Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
ÓÓÓÓ Qruciiii - Qru (MODERÁTOR)
Most már azért pár éve itt vagyok (talin is voltam másfélszer ), lehet ideje lenne bedobatni magam az összefoglalóba.
Ha kérhetlekDanke Sün
Suldigung bitte
2006 A6 4F Avant S-Line - 3.0 TDI ABT - BMK motorkód
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Doki16 #137081 üzenetére
Na hát persze persze Ez igaz.
Viszont a drága Xenon-al nem értek egyet Ez olyan butaság már bocs... ez kb olyan mint mikor jönnek hogy FÚJ automata milyen drága így meg úgy...
Nekem a váltó 450ezer Ftból Komplett felújítva lett olajjal! (persze ha csak javítják a hibát olcsóbban is megvan)
Haverom 1,9Pdtdi kézi-6os.
Kuplung, kettős tömegűt cserélt 1-2 éve olyan 150-200ezer FT-ba fájt.. erre 2 hete kipurcant neki a komplett váltó... 40 felett olyan hangja volt mint ha Ferihegyen szállna fel egy gép...
Nem beszéltem pontosan még vele de annyit tudok hogy a mutatvány 350ezer ft volt neki. (ebben van mellette olaj csere, és előre fékbetétek) nem tudom maga a váltót mennyiért szerezte meg milyet de akkor kérdem én mivel drágább egy Automata ?.... azzal a 2 évente 50-60 ezer ft-al amit olajcserére kell költeni?!Visszakanyarodva... áruld már el mi a picsa drága egy cirka 8-15ezer FT/ db árú xenon izzóban amit jó ha 4-5-6-7 évente kell cserélni ?
Tételezzük fel hogy nem egy 15-20 éves kocsiról van szó ahol már elhalhat az elektronikája..Na mind1 amúgy csak témázgatok
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Doki16 #137085 üzenetére
Én is örülök egy jó duma partynak
Multitronic nekem is volt 2.0 PDTDI 140Le-vel.
Én imádtam, sztem egy rohadt jó váltó. Ugye fokozat mentes ezért más érzetet ad de szerettem.
Jól ment vele a kocsi, néha még nekem is csinálta hogy padlógáznál a fordulat csökken de a sebességed meg nől (inkább a benzinesnél jellemzőbb a mutatvány- ez nem hiba ugye hanem a multitronic jellegéből jön.)Viszont kényesebb az olajra mint a Tiptronic (annyira kb mint a DSG) és ha baja van ezt javítani drágább mint a tiptronicot..sőt az ilyen 2012 -13 után Multitronicot nem lehet javítani, csak csere... 1milla.
DSG jelenleg is van, (ugyan az az S tronic tudtommal is) nem rossz váltó, szép gyorsan vált tök rendben van bár őszintén Benzinesbe még nem vezettem DSG-t. Érdekelne mert Dízelbe annyira nem jön be, de amúgy jó csak nekem nem tettszik.
Nálam a Tiptronic a favorit (erősebb autókon ugye DSG amúgy is kilőve)
Ez is nagyon igényli az olajat, és amúgy DSG-ből rettentő sok féle fajta van (egész konszernen belül) azért van jó pár típus ami nem olyan jó széria mint a többi.
kb majdnem hogy típushibásak.A tiptronic ha jó állapotban van, szépen vált szinte észre se venni, nem ránt stb.
Ezen kívül én is sok automata fajtával találkoztam már és vezettem is.
Ez tény és való hogy a Németeken kívül más nem igazán tud rendes automatát összedobni... főleg ha még régebbiek is.
Egyszerűen botrányos a vezetési élményük...
Van egy Hyundai H1 kisteher sztem kb Európában az egyetlen darab ami Automata váltós.
Annak a váltója már annyira egyszerű hogy már szinte jó. De azért kisteherhez képest. Személyautóban már azért necces lenne.Volvo váltók mint a takony. mondjuk karakterisztikára a Merci váltók se jönnek be annyira.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Danex #137107 üzenetére
Mire gondolsz megbízhatósági szépségük. alatt ?
A tiptronic wandleres ( citromos)
A DSG-ben ami nem tettszik nagyon az a fék-el való elindulás D-ben...
Még ugye a wandler szépen lassan mozgatja az autót és fékkel fogod... addig a DSG tualjdonképpen csúsztatja a kuplungot ahogy engeded fel a féket... és hát meg megtud ugrani sőt picit néha már olyan mint ha le is akarna fulladni (ezért érdekelne milyen Benzinesben )
Ez a legnagyobb bajom a DSG vel.Brumi : igazad van valóban, újabbakban már vannak erősebbek tényleg. Olyan 2013 körültől.
Ugye a 245Le 3,0 TDI A6 is S-tronic..| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz FoBCRaistlin #137149 üzenetére
Hol is kezdjem a szopást?
Először is gyűjtsd össze a lehető legtöbb nyálad, aztán térdelj le és deréktájt keress egy rúd szerű dolgot
Amúgy lehet csak a gáz ment el, vidd el klímáshoz csináljanak nyomás próbát.
Meg hallgasd meg hogy a kompresszor kapcsol e vagy nem. Esetleg ha elérhető helyen van nézd meg nincs e beállva[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz #89874944 #137214 üzenetére
Ha nem porlasztótól füstöl fehéren, akkor lambda szonda (nekem is ez volt anno csak ráfújta mindenki hogy porlasztó .. és mivel amikor vettük a kocsit nem gyári hanem 4,2 TDI porlasztók voltak benne. Ezért még egyértelműbb volt)
Kicseréltem gyári újra a porlasztót (igaz 100 ezer ftból megúsztam nagy biznisz volt)
De füstölt ugyan úgy ... és persze a lambda szonda volt a baja.Ha egyik se akkor meg hűtővizet kap valahol.
Porlasztót ha géppel keresed nagyjából kilehet szűrni, hogy lehet e baja vagy sem.
Van róla egy gyári kiadvány Audi által. Szerintem már itt is beírtam.Hogy melyik csatornán kell mérni és melyik értéknek milyennek kell lennie.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz #89874944 #137229 üzenetére
Nem írja fel hibának a lambda szondát.
Én ezzel kapcsolatban voltam először Zolinál. (Akit beszéltünk privátba Sline plusz kft)
Telóban fél mondatból megmondta hogy lambda szonda, pedig akkor még el se mondtam neki hogy Már porlasztót is cseréltünk.
Elmentem ismeretlenül, berakott egy újat azt mondta menjek haza azt ha jó majd kifizetem
Alig akartam hinni a fülemnek Végül ott Pomázon kocsikáztam fél órát füst mentesen... kifizettem azóta is jó.Na közben megtaláltam.
Műszaki háttér
A befecskendező egységben a fúvókatő ülékének mechanikus kopása miatt többlet tüzelőanyag kerül az égéstérbe. Ez
a tüzelőanyag nem ég el teljesen és ezzel fehér füst kilépését (elégetlen tüzelőanyag) és/vagy a motor egyenetlen
járását okozhatja hosszabb alapjárati üzemeltetés után. Ez a hiba csak 50000 km feletti futásteljesítménynél lép fel.Alvázszám: Modellév: 2006
Motorkód: BMK ASB
Olvassa ki a 72-77 mérési értékblokkokat bekapcsolt gyújtásnál. Ezekben 3 érték jelenik meg mérési
értékblokkokként. Ezek az egyes hengerek tanult értékei különböző nyomáslépcsőkben (300, 600 és 1000 bar).
• Ha az 1. helyen megjelenő értékek között van -45 ms értéknél nagyobb (például -60 ms), illetve a 2. helyen
nagyobb érték jelenik meg, mint -15 ms (például 20 ms), akkor a befecskendező egység tűjének kopásáról van és
az adott henger befecskendező egysége nincs rendben.
• Az ismételt javítások elkerülése érdekében ebben az esetben mind a 6 befecskendező egységet cserélje ki a
lezáró fedéllel együtt. Ehhez vegye figyelembe a ⇒ Javítási utasítást, Meghajtás, 6-hengeres dízelmotor (3,0 l
motor, Common Rail), 23 tüzelőanyag előkészítés, dízel befecskendező rendszer,[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #137231 üzenetére
Nem, ezt még anno a szerelőm rakta be egy fórumba.
Ez hivatalos Audi által kiadott belső levél tartalma szervizek részére.Csak egy furcsa rész van benne az elején a fúvókás, nem tudom mi akarna az lenni.
Mi bajod van vele?? semmi google fordítóEz neked is hasznos ha majd ránéztek! Inkább raktározd el az infót, annoying pig
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Speeedfire #137550 üzenetére
Az a baj, hogy a BMW csak M pakettbe szép vagy ha tényleg M-es. (de akkor nagyon)
Viszont AZ Audinál a sima jobban néznek ki mint a sima BMW-k.
Az S-line meg a többi meg ugyanúgy faszák mint az M-esek| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz i-sti #137562 üzenetére
Ezt a 3xS-linet ezt nem rég hozták be tulajdonképpen a 4G A6 tól kb azaz ilyen 2012-től
Eddig ugye volt Külső és belső S-line csomag ezért volt ugye 1 vagy 2X S-Line.
(igaz eddig is volt S-line futómű de van hogy sima Sport futóműnek írták stb ebben én se vagyok teljesen biztos)
De az újaknál már külön van véve az S-line futómű (meg ebbe már talán belevették a fékeket is S-line-re ami régen nem volt benne)
Így ez lett a 3. S-line opció ezért lehet egy autó 3x S-line(ha tévedek akkor bocsika )
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #137592 üzenetére
Ebből nekem is kéne egy szép Avant
Legjobb kasztni, legjobb motor, legjobb autóON :
BMW - Audi témához Daninak!
Nálam 1 dolog miatt nyer az AUDI sokkal!
Az pedig a BELSŐ.
Az régi BMW belső szóra sem érdemes, az újak már tudnak jók lenni de nem az igazi!
Attól is kivagyok, hogy egy 13-as 5ös BMW-ben olyan kicsi a tér hogy rendesen rosszul érzem magam a 4F után.
Kívülről mind a kettő bejön.Viszont a Merci belső amennyire gáz volt még szinte pár évvel ezelőttig most az újakban olyan 12-13-tól már elég jó kis belsőket dob össze a Merga.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz molnarpeter #137612 üzenetére
Jaa hát nem feltétlen a kidolgozottságra gondoltam, vagy minőségre. (bár a BMW-ben van a mai napig egy két gomb amitől röhögőgörcsöt kapok majdnem)
Viszont az Audi is nagy minuszt kapott nálam amióta behozta a felnyilós meg a odabaszott kijelzőket...Na mind1 is a következő autó úgyis tesla lesz (meg Hummer H2 XD )
Speedfire :
Eddig 1000 km és nem 10.000 km-ert írtál ha jól emlékszem.... nem kicsi a különbség
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Speeedfire #137618 üzenetére
Akkor nem szóltam sorryka!
Nem vágom, nekem dízelekkel van nagyobb tapasztalatom de egyik se evett még olajat.
Környezetembe van pár benzines Merci, Ford de egyik se eszi az olajat. szóval passzolom| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #137713 üzenetére
A balatoni szerelőtől én is jókat hallottam eddig. A Dányi szerelő is jó viszont ő zsebbe nyúlós!
Szerintem váltósok között a legdrágább.
Van egy itt nálunk is (Hatvanban) megőszülsz mire megkapod a kocsit mert szeret csúszni ... de szaktudásilag ő is ajánlott és ő korrekt áron dolgozik és ki is cseréli mindazt amit kell/kérsz nem csak a pénzt veszi fel.(az én komplett váltó felújításom munkadíjastól, olaj + szűrő meg minden volt 450ezer ft és 3 vagy 4 hétig volt ott a kocsi....a megbeszélt 2 helyett, Ő ilyen nem lehet vele mit csinálni. ha nem veszi fel a telefont akkor nem veszi én ismerem rég óta bízok benne stb de egy ismeretlennek nem kelthet valami jó benyomást az ilyen )
Viszont Nyári úrnál lehet kész van határidőre de nála ő szavaival élve "500-tól" indul (és ezt egy Javításra mondta nem felújításra) és ki tudja vajon ki is cserél e mindent amit kifizettet..| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz marci1250 #137710 üzenetére
Ha jól vált csak a P-D stb között üt / rángat én simám mennék vele... de valószínűleg vagy kevés az olaj benne vagy öreg vagy mindkettő.
Az a baj ha már ezt elkezdte csinálni akkor már sokszor nem segít az olajcsere. a te váltó viszonylag egy egyszerűbb fajta. azt olyan 400ból kompletten felújítják. Ha csak javítattni szeretnéd akkor meglehet 150-200ból is.
Ezek a rántások általában a mágnesszelepek hibájából adódnak aminek persze köze van a rossz /kevés olajhoz.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Na látom mindenhol ment a kocsi mosás / ápolás.
Bitpork : Autót mosni jól csak kézzel, szivaccsal lehet!
Ha nagyon dzsuvás nem is erőltettem csak pár százból lecsapatom mosóban.
Feketét mosóban amúgy is lehetetlen.
Én mondjuk alaposan 800-ból lemosom.Én múltkor nekiestem az újonnan rendelt tisztító gyurmával!
Hát rohadt jó! Olyan faszán leszedett mindent hogy csak na. Nem hittem volna.Most hétvégén viszont haverom kocsiját tettük rendbe, nem rég vette.
Lemostuk aztán megkapta a Ultra Deep Shine polírt az Autoglymtől amit szoktam használni.Sajnos nem készült "előtte" kép, de szó szerint azt képzeljétek el hogy az autónak nem volt olyan pontja ami nem lett volna erősen hologramos. (Nem csak nagy napban hanem szinte mindig látszott)
A wax után leesett az állunk. Már este csináltuk garázsba, kicsit beitalozva ... elég "felületes" munka volt és mégis... az eredmény 0 hologram + erős fény!Bocsi OFF a verda!
Közben az enyém csak ki lett takarítva kicsit meg gyorsan lemosva (a gyurma után elég tiszta, de megy majd rá erre is a polír.)
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz zzz03 #138012 üzenetére
Csao.
Ez jelenleg C240. Volt neki egy ugyan ilyen feketébe az C280 volt de kicsit lehúzta az orrát, aztán a ház előtt parkolva álltában ledarálták hátulját neki.
Biztosító adott neki rá vagy 450ezret meg eladta a roncsot abból lett ez.atos19881101
Az UDS olyan 7-8 ezer ft körül van. Most bontottam fel a második flakont.
Az elsőből kb 4x fullba megcsináltam az Audi, 1x egy ML, 1x 5-ös BMW meg pár részlet autókon.
Szóval elég sok kijön belőle ha nagyon "pocsékolod" szerintem 4 alkalomra úgy is könnyedén elég.A gyurma más kérdés, sajnos mindenhol ahol néztem elég drága volt.
Kell hozzá egy kenő anyag is (ami szerintem kb illatosított szappanos víz)
Autoglymnél csak szettben van 20ezer körül annyit nem akartam szánni rá, hogy elsőre kipróbáljam egyáltalán mi ez meg hogy működik.
Találtam SONAX szettet 6700Ft igaz kisebb a gyurma (megfeleztem ami benne volt és bőven elég több alkalomra is szerintem)
Ezt megrendeltem és állítólag Magyarországon az utolsó darabot tudták nekem megszerezni, és már nem gyártja ezt a Sonax.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #138238 üzenetére
Hahha nekem is ugyan ez volt pár hete
Ablak emelő bowden elszakadt...bontott cucc (komplett keret ablakkal, szerkezettel 15K meg 7K szerelés)
Persze nekem is ki kellet venni keretestől... mondtam a szerelőnek hogy maradhat így fasza kis keret nélküli ajtó Coupe A6 meg Tuareg[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #138301 üzenetére
Nekem a bowden egybe van a sínnel amiben mozog az ablak. Nem tudom nálad is úgy van e.
A szerelő 35ezret mondott rá mivel csak kerettel együtt cserélhető (mondták ezt neki, közbe külön is)
végül én szereztem bontottan 15ért. Ez gyári és ablakot is adott a csávó hozzá| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Wiz Khalifa #138404 üzenetére
mit vettééé???? ide is bemerészkedsz mostmár? dejó....
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
-
Kiskokó
veterán
válasz #89874944 #138671 üzenetére
Hát én kocsimon még nem volt, de több ismerősömnek is volt és igaz nem is mostanság hanem jó 4-5 éve...
Azóta úgy vettem észre hogy talán felfelé ível a TRW minősége.A fő baja ami 100%ban előfordult ismerősöknél az hogy nyikorgot, csikrogott..
illetve egyik haverom ezért le is cserélte és a kb 5ezer km-es betétek igaz Egyben jöttek le a helyükről de 2-3 felé voltak repedve.Annó A6 mikor feltettem az Ate Kerámiát ami asszem 23K volt előre... e mellet a TRW 8ezer ft ára (akkoriban) nem volt valami bíztató.
De ne legyen igazam, nem akarok én senkinek rosszat| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Szerintem érdekes lehet! (csak most jutott eszembe de láttam volt szó ilyenről)
Nem akarok túlzásokba esni de szerintem Magyarországon az egyik legjobb szakember Jégkár ellen!
Őt nyugodtan keresheti akinek szüksége van rá, profi mellé Német mentalitás a munkához!
Kovács Attila - Gödöllő
http://www.horpadasokdoktora.hu/[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #138825 üzenetére
Este megyek Lellére, majd meglátjuk mennyi lesz az átlagom.
De hiába ír ki bármit is.... számolva sose az
Pályán 8.4-el járok de a Vegyes vége mindig 10LNekem amúgy ilyen +20 fokban kb 2km és "90fok" a víz. Viszont hogy az A6-ba is miért nem raktak olajhőfok mérő műszert azt nem értem...
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #138834 üzenetére
Fussssa nem fusssa kapják be.
Faternak a régi Sharanba is volt az újban meg már nincs..Lenko :
Ezen is lehetne géppel állítani, hogy mennyire legyen pontos a Board Comp de nem igazán izgat.
Annyira ez se mutat falsot csak inkább az hogy a vegyes.GELI :
Vágom, de ez nem olyan egyszerű.
Először is szoftver frissítés kell a műszerfal csoportnak. DE ez is csak akkor ha tudja az egység.
Sajnos az enyémben csak a Faceliftes óracsoport tudja azt vagy gyárilag vagy programozás után.
Illetve Q7 óracsoport tudja már a nem faceliftes is de az is csak programozás után.A digitális sebesség mutatás az amit nekem nem tud és szoftveresen megoldható lenne. az Időmérő, olajhőfok, stb-hez Faceliftes óracsoportot kéne vennem.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz #89874944 #138839 üzenetére
Szoftvert kell az óracsoporton frissíteni. De lehet hülyeséget mondok, Q7ből is FL-es óracsoport kell ehhez de nem vagyok biztos benne.
FB csoprotban tudnak segíteni ebben.
A6 4F/4G Limo avant csoport[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Wiz Khalifa #139278 üzenetére
Nem rossz szaladgálósnak, nem néz ki vészesen, de gondolom az ára is annyi volt...
A felni nagyon fura rajta nekem, ladára való kb...
De egy jó felnivel simán jó.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz cool13 #139571 üzenetére
Mennyi pénzt szánsz rá amúgy?
Ha nem kell a plusz ló akkor 1.9PD ha kell a plusz ló akkor újabbat 2.7 vagy 3.0 TDIAz a baj hogy az ilyen használt 15 éves dizel autókba szerintem sokszor már a 350-400ezer km se igaz... és szinte majdnem mindben több van mint fél milla km...
Ott meg már ugyan mind1 hogy 1.9PD vagy 2.5 V6 mikor lehet a 3. motor van benne ami szintén ki tudja mennyit ment el..
A 2.5V6 szerintem mindenképp költségesebb ha "szarkettőőöt" ha nem.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #139855 üzenetére
Tudom tudom sok pénz sok pénz de ha hosszútávra tervezel a kocsival, egyértelműen az egész csere egyben!
Én "kamu" bevizsgálásra (számomra a semmiért) biztos nem fizetnék ki 100K... abból kijön másfél új porlasztó.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz i-sti #139866 üzenetére
Az a baj pár év alatt lazán meg tud tenni az ember 30-40ezer km-ert... azt mindig ezzel maceráskodni hogy épp melyik a rossz... vagy ne adj isten adja meg magát és dobjon egy motorcserét opciónak .... az lesz igazán drága.
Én az enyémeket annó eladtam bevizsgálatlanul a szettet 100 ezerét.. annyiért papír nélkül is elviszik akkor meg már tényleg egybe a 6 új éri meg.
Szerintem!
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Acheron #140002 üzenetére
Röviden tömören mert megyek el.
A6-ot keress Quattro , tiptronicot.
Picit nagy de egyáltalán nem vészes! Parkradar van úgyis körbe stb.
4 milláért nagyjából 2008-2010 körül ki is tudsz fogni nem csak roncsot. De meg kell nézni azért, drágán is lehet szart venni.
Viszonyításként az enyém 2006 -3.0TDI ABT és kb gyári TV-n kívül full. 280ezer Km valóban karbantartott, megkímélt autó.
Amennyiért én eladnám az 3.5M körül van de ha papírformát nézzük kb 3-3.2M a reális ár. De 2006-os van már 2,2M tól is.. (bár mostanság mintha menne fel minden használtautó ára)Keress rá hozzászólásaimra, sokszor írtam én is ás Bitpork is 3.0 TDI motorról.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Acheron #140010 üzenetére
Amik már megint egy fokkal szarabbak azok a 4G A6-ban a 245-Le 2011 év végétől.
Ami nekem van BMK motorkódú, az újabbaknak elvileg nincs már meg pár korabeli típus hibája bár pont 2010 ben volt egy 4betűs motorkódú széria amit Győrben gyártottak és gyári hibás a blokk.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz pocokxx #140053 üzenetére
Yatour állítólag már nincs is... beszüntették akkora szar volt.
Egyik haveromnak volt, amíg ment addig amúgy tök jó volt... csak 3 hónap után kipurcant...
Másik haverom nemrég keresett és már nincs sehol és nem is lesz mert megszűnt.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz #89874944 #140388 üzenetére
De szemééééét... állítólag a DPF miatt történtek... és 20D volt bennük.
Tesóm is be van most szarva igaz neki 30XD. De ez a korosztály hasonló KM-el.Azt láttátok hogy az összes német gyártó kartellezett? Ahhoz képest semmi ez a dízelbotrány
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #140391 üzenetére
Nem arról van szó.
Alap hogy mindenhol ez megy... ugyan az mint a politika...Hanem arról hogy most ez bizonyítottan ki is derült
Amíg csak beszélnek róla hogy létezik de nem "buknak" le addig ugye nem lehet semmit tenni..molnarpeter :
Köszi az infót[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Bárhol mosom 800ft azért mindig kell az alapos mosáshoz.
De amúgy meg otthon szivaccsal a best!Intelmmx : ha otthon vagy fölösleges magasnyomásúval francolni.
Bő hab + szivacs. ha nagyon piszkos a kocsi akkor 2 vödörből
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
jéé mit nem találtam
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz zzz03 #140449 üzenetére
Nekem az se...
(pedig haver is E500 ra nyáladzik mindig... )Haveromnak még mindig megvan.
Az A4 meg horror volt, imádtam mert jól ment, gizda volt, fullos volt... de egy rakás szar volt rengeteget költöttünk rá és mindig volt baja.
Első DPF-es 2.0 PDTDI széria volt...Mutattam már, hogy cseréltem FaceLift hátsó lámpára ???
Na és ezt felismeri valaki??????
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #140454 üzenetére
Jaa hogy a Gyrosos chips volt a titkos adalék???
Vagy az a Chips a Touaregnek volt ??Jó kis kaja volt, Gerivel már beszéltük többször is
i-sti - Köszi örülök is neki nagyon jó árba vettem és hibátlan.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #140595 üzenetére
Nem csak olyan volt a terepviszony kabbééé'
(bár állítom hogy itt sérülhetett meg a bal hátsó légrugó külső gumija és cirka 2-3 éve rá belül a 2 gumi réteg között rohadt szét a légrugó ) Igen olyan régi kép
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz K Norbi #140610 üzenetére
Azzz semmi!
[link]De amúgy ez is kemény (van egy hasonló fekete eladó Hahu-n is 22Milla de..áááhh nagyon odaver)
Mikor kicsi voltam a pólus centeres tuning boltban volt kiállítva egy 30"-os gumi. Felért a mellemig sose felejtem el (volt vagy 15 éve)
Best jó kis Hummer !! Egyszer lesz egy ilyenem, csak hogy a Tesla mellett meglegyen az egyensúly majd
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Xiaomi Mi Pro 2 + ajándék Xiaomi elektromos pumpa
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen