Hirdetés

2024. június 17., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-27 22:26:28

LOGOUT.hu

Hasznos információk, fogalommagyarázat

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5851) Rebel007 válasza Moleman (#5850) üzenetére


Rebel007
csendes tag

Köszönöm szépen a választ akkor még átgondolom ezt a külföldi témát. :)

(#5852) TaaT válasza Moleman (#5850) üzenetére


TaaT
veterán

Vagy külföld, és egyből a kondis változat. :) [link]

Give them hell Ukraine!

(#5853) Rebel007 válasza TaaT (#5852) üzenetére


Rebel007
csendes tag

A kondis miért jobb az akkus változatnál? Meddig tudja üzemeltetni a készüléket?
Köszi

(#5854) TaaT válasza Rebel007 (#5853) üzenetére


TaaT
veterán

"A kondis miért jobb az akkus változatnál?"

Sokkal tovább bírja mint egy lítium aksi, és a hőmérsékletre sem annyira érzékeny.

"Meddig tudja üzemeltetni a készüléket?"

Semeddig.

Give them hell Ukraine!

(#5855) rozika70


rozika70
újonc

Sziasztok,
A segítségeteket szeretném kérni. Vásároltam egy G1W-CB (kondis) típusú kamerát, mellyel a következő problémám van. Az autó napi használatban van, ennek ellenére minden reggelre a dátum visszaáll 2000.01.01.re, ezért a felvételek időrendben összekeverednek. Valaki találkozott hasonló problémával, vagy esetleg tud rá valami megoldást?

(#5856) TBOY2


TBOY2
csendes tag

Sziasztok!
Vettem egy OVERMAX camroad 6.1-es kamerát, amit itt ajánlottatok.
Van egy idegesítő problémám vele:
gyújtás ráadásnál, ha mindjárt 1-2 másodperc múlva indítok akkor jól működik, de, ha késöbb indítózok 5-10másodperc múlva(mondjuk, ha megvárom amig a szivattyú felnyomja az üzemanyagot vagy izzítok) akkor a kamera kikapcsol.
Az elég idegesítő, hogy minden indításnál ki kell húznom a szivargyújtóból.

Ez van a leírásában:
"A gépjármű motorjának indításakor hirtelen megnő a feszültség. Bár a készülékbe megfelelő ellenállásokat építettünk a nagyobb teljesítményű gépjárművek esetén keletkező hirtelen nagy feszültséget az autóskamera teljes biztonsággal nem képes elviselni. Ezért nyomatékosan javasoljuk, hogy előbb indítsa be a gépjárművet, majd csak utána csatlakoztassa az autóskamerát."

(#5857) Moleman válasza TBOY2 (#5856) üzenetére


Moleman
addikt

Valamit benéztek, indításkor pont hogy leesik a feszültség, láthatod is, ha felkapcsolt lámpával indítózol, olyankor elhalványul. Túlfeszültség a generátorból jöhetne, már járó motor mellett, de arról gondoskodik a feszültségszabályzó.

(#5858) TBOY2 válasza Moleman (#5857) üzenetére


TBOY2
csendes tag

Eddig értem én is, villanyszerelő vagyok. De miért áll le a kamera?
Értem én, hogy indításnál leesik a fesz, de gondolnám ezért van a saját akkuja, hogy azt az indítási 1-2 másodpercet kibírja.
Pont ugyanúgy leáll, mint amikor leveszem gyújtásról.

(#5859) Moleman válasza TBOY2 (#5858) üzenetére


Moleman
addikt

A szivargyújtó tápellátásában keresném a hibát, vagyis inkább okot. Azt tartom valószínűnek, hogy indítózáskor elzárja a csapot az autó, hogy ne fogyasszon semmi. Ha 1-2 mp után indítózol, a kamera még bootol, nem érzékeli, hogy elzárták a csapot, és folytatja a bootolást akksiról, 5-6 mp után viszont már tudatánál van, és a tápellátás megszűnésére rendeltetésszerűen kikapcsolással reagál. Valószínűleg ez a reakcióideje van túl rövidre szabva.
Érdemes lehet más táppal próbálkozni, hátha van benne egy kondi, ami az ilyen kis áramkimaradások kompenzálására szolgál, vagy kereshetsz egy másik biztosítékot, ami folyamatosan kap áramot (vagy párhuzamosan rákötni 2 biztosítékra, egyik ACC, másik IGN, így indítózás alatt is áram alatt maradna).

(#5860) TBOY2 válasza Moleman (#5859) üzenetére


TBOY2
csendes tag

Bakker! Tényleg így van!
Indítózásnál leveszi teljesen a feszültséget a szivargyújtótól.
A kocsi rendszerébe semmiképp sem szeretnék belepiszkálni, de a szivargyújtóban van egy elosztóm, abba ha beszerelnék egy megfelelő értékű kondit, az jó lenne szerinted?

(#5861) Moleman válasza TBOY2 (#5860) üzenetére


Moleman
addikt

Igen, bár azokhoz abszolút nem értek, nem tudom, hogy lehet-e akkorát kapni (ésszerű áron), ami áthidalja az indítózást. De ha ki tudod számolni és beszereled, működni fog.

(#5862) TaaT válasza rozika70 (#5855) üzenetére


TaaT
veterán

A kondis kamerámat nem használtam már hónapok óta, most rádugtam és a mai dátumot mutatta. Szóval a tiédben valami nem működik, valszeg van ezekben egy olyan kis elem mint a szgép alaplapokban hogy ne felejtsék el a beállításokat.

Give them hell Ukraine!

(#5863) havri1 válasza rozika70 (#5855) üzenetére


havri1
félisten

Biztosan kondis az a kamera?
Mert amit faternak vettem Banggood-ról g1w-c, az aksis, es mire ideért, teljesen tönkrement az aksija. Minden bekapcsolásnál visszaáll az alap dátumra.

havri

(#5864) rozika70 válasza TaaT (#5862) üzenetére


rozika70
újonc

Köszönöm szépen a választ. Külföldi oldalon többen panaszkodnak hasonló problémáról. Firmware frissítést javasolnak, van akinek megoldja a problémát, van akinek nem. Én is próbáltam, de sajnos nincs változás.

Banggood-ról rendeltem én is, a leírás alapján kondis, hogy mit rejt a belseje azt nem tudom.

[ Szerkesztve ]

(#5865) havri1 válasza rozika70 (#5864) üzenetére


havri1
félisten

Linkeld be pls amit vettél, köszi!

havri

(#5866) rozika70 válasza havri1 (#5865) üzenetére


rozika70
újonc

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_196898.html

Bocsi, a gearbest-ről rendeltem!

[ Szerkesztve ]

(#5867) TaaT válasza rozika70 (#5866) üzenetére


TaaT
veterán

Hát ez nem Banggood :B

Az egyik értékelésben: "The date doesn't save so it always says 01/01/2000 which is annoying"

[ Szerkesztve ]

Give them hell Ukraine!

(#5868) fant0mi válasza TBOY2 (#5860) üzenetére


fant0mi
addikt

Igy van, amilyen kocsikat hajtottam, azokon igy volt, hogy inditozasnal lekapcsolt fogyasztokat, jelesul a szivargyujtot is.
Meg tudod ugy is oldani, ahogy nekem van bekotve, hogy vettem lidlben egy szivargyujto elosztot, amibe bedugtam a kamerat meg a telefontoltot. Na ennek a kis elosztonak van egy ki-bekapcsolo nyomogombja. Ha mar jar a motor, akkor kapcsolom be.

(#5869) cigam válasza TBOY2 (#5860) üzenetére


cigam
félisten
LOGOUT blog

Egy kis időzítőt kellene belefaragni az elosztóba, ami 20-30mp-el késlelteti a "bekapcsolást".
Készen is kapható.

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#5870) bul07 válasza cigam (#5869) üzenetére


bul07
nagyúr

Van ebay olcsóbb megoldás is
10sec[link]
20sec[link]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#5871) TBOY2


TBOY2
csendes tag

Köszi mindenkinek az infót, ötleteket!
A kapcsolón már én is gondolkodtam.
Azért ez tök béna, hogy több tízezer forintért olyat adnak, amit még monyákolnom kell, hogy úgy működjön, ahogy hirdetik......

:W

(#5872) cigam válasza TBOY2 (#5871) üzenetére


cigam
félisten
LOGOUT blog

Arról nem tehetnek, hogy olyan helyről táplálod ami esetleges. Miért nem építe(t)sz ki egy olyan pontot, ami csak járó motor esetén ad ki tápot?

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#5873) TBOY2 válasza cigam (#5872) üzenetére


TBOY2
csendes tag

A kocsiba semmiképp sem akarok belevariállni.
Azt sem tudom mi merre van benne, ez már nem zsiguli :)
peug 807 a lehető legbonyolultabb, legeldugottabb vacakokkal.

(#5874) Moleman válasza TBOY2 (#5873) üzenetére


Moleman
addikt

Nem érdemes annyira félni tőle. :) Abból nem lehet semmi gond, ha kihúzol egy pozítívat a biztosítéktáblából és onnan táplálod. Ott pedig esélyes, hogy találsz neked megfelelő forrást.
Előtte én se foglalkoztam soha elektronikával, de gyorsan belejöttem.

(#5875) TBOY2 válasza Moleman (#5874) üzenetére


TBOY2
csendes tag

Biztos, hogy ez miatt én nem fogok fél napos műszerfalbontásba bonyolódni.
Biztos nem szereltetek még peug 807-et. Itt a motorra és az elektromos részekre építették rá a kasznit meg az egész kocsit. Ezen mindenhez le kell bontani a fél kocsit.

(#5876) Laca1212 válasza TBOY2 (#5875) üzenetére


Laca1212
őstag

Indíts azonnal és megoldva a probléma. Indul úgyis a 807, nem? :)

(#5877) cigam válasza TBOY2 (#5875) üzenetére


cigam
félisten
LOGOUT blog

Ha ennyire "komoly" autó, akkor nem lehet felprogramozni azt, hogy a szivargyújtó mikor kapjon tápot?

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#5878) havri1 válasza TBOY2 (#5875) üzenetére


havri1
félisten

Hol van a biztosíték tábla? Nem kell semmit se bontani. Onnan hozol +at, a kábelt el lehet vezetni kárpit szélén biztosan. Oldható, és mégsem látszik.

havri

(#5879) dongasre


dongasre
tag

Sziasztok!
Szeretnek en is kamerat venni mostanaban es kovetnem a fejlemenyket (ezert van a komment)

SM s21+

(#5880) cigam válasza dongasre (#5879) üzenetére


cigam
félisten
LOGOUT blog

Miért nem rakod be a kedvencekbe itt, a jobboldalon?!

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#5881) TBOY2 válasza havri1 (#5878) üzenetére


TBOY2
csendes tag

Tényleg köszi a segítséget!
Viszont nem értem, miért írod, hogy nem kell semmit sem bontani, mikor előtte kérded, hogy hol van?????
Azt sem tudod hol van, de tudod, hogy nem kell bontani?????

Mégegyszer köszi :)

(#5882) TBOY2 válasza cigam (#5877) üzenetére


TBOY2
csendes tag

Biztos fel lehet programozni, de az is tuti kerül annyiba, mint a belinkelt késleltető, és szuper kishazánkban min 40 km-re van tőlem, aki tényleg ért is az ilyenhez.

Persze szájkaratés szerelő van bőven, azt már csomóan kudarcot vallottak, mert mind csak hibaolvasáshoz ért.

(#5883) Moleman válasza TBOY2 (#5881) üzenetére


Moleman
addikt

A jobb oldali kesztyűtartó mögött van, kb annyi meló hozzáférni, mint egy könnyen cserélhető pollenszűrőhöz. :) Valóban nem a legelőnyösebb, de elfogadható (én a kábelezés diszkrét elvezetéséhez lebontottam a kormányoszlop burkolatát és a vezetőoldali alsó paneleket, a komplett középkonzolt és a kesztyűtartót :)) ), neked legalább csak a jobb oldalon kell bontani.

[ Szerkesztve ]

(#5884) TBOY2 válasza Moleman (#5883) üzenetére


TBOY2
csendes tag

Így van, a kesztyűtartó jobb felében van, ahol a biztihez is csak specko kiszedővel férni hozzá, tükörrel. Egy igazi fostalicska megoldás, biztos, hogy nem fogok belebonyolódni. Nekem különös érzékem van az ilyesmihez, tuti valami nem fog engedni és eltörik, azt futkározhatok mindenféle szar pattintós alkatrészekért.
Utálom a nőgyógyász munkát, pláne csigazabáló francia fosban :)

(#5885) havri1 válasza TBOY2 (#5881) üzenetére


havri1
félisten

Ha ennyire nem értesz hozzá, tényleg ne nyúlj hozzá, vidd el villanyászhoz.
Szívesen!

havri

(#5886) TBOY2 válasza havri1 (#5885) üzenetére


TBOY2
csendes tag

Kicsit vitahangulatot érzek, de nem értem miért. Nem emlékszem, hogy azt írtam volna, hogy nem értek hozzá, de legyen. Te ezt is jobban tudod.
Részemről a téma lezárva.

(#5887) havri1 válasza TBOY2 (#5886) üzenetére


havri1
félisten

Már ne is haragudj, de ha a biztosítéktáblához nem férsz hozzá, szvsz nincs miről beszélni.

havri

(#5888) TBOY2 válasza havri1 (#5887) üzenetére


TBOY2
csendes tag

http://www.ebay.com/itm/Citroen-C8-Fiat-Ulysse-Peugeot-807-9657608580-BSM-B5-BSI-Unit-FUSE-BOX-Delphi-/321942076812?hash=item4af53e3d8c:g:hSIAAOSwwE5WZbq0

Ez ilyen. Szerinted ide hol fogok rácsatlakozni?
Tudom, most az jön, hogy a csatiban a kb 60 vezetékből kikeresem (amihez pláne nem fogok a nagy lapát kezemmel a kesztyűtartóban hozzáférni) és rákötöm.
Szerinted nem sokkal egyszerűbb bontás helyett egy 2 dolláros késleltetővel megoldani, amit a meleg műhelyben asztalon megszerelek?

(#5889) havri1 válasza TBOY2 (#5888) üzenetére


havri1
félisten

De, sokkal egyszerűbb, csináld úgy.

havri

(#5890) cigam válasza TBOY2 (#5888) üzenetére


cigam
félisten
LOGOUT blog

Ki kell keresni a manuelben, hogy melyik biztosíték mit véd, mikor kerül feszültség alá. Aztán a megfelelő ponton megcsapolod egy ilyen céleszközzel:

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#5891) #21346560 válasza TBOY2 (#5888) üzenetére


#21346560
törölt tag

Ha már az egyszerű dolgokról van szó, sokkal egyszerübb a LINK gombot használva mutatni egy linket, mint ahogy te tetted! ;)

Link gomb: [link]

Te: http://www.ebay.com/itm/Citroen-C8-Fiat-Ulysse-Peugeot-807-9657608580-BSM-B5-BSI-Unit-FUSE-BOX-Delphi-/321942076812?hash=item4af53e3d8c:g:hSIAAOSwwE5WZbq0

(#5892) amargo válasza cigam (#5890) üzenetére


amargo
addikt

Na én most egy ilyennel szeretném beizzítani ezt: [link]
és egy ilyen bizti táblám:

Már meg van honnan tudok tápot venni, csak nem egészen jön össze nekem, hogy egy kábelt benyomok a biztosítótáblába azt összekötöm az USB feketéjével, de a pirossal mit csináljak?

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#5893) havri1 válasza amargo (#5892) üzenetére


havri1
félisten

Az USB-n a fekete a pozitív? Nehogy fordítva kösd be!
Az én tápomon piros volt a +, fekete a test. (Mint ahogy lennie kell, vagy ha egyszínű a két vezeték, akkor a jelölt a +)
Feketét (test, -) meg a műszerfalnál egy combosabb 6-os csavar alá beszorítottam, közvetlenül csatlakozik a karosszériához.
Arra azért figyeljetek, nem ajánlott olyan biztosítékra csatlakozni, ami a menetbiztonságot vagy az autó fontosabb áramköreit látja el delejjel. Motorvezérlés, váltó, fék stb. Az ördög sosem alszik.

[ Szerkesztve ]

havri

(#5894) havri1 válasza havri1 (#5893) üzenetére


havri1
félisten

Megnéztem, az enyémnél a betáp sárga(+) fekete (-) volt, kimenő volt piros (+) fekete(-).

New DC12V Step Down to 5V 3A 15W Converter Car Led Display Power Supply Module

havri

(#5895) MaCS_70


MaCS_70
félisten

Olyan kameráról tudtok, ami kicsi, lehetőleg kijelzője sincs, és USB-ről táplálható?

Köszönettel: MaCS

Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

(#5896) havri1 válasza MaCS_70 (#5895) üzenetére


havri1
félisten

Mobius ?
Mindegyik megy USB-ről amúgy.

havri

(#5897) Moleman válasza amargo (#5892) üzenetére


Moleman
addikt

Plusz egy tipp, vess egy pillantást a jelöletlen üres biztosítékhelyekre is, lehet, hogy találsz bennük pont jókor jövő áramot. Én kettő ilyet is használok (viszont ilyenkor is mindkét helyre kell biztosítékot tenni a kivezetésre, különben nem működik).

(#5898) cigam válasza amargo (#5892) üzenetére


cigam
félisten
LOGOUT blog

Szerintem is a piros a pozitív. Ha a kocsid negatív testelésű, akkor a piros szálat kell bekötni egy olyan biztosítékadapterrel, amit linkeltem. A kettő közé érdemes egy biztosítékot berakni, pl. egy ilyent:

A fekete kábelre kell egy sarut forrasztani(roppantani), és keresel a környéken egy könnyen oldható csavart, ami a kasznihoz csatlakozik fémesen.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#5899) Moleman válasza cigam (#5898) üzenetére


Moleman
addikt

A biztosítékadapteren már van külön biztosíték a kivezetett ágnak is, miért kell még egy?
A sarus megoldás jó ötlet, nekem kismillió rézdrót van beszorongatva egy szegény csokiba, onnan pedig egy vagy kettő ér megy saru nélkül egy csavar alá. :D Okozott is vicces dolgokat, mikor elment a test, a DRL override reléje így nem húzott be a tompított jelére, és értelemszerűen nem ment a kamera sem.

(#5900) cigam válasza Moleman (#5899) üzenetére


cigam
félisten
LOGOUT blog

Mert nem tudtam, hogy kettő van rajt. Nincs a kezeim között, a fotón, meg csak egy biztosítékot mutattak. Azt gondoltam, hogy az az eredeti aminek a helyére megy az adapter.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.