Hirdetés

2024. május 20., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1701) viktorhu válasza Bozek (#1700) üzenetére


viktorhu
veterán

Elég egyformák a problémák, mert mindegyik a mastercard motorjára épül, egyik sem önálló banki megoldás.

(#1702) Bozek válasza viktorhu (#1701) üzenetére


Bozek
nagyúr

Csak ez miatt reagáltam: "Érdekes módon se K&H, se Gránit, se MKB appra nem nagyon jön panasz, csak a Simple-re..." Ide lehet, hogy nem jön panasz, de attól még bőven van. :)

(#1703) Kbali válasza tomp (#1682) üzenetére


Kbali
nagyúr

Elég baj, ha az app mindent naplóz (hatalmas biztonsági rés, nem tudom elhinni, hogy ilyet átengedtek a biztonsági vizsgálaton). Te is eléred a naplóállományt a telefonon?
Vagy a másik, hogy hátrafelé küld magáról sokmindent az app és a bankon belüli logokat nézegetik.
Elég sokat dolgoztam ilyen típusú távdiagnosztikával ahhoz, hogy tudjam, sem felhasználói, sem gyártói oldalról nem mész sokra a kapott infókkal (pl.: olyan készülék, hogy Samsung Galaxy S7 az kb. 32 féle gyártói hardvert jelent).
De értem a problémád - sokszor egy alkalmazás értesítésekhez kapcsolódó beállítás el tud rontani mindent -vagy egy olyan droid főverzió váltás, ahol az engedélyek kiadása változott.

(#1704) tomp válasza Kbali (#1703) üzenetére


tomp
félisten

Naplózza a sikeres tranzakciót(ezt a weben belépve is meg lehet nézni), a sikertelent(miért lett az) és tudtommal azt is, hogy mivel lett a felhasználó azonosítva. Azaz PIN-t használ e(magát a PIN kódot nem naplózza) vagy ujjlenyomatot vagy jelszót.

olyan készülék, hogy Samsung Galaxy S7 az kb. 32 féle gyártói hardvert jelent).
Alap android rendszerre kell fejleszteni és akkor nagyrészt jó lesz. Amikor az OTP a smartbank appnál behozta az ujjlenyomatos belépést a samsungoknál ez nem működött mert a smartbank a google féle ujjlenyomatolvasó api-t használta viszont a samsung sajátot. Azóta a samsung is lecserélte az api-t.

(#1705) nutfile válasza Bozek (#1700) üzenetére


nutfile
aktív tag

mit értesz az alatt, hogy Gránitnál nincs ujjlenyomatos belépés?
NFC fizetéshez nem kell az app-ba belépni, elég a képernyőzárat feloldani, amit persze lehet ujjlenyomattal. (de ha úgy állítod be, akkor lehet képernyőzárral is fizetni)

(#1706) Kbali válasza tomp (#1704) üzenetére


Kbali
nagyúr

Naplózás: a hiba okának kiderítéséhez ez a napló nem elég - én technikai logra gondoltam, nem tranzakció/művelet logra.
Fejlesztés: sajna túl szép az elgondolás, hogy igaz legyen - jó dolog alap droidra fejleszteni, de milyen készülékből is forog sok a piacon? Igen: a szétforkolt Samsungból, meg egyre több a más módon firmware-ezett Huawei/Honor-ból, meg a mindenféle Xiaomi-ból. Az ügyfeleknél lévő készülékek elenyésző hányada stock droidos sajnos.

(#1707) Tim82 válasza Bozek (#1700) üzenetére


Tim82
nagyúr

a mobilbanknál böngészőt nyit...

Mivel nincs mobilbank appjuk (tehát amivel számlainformációkat, számlaműveleteket lehet lekérni/elvégezni), csak NFC fizetésre használatos appjuk, mellyel kártyás vásárlást, zárolást, limitállítást stb. lehet kiváltani, ez elképzelhető, hogy nem meglepő.

[ Szerkesztve ]

"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

(#1708) tomp válasza Kbali (#1706) üzenetére


tomp
félisten

Sikertelen tranzakciónál tudtommal a naplózás tartalmazza, hogy miért is lett sikertelen. Azaz terminál hiba volt e vagy app hiba. App hiba esetén pedig, hogy mi váltotta ki a hibát. Azaz miért futott hibába.
Na igen a piac 95%-a ilyen gyárilag sz@rrá módosított droidos telefonokból áll...
Simple-nél az elején volt még némely samsung modellel ujjlenyomatos gond.

(#1709) Kbali válasza tomp (#1708) üzenetére


Kbali
nagyúr

Elég gáz, akkor is, ha ilyen napló adatokat tárol/küld hátra az app.

(#1710) vacs válasza PistiSan (#1697) üzenetére


vacs
veterán

K&H mobil tárcánál át lehet állítani, hogy ne 5000 legyen a pin nélküli limit (hanem pl 10.000)?
Én nem találtam ilyen beállítást!

Más:

Örülök, hogy írtad, hogy egy root-olt, custom romos OnePlus-on is megy a K&H mobil fizetés.
Én full gyári O+5T-n használom elégedetten a K&H mobil fizetést, de szeretném root-olni (+ xposed + gravitybox miatt)!

Akkor ezek szerint működni fog?!

[ Szerkesztve ]

(^)(>.<)(^)

(#1711) PistiSan válasza vacs (#1710) üzenetére


PistiSan
addikt

Limit módosítás nincs, előre ki szoktam tölteni a pin kódom a telefonon ha nagyobb összegben vásárolok.

Első használtkor szól a K&H app, hogy rootolt a telefon, ezt el fogadod és nem zaklat többet vele.
NKM Földgázapp viszont nem fut a root miatt, biztos mert akkora biztonsági kockázatot jelent.

(#1712) nutfile válasza PistiSan (#1711) üzenetére


nutfile
aktív tag

GránitBank alkalmazása sem fut root-olt készüléken, csak ha magiskhide miatt nem tud róla, hogy rootolt...

[ Szerkesztve ]

(#1713) Kbali válasza vacs (#1710) üzenetére


Kbali
nagyúr

Ez nem user által módosítható beállítás, hanem a paypass fizetési limithez kapcsolódik.
A OnePlus készülékekkel egy probléma van - a Mastercard bevizsgált listáján nem szerepelnek, ezért nem garantált a hibamentes működés.

[ Szerkesztve ]

(#1714) PistiSan válasza Kbali (#1713) üzenetére


PistiSan
addikt

A listán nincs rajta, de gyakorlatilag hiba mentesen működik, tapasztalat.

(#1715) nutfile válasza PistiSan (#1714) üzenetére


nutfile
aktív tag

OP3-on és OP6-on alá tudom támasztani.

(#1716) Kbali válasza PistiSan (#1714) üzenetére


Kbali
nagyúr

Tudom, de volt olyan, akinek volt gondja - ezzel csak próbáltam arra rávilágítani, hogy vannak olyan csillagállások, amelyek esetén a support meg van lőve, annyira egyéni hiba.
A listát azért is említettem, mert ha be van húzva az ÁSZF-be, akkor le is pattinthat az ügyfélszolgálat, hogy nem támogatott a készüléked.

(#1717) vacs


vacs
veterán

Köszi srácok, akkor hamarosan megy a OnePlus-omra a root + xposed + gravitybox a K&H mobiltárca társaságában! :R

(^)(>.<)(^)

(#1718) Bozek válasza Kbali (#1713) üzenetére


Bozek
nagyúr

A Simple-nél mégis meg van oldva, hogy ha te már azonosítottad magad a telefonon (pl. ujjlenyomat), akkor nem kér PIN-t 5000 Ft feletti vásárlásnál sem. Múltkor csináltam egy kis gépfejlesztést, 100 ezer fölött se kellett megadnom semmiféle PIN-t.

(#1719) viktorhu válasza Bozek (#1718) üzenetére


viktorhu
veterán

Az teljesen más, a simple alapesetben nem kér pin kódot. De ha kérne / ahol kér, azt Magyarországon 5000 forint fölött kér(né), ez nem állítható, egész Magyarországra érvényes.

(#1720) Kbali válasza Bozek (#1718) üzenetére


Kbali
nagyúr

Ez így van, mert van olyan szabály, amely szerint elfogadható az eszköz szintű biztonság - azaz az eszköz feloldása olyan, mintha megadtad volna a PIN-t - a K&H nem ezt a módszert alkalmazza jelenleg, ezért is a különbség.

(#1721) vacs


vacs
veterán

Az app, amitől a világ összes bankja retteg!

Érdekes cikk, olvassátok el! :K

(^)(>.<)(^)

(#1722) Kbali válasza vacs (#1721) üzenetére


Kbali
nagyúr

Csak épp a cikk címe hamis - nem rettegnek, mert a wechat minden, csak nem független cucc - amíg a kínai állam kezeli az oda átutalt pénzed... te szeretnéd nekik adni?

(#1723) nutfile


nutfile
aktív tag

ez sokkal érdekesebb lenne:
[link]
[link]
gyakorlatilag bármilyen kártyával lehetne mobilfizetést végezni.
csak sajna nekem meg sem jelenik a paypalban a hivatkozott menüpont.
ebből is kimaradunk valamiért?

szerk.: elkezdtem az oldal nyelvét/országot váltogatni és úgy látom, hogy még csak az USA-ban aktív ez a lehetőség...

[ Szerkesztve ]

(#1724) tomp válasza nutfile (#1723) üzenetére


tomp
félisten

Nem a PayPal appban kell keresni hanem a Google Pay appban. Ott lehet hozzáadni a paypal fiókot. De ez még csak amerikában működik, a google pay pedig itthon még nem megy így ez felejtős.

(#1725) nutfile válasza tomp (#1724) üzenetére


nutfile
aktív tag

oda-vissza mindkét appban hozzáadható. USAban.

(#1726) tomp


tomp
félisten

Simple appban a pénzküldés opció korábban is tudta az nfc-s kártya olvasást? :)
Ez így eléggé kényelmes. :)

(#1727) zotyko71

Sziasztok!
Kb. 10 napja indítottam el a regisztrációt, de semmi...

Lehet ezen gyorsítani, vagy legyek türelmes?

(#1728) tomp válasza zotyko71 (#1727) üzenetére


tomp
félisten

A leírtak alapján beakadt. Töröld az alkalmazás adatait majd ismételd meg újra.

(#1729) zotyko71 válasza tomp (#1728) üzenetére

Megteszem, köszönöm!

(#1730) zotyko71 válasza tomp (#1728) üzenetére

Most meg ez lett...

(#1731) zotyko71

Simple letöröl, újratelepít, kártya regisztrálás és most elvileg jó... :)

(#1732) #18193920 válasza zotyko71 (#1731) üzenetére


#18193920
törölt tag

Nálam minden alkalommal jelentkezik a probléma.
Tokenek elfogynak, nem lehet újratölteni őket.
Alkalmazás adatok törlése, eltávolítás, feltelepítés, kártya regisztráció, adatok törlése, majd az alkalmazás újbóli eltávolítása ,újból kártya regisztráció és akkor már azonnal oké minden és van 10 tokenem.
ÉS ezt minden 10 vásárlás után el kell játszanom :O

[ Szerkesztve ]

(#1733) zotyko71

Ez nem hangzik a legjobban...
Mi ennek az oka?
Biztos nem így találták ki... :U

(#1734) tomp válasza zotyko71 (#1733) üzenetére


tomp
félisten

Jó kérdés. Gondolom a telefonon futó android rendszer is erősen bejátszik.
Tokenes dolog nálam csak android frissítés után volt. Azaz első boot után meg kellett nyitni a bankkártya menüpontot, hogy újra letöltse a tokeneket. Viszont a legutóbbi Simple verzióval már ezt sem kell megcsinálnom. Tegnap frissítettem a rendszert és nem kellett újra letölteni a tokeneket.

(#1735) ACE- válasza tomp (#1734) üzenetére


ACE-
addikt

Honnan veszed mikor tölti le a tokeneket? Hiszen nem jelzi sehol?!

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#1736) tomp válasza ACE- (#1735) üzenetére


tomp
félisten

Ha elfogy a token(vagy a korábbi verziókkal rendszerfrissítés után) akkor felugrik egy ablak "Tokenek letöltése..." szöveggel 2-3mp-ig.
Ha folyamatosan online a telefon akkor nem látod ezt az ablakot.

(#1737) z67


z67
őstag

Manapság szarakszik nálam a K&H alkalmazás, nem dobja fel a PIN padot fizetés után. Elég égő bogarászni. Másnak van ilyen tapasztalata?

(#1738) Kbali válasza z67 (#1737) üzenetére


Kbali
nagyúr

Telefon csere nem volt? Minden ugyanaz, mint eddig?

(#1739) PistiSan válasza z67 (#1737) üzenetére


PistiSan
addikt

Le írod a folyamatot? Én mindig ki szoktam előre tölteni a telefonon a kódot, így csak 1 érintés a fizetés.

(#1740) #18193920 válasza ACE- (#1735) üzenetére


#18193920
törölt tag

A legújabb simple verzióba már folyamatosan lehet látni az aktuális tokenek számát.
Számol vissza 10-ről, volt értelme folyamatosan bombázni őket a javaslatokkal mert beletették.
Így legalább már nem vagyunk vakon, de a feltöltés nekem még mindig nem megy csak ha eltávolítom az alkalmazást majd visszarakom.
Tegnap volt rendszer frissítésem az sem kevert be , 4 db tokenem volt és az maradt is aktívan (már reggel vásároltam is vele)
Ezt a token feltöltést(újratöltés) dolgot nem értem, ha ezt megoldják akkor ténylegesen jól használható lesz az alkalmazás.

(#1741) z67 válasza PistiSan (#1739) üzenetére


z67
őstag

Semmi nem változott, ugyanaz a telefon. Én mindig erintettem eddig, utána feldobta az ablakot, kérve a PIN kódot, most ez nem történik meg. Mivel eddig ez ugye automatikus volt, így nincs rutinom a menüben megkeresni a fizetés engedélyezését. Benaztam ott, mint aki most lopta a telefont. Egyszer pedig 27%-ot levett az aksibol egy éjszaka alatt. Nem emlékszem, mennyire bonyolult ujratenni.

(#1742) Kbali válasza z67 (#1741) üzenetére


Kbali
nagyúr

Eddig mindig 5e Ft felett fizettél vele?
Másik fizetési app nem lett telepítve?
Milyen készülék, milyen oprendszerrel?
Újratenni nem bonyolult (már ha tisztában vagy az azonosítóiddal): alkalmazást törlöd, újra aktiválod, kártyát újra digitalizálod.
De előtte érdemes megnézni a tárca beállításait, hogy ott nem lett-e véletlenül kikapcsolva a gyorsfizetés engedélyezése.

(#1743) z67 válasza Kbali (#1742) üzenetére


z67
őstag

Nem mindig, csak pl. ha bérletet vettem, ilyesmik.

Újra fogom tenni, mert az aksiszívás gyanús. Fizetni amúgy enged, 5 alatt és fölött is, csak keresgélni kell a menüben a PIN kód beadást (eddig feldobta érintés után). Más NFC-s alkalmazást nem telepítettem.

(#1744) Kbali válasza z67 (#1743) üzenetére


Kbali
nagyúr

Biztosan nem tiltottad le az alkalmazás értesítéseit? Nem tettél fel semmi olyat, ami elfedné a tárca üzeneteit? Nem véletlenül Huawei avagy Honor készüléked van?
Az akksiszívás viszont kifejezetten Samsung probléma és a kameramodul miatt van (nem szkenneltél csekket pl. előtte?)

[ Szerkesztve ]

(#1745) z67 válasza Kbali (#1744) üzenetére


z67
őstag

Note 8.

Lehet ranyomtam a szkenelesre, ez most nincs előttem.

Mi tudja elfedni a PIN kodos ablakot vajon?

(#1746) Kbali válasza z67 (#1745) üzenetére


Kbali
nagyúr

Csak nem lőttem teljesen mellé. Amit megnéznék: milyen engedélyei vannak a mobilbanknak, ill. nem állítottad át a kijelző felbontását esetleg?
Asszem még az értesítési beállításokban tudod megnézni, hogy olyan engedélye van-e az appnak, hogy más alkalmazások fölötti megjelenítés (képernyőfedvény)?
Gyári a launcher?

(#1747) z67 válasza Kbali (#1746) üzenetére


z67
őstag

A háttérben futást szinte mindenről visszavontam. Próbálom engedni.

(#1748) laca891


laca891
aktív tag

A5 Samsungon kipróbáltam az NFC fizetést és nem működött. A biztonságos mappába telepítettem a k&h mobilbankonkot , lehet ez volt a gond?

Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!

(#1749) vacs válasza laca891 (#1748) üzenetére


vacs
veterán

Valószínűleg igen, mert nekem a kezdetektől fogva tökéletesen működik!
Esetleg nézd meg, hogy az Érintéssel való fizetéshez alapértelmezettnek a K&H van-e beállítva!
Illetve figyelj rá, hogy semmi nem korlátozza a háttérben való futtatást!

[ Szerkesztve ]

(^)(>.<)(^)

(#1750) laca891 válasza vacs (#1749) üzenetére


laca891
aktív tag

Ok! Nálam is működik a Simple, simán feltelepítve a telefonra.
A k&h mobiltárca maradt a biztonságos mappában, de ott nem lehet működésre bírni.

Az OTP pay és Simple közt mi a különbség???

Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.