Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5422) sasa311 válasza Ariadne (#5421) üzenetére


sasa311
veterán

Épp ez a gond legtöbbször, hogy okoz, mivel a gyártó nagyon sokszor nem BOX-os cuccot küld vissza gariba, hanem OEM-et.

Ennek nyilván az az oka, hogy a nagykernek olcsóbb úgy szállítmányozni, hogyha OEM-ként küldi, mert így egy dobozba 3 terméket is vissza tud küldeni, mert a nagy dobozok amik "tele vannak levegővel" sok helyet foglalnak és megdrágítja a szállítást.

A kisker meg kevés dolgot tud tenni ez ellen. A gyártóval ő nem tárgyalhat,csak a nagykerrel az meg tojik rá. Így vagy saját költségén ad egy új BOXosat a kisker az OEM-et meg megpróbála "elsózni" vagy beszerelni vagy simán megszívja.

A vevőnek viszont tök mindegy lenne, hogy mit kap, garija van, leírások, dobozok megvannak a régiből. Tehát azért elfogadható szerintem, mert a vevőnek nincs semmi kára vagy hátránya ebből.

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.