Hirdetés
- A gépház modding sötét oldala.
- Itt az új LOGOUT!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Gurulunk, WAZE?!
- Szólánc.
- Bambanő háza tája
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- 2024 őszi fórum peca
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
14adam
addikt
váltórudazat megperselyezve,végre nem fog lötyögni úgy mint a moslékkeverő bot
-
14adam
addikt
válasz Ace owner #65060 üzenetére
de sok marhaságot csináltunk egy ilyennel még évekkel ezelőtt. Kicsit megvolt pöckölve,180 körül volt a vége 4 sebességes váltóval Minden ki lett cserélve a motorba amit csak lehetett így betonon is keresztbe lehetett rakni elég könnyen. Sajnos azóta lejárt a műszaki is aztán el lett adva
-
14adam
addikt
nincs is jobb az esti vízpumpacserénél + vezérlésbontásnál soha többet g3... majdnem ott hagyott pesten
-
14adam
addikt
válasz Mágus2 #65239 üzenetére
az egész megtervezésével vannak bajok. A múltkor egy belső fűtőradi cseréje így nézett ki: [link] + ha a légkondiból a gázt is le kellett volna engedni ha az őz nem vitte volna el az elejét... Ezt az opel vectrába úgy oldották meg,hogy az anyósülés oldal felől fogod,kinyitod a kis reteszt,lehúzod a két csövet és már húzhatod is ki a régi radit... (opelek se a szívem csücske,unokatesóm új astraja (8 éves) a rohadástól átszakadt a torony
A vízpumpa két részből áll,mi azt a részét cseréltük amit hajt a szíj. Namármost,ahhoz,hogy ezt a részt szét szedd 8 csavart ki kell venned. De az idióta német úgy gondolta,hogy beteszi a vezérműszíj mögé 2 csavart,hogy véletlenül se tudd anélkül megbontani,hogy meg ne kelljen bontani a vezérlést (kicsit kesze kuszán írtam de szerintem érthető) Vannak még elmerottyant gondolataik,hogy mit és hogyan kell megtervezni. A múltkor az abs jeladónak az a része szopatott ami a kerékdobon van. Simán elpörgött rajta,holott ennek fixen ott kellett volna maradnia és a dobbal együtt forogni,de se egy ponthegesztést se ragasztó nyomot nem lehetett látni,csak rápréselték.Amúgy szeretem a német kocsikat,de azért néha tényleg elég elvetemült gondolataik vannak a mérnököknek. Látszik,hogy leülnek az íróasztal mögé,megtervezik de azon nem gondolkodnak már el,hogy hogyan szereli meg a paraszt
[ Szerkesztve ]
-
14adam
addikt
Így még úgyse utazott... és én se autómentőn...
Ma hoztuk el Érdről mert a hétvégén megállt az m1-m7 elágazásnál kifele... A szerelő 3 órán át vakarta a fejét de nem jött rá mi lehet a probléma.
Első tünetek Budán: 1-2-be 3k-ig ki kellett húzatni és finom kuplungozással lehetett elindulni mert különben leállt. 50km/h fölött mintha semmi baja nem lenne. Tökéletesen húzott és tartotta a sebességet.
Belső sávba haladok,hogy kikerüljem a 80-al tötymörgő mamit. Nyomom a gázt semmi reakció. Kiteszem üresbe a fordulat leesik,gyorsan vissza 5-be,hogy remélve,hogy talán beindul de semmi. Nah akkor szép lassan kivittem a leállásóvra.Önindító hajt de semmi... Volt pár szerszám így pár dolgot sikerült megnézni pl: biztosíték,pumpa tolja a naftát. Gyertya pipa lehúz,szikra van. Autómentőt hívtunk,elhúzott Érdig. Vr6-ot hívtam,hogy van-e hozzá kedve,de ő ajánlott egy másik szervizt mert elvoltak havazva. A kocsimentő 17-ért elvitt 5km-ert ( 13-ra sikerült lefaragni az árat,okosba) Szerelők ellenőrizték a dolgokat: Benzin van,szikra van,vezérlés jó helyen van... 5-kor bezártak és arra a döntésre jutottunk,hogy inkább hazahozzuk és majd itt kölcsönkéregetett pl komplett gyújtáselosztó bele lesz téve jeladóval mindennel együtt és akkor nem kell lottózni és közbe pénzt költeni új alkatrészekre. Közbe az aksi is lemerült. Na üljünk fel a vonatra aztán jöjjünk haza a fenébe...Most dőlt el a sorsa ennek a "kocsinak" (már régóta halogatjuk de lassan már küszöbje se lesz )
Vr-nek meg lógok pár sörrel -
14adam
addikt
vettem egy másik gti kormányt, g1-es. 3000ft volt csak dudával mindennel együtt ami brutál jó ár mert 20-25körül ellehet őket passzolni (a múltkor 1500-ért vettem )
Viszont a bőr rész eléggé kiszáradt meg mintha sárnyomos lenne. Bőrfestéket ajánlottak. Esetleg valakinek van még valami ötlete?[ Szerkesztve ]
-
14adam
addikt
Wheeler dealer-es g1. Csóri nagyon szakadt állapotba van/volt. Reggel még volt róla több kép is,azóta már elvitték
[ Szerkesztve ]
-
-
14adam
addikt
ma két autót is vásároltunk Az egyik haveromnak kellett egy g1 így felmentünk Pestre érte. Kapott egy 81-es patika állapotú kasznis kocsit. Minden díszléc megvan,két éves fényezés,friss műszaki ,új kipuffantó, fékbetétek ... 259k átírással és friss műszakival együtt. A gyerek megy ki németbe dolgozni a jövőhéten így sürgős volt a pénz
A másik egy 2001 skoda fábia 1.4 benzines veszedelem.Rozsdamentes kaszni,jó futómű,új fékbetét vezérlés csere...Lecseréltük a g3-at rá mert kész csoda,hogy fehérvárig a kereskedőhöz eljutott ma... Több volt már az a pénz amit ráköltöttünk minden hónapban mint amennyi bele lett tankolva.
Fábiával eddig megvagyok elégedve. Igaz,hogy elég fapad de így legalább nem megy tönkre meg csak a környékbe van úgyis használva arra meg tökéletesen megfelel.
Tudom,a képek hamarosan meglesznek csak eldőlök most már vízszintbe mert hulla vagyok[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen