Most kicsit lehet durva leszek, de nagyon nem szeretem azokat, akik rögtön fogyasztóvédelemmel stb. jönnek. Persze, kiskapukat könnyű keresgélni, fenyegetni a kereskedőket, hátha meghátrálnak. Pláne ütős az, amikor azt írod, mindenkit le fogsz beszélni az adott márka vásárlásáról.
A helyzet sajnos itt elég egyértelmű: a gépet, a billentyűzetet mechanikai hatás érte, aminek eredményeképpen kitört a pöcök. Ha ragaszkodsz az igazadhoz és a HP is, akkor elképzelhetőnek tartom, hogy elküldik bevizsgálásra az alkatrészt, hátha pl. selejtes, anyagfáradás miatt lépett fel a sérülés.
Amennyiben a bevizsgálás a HP számára lesz kedvező, elképzelhető, hogy a költségeit Te fogod állni.
Ne érts félre: nem azt írom, hogy te okoztad a kárt és próbálod a HP-ra kenni. Sajnos ez most egy olyan helyzet, ahol nem nagyon van számodra nyertes szituáció, hacsak jófejségből valamelyik szerviz be nem vállalja gariban a cserét.
HP és Dell laptopjaim vannak, saját használatra, soha nem volt panaszom a szervizükre semmilyen ügyintézésnél. De hogy tanácsot is adjak: melegen ajánlom a smart service hp szervizt a 11-kerben.
[ Szerkesztve ]
A kismókusok kenyérre is kenhetik.