Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
GreenGoblin
őstag
Az első fiat 500-as amire azt mondom tök jól néz ki. Én simán elfogadnám csak a mérete miatt nem ideális családi autónak.
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
őstag
Ha nem a fogyasztás volt a szempont akkor mi? Nem cseszegetni akarlak de ez is a baj az emberekkel. A szomszédomnak is ott valami BWM Xakárhány. Én csak tratkornak hívom. Egyedül van. Az utca végéig kihuzatja és mehet tankolni. Bravó.
1. Ha az emberek olyan autót vennének ami elég nekik
2. Ha a gyártók nem nyomatnák ezeket a benzin-dízel zabáló gépeket
3. Ha az emberek a szabályokat betartva értelmesen (nem hirtelen gyorsulva vagy fékezve, eszetlen módon) vezetnének4. Ha annyi autót tartanának egy háztartásban amire szükség van (lemegyek a kocsmába nem kell autó)
5. Ha rendszeresen szervizelve lennének az autókSokkal kevesebb lenne a környezet szennyezés.
Meg merem kockáztatni talán, talán még elektromos autókra sem lenne szükség hogy kordában tartsuk a szennyezést... ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
őstag
Szerintem az idei év legszebb autója. Van vele viszont pár bajom:
1. Ár brutál magas főleg ha mellé helyezem a benzines társát. Egyszerűen nem éri meg.
2. A sok zongoralakk kívűl, belűl megőrítene. A legrosszabb és undorítóbb dolog amit a gyártók beleraknak az autókba. Annál még a kopogós matt műanyagot is többre tartom.
3. Nincsenek klíma tekerő gombok, mindent kijelzőről kell ami kényelmetlen és veszélyes vezetés közben.
4. Akkuban nem erős. Egy Zoe range-el ha bele tették volna elégedett lettem volna de így kevés, ráadásul sokat eszik... ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
őstag
Nekem a tökéletes e autó így nézne ki:
1. Mazda MX30 belső anyagminőség
2. Zoe range
3. 208 forma kicsit nagyobb csomagtartóval
4. Ár 8-8,5 misi
De erre még úgy érzem várni kell pár évet. Egyszerűen nálam nem jön ki a matek meg a gyomrom sem venné be annyi pénzt kiadni egy autóért... ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
őstag
válasz #16820480 #62 üzenetére
Jól mondod lokálisan zöldek az e autók. A városon kívül lévő gyárak szennyezését meg azon országokat ahol bányásznak és ontják a sok sz@rt meg söpörjük a szőnyeg alá mintha az nem érintene minket.
Benzines-dízelesként is lehetnénk zöldebbek. Le is írtam, hogy korábban: [link][ Szerkesztve ]
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
őstag
Az hogy az elektromos jobban nem hozza be, hát ezt általában olyanok mondják akik csak képekről láttak villanyautót.
Persze nem mindenkinek hozza be
Most akkor mi van?
Amúgy meg én is még csak képről, videókról, cikkekből láttam elektromos autót mégis kiszámoltam havonta mennyibe fájna és amennyivel olcsóbb lenne a kedvezmények által, olcsóbb szerviz, olcsóbb a töltés mint a benyó, parkolás, stb. azt még úgy sem hozza be mert annyival sőt többel drágább a havi részlet. Mire elérjük, hogy az elektromos autók árai normalizálódnak addigra már az a sok "olcsóság" amiket említettem szépen lassan köddé válik ahogy rájönnek a cégek ebben biznisz van. Elég sok útszéli töltőn már horribilis árak vannak már most és ez még rosszabb lesz.
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
őstag
Horváth András tesztje szerint 250-280 km a hatótávja a 208-nak, pályán olyan 200. Nyáron! Télen még rosszabb.
Szóval elég nehezen hihető amit írsz. És ha neten nézel hatótáv teszteket mindenhol így teljesít. Szóval amilyen hatótávokat említett FeRRaR1 eléggé hihető.[ Szerkesztve ]
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
őstag
Semmi baj nincs. Valószínűleg akkor a te kifogtál egy olyan modellt ami termeli az elektromosságot vagy pedig 20-al mentél még pályán is vagy gurultál javarészt dombon lefelé. Minden hozzászólásod pozitív hangvételű a kocsiddal kapcsolatban. Kár bizonygatnod, főleg úgy hogy elfogult vagy mint mindenki a saját cuccára. Szóval no problem amit mondasz csak nem hiszek neked, ennyi.
Inkább olyan embereknek hiszek akiknek szinte minden héten másik autó van a seggük alatt és komoly tapasztalattal rendelkeznek, folyamat tesztelnek minden körülmények közt... ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
őstag
válasz #16820480 #104 üzenetére
ÉdesIstenem...
Azok a random emberek akikről te beszélsz, azok abból élnek hogy autókat tesztelnek. Van viszonyítási alapjuk, több autóhoz ért a seggük egy év alatt mint egy átlag embernek egybélet alatt és én inkább az ő szavukra adok...tűzre velem!
A fórumtárs kb. olyan mintha én megvenném életem elaő autóját és elkezdenék győzködni mindenkit mennyire jó mikor másik autót még ki sem próbáltam. Nem lennék elfogult egyáltalán.[ Szerkesztve ]
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
őstag
Na hát nálunk úgy fest, hogy
4,7-es a fogyasztásunk benzinesként manuállal így havi egyszer tankolunk
Kb. 7000-8000-et megyünk egy évben fele pályán/gyorsforgalmin másik fele városban.
A szerviz kb. 80-90ezer.
CO2 olyan 125-130 gramm
Az autó 7 milla volt újként.
Ilyen adatok mellett nekünk egy elektromos autóra sem jött ki a matek.
Nagyon keveset megyünk annak a fele is pálya ahol az elektromos megadná magát és nagyon sokszor kéne tölteni.
Kb. havi szinten ahogy számoltunk 16-20ezret spórolnánk azzal ha elektromos autóra váltanánk. Így kb. laza 10 év lenne míg behozná az árát az elektromos (208, Corsa vagy Zoe) a miénkhez képest. Szóval nem mindenkinél működnek a számok sajna.
Napelem jó lenne ha lenne rá money.
Moneyból lehet csak moneyt csinálni az az igazság.[ Szerkesztve ]
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
őstag
Az új Dacia-k meg kimondottan jók is lettek viccet félretéve. Az áruk meg eszméletlen jók. A 208 árából kettőt vagy hármat simán lehetne venni modelltől függően ami durva. Talán az elektromos Dacia ha valaha megjelenik olcsó lesz csak a hatótáv lesz para ott az tuti.
[ Szerkesztve ]
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
őstag
Az 3000 volt szerintem mert annyi a government grant. A maradék 1000-es szerintem deposit contribution lehetett. Amúgy nagyon gáz ez a 3000. Semmire nem elég ráadásul a gyártók sem hülyék és belekalkulálják az árba. Egy pofon a szarnak ez kb. Az útadó meg attól függ ugye. A legolcsóbb amibe beleesnek a legkeresettebb autók mint pl. corsa, fiesta, stb. Ott 150 alatt van ami nem egy nap spórolás.
[ Szerkesztve ]
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
őstag
Ne haragudj egy 30ezres autónál (amik a belépő szintű ev-k) 3ezer lóf@sz. Németben többet adnak. Az ingyenes töltés meg mint a fehér holló és ráadásul foglalt mind és lassúak is. A fizetős töltők árai is kezdenek elszabadulni egy-két helyen. Ilyen árak, kedvezmények mellett nem lesz itt sosem EV világ.
De ha nekik ez kell akkor pöfékelünk továbbra is, ennyi.[ Szerkesztve ]
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen