Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21403) HummeRC válasza -ZeeZee- (#21401) üzenetére


HummeRC
senior tag

Teljesen mindegy, hogy cégként, vagy magánszemélyként vetted, mivel ez jól láthatóan illetéktelen beavatkozás (nem az előírt technológiának megfelelő műszaki megoldás) és simán kimeríti a hibás teljesítés fogalmát. Ha vásárláskor nem volt feltűntetve, hogy hiányos termék, akkor még vásárló megtévesztése is, mivel ennek tudatában nem biztos, hogy megvetted volna.
Ezt meglátva én hétszentség, hogy visszavinném reklamálni. Az a minimum, hogy megkapod a hiányzó csavarokat és a gyári beépítő keretet a ragasztószalagos gányolás helyett. Ha nem tudják/akarják pótolni a hiányt, akkor reális kérés lehet az eredeti állapot visszaállítása is, magyarul pénz vissza-laptop vissza.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.