Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21437) MaxxDamage válasza Kaci84 (#21435) üzenetére


MaxxDamage
félisten

Nekem volt egy érdekes dolgom/tapasztalatom laptop garanciáztatás (csere) ügyben.
Számla nem az én nevemre szólt (sőt! cég nevére szólt) és bolt megszűnt ahol véve lett (700k+ érték), de a cég vezetője (ahol véve lett bolt) elérhető volt (egy tuskó volt) és inkább nagykerrel intéztem a "cserét" és végül a gyártó kp. vissza térítést adott amire én nem vagyok/voltam jogosult (csak a cég akinek a nevére szólt a számla) és választhattam egy laptopot abból amit a nagyker ajánlott (közel 600k-s laptopot választottam)... én választottam és tovább is adtam. (3 év garral kaptam, új bontatlant)

A korábbi Asus VGA csere ügyében is nem nevemre szólt a számla, de örömmel fogadtam a cserét és a cserére járó 2 év teljes garanciát. (azt is továbbadtam) :K
Vannak dolgok amibe bele kell törődni, főleg ha a számla nem is a te nevedre szól.. őrülj neki, hogy kaptál egy csere kártyát amire 3 év gari van. Ha erősködsz a bolttal szemben, lehet még rosszul is jössz ki a végén..te tudod! :U /szerintem korrektül járt el/
Bár a VGA ingóság, így nem feltétlen kell adás-vételi szerződés. Garanciális feltételeknek megfeleltél, ők is teljesítették (csere kártyát kaptál) amit kell.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.