Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6657) Abu85 válasza Crytek (#6655) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ebben sem a tesszelláció eszi meg a teljesítményt, hanem a post process DirectCompute effektek. A tesszelláció alig számít 3-6%-ot, a Metro 2033-hoz hasonlóan. Az NV csak azért kampányol mellette, mert a professzionális szintre tervezték a Fermit, ahol fontos a tesszelláció, de ők is tudják, hogy lehetetlen megoldani a felületi problémákat. A Lost Planet 2-be sem raktak Heaven-hez hasonló felületi tesszellálást, mert nem néz ki jól, ha a karaktered lába nem a talajon, hanem konkrétan a talajban van.

A játéknál biztos jobb. Egyszerűen vicc ez a program. Nincs Single player. Multiban csak pályák vannak és Co-Op-ban lehet vinni, de dög unalom. A szörnyeket csak lőni kell. Egy helyben megállsz, és nyomod a gombot. Ennyi. Ha meghalsz, akkor Re-Spawn. :( Ez a Lost Planet név megcsonkítása. Amit felállított az előd, azt elbaszta az utód.

A Minimum FPS a szokásos problémától küzdhet. Az első frame számításánál még tölt a gép. Ezért kell úgy megírni a benchmark progikat, hogy az első 10 frame eredményét dobja el, esetleg megoldás a Fraps.

Havokot használ a motor. A Capcom számára a konzolok fontosabbak, így a PhysX eleve halott lehetőség számukra.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.