedálokat, és így a hasamról még tudtam koptatni lassan a centiket. Mától futok is naponta több kilométert, mert az a legnagyobb erőkifejtést igénylő aerob mozgásforma És kevésbé időigényes, mint a bicajozás.
Szerintem a testsúly méricskélésnél többet számít a haskörfogat mérése. Hisz lehet leadok 3 kiló zsírt hasról, de felépítek 1-2 kg izmot máshol.
(#10336) belaazallat : gépzsír márpedig kell a műhelybe!
[ Szerkesztve ]
szki
őstag
Megtaláltam a börzöncei emelkedőt. Meg is terveztem bikemap.net-en. Eszerint csak 125 méteres Z.szentbalázs felől, de baromi meredek. Holnap nem fér bele időmbe, de hétvégén valamikor oda-vissza feltekerek rajta. Talán többször is
[ Szerkesztve ]
(#10339) peugeotmate válasza szki (#10301) üzenetére
- Privát
- 2011-08-12 00:37:29
peugeotmate
őstag
A szécsiszigeti malmot is megnézted? Ismerőseink keze van a rendbetételében.
meg
(#10340) szki válasza peugeotmate (#10339) üzenetére
- Privát
- 2011-08-12 00:47:04
szki
őstag
szki
őstag
Egy picit lehetek lokálpatrióta? Bár úgy láttam más topiklakók is tekeregnek errefelé.
Dél-zalai Erdőtáj Kerékpárút útvonalak térképekkel együtt itt találhatóak. Persze főleg montisoknak valók, és a térképek se 100%-osak. De van kis leírás a látnivalókról is.
[ Szerkesztve ]
fidig
tag
Olyat hallottam, hogy január 1-től kötelező a bukósisak! Igaz ez???
A remény hal meg utoljára...mert ő a gyilkos :)
(#10343) venember83 válasza fidig (#10342) üzenetére
- Privát
- 2011-08-12 07:35:36
venember83
nagyúr
Nem mindegy? Úgyis hordani kell mindig.
(#10344) fidig válasza venember83 (#10343) üzenetére
- Privát
- 2011-08-12 07:41:42
fidig
tag
De, hordom is mindig, csak most megyek balcsi körútra, és otthon nem találtam sehol... bízom benne, hogy balatonon lesz.
A remény hal meg utoljára...mert ő a gyilkos :)
(#10345) Hasaggymeg válasza Manitou (#10323) üzenetére
- Privát
- 2011-08-12 07:46:50
Hasaggymeg
veterán
Meme talán valahol azt írta jobb nincs mint a Shimano bowden/bowdenház,de gondolkodom a dolgon,Jagwire Hyper-rel megspórolt pénzen vehetnék SLX-et,mert az nagyon tetszik,csak itt elég nehézkes a rendelésmódosítás,e-mail kell írni nekik.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
(#10346) emre válasza belaazallat (#10336) üzenetére
- Privát
- 2011-08-12 07:50:57
emre
veterán
Ha letolod a képedet a valamikor a hétvégén akkor lesz az is.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
(#10347) belaazallat válasza szki (#10337) üzenetére
- Privát
- 2011-08-12 08:55:38
belaazallat
addikt
Még műhelyem sincs...
(#10346) emre
Ha csak a képem kell elküldöm...
Mikor érsz rá?
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
(#10348) Hasaggymeg válasza venember83 (#10343) üzenetére
- Privát
- 2011-08-12 08:57:40
Hasaggymeg
veterán
Csak mosolygok mikor a kormányra akasztott sisakkal tekerő,izzadt fejű bringásokkal találkozok.Azért remélem nem fogok fejre esni egy szép nap.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
(#10349) emre válasza belaazallat (#10347) üzenetére
- Privát
- 2011-08-12 09:02:25
emre
veterán
Nekem sincs
miután elhoztam az alaplapodat
Hasaggymeg
igaz motoros, de a témába vág: aki hülye meghal
miért motorral (vagy kérdezhetnénk miért két keréken indulok)
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
(#10350) Hasaggymeg válasza emre (#10349) üzenetére
- Privát
- 2011-08-12 09:35:43
Hasaggymeg
veterán
Az ő élete,nem gyerek és sisak nem viselése nem veszélyeztet másokat.Mi itt a gond?Esetleg a TB befizetéseknél kellene megkülönböztetést tenni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Téma tudnivalók
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!