Hirdetés
-
LOGOUT.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
bozont
veterán
Hoz plusz fps-t az új AMD driver? Érdemes frissíteni? A konfigomon (adatlap) 1440p medium beállításon (egy-két shadow low-on) 40fps-t produkál a játék, és ez még csak városon kívül. Azért 60 körül jobb lenne, de teljesen low-ra azért nem állítanám grafikát.
-
bozont
veterán
válasz Adam_Shepard #13284 üzenetére
Vagy fejlődni kell egy kicsit. Én már lvl6 voltam mikor eszembe jutott, hogy nem csináltam meg még azt a küldit. Aztán mondom f**sza lesz hogy egyszerre kell 2 ellen bokszolni. A másik meglepetés az volt hogy mindkettő feküdt 1-1 strong punch-tól. Mindezt hard fokozaton.
-
bozont
veterán
Ez az AMD hex editoros téma okozhat problémát az elkövetkezendő javításoknál?
-
bozont
veterán
válasz WATERDACA #14238 üzenetére
Van már erre külön mod is, ezzel nem kell belepiszkálni a játék fájljaiba és ha jön új patch elég csak letörölni, ha problémát okoz.
Ugyanakkor nálam nem hozott semmi pluszt, 1440p-ben alapból is vga limites vagyok a Vega56-tal. -
bozont
veterán
válasz Rison77 #15820 üzenetére
Egy bizonyos szint alatt nem érdemes próbálkozni velük. Az ikrek simán lemennek 5-10-es szint között. A második Arroyo-ban, szerintem lvl30 alatt nem érdemes nekimenni, a következő Glen meg inkább 35-40. Feltéve hogy nem húzod a Street Brawl ágat. Mondjuk nem tudom mennyit segít, mert én egy pontot sem tettem rá.
Viszont a Gorilla Arms sokat tud segíteni, főleg az epic verzió, a bleed sebzés szépen teszi a dolgát.
Én most lvl32-n mentem neki a második és harmadik meccsnek, előbbi már laza volt. Glen-t viszont harmadikra sikerült leverni, ha megvan a nem túl nehéz taktika akkor könnyebb mint az előző (aminél az a km-es hatótávú kombó tényleg idegesítő ).
Az utolsóval még nem próbálkoztam. Mindez hard fokozatra értendő.[ Szerkesztve ]
-
bozont
veterán
-
bozont
veterán
válasz RetepNyaraB #16742 üzenetére
Vagy visszamész nagyobb szinten (30+ és mellé gorilla arm) vagy megtanulsz jól támadást blokkolni. Amit nagyon ajánlok mert a legutolsó bajnoki meccsen nagyon jól fog jönni.
-
bozont
veterán
válasz 0utsider #16794 üzenetére
Én lvl46-on csinálta meg, igaz a body 20-as szintű volt, de csak az athletic ágat fejlesztettem. Ha jó pillanatban blokkolsz, pont mielőtt bevinné az ütést, akkor nem sebződsz és néhány másodpercre stunnolódik Razor. Akkor meglehet sorozni szépen. Meg sem karcolt és szinte csak egy helyben álltam. Ha ráérzik az ember akkor elég könnyű a meccs. -
-
bozont
veterán
válasz 0utsider #16820 üzenetére
Nem tudom, lehet egy bizonyos szint alatt sebződik az ember blokkoláskor is (remélem később lesz valami indikátor az ajánlott szinthez a küldetéseknél).
Mindenesetre sikerül felvennem a dolgot (hard fokozat), néha én is korán nyomom a védekezést, de szerencsére nem sebződök. -
bozont
veterán
válasz BusinessGuy #16856 üzenetére
Pontosan úgy. Valamiért én sem néztem meg a neveket, csak gyorsan továbbléptem, aztán esett le hogy "Ja b*ssz* m*g!". De szerencsére jól választottam, valahogy sejtettem hogy turpisság van a dologban. Meg azt is tudom hogy a Skye női név. Ugyanakkor ebben az esetben (meg úgy a játékban) nem feltétlenül egyértelmű hogy az adott névhez milyen 'nem' tartozik.
-
bozont
veterán
válasz 0utsider #16883 üzenetére
Hardon is elég gyorsan könnyűvé tud válni a játék. Kell egy nagy rebalance is majd ha a durvább bugokat helyrerakták. Amúgy itt a teljes buildem, a videóban csak azt mutattam hogy a street brawlerre semmit nem tettem: [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]
#16914 CJ4567
Na meg a headshot multiplier sem utolsó. Most akartam linkelni hogy a Crash nevű revolver milyen királyság, de az Archangel-nek majd dupla akkora a fejlövés szorzója.#16915 Winne
A fegyvereknél és ruháknál csak szintkövetelmény van, más nincs. Amit linkeltél azzal csak annyi van (amit a piros írás is mond a tulajdonságoknál), hogy a megfelelő cyberware hiányában nem működik az okos funkciója. Vagyis nincs nyomkövető üzemmód.[ Szerkesztve ]
-
bozont
veterán
Lehet alapanyagokat is craftolni (azt nem tudom hogy perk adta-e vagy a crafting ág szintjéhez kötött). Ugyanakkor jelenlegi formájában eléggé macerás a dolog. Csak egyesével lehet gyártani és mivel a normál és uncommon alapanyagból van rengeteg így onnan kell indulni. Viszont 1 legendary-hoz kell 9 epic, 1 epic-hez 9 rare és így tovább. Például ha kell 40 epic alapanyagot gyártani, ahhoz kell 360 rare és ha épp nincs belőle elég (fogy szépen ha upgradelget az ember) akkor egyesével legyártani nem valami szórakoztató.
Jó persze ott van a perk ami ad esély az ingyen gyártásra, de még mindig nem túl kényelmes.#17116 CPT.Pirk
Azt hiszem 24 óránként resetőldnek az árusok és akkor újratermelődik az alapanyagkészlet.[ Szerkesztve ]
-
bozont
veterán
Nehéz? Én hardon játszottam végig és az első 5-10lvl tényleg volt egy kis kihívás, de utána, ahogy kezdtem kiismerni a játékmechanikát elég gyorsan könnyűvé vált. Én body/reflex és végül tech ágat húztam ki, AR/blade perkekkel és úgy is pár vágás volt a boss. Ott is mikor
hívta az erősítést egyszerűen álltam csak egy helyben és bedaráltam őket AR-rel.
Nagyon kell majd a balance rework ide.[ Szerkesztve ]
-
bozont
veterán
Jelen állásban igazából mindegy, mert hamar könnyűvé válik a játék. Előtte próbálj ki mindenféle fegyvert és amelyik bejön azt az ágat húzd. Nyilván közelharchoz body/reflex, utóbbi mondjuk kard és mantis blade esetén. Mantis-hoz szerintem érdemes a cool-cold blood ágat is húzni.
Én 4-es intelligence-szel vittem végig, az elég volt az egy-két alap hackeléshez amit használtam. -
bozont
veterán
válasz CPT.Pirk #17507 üzenetére
Ha megvan az Armadillo mod receptje és ki van fejlesztve az a perk ami esélyt ad az ingyen gyártásra akkor érdemes ráállni a dologra, mivel ilyenkor arra is van esély hogy rare vagy epic modot kapsz (hogy ez glitch vagy feature az nem tudom). Így lesz sok páncélod, meg
pénzed és ingyen alapanyagod. [ Szerkesztve ]
-
bozont
veterán
Kis (lehetséges) infó a játék jövőjét illetően: [kicsit spoileres]
[ Szerkesztve ]
-
bozont
veterán
válasz VikMorroHun #17880 üzenetére
-
bozont
veterán
válasz andor80 #17973 üzenetére
Azért így a jelenlegi (megvágott) állapotában is, részemről a 110 óra játékidővel nem mondanám hogy kevés a tartalom. Ebben nincs fotózkodás, meg céltalan mászkálás, lopakodás is csak azoknál a küldetéseknél ahol opcionális feladat volt. És ez még csak 1 ending-gel, ráadásul maradt még egy-két küldetés amit nem találtam meg (pl a Maxtac-es), vagy azután hívott a tag mikor visszajöttem a befejezés után. De ott van még Skippy is. A kék NCPD riasztásokat sem erőltettem túlságosan, csak ami éppen útba esett.
[ Szerkesztve ]
-
bozont
veterán
válasz tasiadam #26654 üzenetére
Érdemes megtanulni rendesen védekezni, aztán már elég laza lesz minden meccs. Ezt a videót még talán 1.2 körül készítettem, nem tudom mennyit változott azóta.
Ha már kicsit témába vág, nézzétek meg az Arés című francia filmet, van kis CB beütése, főleg a Corpok terén. Ebben is megy a bunyó rendesen. Nekem tetszett.
-
-
bozont
veterán
Pedig úgy néz ki az elkövetkezendő játékaik már UE5 motorral fognak készülni. Dobták a Red 2-t. [link] (6:40-től)
[ Szerkesztve ]
-
bozont
veterán
Eddig is kellett perk a legendary fegyverekhez vagy ezt valamelyik új patch hozta? Úgy rémlik nem volt kihúzva az a perk, de már nem emlékszem.
-
bozont
veterán
Megjött az új nV driver, elvileg javítja a térkép hibát is. [link]
-
bozont
veterán
Ryzen topicban volt erről egy hosszabb értekezés. A játék 8 szálat használ max, legalább is AMD esetében. Az SMT-t kikapcsolva konkrétan közel 100%-ra terhelte az 5700X-et egyes helyeken, már a 6700Xt mellett is proci limit lép fel 1440p magas részletességen is. De 1080p-n már sokkal durvább a helyzet. Videó róla.
Lényeg hogy minél nagyobb a tömeg, annál jobban eszi a cpu-t, nagy npc sűrűségnél lesz durván limites. A crowd density-t visszavéve magas "részletességről" közepesre nagyon sokat segít ha valakit ez zavar. -
bozont
veterán
-
bozont
veterán
-
bozont
veterán
Volt egy rövid ámokfutásom a zen 3 topicban a CP2077 cpu limit témáról. Lényeg hogy AMD esetében nem kezeli valami jól az SMT-t, legalább is 8/16 esetében biztos. Ami nagyon megtudja enni a procit az a crowd density. Közepesre visszavéve már csak minimálisan esik be az fps. Amúgy a Tom's Diner mögötti piac is kiváló ezt tesztelni.
Próbáltam ezt az SMT patchet is, a kihasználtság valóban "jobb" lett, mégis ugyanannyira beesik az fps azzal is mint nélküle.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest