Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21435) Kaci84 válasza LuckyL (#21433) üzenetére


Kaci84
őstag

Ideges kicsit vagyok (nem rád), de indulatosan nem írok. Talán nyersebben.
Aquás jótálási jegyen, bal oszlopban a termék adatai, jobb oszlopban "garancia idő" néven vannak a dátumok. Majd alul a leírás résznél írja, hogy amire 12 hónapnál hosszabb a jótálási idő azt a garanciaidő alatti dátum jelzi.
Vagyis jótállási időben vagyunk. Ha pedig abban vagyunk az arra vonatkozó jogszabály az irányadó. Miszerint a termék értékesítése után minden jótállási jóg az új tulajdonosra száll.

Inkább itt arról van szó, hogy nagyon fáj a cégnek egy amúgy 140-ért beszerezhető termék visszaadása helyett a vételárat kellen visszafizetni amit sokkal több. Nem hinném amúgy, hogy a gyártó küldött egy használt és hibás elhasználódott terméket. Egyáltalán miért tartana ilyen cucott raktáron?

asdf_: Hallottam a Limitewarranty-ról, de az ilyemsiket fel kell tüntetni. Ha nincs ilyen a jótállási jegyen akkor ennyi. Egyébként a bolt se hivatkozik erre.

A bolt ahogy a levelezésünkből látom inkább arra menne el, hogy hát nem is én vagyok a vevő, meg hát miből gondolom, hogy nem új??? Mondjuk abból, hogy 85C-ig melegszik egy Strix kártya 2500 fordulaton, aztán megunja és lefagy a játék...

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.