Hirdetés

2024. június 15., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  HP notebook topic (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#15258) Misi1979 válasza Def26 (#15257) üzenetére


Misi1979
őstag

Most kicsit lehet durva leszek, de nagyon nem szeretem azokat, akik rögtön fogyasztóvédelemmel stb. jönnek. Persze, kiskapukat könnyű keresgélni, fenyegetni a kereskedőket, hátha meghátrálnak. Pláne ütős az, amikor azt írod, mindenkit le fogsz beszélni az adott márka vásárlásáról.

A helyzet sajnos itt elég egyértelmű: a gépet, a billentyűzetet mechanikai hatás érte, aminek eredményeképpen kitört a pöcök. Ha ragaszkodsz az igazadhoz és a HP is, akkor elképzelhetőnek tartom, hogy elküldik bevizsgálásra az alkatrészt, hátha pl. selejtes, anyagfáradás miatt lépett fel a sérülés.

Amennyiben a bevizsgálás a HP számára lesz kedvező, elképzelhető, hogy a költségeit Te fogod állni.

Ne érts félre: nem azt írom, hogy te okoztad a kárt és próbálod a HP-ra kenni. Sajnos ez most egy olyan helyzet, ahol nem nagyon van számodra nyertes szituáció, hacsak jófejségből valamelyik szerviz be nem vállalja gariban a cserét.

HP és Dell laptopjaim vannak, saját használatra, soha nem volt panaszom a szervizükre semmilyen ügyintézésnél. De hogy tanácsot is adjak: melegen ajánlom a smart service hp szervizt a 11-kerben.

[ Szerkesztve ]

A kismókusok kenyérre is kenhetik.

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  HP notebook topic (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.