Eléggé adja
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [GoodSpeed:] A Windows 11 23H2 telepítő esete az Intel Ethernet Controllerrel-I225-V 2,5 Gbps
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
zolee5016
őstag
Nagyon adja....profi munka!!!
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
elefant
HÁZIGAZDA
sajnálom, ohgy nem tudok csak úgy kiröppenteni 6 misit a zsebemből, azért ezzel elég jól el lehetne szórakozni.
(#4) Mooka-Miki
Mooka-Miki
senior tag
Szerintem az oldalsó kijelzőket lehetett volna erősebb vázra is tenni, nagyon lifegnek.
Ezen kívül nem tudok belekötni, elfogadnám.
kromatika
veterán
Ez tetszik.Szivesen kipróbálnám.
shteer
titán
a Veletech-en melyik modell volt kint? Az se volt rossz
..szerintem jónak tűnik
(#7) rambustibi
rambustibi
őstag
Tavaly évvégi PlayIT rendezvényen próbáltam ki, nagyon profi cucc. Azt azért jó lett volna leírni, hogy Attilának vannak tapasztalatai a valós motorsport világából (drag, pályaautó). Szóval nem egy "átlagos" vezetőtervezőről van szó többek között, ezért is lett nagyon jó cucc az S1M One.
Hajrá srácok és grat.!
Klaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"
A szőke hölgy a fehér topban kicsoda?
Már a Cessnás cikkben levő fotón is szerepelt.
[ Szerkesztve ]
bdlackoo
tag
Szep - szep. De brutalisan darga. Ennyiert boven palyazasra alkalmas autot is kapni.
dinosaurs are jesus ponies
StLui
veterán
És azt tudod mennyibe kerül pályázni? Úgy hogy köridőre mész, nem csak néha kiugrasz viccelődni!
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
Graphics
Jómunkásember
Lehet, csak az is egy dolog..
Meg a szimulátorban ha besokallsz egy kanyarban, akkor nem 6 millát dobsz el..
Profi vagy autóvezetésből, mert ha nem, akkor Te is , én is bárki ,de a profi is eldobja a vasat... Onnantól meg mehet a sírás.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
rambustibi
őstag
Arról nem is beszélve, hogy melyik pályán. Barcelona, Monza vagy akár Laguna Seca...oda el is kell utazni, hogy tudjon ott pályázni, sokan ezt is kifelejtik a szimulátor árának képletéből. Még mindig olcsóbb szimulátoron "gyakorolni" ezeket a versenypályákat, mint odautazni és ott "gyakorolni"
Elég, ha Nordschleife-t kiszámolja, mennyibe kerül ott 4 kör. (Kifele út, 4 körös pályabérlet ott alvás, hazaút, természetesen minden egyéb járulékos költséget számítva) . Ja! És a pályaautó áráról sem elfeledkezni, mert autó nélkül nehéz..
[ Szerkesztve ]
Klaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"
D.Va
senior tag
Én meg itt örülök a kis G27-emnek egy rozzant fotelben (mondjuk tervezek venni idén egy csöves playseat-et...)
___
Ez viszont nagyon brutál cucc, szívesen tolnék benne egy flájin finnland kört Dirt Rally-ben... Állat lehet..
StLui
veterán
Arra írta a 6 milliót, hogy abból megvan az autó, csak elfelejti, hogy szezononként elmegy még annyi anélkül hogy törné a kocsit, de ez még egy 2-300 ezres kormányról szóló cikknél is felmerül, mert abból meg ladát lehet venni, és lehet menni csapatni
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
atike
nagyúr
Bírnám ha annyit keresnék, hogy ne adja fel egy ilyen megvétele. Na igen, akkor már valószínűleg lenne is hova tenni... Tetszik!
davidsone
addikt
nem tudom de 6 millából veszek egy fullos 350Z-ét és 1évig pályáz(gat)ok vele...
Amúgy meg nagyon beteg ez a cucc ezen betanulhatnám a környező pályákat aztán mehetne élesben a 350Z-vel laza 12milláért
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
kislaszlo83
tag
Nahát, proharder házigazda felesleges 6 misi nélkül, tudod ki hiszi el, mind ott vagytok a forbes 100-as listán...
Egyébként nagyon meggyőző fejlesztés, remélem igazán nagy dolgot visznek véghez, és sikeresek lesznek!
[ Szerkesztve ]
Strezi
őstag
Nem tűnik valami komolynak... Öt éve is voltak már hasonló árban full három képernyővel komolyabbat és gyorsabban mozgó szim keretek. Ott a három képernyő is mozgott, nem csak remegett a keret szélén
Igen, vezettem olyat, Igen, sokat
Már csak azért mert csak szinte a hardverről volt szó. Gondolom egy r-Factor van alatta szoftverben, semmi egyedi, nem? Akkor ez mitől sim?
Aki meg pályázás helyettesítőnek gondolja, meg olcsósít, az szerintem menjen 6 milláért egy szezont bérelt versenyautóval valamelyik hazai sorozatban (bőven kijön belőle) aztán mondja meg meyik volt nagyobb élmény Igen, mentem ott is mielőtt valaki megkérdezi
Persze ez csak az én véleményem, aki szintén ment és próbálta mindegyiket lehet más nézőponton
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
bdlackoo
tag
igen tudom. palyaztam. nem viccbol vagy trollkodasbol irtam.
(#19) Strezi +1
[ Szerkesztve ]
dinosaurs are jesus ponies
7Heads Drago
veterán
Hát ez nagyon baba egy cucc. Kár hogy az ára is ott van.
Strezi: Gondolom a 6 millából kijön egypár törés is. Mert hibázni a legnagyobbak is szoktak, nem hogy egy amatőr. Arról már nem is beszélve ha komoly a baleset, akkor életveszélybe is kerülhet az ember. Ami ennél a cuccnál majdnem hogy 0-ra redukálódik. A másik hogy egy komoly autóba nem is ülhet bele akárki. Életkor és egészség függő is. De legalább már tudjuk, hogy te ültél ilyen autóban.
[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
rambustibi
őstag
PH: Hogyan zajlik a szoftver és hardver illesztése?
SimHouse: Az autószimulátor programok, mint például az iRacing, a NetKar Pro vagy az ISI motort használó játékok (rFactor, Race On, GT Legends stb.) jellemzően rendelkeznek valamilyen telemetria outputtal, melyen keresztül rengeteg adat nyerhető ki a szimulátorban futó jármű aktuális mozgásáról (kerekenkénti sebességek, pedálállások, különböző irányba ható erők és gyorsulások, futóműadatok és még sok minden). Ezeket az információkat használja fel a vezérlőegység, mely különböző számítások útján a megfelelő reakciókat küldi tovább az ülés mozgatásáért felelős karoknak. Ezeknek a hatásoknak a finomítása és az egyes komponensek összehangolása a legnagyobb feladat a szimulátor fejlesztésében, hogy minél valóságosabb érzést keltsenek a pilótában.
Szerencsére világszerte vannak más hozzánk hasonló, lelkes csapatok, akik foglalkoznak ezzel a témával, és megtalálhatók a neten azok a fórumok, ahol megbeszélhetők egymással az elért eredmények és a technológiai részletek. A legtöbb problémára fellelhető rész-, illetve akár komplett megoldás is az interneten (fizetős vagy nyílt forráskódú programok, programrészletek formájában), melyeket aztán lehet tovább csiszolgatni, paraméterezni a saját rendszereken. Valahol olyan ez, mint egy versenyautó beállítása, csak mi fordítva csináljuk. A telemetria alapján nem az optimális tapadási és vezetési konfigurációt keressük (már ami az ülésmozgatásért felelős rendszer finomhangolást illeti), hanem azt, ami tapasztalataink szerint a legélethűebb érzést kelti a vezetőben.
Azóta hozzá jött az Asetto Corsa. Ha esetleg Attila erre jár, szerintem szívesen ír róla.
7Heads Drago: +1
[ Szerkesztve ]
Klaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"
davidsone
addikt
azért több mint 0 beíva összeverekednénk rajta meg fejest ugranánk rá...
...repülne ott minden mint egy rendes ütközésnél
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
#06658560
törölt tag
Durván tizenöt éve a magyar RX8 márkakupába kétmillió volt a díj, amiért kaptad az autót, felkészítést. egész szezonra.
[ Szerkesztve ]
tibaimp
nagyúr
Nem akarok kötekedni tényleg, maximális tiszteletem a készítőknek, de az jutott hirtelen az eszembe, hogy ennek az árán már veszel egy igazi (igaz nem verseny) autót, mint az én 15 éves Astra-m...
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
rambustibi
őstag
Riport és árak 2010 évben (legolcsóbb kupasorozat), úgy gondolom ez hiteles forrásból hangzik el: [link]
[ Szerkesztve ]
Klaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"
Graphics
Jómunkásember
Ez se ma volt Zoli beleőszült az évekbe.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
rambustibi
őstag
Azóta én is..
Klaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"
ManUnited
aktív tag
Ennek egyedi az alapja vagy simexperience? Csak mert nagyon hasonlít rá, és a stage1 már 2400 USD körül kapható. Nem kötekedésből kérdezem, komolyan érdekel hogy az is egy jól használható rendszer-e, vagy ez egy teljesen más liga?
rudi
nagyúr
Egy fontos dolgot ajánlok a figyelmetekbe, ami benne van a cikkben is, de lehet átsiklottatok fölötte. Lehet ezeket a szimulátorokat bérelni is, nem kell őket kötelezően megvenni. Sőt Attiláék még versenyzői tréninget is bevállalnak. Szóval, ha megvan teszem azt a 6 milla, akkor nem kötelező megvenni a szimulátort, be lehet szállni egy valódi versenysorozatba, ebből az összegből már kijön egy-két szezon.
Viszont! Az első kezdés előtt el lehet menni a SimHouse-hoz, ott felmérik, hogy kb. mit tudsz, megtanítják azt, amit még nem tudsz, de tudnod kellene, hogy a pármillás versenyautót ne nullázd le az első versenyen. Utána lehet menni a valódi futamra. Aztán, amikor olyan versenypálya jön, amin még soha nem mentél, akkor ki lehet bérelni az egyik SimHouse gépet egy hétre, és be lehet rajta gyakorolni a pályát. Ez sokkal-sokkal-sokkal olcsóbb, mint kimenni a valódi pályára akár csak egy napra is. Nyilvánvaló, hogy a szimulátor nem helyettesíti a valódi köröket, de az alaptudás és helyismeret olcsóbban felszedhető rajta mint a valódi autóval.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
rudi
nagyúr
Talán az a legjobb megfogalmazás, hogy rengeteg szimulátor épül arra az elvre, amire a SimHouse vagy a SimExperience megoldása, de a részleteket már másképp valósítják meg.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Venyera7
senior tag
Nem rossz, de ennyiért lehet építeni versenyzésre igazit is.
rudi
nagyúr
A munkaidőn kívüli főnököm
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
StLui
veterán
És azért összesen hány órát vezethettél, hány kört tehettél meg a pályán?
Suzuki SV kupát én is megúsztam egy szezonra 1 millióból (csak a rezsi), plusz a motor, amit nem törtem egyszer sem. Ezért volt kb 6 verseny és 6 külön edzés nap, veheted az összes alkalmat 4x20percnek, 4x8 kör körül pannonringen is és a hungaroringen is, tehát 320 kör egy teljes szezonban a legolcsóbb motoros kupában, jó gondolom az mz kupa olcsóbb volt. Tehát körönként 3000 Ft kb.
Ismerős fölugrott az 1 éves 911-gyel egy pályanapra, sikerült totálkárra törni, örült hogy élve maradt. Szóval biztos igaza van minden "ennyiből ezt meg azt veszek"-nek, hajrá lehet tolni, nekik biztos ott is van reset gomb!
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
Venyera7
senior tag
Biztos tud vezetni.
neilszab
őstag
Nagyon sokan megfeledkeznek arról, hogy a szimulátor nem a versenyautó helyett kell, hanem mellé...
Ma már szinte egyetlen egy komoly versenyző sem engedheti meg magának, hogy a felkészülésnek ne legyen szerves része a szimulátorozás, gondoljunk csak a hazai legismertebb nevekre: Michelisz Norbi, Kiss Norbi, Wéber Gábor, Nagy Dani, Ficza Feri, Tim Gábor, Hatvani Bálint... mind-mind rengeteg időt töltenek, vagy töltöttek a virtuális kilométerek gyűjtésével. De ez nem csak a "magyar valóság", F1 pilóták felkészülésének is fontos részre, vagy ott van akár Pechito Lopez is aki több száz órát tölt el szimulátorban, szemben az öreg Yvan Muller-rel, aki meg nem bírja az ilyesmit...
Akinek pedig van pár fölös milliója ilyesmire, az nyilván nem kenyér, autó, lakás helyett veszi... akinek meg nincs, az még mindig bérelheti, elmehet kipróbálni, vagy akár ingyen is hozzájuthat olyan rendezvényeken, mint amilyen a Veletech.
De jó lenne, ha nem kéne megint végigolvasni 100 hsz-t arról, hogy ebből milyen Zsigát, Astrát, vagy Swift-et lehet venni, amikor a ma már szinte alapnak számító kommersz 100 ezer forintos kormányokról szóló cikkekben is ezzel van tele az összes topik...
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
StLui
veterán
Ő (ha a porshésra gondolsz) nem profi semmiképpen, bár utcán nincs gondja évtizedek óta az erős autókkal, először és utoljára volt pályán, más koccolásából lett a bukta egyébként. De SV kupában tudod kinek volt a legnagyobb buktája, és a legtöbb is? A legjobbnak. Minél jobb vagy annál inkább benne van a hiba, mert keresed a még hiányzó tizedeket, és nem mindíg ott ahol kéne! Ráadásul egyáltalán nem csak rajtad múlik töröd e vasat, és vagy magadat is. Elég ha csak műszaki hiba miatt elszáll a féke valaki az egye kanyar előtt, és beléd száll mert te előtt pont elkezdtél befordulni. Nem kitalált sztori, motoros, a vétlennek 2 év rehabilitációba került és sosem lesz tökéletes a lába.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
zolee5016
őstag
hagyjad..azt elfelejted hogy
a megmondóembereknek van pénze autókra mindegyikre az F1-től a GT-ig),nem hibáznak,nem törnek,és a leggyorsabbak élből.....
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
ManUnited
aktív tag
Értem, köszönöm! Próbálom kisakkozni, hogy mennyiből lehetne ezt "emberi" áron megvenni/megvalósítani. Még régen olvastam a logout-on a cockpit naplót, azóta vágyok egy ilyenre.
zpeti2
tag
Plusz vám, áfa, szállítás, úgy már inkább 3400$ körül van az alap, de ez mindennel így van, ha magadnak rakod össze olcsóbban jön ki. Valószínűleg nem az átlag Magyar simes a célközönség, inkább versenyzők, autós iskolák, játéktermek...
neilszab
őstag
Az "emberi árba" azért kalkuláld bele azt a több hónapos/éves időt és energiát, amit bele kel feccölni egy ilyen projektbe. Próbálgatás, tesztelés, fellángolások, tévedések, problémák, rejtett költségek, infók túrása hetekig a neten, újrakezdés, remény, összeomlás, üvöltő feleség ...szopás-szopás hátán, kérdezd csak meg Pointer kollégát... ez az igazi költsége egy ilyen bulinak, nem "csak" a pénz.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
Mice_007
tag
A Cooler Master HAF XB link nem jó a cikkben. 404
AIDA64.com
Lac-coo
őstag
atyaégg....szimulátorban sose látott nevek osszákazeszet ...Remek !
Jacek
veterán
Troll vagy te)))))
Ohóó, gratula hozzá.
tilus
tag
Szia,
Simxperience helyett mi saját vázat épitettünk. könnyen szállítható, kompakt méretben.
Aktuátor vezérlését felhasznāltuk, de a többi cuccuk nem volt ideális.
rolkaDb
aktív tag
Ez valami nagyon jó... Mikor az árát megláttam, minden elsötétült bennem.
Lac-coo
őstag
Amúgy ebbe a rettenet erős kormányba van valami kuplung beépítve, ami kritikus erőnél leracsnizik vagy valami ? ( Bármi történhet, megbolondul stb )
Alchemist
addikt
Lehet, hogy egy hivatásos kiképző repszimulátor áráért kapsz egy kisgépet, de azon nem tudod letesztelni mindazokat a speciális helyzeteket, amelyeket egy szimulátorban gond nélkül.
Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.